Problemy początkującego

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Re: Problemy początkującego

Post autor: Naviedzony »

KrzysiekW pisze:Napisałem wiczki? Napisałem... Przepraszam, chodziło o korsarzy. Ale i tak się na nich grubo przejechałem. :)
No korsarze to już lepszy cel. Cóż, musiał być przykry rzut na thunderstompa. Nie warto się jednak zniechęcać, mi się w zeszłej edycji odbił Bone Giant w szarży od skinków, ale to nie oznacza, że szarżowanie Bone Giantem w skinki jest słabe. ;)
KrzysiekW pisze:A z pejczem to w tej bitwie śmigała pani herold dookoła Black Guardów, też było wesoło. :)
Pani herold dobrze się nadaje do tego typu zabawy, ale trzeba przyznać, że pejcz z siłą 4 nie robi już tego wrażenia.
KrzysiekW pisze:Dzięki. :) Rozpiska for fun, ale przyjemnie się nią grało. Ze Slaaneshem problem siły jest bolący, ewentualnie możesz się Lore of Shadow wspomagać. Ale to takie ... nieklimatyczne. :P
Nieklimatyczne to jest działo. Lore of Shadow całkiem pasuje do Slaanesha, choć wiadomo, że na swoim gra się przyjemniej. Niestety zerówka z Lore of Slaanesh nie jest jakaś wybitna, dopiero 1 urywa tyłek. :)
KrzysiekW pisze:Coby od tematu nie zbaczać, to przekonałem się przynajmniej że soulgrinder budzi u przeciwnika niepokój i fajnie ściąga uwagę. :)
To fakt, gra psychologiczna może być bardzo po twojej stronie, jeśli przeciwnik zobaczy takie wielkie bydle. :P

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

1. Jaki jest styl grania armii Demonow?
-Demony maja rozne style w zaleznosci od zlozonej rozpiski. Mozna grac w oparciu o magie albo w oparciu o CC. Konnicy/strzelaczy sie raczej nie uswiadcza.
2.Co bedzie mi potrzebne na poczatek( 1500 pkt )?
-Demon Prince (lord)
-Plagusy (+herald) albo Pink Horrory (core)
-Plague Drone of Nurgle
-3x Beast of Nurgle
-skullcannon
3.Jakie sa mocne strony armii Demonow?
-Silne i wytrzymale jednostki (glownie monsterious beast) odporne na psychologie. Kazda jednostka ma wbudowany ward na 5+ ale niestety kosztem ASv (nieliczne jednostki to maja i to niewysoki).
4.Jak armia radzi sobie z najsilniejszymi armiamii wfb?
-Zalezy od skilla gracza. Demony to nie armia "samograjaca".
5.Czy w armii sa dostepne jednostki strzelajace?
-Sa, ale nie spotkalem sie jeszcze by ktos ich uzywal (flamery). Jesli chodzi Ci o maszyny strzelajace to skullcannon to jeden z lepszych cannonow, na wyzesze ptk mozesz pomyslec o Soulgrinderze ktory takze moze prowadzic ostrzal. Glownie uzywa sie do ostrzalu pink horrorow ktorzy sa magami 1lvl i uzywaja magii Tzeentcha.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Quaki pisze:
wokrze pisze:To może i ja, z opóźnionym refleksem (praca...), włączę się do dyskusji o Grinderach.
Co dokładnie wrzucasz tym 2 Grinderom na euro?
Wymarzony zestaw (2xNurgle, Claw, klopa/Torrent) kosztuje 630 punktów.
Oba mark nurgla (gram na guo) i daemonic bane'y a na jednym miotacz. Razem 580. :) Dwa miotacze bylyby fajne ale jeden grozi juz wystarczajaco a ten bez miotacza robi albi za bezposrednia obstawe guo lub wykonuje szarze flanka (wiele osob wystawia sie w miare centralnie, tak zeby moc sie rozwinac w dowolna strone i dzieki takiemu grinderowi bokiem moge ich szybko przycisnac z jednej z flanek + presja na srodek bestiami i guo).

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Punisher17 pisze:1. Jaki jest styl grania armii Demonow?
2.Co bedzie mi potrzebne na poczatek( 1500 pkt )?
3.Jakie sa mocne strony armii Demonow?
4.Jak armia radzi sobie z najsilniejszymi armiamii wfb?
5.Czy w armii sa dostepne jednostki strzelajace?
Ad 1. Nak**asz lub nak**asz bardziej.
Ad 2. Podręcznik, działo, horrory.
Ad 3. Mocną stroną jest to, że nie ma słabych.
Ad 4. Demony są najsilniejsze.
Ad 5. Tak, ale nie bierzemy ich bo nie pasują do stylu gry (patrz punkt 1.).

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Lidder pisze:
Punisher17 pisze:1. Jaki jest styl grania armii Demonow?
2.Co bedzie mi potrzebne na poczatek( 1500 pkt )?
3.Jakie sa mocne strony armii Demonow?
4.Jak armia radzi sobie z najsilniejszymi armiamii wfb?
5.Czy w armii sa dostepne jednostki strzelajace?
Ad 1. Nak**asz lub nak**asz bardziej.
Ad 2. Podręcznik, działo, horrory.
Ad 3. Mocną stroną jest to, że nie ma słabych.
Ad 4. Demony są najsilniejsze.
Ad 5. Tak, ale nie bierzemy ich bo nie pasują do stylu gry (patrz punkt 1.).
chciałem tak zarapować jak on ale był pierwszy ! :lol2:

Ave glorya deamonia ! :twisted:

Khorne ! 8)

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Naviedzony pisze:Pani herold dobrze się nadaje do tego typu zabawy, ale trzeba przyznać, że pejcz z siłą 4 nie robi już tego wrażenia.
Fakt, że prince czy KoS robią to dużo lepiej, ale i tak przeciwnik ma fajną minę jak bierzesz "trafione" kostki i mówisz "teraz na każde 3+ umiera black guard" :)

Co do lorów, to Slaanesha biorę zwykle na dużym, a na małych (o ile im dam magię) to jednak Shadow.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

1. Jaki jest styl grania armii Demonow?
2.Co bedzie mi potrzebne na poczatek( 1500 pkt )?
3.Jakie sa mocne strony armii Demonow?
4.Jak armia radzi sobie z najsilniejszymi armiamii wfb?
5.Czy w armii sa dostepne jednostki strzelajace?
1. Raczej ofensywa, ale armia jest na tyle elestyczna, ze mozna dosc łatwo przechodzic między opcjami taktycznymi w zależnosci od rywala i sytuacji na boisku.
2. Jesli pytasz o najpopularniejsze jednostki to: kilka bestii nurgla, furie, pink horrors, skull cannon. Nabywając to nie wyrzucasz pieniędzy w błoto, to jednostki grywalne w kazdym przedziale punktowym.
3. Odpornosc na psychologię, ochrona 5+ na wszytkim, daemonic instability, combatowy potencjał Nurgla, przegięty skull cannon, i masa innych.
4. Dobrze, jest w ścisłym topie, i nie ma raczej beznadziejnych pairingów.
5. Tak, ale nie są siła, na której moznaby opierać taktykę, sa raczej pewnym uzupełnieniem arsenału, i po części stanowia o uniwersalnosci armii.

bardzo charakterystyczna dla demonów w tej edycji jest spora nieprzewidywalność związana z tabelą reign of Chaos, oraz systemem losowania giftów, jesli lubisz dreszczyk emocji, to raczej Ci się spodoba :)
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

1. Jaki jest styl grania armii Demonow?
2.Co bedzie mi potrzebne na poczatek( 1500 pkt )?
3.Jakie sa mocne strony armii Demonow?
4.Jak armia radzi sobie z najsilniejszymi armiamii wfb?
5.Czy w armii sa dostepne jednostki strzelajace?
1. Nie pytaj jaki jest styl armii, tylko jaki jest Twój styl gry.
2. to zależy w jakie rewiry chcesz się zanurzyć, i czy wolisz klimat czy PG
3. wszechstronność
4. teraz nie ma słabych a ni turbo mocnych armii, poziom WFB się w miarę się wyrównuje,
5. tak

