Strategia
Moderator: Kołata
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Re: Strategia
Jak gram małymi (acz potężnymi !) Goblinami i jak widzę że nad moją armią wschodzi (fioletowe!?) słońce to tylko trolle stoją spokojnie . Tak poważnie, to może nie głupie było by rozdzielenie tych dwóch ras z możliwością łączenia ich, jak np u nocników. Jednak chyba wolę jak orki z gobbosami trzymają się w jednej kupie
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Mam małe pytanko, odnośnie Arachnoraka. Jest w trakcie budowania goblińskiej rozpiski i chcę dać szamana na tym właśnie stworze, moim zdaniem wykup kaplicy boga pająka sie opłaca czy jest ktoś kto ma inne zdanie ?
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
a to ty grałeś, że jeszcze na małym można? bo napisał kolega, że o Arachnaroka mu chodzi AkuśAkadera pisze:Ale tylko na wielkim pająku
jak grałeś ze świątynią na małym to dobry z ciebie rozrabiaka
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Dzięki za potwierdzenie moich dociekań, w mojej mono goblińskiej ropzisce pozostał mi tylko do rozwiązania problem generał armii. Szaman na pajaku kaplicą to wydatek rzędu 475 punktów i nie wiem co za 125 poczynić...
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
że niby ilu? a co on goły ma latać po stole na tym pająku? i mieć 3 level?
cmon mi wychodzi, że razem z Fencer Blades i prezerwatywą + 4 lev to już jest 590 ptk
cmon mi wychodzi, że razem z Fencer Blades i prezerwatywą + 4 lev to już jest 590 ptk
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
to racja, goły kosztuje 475 i nie wiedziałem co tymi 125 zrobić czy szamanowi dać czy jakiegoś warbossa ulepić ale jedyna rozsądna opcja to szamana ciutkie wzmocnić
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
Heh w tym temacie jak zwykle Grolshek celnie podsumował:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=45203
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=45203
-
- Kretozord
- Posty: 1758
chcesz wygrac, a nie powoli czekac w wpierdul?
potrzebne są:
- wiadro trolli (ja wystawiam 8+8+7), savage big'unsi z dwoma bronmi
- duze oddzialy ng (blokery).
- tani kowboje z magicznymi kosalkami i odpornoscia na ogien na hexy
- kowboje na srednim pajaku/swini z duzym save'm do blokowania duzych panow
- 2x4lvl do zbijania czarow z dwoch kosci.
- czary z duzego ła sa w wiekszosci przydatne - 4 jest mocna na necrosow i wampiry, 3 taktyczna, 6 do bici. nawet czar 0 na kreski jak widzisz, ze ma banshee, 5 nie biore zazwyczaj bo...
- mam male ła, ktore boostuje kombaty: 1 (pocisk na duchy/hexy/śmieci), 0 i/lub 2 i/lub 3, 4 koniecznie (przerzut 6 na poisony).
- wez MR(3) na wypadek snajperek, klątwy i innych takich
- jeszcze wiecej trolli
w magii zbijaj popychaczki/hate, duze wskrzeszenie, doom&darkness i słońce. szanuj dispel skrola
nie bierz katapult, bolcow, manglerow, fanatykow, rydwanow i innych smieci. nie stoj w rogu jak pipa tylko sprobuj przejac troche kontroli na stole i wybrac wygodne dla siebie kombaty. jak kombaty sa w Twojej turze to masz zazwyczaj wiecej kontroli w fazie magii, bo wiesz ktore oddzialy wspomagac.
zeby nie bylo, ze fantazjuje. moje wyniki z VC na DMP (gralem 3 z 5 bitew):
- 10-10 - wygralbym jakbym mial wiecej czasu, nic sobie nie wysadzil, nic nie farcilem
- 20-0 - poszedlem i zarznalem w 4 turze, nic sobie nie wysadzil, nic nie farcilem
- 7-13 - z KJem, przegralbym wiecej, ale to dlatego, ze zaczynal, mial niewygodna rozpiske - flaming na glownym oddziale, zrobilem drobne bledy, nie ustalem mega waznego kombatu na 7 reroll, itd.
przestancie robic w portki na widok VC i nie czekajcie w rogu na wyrok. powodzenia.
potrzebne są:
- wiadro trolli (ja wystawiam 8+8+7), savage big'unsi z dwoma bronmi
- duze oddzialy ng (blokery).
- tani kowboje z magicznymi kosalkami i odpornoscia na ogien na hexy
- kowboje na srednim pajaku/swini z duzym save'm do blokowania duzych panow
- 2x4lvl do zbijania czarow z dwoch kosci.
- czary z duzego ła sa w wiekszosci przydatne - 4 jest mocna na necrosow i wampiry, 3 taktyczna, 6 do bici. nawet czar 0 na kreski jak widzisz, ze ma banshee, 5 nie biore zazwyczaj bo...
- mam male ła, ktore boostuje kombaty: 1 (pocisk na duchy/hexy/śmieci), 0 i/lub 2 i/lub 3, 4 koniecznie (przerzut 6 na poisony).
