[MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Re: [MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY

Post autor: Grichalk »

Przemcio pisze:
Wciąż są to te same domeny oraz te same czary. W ograniczeniu nie ma wspomnianych atrybutów.
Nie no bez jaj... co to za idiotyzm :?: takie coś tylko zniechęca do pojawienia się na tym turnieju...
Co, jedna brama to za mało ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

woah. na to nie wpadlem. 2x random movement + 2x chórki. Wypas gra.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

nie da się shino tak zrobić...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Jeśli by tego zapisu nie było to właśnie tego typu rzeczy by wchodziły. Tak to musisz pomyśleć trochę bardziej ;)

Domki działają normalnie
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

ślivek pisze: Durin
Jako dwa bo ma d6 na hicie.
Klopy się same nie bronią, hellcannon nie dość że broni się sam to potrafi nieźle namieszać w walce. Poza tym ostrzał z hellcannona nie jest, nawet bez deatha, przeciętnym kamieniem z klopy.
Wciąż możesz się dobrze sparować by zapewnić czy to hellcannona w sojuszu czy to death. Jeśli masz jakiś pomysł - zaproponuj.
Chd balansują się same bo nie można mieć Kadaia jak bierzesz helke. Liczenie jej x2 ma jakiś sens to fakt ale wrzucanie death lub helka jest dziwne;)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

popłynęliście okrutnie z tymi ograniczeniami. połowa w nic nie trafia, połowa tnie abstrakcyjnie.

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Furion pisze:popłynęliście okrutnie z tymi ograniczeniami. połowa w nic nie trafia, połowa tnie abstrakcyjnie.
Tu się po części zgadzam.
Przemyślcie je jeszcze raz na spokojnie. Proponuję też podpytać graczy, którzy układali nie raz ograniczenia m.in. Kudłaty, Furion, Shino.

Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Ten turniej to i tak przede wszystkim zabawa :wink: W minimalny sposób wpływa on na układ w lidze.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3360
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Ten comp strasznie też uwala takie armie jak TK i BoCh.
Na waszym miejscu jak chcecie graczy tych armii na turnieju to bym osobiście poluzowal je, a już na 100% w małej armii.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Yyy, przecież TK i BoCh mają bonusy wręcz. Co tam ściętego jest? :?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Azur - uwala te armie bo innych nie ścina odpowiednio dobrze.
Śmiechu - pracujemy nad tym :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

BoCh jest najbardziej pokrzywdzony tym, że nie można mieć tego silnego sojuszu i trzeba mieć generała i bsb z bestii, co okrutnie ścina magię która jest silnikiem tej armii.
Chciałem sobie zlożyć sojusz BoCh+O&G, ale obie armie są tak zależne od Ld, że bez ścisłego sojuszu jest straszna lipa.
A tak to bym sobie wsadził szamanów do savedży żeby mi nie spanikowali czy mino-herosów do trolli żeby gdzieś mogli dojść i przede wszystkim jednym generałem i bsbkiem ogarnął ld na obu armiach, co pozwoliłoby wystawić jeszcze silną magię.
Nie byłoby to nic przegiętego, ale dałoby się tym grac (no i jaki klimat :P).

Najmocniejsze będą sojusze które ominą problemy z liderkami już na poziomie rozpisek. Reszta ma wpierdziel wg mnie :(

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Ja tam byłem za sojuszami z Rule Booka akurat i jeszcze parę osób w Łodzi także. Sprawa rozbiła się chyba o to, że mniejsze ośrodki kontaktowały się z kimś od nas i żaliły, że mają problem z takim rozwiązaniem, bo nie są w stanie dobrać sobie armii, aby mieć sojusz na poziomie friendly :?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Demigryph Knights, wizards with Lore of Light, War Altar 0-9.
Liczą się modele demigryfów czy oddziały? I jak rozumiem każdy mag zabiera jeden slot?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Modele. Tak, im silniejszy Banishment, tym mniej Demigryfów ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
meiss
Mudżahedin
Posty: 217
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: meiss »

Lizardmen - Oddziały z zasadą Fly 0-2, Tetto'Eko 0 (czyli zakazany).
Kowboje na lataczach się nie wliczają?

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3360
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Azurix pisze:Yyy, przecież TK i BoCh mają bonusy wręcz. Co tam ściętego jest? :?
Tak na szybko w sprawie TK (problem Bestii Kolata juz powiedział).

W TK na 1000 pkt: nie jesteś w stanie wystawić sensownego oddziału za 250 pkt.
Zakaz dublowania rarow i speciali powoduje kadlubek nie do grania.
Już uwolnienie 3pd z ołtarza coś by dawało sensownego, a tak to w sumie wielkie G.

W armi na 2000 brakuje punktów by ta armia miała w ogóle szanse powalczyć z innymi sojuszami.
Tak wiem że jest to przyzwyczajenie z ETC, ale na takie punkty naprawdę ciężko jest złożyć sensownie te umarlaki.
Zablokowaliscie Khalide, tylko nie braliscie pod uwagę tego że jak bierzesz ją to nie masz dużego maga w sojuszu?
Zablokowaliscie deatha przy scrolu - bajerek z ETC zostaje?
A co to daje? Słońce z IF? Lol - na DMP na 5 bitw wyturlalem 2 razy strita, a 1 raz czar nic nie zrobił.
Nie chcecie pomóc tej armii?
Obecne cięcia powodują że TK nikt nie weźmie do sojuszu czy to w małej wersji czy to w dużej.

Nie wiem czemu, ale ostatnia edycja Macek dawała mi duże pole do manewru w tej armii.

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

meiss - jeśli by się nie wliczały to to byłby pusty zapis mi się zdaje ;) Wliczają się, jakoś przeformułuję.

Śmiechu - Nie przesadzaj aż tak z tą rozpaczą ;) Najpierw przycinamy, potem wzmacniamy. Dzięki za komentarz nie mniej, coś z tego co napisałeś na pewno się przyda. Zdążyłem się zorientować że Khalida była zbyt lekkomyślnym ruchem. Mała armia - każda może powiedzieć że ma "kadłubek nie do grania" przez zakaz dublowania. Mamy już pomysły dzięki radom różnych osób co z tym zrobić (a i u nas siedzi nad tym kilka osób). Póki co to wszystko wersja robocza bo stwierdziłem że w ten sposób zbiorę trochę opinii od graczy. Liczę na więcej.
A death przy scrollu zostanie raczej. Ja na DMP zabiłem w sumie w 5 gier stopą 5 horrorów i wciągnąłem sobie maga i nie twierdzę że tak jest zawsze :D

A ostatnia edycja macek to była w ogóle niezbalansowana. Ale też inne booki wtedy były. Z drugiej strony w dużej armii tak naprawdę wiele się nie zmieniło od tamtego czasu. Khalidy wziąć nie było można więc tego nie liczę.
Obrazek

Awatar użytkownika
meiss
Mudżahedin
Posty: 217
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: meiss »

@ślivek polecam poprostu zmienić w zapisie z "oddziały" na "jednostki"

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Śmiechu: to, że na DMP wykulałeś strita a raz czar nic nie zrobił faktycznie rzutuje na użyteczność słońca w połączeniu ze scrollem ;)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Kubcio
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: Kubcio »

Azurix pisze:Ja tam byłem za sojuszami z Rule Booka akurat i jeszcze parę osób w Łodzi także. Sprawa rozbiła się chyba o to, że mniejsze ośrodki kontaktowały się z kimś od nas i żaliły, że mają problem z takim rozwiązaniem, bo nie są w stanie dobrać sobie armii, aby mieć sojusz na poziomie friendly :?
Rozkminiliście ile par z ilu małych ośrodków będzie miało problem z tym? Bo może 4 pary z 3 małych ośrodków mają taką sytuację, a na sojusze neutralne nie przyjedzie 5 par z dużych ośrodków. Kwestia jest taka czy warto ustawiać caly turniej na bardzo specyficzne zasady dla kilku osób (no chyba, że mieliście sygnały od dziesiątek graczy o takim problemie, w takim razie zwracam honor :wink: )
Obrazek

ODPOWIEDZ