jak widzisz są wiele spojrzeń na tą armię, i powinieneś znałeś swoje spojrzenie, uwarunkowanie Twojej rami może być PG nurglowo horrorowe comba wsparte skullcannonem, albo fluff - wybierasz ulubionego boga ( K H O R N E ! ) i rozmiażdżasz tylko jego jednostkami,czy też styl gry - total agresiwe: do przodu i do przodu, wojna podjazdowa: tu zabić tam czmychnąć, czy też defens: skullcannon, fefiler, burning chariot, flamery i magia magia magia, która jest dla słabych :twisted:

jeśli będzie Ci się podobać styl gry, piękno figurek i fluff jednostek to oznacza że to to, i wiedz że jesteś zwycięzcą ! 8)

pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

To własnie duza zaleta tej armii, że daje bardzo fajne opcje pogrania klimaciarskiego, oparte na mono-bogach.
Utrata potencjału jest wtedy zastepowana masa punktów za styl, szczególnie jesli sie sięga po Slaanesha lub Khorne'a.
Niestety twórca podręcznika dość skromnie nagrodził tych, którzy chca pograć mono.
Ja często gram Tzeentchem na nieduze punkty, i choć nie robię uber-wyników, to chłopcem do bicia tez nie jestem, a frajda jest podwójna.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

więcej frajdy z wygrania jest gdy się wygrywa tym co się lubi 8)

K H O R N E ! :twisted:

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

Khuman widzisz jakieś sensowne zastosowanie dla HoK na tronie? kitranie go za soul grinderem i rozdawanie locusa? Jako naczelny wyznawca khorna jestem ciekaw twojej opinii :) Jeśli nie tron to tylko jugger?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

z tego co roskiniałme to jak tron to frenzy, hate nie ma sensu mu dawać, a frenzy nad którym możesz kontrolować, może być gość fajne, i jaggery to mus tym bardziej że dostaje 1A góra jak i dół

furie z 2A też są syte i tak dalej, fajne jest też to że jak dany oddział przegra a tron dalej ma frenzy i go rozdaje to ten oddział dalej dostaje frenzy

fajne jest też MR2 bo furie nie tak szybko giną od pocisków i zresztą reszta też, największy minus tronu to kosz, skull taker ma go za 120, jak by taki koszt miał też herald brał bym bez wahania

wiedz to rydwan z 6S impactów, do tego 3A z 5S bazowo, to nie mało, 3+SV no i leczenie z impactów, jest syto moze przetrwać wiele bo też 5T i ward

chyba tyle w temacie tronu ;)

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

Nie gram na rydwanach a już w ogóle na takich z hero stąd pytanie: Jak to jest rozpatrywane przy strzelaniu do HoK na tronie? (chodzi o zwykle strzelanie jaki i z maszyn). Zawsze losuje się? 1-4 dół 5-6 hero? Herald w CC używa własnych statsów i save czy rydwanu?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Losujesz jak przy monsterze czyli 1-4 rydwan 5-6 góra.
W CC herald walczy normalnie swoimi statystykami, ma normalny save z +1 do AS od rydwanu.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tak jak napisał Stan

heroldowi daje great gifta +1W 2+SV czy leczenie w CC to wyczekiwane rezultat rzutu na tabelkę

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

Słaba opcja :( już lepiej na jaggerze. Grasz na bloodcrusherach? 3,4 a może 5 z HoK? (chociaż w tej opcji mnóstwo ataków się marnuje).

Kuras
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: Kuras »

Witam mam pytanie reign of chaos jest przed faza magii? w sensie najpierw rzucam na tabelke chaosu a po rospatrzeniu wyniku itp przechodze normalnie do fazy magii?
[CENTER]Obrazek[/CENTER]

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Kuras pisze:Witam mam pytanie reign of chaos jest przed faza magii? w sensie najpierw rzucam na tabelke chaosu a po rospatrzeniu wyniku itp przechodze normalnie do fazy magii?
Tak
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie. jest na pocaatku fazy magii.

Ten rzut to jest rzut na ilosc kosci w fazie magii.

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Czyli to co napisał
2k na magie i przed magia się dzieje to co rzuciłeś... potem zwykła magia - czyli rzucasz czary itp
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

ODPOWIEDZ