Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Do walki z Witchkami najlepsze są Mournfangi. Większość ran wyciągasz z palcem w nosie, a szarżując na nie jesteś w stanie wyjechać tyłem
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- Punisher17
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 163
looknalem na te Witchki i rzeczywiscie mocne. Hmm najlepsza opcja to rzucic na Mourny Trollgutsa i zniszczyc to szybko. Ew pociagnac dwa razy Maneaterami
Jak nie jeden to sto jeden
Trollguts na Mourny przed szarżą w witchki? Niby dobre, ale i bez tego sobie poradzą (ASv 2+ robi swoje). 4 Fangi spokojnie rozkręcą 30-40 witchek.
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Do walki z witchkami od niechcenia można by też użyć irongutsów z poison wall "em
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Tutaj koledze pewnie chodzi o ścianę stworzoną z rzeźników, którzy są odporni na zatrute ataki
Znaczy chodziło mi oto że naprzykład w oddziale ironów siędzą dwaj magowie którzy mają odporność na poisony i w pierwszej turze combatu robią make the way i są w pierwszym szeregu z czempionem ponieważ jak witchki zabiją czempiona to raczej nie wbiją dużej ilości ran magą zwłaszcza żę ranią na 6
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
O kolega szybszy
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Ile chcesz make the way'ów co ture combatu jedyny warunek to to że nie możesz "wyciągnąć" bohatera z walki
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Ciekawym źródła bom słyszał że 1 make me way można zrobićLothar pisze:Ile chcesz make the way'ów co ture combatu jedyny warunek to to że nie możesz "wyciągnąć" bohatera z walki
- Punisher17
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 163
Oki, wrazenia po dzisiejszych bitwach:
-dwie trojki ogrow na tak male punkty sa zbyteczne,
-Maneaterzy sa swietni ale na nastepnym turnieju wyprobuje ich z great weaponami i scoutem
-Butcher bez zarzutu,
-Ironblaster to najoplacalniejsza jednostka ogrow.powalczy, wystrzela co grozne, postraszy
-jeden kotek to troche malo, dwa osobno lepiej rozpraszaja przeciwnika
-dwie trojki ogrow na tak male punkty sa zbyteczne,
-Maneaterzy sa swietni ale na nastepnym turnieju wyprobuje ich z great weaponami i scoutem
-Butcher bez zarzutu,
-Ironblaster to najoplacalniejsza jednostka ogrow.powalczy, wystrzela co grozne, postraszy
-jeden kotek to troche malo, dwa osobno lepiej rozpraszaja przeciwnika
Jak nie jeden to sto jeden
Tak na prawdę to i siła 5 jest w porządku, zależy z czym się bijesz. Moim zdaniem BoOP to najlepsze rozwiązanie
BTW.
Czy jeśli dam oddziałowi razora i pistolety, to będą mieli -3 do pancerza przy strzale (-1 siła, -2 AP)?
BTW.
Czy jeśli dam oddziałowi razora i pistolety, to będą mieli -3 do pancerza przy strzale (-1 siła, -2 AP)?
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Ta a jak dasz czar z metalu to -4 do save'a