Nowe Imperium

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Nowe Imperium

Post autor: Karli »

Jestem na swiezo po lekturze nowego booka do imperium i nasuwaja mi sie takie watpliwosci:

1. Co sie dzieje z oltarzem gdy zginie Arch Lector?
2. Co sie dzieje z Arch Lectorem gdy zginie ołtarz ? Czy nadal ma warda na 4+, MR(2) i jest unbreakable?

Dla ułatwienia podaje zasady:
War Altar jest chariotem wykupowanym dla Arch Lectora, i ma specialne zasady. Jedną z nich jest
The Power of Sigmar "The divine protection of Sigmar makes both the War Altar and the Arch Lector Unbreakable. It also confers magic resistance (2) and a 4+ ward save on both the War Altar and the Arch Lector"

3. Czy Imperium moze brac jednostki DoW ? W slotach Rare nie są wymienione....
4. Czy Karl Franz na smoku zabiera jakies dodatkowe sloty poza jednym slotem Lord (w innym temacie juz jest o tym, ale chcialem to tutaj wymienic)?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

1)to samo co sie dzieje z rydwanem gdy zabija herosa :wink:
to jest zwykly mount(taki z kilkoma ranami)
2) IMO oltarz ma wszystkie bonusy-nie ma zapisku ze ta moc dziala tylko wtedy gdy zyje klecha
3)Moze,akurat byla jakas odpowiedz z GW iz "jednostki DoW nie beda wpisywane do AB->bierze sie je na zasadach jakie maja wpisane poszczegolne oddzialy najemnikow"
4)Sprawdzalem...i ja nie znalazlem ani w opisie Imperial Zoo,ani przy opisie smoka,ani przy opisie Karla ze jego smoczek zajmuje jakiegos slota

ps.bylo pozno i nie dopisalem dosyc istotnego slowka
oltarz bez klechy ma wszystkie bonusy...klecha bez oltarza nie ma ani unbreakable ani calej reszty-to sa bonusy jakie zbiera z posiadania tego dziwnego "mounta"
Ostatnio zmieniony 5 sty 2007, o 12:18 przez quas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

1) Oczywiscie, zwykly mount. W konsternacje wprowadza mnie jedynie fakt ze wtedy zostaje sam oltarz, bez zalogi ;-)

Ze wszystkimi odpowiedziami sie oczywiscie zgadzam, lecz chcialbym sie upewnic ze wszyscy podzielaja taka interpretacje...

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

1) rydwan dalej jeździ bez niego i moim zdnaiem ma te swoje bonusy
2) moim zdaniem archlector bez rydwanu nie ma warda, unbreakable i mr(2), bo w sumie to dzieki rydwanowy ma te bonusy
3) w ror-ach pisze kto może ich wziąć i chyba na tym trzeba się oprzeć, siedzę w pracy więc nie sprawdzę teraz, ale chyba DoW w taki mrazie odpadają, bo przy nich nic nie pisze.
4) Być może nowa polityka GW. Przy wywernie O&G też nie pisze, że zabiera slota jakiegoś. A czy przy kurczaku (gryf) dla Generała pisze, że zabiera jakiś slot?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
cielo
Wałkarz
Posty: 67
Lokalizacja: Middenheim

Post autor: cielo »

MUKER pisze: 4) Być może nowa polityka GW. Przy wywernie O&G też nie pisze, że zabiera slota jakiegoś. A czy przy kurczaku (gryf) dla Generała pisze, że zabiera jakiś slot?
Ale chodzi smoka a nie o gryfa.

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

No wiem, że o smoka. A to gryf/wywerna nie zabierały dotąd slota hero??
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

a ja mam pytanko odnosnie Brass Orb-a .Jak teraz dziala na czolg ??? zadaje 3d6 W czy moze nie zadaje wcale ,bo w opisie ma ,ze zadaje 3D6 Hull points ??
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
blundi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 169
Lokalizacja: Zharr Naggrund
Kontakt:

Post autor: blundi »

szczurek pisze:a ja mam pytanko odnosnie Brass Orb-a .Jak teraz dziala na czolg ??? zadaje 3d6 W czy moze nie zadaje wcale ,bo w opisie ma ,ze zadaje 3D6 Hull points ??
Działa mniej więcej podobnie, jak lapping around u sneaki gits.
Czyli nie działa.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

"No wiem, że o smoka. A to gryf/wywerna nie zabierały dotąd slota hero?? "

Nie. Tylko smoki zabieraly.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Em przy czołgu jest napisane iż jesli zaatakuje go jednostka zadająca impact hits ( jest tak wyraźne napisane) to sama otrzymuje k6 s6. Jest to rzecz jasna zasada vs rydwany no i teoretycznie przeciwko fanolom (które o niego się w ten sposób rozbijają) ale co z biednymi łogrami i mechanicznym koniem tudzież prosiakiem?:P

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

fenol nie zadaje impactow ;)

a co do logrow i terminatorowego konia to uwazaj gdie szarzujesz (a w wypadku ogrow z jakiej odleglosci zarzujesz) bo sam dostaniesz impacty :)

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Hmm wlączyłem sobie nopwy plik do Ab, biorę kapitana imperialnego, bsb, patrzę pistol...hmm w sumei w walce jest traktowany jako hand waepon, czyżby można go normalnie dawać? Ot zawsze to dodatkowy atak :P no i strzał ehehe

syra
Plankton
Posty: 1

Post autor: syra »

ja mam pytanie odnośnie war altara czy d6 hitow z impaktów jest magiczne?;)

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Nie.
Str 53 Armybooka Imperium pisze:The War Altar is a chariot drawn by two barded Warhorse.
Nigdzie nie jest napisane aby miał magiczne ataki, to zwykły chariot i ma zwykłe impacty.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Czy z repeater hundgunow mogę strzelać pojedynczym strzałem?czy zmuszony jestem do 3xmultiple?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

wiem ze kusze DE maja wybor, wiem ze blowpipy skinkow tez maja wybor... znaczy to chyba ze repeater hundgun powinien miec tez... prawda?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Mam nadzieje że tak.Pytam się bo nie jestem pewien.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Mają wybór, wszystko jest w RB w rozdziale Weapons->Multiple Shots.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Mikel
Wałkarz
Posty: 88

Post autor: Mikel »

Czy taki zapis jak poniżej oznacza że Light of Death z Casketu działa na Steam Tanka?

Q. Are any types of units immune to the affects of the Casket of
Souls?

A. No. The Casket of Souls gives no exceptions to what it affects.
The Light of Death affects everything including Undead, Daemons,
troops immune to psychology, and even war machines.
S. Gav Thorpe - Warhammer Design Team

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

dobre pytanie.
powinien dzialac... zadaje obrazenia wiec raczej tak...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