Nowe Imperium
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Nowe Imperium
Jestem na swiezo po lekturze nowego booka do imperium i nasuwaja mi sie takie watpliwosci:
1. Co sie dzieje z oltarzem gdy zginie Arch Lector?
2. Co sie dzieje z Arch Lectorem gdy zginie ołtarz ? Czy nadal ma warda na 4+, MR(2) i jest unbreakable?
Dla ułatwienia podaje zasady:
War Altar jest chariotem wykupowanym dla Arch Lectora, i ma specialne zasady. Jedną z nich jest
The Power of Sigmar "The divine protection of Sigmar makes both the War Altar and the Arch Lector Unbreakable. It also confers magic resistance (2) and a 4+ ward save on both the War Altar and the Arch Lector"
3. Czy Imperium moze brac jednostki DoW ? W slotach Rare nie są wymienione....
4. Czy Karl Franz na smoku zabiera jakies dodatkowe sloty poza jednym slotem Lord (w innym temacie juz jest o tym, ale chcialem to tutaj wymienic)?
1. Co sie dzieje z oltarzem gdy zginie Arch Lector?
2. Co sie dzieje z Arch Lectorem gdy zginie ołtarz ? Czy nadal ma warda na 4+, MR(2) i jest unbreakable?
Dla ułatwienia podaje zasady:
War Altar jest chariotem wykupowanym dla Arch Lectora, i ma specialne zasady. Jedną z nich jest
The Power of Sigmar "The divine protection of Sigmar makes both the War Altar and the Arch Lector Unbreakable. It also confers magic resistance (2) and a 4+ ward save on both the War Altar and the Arch Lector"
3. Czy Imperium moze brac jednostki DoW ? W slotach Rare nie są wymienione....
4. Czy Karl Franz na smoku zabiera jakies dodatkowe sloty poza jednym slotem Lord (w innym temacie juz jest o tym, ale chcialem to tutaj wymienic)?
1)to samo co sie dzieje z rydwanem gdy zabija herosa
to jest zwykly mount(taki z kilkoma ranami)
2) IMO oltarz ma wszystkie bonusy-nie ma zapisku ze ta moc dziala tylko wtedy gdy zyje klecha
3)Moze,akurat byla jakas odpowiedz z GW iz "jednostki DoW nie beda wpisywane do AB->bierze sie je na zasadach jakie maja wpisane poszczegolne oddzialy najemnikow"
4)Sprawdzalem...i ja nie znalazlem ani w opisie Imperial Zoo,ani przy opisie smoka,ani przy opisie Karla ze jego smoczek zajmuje jakiegos slota
ps.bylo pozno i nie dopisalem dosyc istotnego slowka
oltarz bez klechy ma wszystkie bonusy...klecha bez oltarza nie ma ani unbreakable ani calej reszty-to sa bonusy jakie zbiera z posiadania tego dziwnego "mounta"

to jest zwykly mount(taki z kilkoma ranami)
2) IMO oltarz ma wszystkie bonusy-nie ma zapisku ze ta moc dziala tylko wtedy gdy zyje klecha
3)Moze,akurat byla jakas odpowiedz z GW iz "jednostki DoW nie beda wpisywane do AB->bierze sie je na zasadach jakie maja wpisane poszczegolne oddzialy najemnikow"
4)Sprawdzalem...i ja nie znalazlem ani w opisie Imperial Zoo,ani przy opisie smoka,ani przy opisie Karla ze jego smoczek zajmuje jakiegos slota
ps.bylo pozno i nie dopisalem dosyc istotnego slowka
oltarz bez klechy ma wszystkie bonusy...klecha bez oltarza nie ma ani unbreakable ani calej reszty-to sa bonusy jakie zbiera z posiadania tego dziwnego "mounta"
Ostatnio zmieniony 5 sty 2007, o 12:18 przez quas, łącznie zmieniany 1 raz.
1) Oczywiscie, zwykly mount. W konsternacje wprowadza mnie jedynie fakt ze wtedy zostaje sam oltarz, bez zalogi 
Ze wszystkimi odpowiedziami sie oczywiscie zgadzam, lecz chcialbym sie upewnic ze wszyscy podzielaja taka interpretacje...

Ze wszystkimi odpowiedziami sie oczywiscie zgadzam, lecz chcialbym sie upewnic ze wszyscy podzielaja taka interpretacje...
1) rydwan dalej jeździ bez niego i moim zdnaiem ma te swoje bonusy
2) moim zdaniem archlector bez rydwanu nie ma warda, unbreakable i mr(2), bo w sumie to dzieki rydwanowy ma te bonusy
3) w ror-ach pisze kto może ich wziąć i chyba na tym trzeba się oprzeć, siedzę w pracy więc nie sprawdzę teraz, ale chyba DoW w taki mrazie odpadają, bo przy nich nic nie pisze.
4) Być może nowa polityka GW. Przy wywernie O&G też nie pisze, że zabiera slota jakiegoś. A czy przy kurczaku (gryf) dla Generała pisze, że zabiera jakiś slot?
2) moim zdaniem archlector bez rydwanu nie ma warda, unbreakable i mr(2), bo w sumie to dzieki rydwanowy ma te bonusy
3) w ror-ach pisze kto może ich wziąć i chyba na tym trzeba się oprzeć, siedzę w pracy więc nie sprawdzę teraz, ale chyba DoW w taki mrazie odpadają, bo przy nich nic nie pisze.
4) Być może nowa polityka GW. Przy wywernie O&G też nie pisze, że zabiera slota jakiegoś. A czy przy kurczaku (gryf) dla Generała pisze, że zabiera jakiś slot?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
a ja mam pytanko odnosnie Brass Orb-a .Jak teraz dziala na czolg ??? zadaje 3d6 W czy moze nie zadaje wcale ,bo w opisie ma ,ze zadaje 3D6 Hull points ??
Działa mniej więcej podobnie, jak lapping around u sneaki gits.szczurek pisze:a ja mam pytanko odnosnie Brass Orb-a .Jak teraz dziala na czolg ??? zadaje 3d6 W czy moze nie zadaje wcale ,bo w opisie ma ,ze zadaje 3D6 Hull points ??
Czyli nie działa.
Em przy czołgu jest napisane iż jesli zaatakuje go jednostka zadająca impact hits ( jest tak wyraźne napisane) to sama otrzymuje k6 s6. Jest to rzecz jasna zasada vs rydwany no i teoretycznie przeciwko fanolom (które o niego się w ten sposób rozbijają) ale co z biednymi łogrami i mechanicznym koniem tudzież prosiakiem?:P
Czy z repeater hundgunow mogę strzelać pojedynczym strzałem?czy zmuszony jestem do 3xmultiple?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
wiem ze kusze DE maja wybor, wiem ze blowpipy skinkow tez maja wybor... znaczy to chyba ze repeater hundgun powinien miec tez... prawda?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Mają wybór, wszystko jest w RB w rozdziale Weapons->Multiple Shots.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Czy taki zapis jak poniżej oznacza że Light of Death z Casketu działa na Steam Tanka?
Q. Are any types of units immune to the affects of the Casket of
Souls?
A. No. The Casket of Souls gives no exceptions to what it affects.
The Light of Death affects everything including Undead, Daemons,
troops immune to psychology, and even war machines.
S. Gav Thorpe - Warhammer Design Team
Q. Are any types of units immune to the affects of the Casket of
Souls?
A. No. The Casket of Souls gives no exceptions to what it affects.
The Light of Death affects everything including Undead, Daemons,
troops immune to psychology, and even war machines.
S. Gav Thorpe - Warhammer Design Team
dobre pytanie.
powinien dzialac... zadaje obrazenia wiec raczej tak...
powinien dzialac... zadaje obrazenia wiec raczej tak...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned