[MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY
Re: [MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY
Czyli wszystkie sojusze będą niepewne? Czy DE i SKV będą używały swojej zasady kruchego przymierza?
Powiedzcie mi czemu wszystkie sojusze robicie pierwszy raz niepewne?
Czemu zmieniacie cos, gdy wczesniej dzialalo.
Imho sredni pomysl...
Czemu zmieniacie cos, gdy wczesniej dzialalo.
Imho sredni pomysl...
Jak liczy sie do pestek 10tka skirmisha z blowpipami?
1,5 za reapeter 1,5 za poison (wydaje mi sie, ze nie pomysleliscie, ze sa jednostki ktore maja obie te zasady).
Jako gracz lizardmenski to powiem Wam, ze kosmicznie kroicie ta armie zmuszajac wrecz do wystawienia saurusow, bo corow nie zapcham, przez te denne ograniczenia.
Czy naprawde reapeter crossbow dark elficki jest dla Was tak samo giety jak blowpipe lizardmenski?
Zawsze ograniczenia te mialy zapisek, ze bronie strzeleckie z conajmniej 24 calami zasiegu.
Jesli nie chcecie za duzo skinkow to zrobcie o ograniczeniach armii liczbe oddzialow i bedzie latwiej.
Czekam na Was komentarz, bo poki co jest slabo.
1,5 za reapeter 1,5 za poison (wydaje mi sie, ze nie pomysleliscie, ze sa jednostki ktore maja obie te zasady).
Jako gracz lizardmenski to powiem Wam, ze kosmicznie kroicie ta armie zmuszajac wrecz do wystawienia saurusow, bo corow nie zapcham, przez te denne ograniczenia.
Czy naprawde reapeter crossbow dark elficki jest dla Was tak samo giety jak blowpipe lizardmenski?
Zawsze ograniczenia te mialy zapisek, ze bronie strzeleckie z conajmniej 24 calami zasiegu.
Jesli nie chcecie za duzo skinkow to zrobcie o ograniczeniach armii liczbe oddzialow i bedzie latwiej.
Czekam na Was komentarz, bo poki co jest slabo.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Liczy się oddział Bestii. Nie ma ograniczenia ich ilości w małej armii, bo jest max 1 taki sam Special i jeden oddział może kosztować max 25% punktów, więc wchodzą po prostu 4 sztuki Bestii lub SkullcannonShino pisze:liczy sie to typu oddzialu czy tez ich ilosci?Daemons of Chaos - Beasts of Nurgle/Skullcannon 0-1
Musiał tu Ślivek coś źle zapisać. Nie kumulujemy raczej liczenia pestek, gdy mają różne zasady, bo by weszło max 30 modeli Skinków na stół, co wydaje się dziwneZiemko pisze:Jak liczy sie do pestek 10tka skirmisha z blowpipami?
1,5 za reapeter 1,5 za poison (wydaje mi sie, ze nie pomysleliscie, ze sa jednostki ktore maja obie te zasady).
Jak mam rozumieć ograniczenia chadecji?
Albo lore of death albo hellcannon?
Hellcannon bez deatha to znowu dość przeciętna klopa więc nie widzę sensu liczenia jej jako dwa...
Albo lore of death albo hellcannon?
Hellcannon bez deatha to znowu dość przeciętna klopa więc nie widzę sensu liczenia jej jako dwa...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
4 bestie nie wchodzą.Azurix pisze:Liczy się oddział Bestii. Nie ma ograniczenia ich ilości w małej armii, bo jest max 1 taki sam Special i jeden oddział może kosztować max 25% punktów, więc wchodzą po prostu 4 sztuki Bestii lub SkullcannonShino pisze:liczy sie to typu oddzialu czy tez ich ilosci?Daemons of Chaos - Beasts of Nurgle/Skullcannon 0-1
Musiał tu Ślivek coś źle zapisać. Nie kumulujemy raczej liczenia pestek, gdy mają różne zasady, bo by weszło max 30 modeli Skinków na stół, co wydaje się dziwneZiemko pisze:Jak liczy sie do pestek 10tka skirmisha z blowpipami?
1,5 za reapeter 1,5 za poison (wydaje mi sie, ze nie pomysleliscie, ze sa jednostki ktore maja obie te zasady).
