PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Moderator: Shino
Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
eh rok temu we wloclawku wlasnie bylo blisko, bo drugie
w sumie od tego czasu nie wyszly armie mocne na tk a jedynie te z ktorymi ta armia moze powalczyc, wiec strasnzie kusisz
na dm w tej edycji nie mialem ponizej 70 pkt. I to z reguly na wystawce. Ta armia pod katem druzynowek jest imba i ma na prawde niezle niektore pairingi topowe (wszystkie elfy, czesto tez vc)
w sumie od tego czasu nie wyszly armie mocne na tk a jedynie te z ktorymi ta armia moze powalczyc, wiec strasnzie kusisz
na dm w tej edycji nie mialem ponizej 70 pkt. I to z reguly na wystawce. Ta armia pod katem druzynowek jest imba i ma na prawde niezle niektore pairingi topowe (wszystkie elfy, czesto tez vc)
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
z własnych doświadczeń powiem, że z demonami jest łatwo a z ogrami, wochem i imperum to nie wiem co zrobić, wy też macie ten problem ?
ogry sa srednim przeciwnikiem, choc jesli tk zaczyna to jest troche z gorki (w okolicach 12) jesli ogry zaczynaja to zklei nie (4-6. Choc teraz jak jest mniej mournow to powinno byc lepiej).
z imperium gra jest prosta choc powyzej 15-17 ciezko jest wklepac.
Z wochem dzieki scrolowi da sie tez wygrac, choc duzo zalezy od jednego banishmenta niestety
z imperium gra jest prosta choc powyzej 15-17 ciezko jest wklepac.
Z wochem dzieki scrolowi da sie tez wygrac, choc duzo zalezy od jednego banishmenta niestety
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
jak sobię radzisz z imperium bo zanim dojdę do przeciwnika to dostaję działa i banishmenty a potem to on na mnie szarżuje
z wochem przeciwnik szarżuje na mnie w 2 turze i nie zdążam za bardzo postrzelać i czarować
z ogrami jest lepiej ale bolą mnie maneaterzy sniper\poison i czasem inne oddziały np mneterzy lub mourny, byłbym wdzięczny za kilka rad
z wochem przeciwnik szarżuje na mnie w 2 turze i nie zdążam za bardzo postrzelać i czarować
z ogrami jest lepiej ale bolą mnie maneaterzy sniper\poison i czasem inne oddziały np mneterzy lub mourny, byłbym wdzięczny za kilka rad
powiedz mi co masz w armii.
Ja dziala zabijalem fastem i stalkerami. Czesto tez rzucalem tam siatki/banishment jesli bylo to istotne dzialo.
waznych celi nie widza czesto (cascet jest za gorka, a katapulty moga ginac).
z wochem jesli zaczyna to jest tylko problem. Ja z regul zatrzymywalem bsb jesli za dalkeo pojechal rydwanami ( i tak niewiele robia w tej grze)w diabla bym rzucilk mi a weazmi szachowal wozki i ew. drugiego kowboja.
jesli chodzi o maneaterow to zalezy od stlu. jesli dasz sobie cover to juz strzelaja znacznie gorzej. Z hard coverem i dalekmi i sniperem na 7+ (multiple 8+), iwec jestes relatywnie bezpieczny. sa oczywiscie wtedy pierwszym celem magii/strzelania, wiec w miare szybko mozesz ich uszczuplic.
Ja dziala zabijalem fastem i stalkerami. Czesto tez rzucalem tam siatki/banishment jesli bylo to istotne dzialo.
waznych celi nie widza czesto (cascet jest za gorka, a katapulty moga ginac).
z wochem jesli zaczyna to jest tylko problem. Ja z regul zatrzymywalem bsb jesli za dalkeo pojechal rydwanami ( i tak niewiele robia w tej grze)w diabla bym rzucilk mi a weazmi szachowal wozki i ew. drugiego kowboja.
jesli chodzi o maneaterow to zalezy od stlu. jesli dasz sobie cover to juz strzelaja znacznie gorzej. Z hard coverem i dalekmi i sniperem na 7+ (multiple 8+), iwec jestes relatywnie bezpieczny. sa oczywiscie wtedy pierwszym celem magii/strzelania, wiec w miare szybko mozesz ich uszczuplic.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
4lev nekekara ward 4+, jednorazowo +d6 do dispela
4lev światło, zwój, ward 5+
1lev światło dispell scroll
1lev światło
1lev światło
2x3 rydwany
2x20 łuków
5 fastów
2x sfinks z zionieciem
3 stalkery
3 necropolis knights
katapka
kaszkiet
hierotytan
4lev światło, zwój, ward 5+
1lev światło dispell scroll
1lev światło
1lev światło
2x3 rydwany
2x20 łuków
5 fastów
2x sfinks z zionieciem
3 stalkery
3 necropolis knights
katapka
kaszkiet
hierotytan
ja z 2fastami ogarnialem z reguly armaty. z 5cioma nie powinienesmiec wogole problemow. OP prostu zaloze, ze 2-3 stracisz a pozostale pozabijaja armaty.
z wohem 5 takich odgiec tez jest fajne. pamietaj, ze jesli zaczynasz to pierwsza tura to jest cascet ibanishment bez zwoju. Zwoj dopiero uzywasz w turze gdy w nastepnej diabel bedzie szarzowla w co istotnego
przemysl tez jedna 20tke lukow. zauwaz, ze podales 3 armie z ktorymi masz problem i na te wszystkie 3 ten oddzial nie robi nic. Musisz troche armie side'owac pod armie z ktorymi mas ciezej.
z wohem 5 takich odgiec tez jest fajne. pamietaj, ze jesli zaczynasz to pierwsza tura to jest cascet ibanishment bez zwoju. Zwoj dopiero uzywasz w turze gdy w nastepnej diabel bedzie szarzowla w co istotnego
przemysl tez jedna 20tke lukow. zauwaz, ze podales 3 armie z ktorymi masz problem i na te wszystkie 3 ten oddzial nie robi nic. Musisz troche armie side'owac pod armie z ktorymi mas ciezej.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
to jest jeden oddział 5 modeli
problem miałem z wochem niestandardowym bo wyglądał tak
pieszy nurglowiec
2 oddziały nurglowców chyba po 20 w oddziale
5 konnych
2x3 skullcrushery
4 dragon ogry
chimera
problem miałem z wochem niestandardowym bo wyglądał tak
pieszy nurglowiec
2 oddziały nurglowców chyba po 20 w oddziale
5 konnych
2x3 skullcrushery
4 dragon ogry
chimera
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
jak sobie radzicie z eterykami oprócz kaszkietu i lighta ? da się ?
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Małe punkty, brak lighta, kaszkiet zdispellowany, pomysły ?
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Czyli chyba muszę drugiego maga dołożyć bo się 1 nehekariańczyk nie spisze
Hej wszystkim mam dziwne dosyc pytanie ale nie moglem na nie w RB znalezc odpowiedzi mianowicie, Czy wykonujac thundercrusha ze sfinksa jest mozliwosc trafienia srodkiem placka 3' wiecej niz jednego modelu zeby otrzymac np 4 hity z sila 9
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !