
Dobry polski sklep internetowy z figurkami
Re: Dobry polski sklep internetowy z figurkami
Polecam Crazy Dwarf z Olsztyna
Rewelacyjna obsługa, dobre ceny i szybka wysyłka.

Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.abGrolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
nie wiem czy nadal aktualne ale tutaj masz najtaniej:Matis pisze:Jaki polski sklep ma najtańsze farby GW? Planuje zrobić spore zakupy i szukam jakiejś fajnej promocji
Citadekl: http://www.rctrax.pl/citadel/1/2008/
Vallejo: http://www.rctrax.pl/valleyo/1/244/
Ostatnio przy zamawianiu w gnomie wyskakuje mi błąd na ostatnim etapie zamówienia... mieliście coś takiego ?
----
zamawiał ktoś coś w tym sklepie polecanym przez kolego powyżej ?
----
zamawiał ktoś coś w tym sklepie polecanym przez kolego powyżej ?
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
Odnośnie sklepu internetowego, to muszę przestrzec przed kupowaniem czegokolwiek w sklepie "Gnom"... kupiłem u nich tydzień temu box DR/Warlocków i do dzisiaj nie dostałem paczki. Niby można zrozumieć, bo Poczta Polska nawala, ale "Gnom" nie raczy odpisywać na e-maile
Jutro będę do nich dzwonić.

W Gnomie kupiłem już dużo figsów i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Gdy czegoś nie mieli na półce zawsze kontaktował się ze mną ktoś z obsługi. Może Twoje zamówienie z jakiejś przyczyny do nich nie dotarło?
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Ja dostałem na e milu od gnoma że gw zajepało dostawę i coś tam coś tam . trza poczekać - z tego co wiem to nie tylko u nich 

misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
wszystko ok, dostałem gratis white dwarfaGangrel pisze:Ostatnio przy zamawianiu w gnomie wyskakuje mi błąd na ostatnim etapie zamówienia... mieliście coś takiego ?
----
zamawiał ktoś coś w tym sklepie polecanym przez kolego powyżej ?
http://www.rctrax.pl/
swietna obsługa, bogaty asortyment, jeśli czegoś nie ma to mail order nie stanowi problemu. Quins nawet gwiazkę z nieba ściągnie a do tego śwetnie maluje
swietna obsługa, bogaty asortyment, jeśli czegoś nie ma to mail order nie stanowi problemu. Quins nawet gwiazkę z nieba ściągnie a do tego śwetnie maluje

Rogal pisze:http://www.rctrax.pl/
swietna obsługa, bogaty asortyment, jeśli czegoś nie ma to mail order nie stanowi problemu. Quins nawet gwiazkę z nieba ściągnie a do tego śwetnie maluje
Podpisuje się pod to obiema rękoma


Witam,
Oto treść e-maila wysłanego nam przez Radosława Króla, przedstawiciela Games Workshop na Polskę:
"Witam,
W rezultacie błędów zaistniałych podczas realizacji zamówienia Q018110, pozycje zawarte w tym zamówieniu zostaną dostarczone do sklepu Gnom z tygodniowym opóźnieniem.
Zwłoka ta nie została spowodowana przez sklep Gnom i związana jest z czynnikami całkowicie od sklepu niezależnymi, na które sklep nie mógł wpłynąć.
Najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie,
Radek Król
Regionalny Przedstawiciel Handlowy (Polska)"
Niestety w wyniku zaistniałej sytuacji nie jesteśmy w stanie niczego przyspieszyć, całkowita odpowiedzialność leży po stronie GW....
Nie zmienia to oczywiście faktu, że postaramy się zrekompensować opóźnienia w formie gratisów ustalonych szczegółowo z każdą poszkodowaną osobą. Dotyczyć będzie to wszystkich tych zamówień, które nie zostały wysłane w dacie premiery lub czekały na to konkretne zamówienie.
Z naszej strony możemy tylko powiedzieć Przepraszamy
Prosimy o kontakt mailowy.
Artur Szymała
Oto treść e-maila wysłanego nam przez Radosława Króla, przedstawiciela Games Workshop na Polskę:
"Witam,
W rezultacie błędów zaistniałych podczas realizacji zamówienia Q018110, pozycje zawarte w tym zamówieniu zostaną dostarczone do sklepu Gnom z tygodniowym opóźnieniem.
Zwłoka ta nie została spowodowana przez sklep Gnom i związana jest z czynnikami całkowicie od sklepu niezależnymi, na które sklep nie mógł wpłynąć.
Najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie,
Radek Król
Regionalny Przedstawiciel Handlowy (Polska)"
Niestety w wyniku zaistniałej sytuacji nie jesteśmy w stanie niczego przyspieszyć, całkowita odpowiedzialność leży po stronie GW....
Nie zmienia to oczywiście faktu, że postaramy się zrekompensować opóźnienia w formie gratisów ustalonych szczegółowo z każdą poszkodowaną osobą. Dotyczyć będzie to wszystkich tych zamówień, które nie zostały wysłane w dacie premiery lub czekały na to konkretne zamówienie.
Z naszej strony możemy tylko powiedzieć Przepraszamy
Prosimy o kontakt mailowy.
Artur Szymała
Tutaj chodzi o kontakt z klientem oraz wyjaśnienia. Swego czasu też u nich kupiłem trochę fiksów i problemów nie było. Rozumiem, że mogą mieć kłopot z dostawą(zresztą jak napisano), ale z netem chyba problemu już nie mają?MadMax pisze:W Gnomie kupiłem już dużo figsów i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Gdy czegoś nie mieli na półce zawsze kontaktował się ze mną ktoś z obsługi. Może Twoje zamówienie z jakiejś przyczyny do nich nie dotarło?

Ja dostałem odpowiedz na każdy e milJarlaxle pisze:Tutaj chodzi o kontakt z klientem oraz wyjaśnienia. Swego czasu też u nich kupiłem trochę fiksów i problemów nie było. Rozumiem, że mogą mieć kłopot z dostawą(zresztą jak napisano), ale z netem chyba problemu już nie mają?MadMax pisze:W Gnomie kupiłem już dużo figsów i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Gdy czegoś nie mieli na półce zawsze kontaktował się ze mną ktoś z obsługi. Może Twoje zamówienie z jakiejś przyczyny do nich nie dotarło?Jeśli piszesz do kogoś dwa e-maile w odstępie tygodnia i nie dostajesz odpowiedzi na żadnego, to chyba coś jest nie wporządku.

misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
Minęło kilka ładnych lat, odkąd widziałem jedną z nich.
Masz fartaFuxiorr pisze:Ja dostałem odpowiedz na każdy e milJarlaxle pisze:Tutaj chodzi o kontakt z klientem oraz wyjaśnienia. Swego czasu też u nich kupiłem trochę fiksów i problemów nie było. Rozumiem, że mogą mieć kłopot z dostawą(zresztą jak napisano), ale z netem chyba problemu już nie mają?MadMax pisze:W Gnomie kupiłem już dużo figsów i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Gdy czegoś nie mieli na półce zawsze kontaktował się ze mną ktoś z obsługi. Może Twoje zamówienie z jakiejś przyczyny do nich nie dotarło?Jeśli piszesz do kogoś dwa e-maile w odstępie tygodnia i nie dostajesz odpowiedzi na żadnego, to chyba coś jest nie wporządku.


Jakiś czas temu nakłoniłam męża aby napisał coś na blogu odnośnie sklepów w Naszej okolicy. Artykuł dostępny jest tutaj: http://minipaintlab.blogspot.com/2014/0 ... skich.html
Dziś mąż znów złożył zamówienie w sklepie Morion, zostało ono potwierdzone mailowo, że jest do odbioru.
Mąż wchodzi do sklepu uprzejmie podaje dane i chce odebrać rzeczy...na co Pan beztrosko odpowiada, że niestety ale części z rzeczy nie mają i to jakaś pomyłka....Do tego zagajony, że właściwie tej jednej rzeczy Nam najbardziej brakowało z ubawem odpowiada, że jasne jasne wszyscy tak mówią, akurat tego czego nie ma to im najbardziej potrzeba....
Sorry ale jeśli podobna sytuacja mam dwa razy na dwie próby podejścia to jest chyba coś nie tak.
Wiem, że temat służy do polecania dobrych sklepów ale korzystając z okazji gorąco przestrzegam przed jakimikolwiek zakupami w tym czymś. Jest to strata czasu i pieniędzy bo sklep drogi jak sam ciort :/
Jeszcze raz..NIGDY NIE KUPUJCIE W MORIONIE.
dziękuję uprzejmie.
Dziś mąż znów złożył zamówienie w sklepie Morion, zostało ono potwierdzone mailowo, że jest do odbioru.
Mąż wchodzi do sklepu uprzejmie podaje dane i chce odebrać rzeczy...na co Pan beztrosko odpowiada, że niestety ale części z rzeczy nie mają i to jakaś pomyłka....Do tego zagajony, że właściwie tej jednej rzeczy Nam najbardziej brakowało z ubawem odpowiada, że jasne jasne wszyscy tak mówią, akurat tego czego nie ma to im najbardziej potrzeba....
Sorry ale jeśli podobna sytuacja mam dwa razy na dwie próby podejścia to jest chyba coś nie tak.
Wiem, że temat służy do polecania dobrych sklepów ale korzystając z okazji gorąco przestrzegam przed jakimikolwiek zakupami w tym czymś. Jest to strata czasu i pieniędzy bo sklep drogi jak sam ciort :/
Jeszcze raz..NIGDY NIE KUPUJCIE W MORIONIE.
dziękuję uprzejmie.
Morion już nie raz pokazał, że nie sposób się z nimi dogadać. Dwa razy próbowałem się po ludzku umówić na określone figurki i mimo zapewnień było inaczej. Raz okazało się, że zapomniano a drugi raz... no wie pan, gdzieś mam, ale nie wiem. Może pan przyjść jutro.
""A Dwarf is'n short, he is concentrated in every aspect" !"