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Azurix pisze:Liczy się oddział Bestii. Nie ma ograniczenia ich ilości w małej armii, bo jest max 1 taki sam Special i jeden oddział może kosztować max 25% punktów, więc wchodzą po prostu 4 sztuki Bestii lub SkullcannonShino pisze:liczy sie to typu oddzialu czy tez ich ilosci?Daemons of Chaos - Beasts of Nurgle/Skullcannon 0-1
Musiał tu Ślivek coś źle zapisać. Nie kumulujemy raczej liczenia pestek, gdy mają różne zasady, bo by weszło max 30 modeli Skinków na stół, co wydaje się dziwneZiemko pisze:Jak liczy sie do pestek 10tka skirmisha z blowpipami?
1,5 za reapeter 1,5 za poison (wydaje mi sie, ze nie pomysleliscie, ze sa jednostki ktore maja obie te zasady).
Otoz to. Jesli moge wcisnac 60 modeli to juz jest lepiej, choc i tak zmuszacie graczy lizardmenskich do wystawienia saurusow przy armii na 2k, bo 6x70 = 420 - troche lipka panowie, szczegolnie ze poza skinkami i saurusamy mamy tylko jungle swarmy w corach...
Moze nie wiem kohorty 20+ sie do tego nie licza?
Zastanowcie sie prosze nad tym, bo naprawde nieporownywalnie kusze DE czy luki WE sa bardziej giete niz javeliny czy pipy lizardmenskie.
To weź deatha w dużej armii.Durin pisze:Jak mam rozumieć ograniczenia chadecji?
Albo lore of death albo hellcannon?
Hellcannon bez deatha to znowu dość przeciętna klopa więc nie widzę sensu liczenia jej jako dwa...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
czemu jest to jedyna armia, ktora liczy zatrute strzaly podwojnie, podczas gdy kazda inna takowe liczy jako poltora strzalu?- Armia z Khalidą liczy oddział z największą ilością modeli pestkujących razy 2 na potrzeby ilości pestek.
Rozumiem, że Czary WOCH i DOCH np. z domeny Tzeentcha mogą się dublować bo mają inne atrybuty i na potrzeby gry nie są tymi samymi czarami...Zakaz dublowania czarów w obrębie sojuszu (poza sygnaturami) - na potrzeby losowania czarów armie w sojuszu są traktowane jak jedna.
A i chyba w małej armii jest 50% na specjale zgodnie z rulebookiem nie 25%...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Przemcio
Wciąż są to te same domeny oraz te same czary. W ograniczeniu nie ma wspomnianych atrybutów.
Dopisałem to w momencie kopiowania regulaminu dość spontanicznie
Faktycznie to może być nie przemyślane ale celowałem w przycięciu oddziału z Khalidą. Taki oddział wszędzie trafia na 4+ i ma poisony. Imho porównywalne do możliwości trueflightów... Po przemyśleniu wywalam to bo faktycznie żadne to ograniczenie.
Ziemko +1
Wybacz, faktycznie głupio wyszło - robiąc ograniczenia strzelania nie pomyślałem jak tanie są skinki i że nawet Core tym nie zapełnisz
Lizaki cięte są trochę na oko - przyznaję. Faktycznie zapomniałem o daniu ograniczenia zasięgu i chyba to będzie rozwiązanie.
Co do strzałek - nie wiem jak byś chciał to liczyć oddzielnie - są poisonem więc liczą się jako 1.5. Mają multiple więc wciąż liczą się jako 1.5 nie widzę nieścisłości
Grolshek
4 Beasts of Nurgle @ 240.0 Pts. 25% * 1000 = 250. 240<250. ?
Durin
Jako dwa bo ma d6 na hicie.
Klopy się same nie bronią, hellcannon nie dość że broni się sam to potrafi nieźle namieszać w walce. Poza tym ostrzał z hellcannona nie jest, nawet bez deatha, przeciętnym kamieniem z klopy.
Wciąż możesz się dobrze sparować by zapewnić czy to hellcannona w sojuszu czy to death. Jeśli masz jakiś pomysł - zaproponuj.
Ziemko o sojuszach
Rozmawialiśmy o tym długo i właściwie od początku roku. Sojusze pewne potrafią mocno wygiąć przez możliwość wsadzania bohaterów do oddziałów sojusznika oraz przez Inspiring Presence. To czy to ludzie wykorzystywali efektywnie czy nie to inna sprawa.
Sojusze neutralne z drugiej strony dla sojuszy które do tej pory były desperackimi daje im ledwie wygodniejsze korzystanie z magii. Magię można wygodnie przyciąć i kontrolować ją na przestrzeni sojuszu.
Poza kwestiami balansu (które tak naprawdę można by olać i faktycznie zostawić jak było) to słyszeliśmy od wielu przedstawicieli różnych ośrodków sygnały, że w ten sposób łatwiej się zebrać i przyjechać. Mówimy o graczach którzy nie mają wszystkiego wydanego do swojej armii i na przykład grają w środowisku 3 graczy sił zniszczenia do 1 gracza sił porządku. Chcą grać tym co mają ułożone i nie mają rzeczy które uzasadniały by składanie się w sojusze na dzień dobry dostające spore kary w porównaniu do drugiej drużyny z tego samego ośrodka która ma sojusz pewny.
Wiem że dla wielu osób tutaj to brzmi jak bajka ale to naprawdę zmienia sporo.
Wciąż są to te same domeny oraz te same czary. W ograniczeniu nie ma wspomnianych atrybutów.
ShinoOgraniczenia wspólne: [...]
Maksymalny koszt punktowy pojedynczego oddziału to 25% limitu punktowego armii, wliczając w to koszt grupy dowodzenia, magiczne przedmioty czy inne wykupione opcje. Dla armii na 2000pkt jest to 500 a dla armii na 1000pkt jest to 250.
Dopisałem to w momencie kopiowania regulaminu dość spontanicznie
Faktycznie to może być nie przemyślane ale celowałem w przycięciu oddziału z Khalidą. Taki oddział wszędzie trafia na 4+ i ma poisony. Imho porównywalne do możliwości trueflightów... Po przemyśleniu wywalam to bo faktycznie żadne to ograniczenie.
Ziemko +1
Wybacz, faktycznie głupio wyszło - robiąc ograniczenia strzelania nie pomyślałem jak tanie są skinki i że nawet Core tym nie zapełnisz
Lizaki cięte są trochę na oko - przyznaję. Faktycznie zapomniałem o daniu ograniczenia zasięgu i chyba to będzie rozwiązanie.
Co do strzałek - nie wiem jak byś chciał to liczyć oddzielnie - są poisonem więc liczą się jako 1.5. Mają multiple więc wciąż liczą się jako 1.5 nie widzę nieścisłości
Grolshek
4 Beasts of Nurgle @ 240.0 Pts. 25% * 1000 = 250. 240<250. ?
Durin
Jako dwa bo ma d6 na hicie.
Klopy się same nie bronią, hellcannon nie dość że broni się sam to potrafi nieźle namieszać w walce. Poza tym ostrzał z hellcannona nie jest, nawet bez deatha, przeciętnym kamieniem z klopy.
Wciąż możesz się dobrze sparować by zapewnić czy to hellcannona w sojuszu czy to death. Jeśli masz jakiś pomysł - zaproponuj.
Ziemko o sojuszach
Rozmawialiśmy o tym długo i właściwie od początku roku. Sojusze pewne potrafią mocno wygiąć przez możliwość wsadzania bohaterów do oddziałów sojusznika oraz przez Inspiring Presence. To czy to ludzie wykorzystywali efektywnie czy nie to inna sprawa.
Sojusze neutralne z drugiej strony dla sojuszy które do tej pory były desperackimi daje im ledwie wygodniejsze korzystanie z magii. Magię można wygodnie przyciąć i kontrolować ją na przestrzeni sojuszu.
Poza kwestiami balansu (które tak naprawdę można by olać i faktycznie zostawić jak było) to słyszeliśmy od wielu przedstawicieli różnych ośrodków sygnały, że w ten sposób łatwiej się zebrać i przyjechać. Mówimy o graczach którzy nie mają wszystkiego wydanego do swojej armii i na przykład grają w środowisku 3 graczy sił zniszczenia do 1 gracza sił porządku. Chcą grać tym co mają ułożone i nie mają rzeczy które uzasadniały by składanie się w sojusze na dzień dobry dostające spore kary w porównaniu do drugiej drużyny z tego samego ośrodka która ma sojusz pewny.
Wiem że dla wielu osób tutaj to brzmi jak bajka ale to naprawdę zmienia sporo.
To nie jest podrożenie oddziału. To jest zmniejszenie rozmiaru armii. Jeśli bierzesz Banner to masz na ten oddział z bannerem 475 punktów na wykorzystanie - to oznacza większy oddział niż na Euro(2400 na stronę) w większej grze (2900 vs 3000). Dla mnie wygląda ok.krzychoss pisze:Naprawdę sądzicie że na 2000 pts przedrożenie oddziału WL w HE o 100 jest dobrym ograniczeniem?
Nie no bez jaj... co to za idiotyzm takie coś tylko zniechęca do pojawienia się na tym turnieju...Wciąż są to te same domeny oraz te same czary. W ograniczeniu nie ma wspomnianych atrybutów.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...