- wez MR(3) na wypadek snajperek, klątwy i innych takich
- jeszcze wiecej trolli
w magii zbijaj popychaczki/hate, duze wskrzeszenie, doom&darkness i słońce. szanuj dispel skrola
nie bierz katapult, bolcow, manglerow, fanatykow, rydwanow i innych smieci. nie stoj w rogu jak pipa tylko sprobuj przejac troche kontroli na stole i wybrac wygodne dla siebie kombaty. jak kombaty sa w Twojej turze to masz zazwyczaj wiecej kontroli w fazie magii, bo wiesz ktore oddzialy wspomagac.
zeby nie bylo, ze fantazjuje. moje wyniki z VC na DMP (gralem 3 z 5 bitew):
- 10-10 - wygralbym jakbym mial wiecej czasu, nic sobie nie wysadzil, nic nie farcilem
- 20-0 - poszedlem i zarznalem w 4 turze, nic sobie nie wysadzil, nic nie farcilem
- 7-13 - z KJem, przegralbym wiecej, ale to dlatego, ze zaczynal, mial niewygodna rozpiske - flaming na glownym oddziale, zrobilem drobne bledy, nie ustalem mega waznego kombatu na 7 reroll, itd.
przestancie robic w portki na widok VC i nie czekajcie w rogu na wyrok. powodzenia.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2014, o 10:04 przez paulinka17, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
To jeszcze strategia "na Golone" przy standardowej rozpisce na duzym orkowym magu i maszynach:
1. czekasz w rogu i odginasz/spowalniasz z goblinskiego czaru nr 3 i 6 , zeby kupic sobie troche czasu
2. czekasz na ture magii, w ktorej siadzie stopa kilka razy i zmniejszy oddzial z generalem do 10-12 modeli
3. ładujesz wtedy oba doom divery w ten oddział i liczysz, że zostanie mniej niż 5 zwykłych ludków, żeby nie było lookout'a
4. kladziesz kamień z klopy na głowę generała
Osobiscie nie polecam, bo za dużo musi się udać, ale nie każdy wystawia tyle trolli.
1. czekasz w rogu i odginasz/spowalniasz z goblinskiego czaru nr 3 i 6 , zeby kupic sobie troche czasu
2. czekasz na ture magii, w ktorej siadzie stopa kilka razy i zmniejszy oddzial z generalem do 10-12 modeli
3. ładujesz wtedy oba doom divery w ten oddział i liczysz, że zostanie mniej niż 5 zwykłych ludków, żeby nie było lookout'a
4. kladziesz kamień z klopy na głowę generała
Osobiscie nie polecam, bo za dużo musi się udać, ale nie każdy wystawia tyle trolli.
"chcesz wygrac, a nie powoli czekac w wpierdul?
potrzebne są:
- wiadro trolli (ja wystawiam 8+8+7), savage big'unsi z dwoma bronmi"
Zielona krew :]
Ok, grałem na dwa klocki po 6 trolli, było widać, że to słuszny kierunek, 3 klocki, czemu nie :]
Głównym problemem jest oddział 8 horror cryptów (ostatnio wykminiłem bsb z Banner of eternal flame na savage orcs, działa) oraz lataczki. Nie jestem w stanie opędzić się na flankach, rezyganacja z parku maszyn zmniejszy nieco efekty tego problemu. MR jest wręcz niezbędne na big unach, bo inaczej z 40 dochodzi 4....
Dzięki za rady!
Pokombinuję nad rozpiską i zobaczymy co wyjdzie na stole Na pewno jakiś wpierdul :]
potrzebne są:
- wiadro trolli (ja wystawiam 8+8+7), savage big'unsi z dwoma bronmi"
Zielona krew :]
Ok, grałem na dwa klocki po 6 trolli, było widać, że to słuszny kierunek, 3 klocki, czemu nie :]
Głównym problemem jest oddział 8 horror cryptów (ostatnio wykminiłem bsb z Banner of eternal flame na savage orcs, działa) oraz lataczki. Nie jestem w stanie opędzić się na flankach, rezyganacja z parku maszyn zmniejszy nieco efekty tego problemu. MR jest wręcz niezbędne na big unach, bo inaczej z 40 dochodzi 4....
Dzięki za rady!
Pokombinuję nad rozpiską i zobaczymy co wyjdzie na stole Na pewno jakiś wpierdul :]
Ja ostatnio dostaje sromotne wpierdol od HE. Masa strzelania + ciężka kawaleria... sisterki i zwykłe łuki mnie rozstrzeliwuja a kawa konczy w kombacie...inna sprawa, że dziś fanatycy zabijali tylko mnie do tego po blokowali najważniejsze szarże.
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
Fanatyków nie ma sensu brać na przeciwnika z lotnymi jednostkami - tak wynika z obserwacji. Zawsze jakoś ich wyciągną i po ptokach. Nie wiadomo co z nimi robić. Raz miałem taką sytuację, że przeciwnik od fanatyków nie oberwał ani razu, a ja co turę od każdego :] Te 75 spróbuję władować w jakiegoś goblina na wilku.
Bardzo ładnie sprawdził mi się river troll do zadań specjalnych (45pkt) -1 do hita, stomp, mr, duży zasięg, jak złapie jakąś odginaczkę to nie dość, że ją przytrzyma (3wo i regeneracja) to jeszcze ją zje. Trzeba tylko uważać na zasięg liderki generała, bo debil se pójdzie w las :] Trzymanie takiego jegomościa w pobliżu klocka z generałem wydaje się być dobrym pomysłem.
Bardzo ładnie sprawdził mi się river troll do zadań specjalnych (45pkt) -1 do hita, stomp, mr, duży zasięg, jak złapie jakąś odginaczkę to nie dość, że ją przytrzyma (3wo i regeneracja) to jeszcze ją zje. Trzeba tylko uważać na zasięg liderki generała, bo debil se pójdzie w las :] Trzymanie takiego jegomościa w pobliżu klocka z generałem wydaje się być dobrym pomysłem.
może miał dołączonego goblina na wilku bo MR(2) to na kamiennych jestFanatic pisze:Mr na river trollach?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A