[MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY
Re: [MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY
"Dajcie mi .... bo nie przyjade" jest tak zalosne ze bol dupy co poniektorych pewnie slychac na ksiezycu...
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
No podręcznikowo.... masz wszystkie sojusze ni w kij ni w dupę (suspicious), więc nic nie dzielisz przecież...Przemcio pisze:A właśnie jak z dzieleniem kości magii na armię podręcznikowo
Przemcio ruszaj głową czasem
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Co za dziurawe ograniczenia, HE to jakaś kpina, -100pkt za banner? Niby z jakiej racji? Na te punkty nie da się wystawić mocnej magii, więc już z bazy jest on osłabiony, do tego z automatu kontruje on demony, których na pewno będzie od zatrzęsienia, więc dzięki temu nie opanują topu aż tak bardzo. Nie mówiąc już o tym, że dzięki kontygnentom, każdy ogarnięty grach dochu może wziąć sobie coś, co kontruję WL, jak choćby WE z WW, 3 tury strzelania i nie ma oddziału WL z "przegiętym" bannerem...
O ograniczeniu feniksów nawet nie wspomnę, podczas gdy woch lata sobie z 3 chimerami. Słabość, naprawdę chciałbym sobie wypełnić rary bez konieczności brania bolców czy sisterek.
Chciałem przyjechać, ale widzę, że macie graczy gdzieś, dla których ten turniej jest robiony...
O ograniczeniu feniksów nawet nie wspomnę, podczas gdy woch lata sobie z 3 chimerami. Słabość, naprawdę chciałbym sobie wypełnić rary bez konieczności brania bolców czy sisterek.
Chciałem przyjechać, ale widzę, że macie graczy gdzieś, dla których ten turniej jest robiony...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
ciśnieniowiec
To nie są żadne ostateczne ograniczenia, więcej luzu.
Jesteśmy w trakcie drugiego draftu, jak dokończymy to zamieścimy.
Swoją drogą nie wiem skąd wnioski że mamy graczy gdzieś. Jaki plus ma organizator z tego że zrobi turniej na nierówne ograniczenia? imho żadne. Nie robię ich pod siebie bo i tak nie zagram a jak będą ostatecznie bardzo niezbalansowane to frekwencja padnie. Trochę refleksji.
To nie są żadne ostateczne ograniczenia, więcej luzu.
Jesteśmy w trakcie drugiego draftu, jak dokończymy to zamieścimy.
Swoją drogą nie wiem skąd wnioski że mamy graczy gdzieś. Jaki plus ma organizator z tego że zrobi turniej na nierówne ograniczenia? imho żadne. Nie robię ich pod siebie bo i tak nie zagram a jak będą ostatecznie bardzo niezbalansowane to frekwencja padnie. Trochę refleksji.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2014, o 22:34 przez ślivek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Dzisiaj wypracowana została nowa koncepcja ograniczeń, więc zluzować bym proponował. Poza tym, jak się coś krytykuje, to warto by własną propozycję przedstawić, żeby gołosłownym nie być, a o odpowiednich komentarzach już się Lazur wypowiedział dosyć trafnie:
Lazur pisze:"Dajcie mi .... bo nie przyjade" jest tak zalosne ze bol dupy co poniektorych pewnie slychac na ksiezycu...
Wymagasz zbyt wiele. To tylko lame trollślivek pisze: Trochę refleksji.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jak ktoś chcę przyjechać i grać na tym Masterze to niech daje pomysły na rozwiązanie błędów i niedociągnięć w drafcie, a nie k... płacze i grozi że go nie będzie.
Nie masz ochoty przyjechać - to nie przyjeżdżaj i nie truj na forum.
Nie masz ochoty przyjechać - to nie przyjeżdżaj i nie truj na forum.
Nawet na Euro nie cieli w żaden sposób tych jednostek. Małe punkty i tak tną wybór między maszynami a żyrkami wystarczjąco. Na duże punkty ciężko ugrać coś na spamie artylerii i żyrkach. Przemyślcie to jeszcze raz.Bolt Thrower, Gyrocopter, Bomber liczą się jako 0,5 maszyny.
Steam Tank liczy sie jako 3 maszyny?
To niech działo ogrowe i demoniczne też sie tak liczy, bo jeżeli chodzi o samo strzelanie, to te dwa są o niebo lepsze od Steam Tanka (nie musza sie ustawiać na wprost celu). Jako gracz krasi wolę grać przeciw steam tankowi niż pozostałym dwóm strzelającym rydwanom
Kalafiorku nie wiem jaki masz rulebook ale w tym co ja mam (ten mały) na stronie 137 dolny prawy róg jest taka ramka w, której napisano
Tak więc trzeba dzielić kości magi przed rzucaniem jakichkolwiek czarówIf the alliance contains only trusted or suspicius allies, power and dispell dice generated by the winds of magic can be split between the allied armies as the controling players wish, but must be done before any spellcastingis attempted. Dice generated by channeling must only be used by the channeling wizard's army, as must any dice generated by magic items, special abilities and so on
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Demony + ogry latają na 3 działach? Troszke żart bo mogą być w stanie zastrzelić park maszynowy (6), bo park maszynowy musi miec też inne maszyny niż działa.
VC jako armia 1000 mają za mało ograniczeń na eteryki. 8 hexów, banshee i duży oddział duchów. Woch na 1000 może wystawić herosa z 3+ wardem?
Wolałbym sojusze z podręcznika z uwzględnieniem SKV i DE jako armie złe/neutralne. Balansuje to pare przegięć i nie udupia krasnali.
VC jako armia 1000 mają za mało ograniczeń na eteryki. 8 hexów, banshee i duży oddział duchów. Woch na 1000 może wystawić herosa z 3+ wardem?
Wolałbym sojusze z podręcznika z uwzględnieniem SKV i DE jako armie złe/neutralne. Balansuje to pare przegięć i nie udupia krasnali.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Skoro zakazaliście throgga, to nie ma potrzeby robić zapisu trolle w core 0-1.
jeżeli obowiązuje kompozycja armii rulebookowa, to masz 250pkt na hero, czyli ledwo 1 wchodziJarekK pisze:... Woch na 1000 może wystawić herosa z 3+ wardem?
...
jeżeli tego nie ma, to może samo to zbalansuje rozpiski?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
To jest oczywiste, ale dzielisz kości według tego jak chcesz.Przemcio pisze:Kalafiorku nie wiem jaki masz rulebook ale w tym co ja mam (ten mały) na stronie 137 dolny prawy róg jest taka ramka w, której napisano
Tak więc trzeba dzielić kości magi przed rzucaniem jakichkolwiek czarówIf the alliance contains only trusted or suspicius allies, power and dispell dice generated by the winds of magic can be split between the allied armies as the controling players wish, but must be done before any spellcastingis attempted. Dice generated by channeling must only be used by the channeling wizard's army, as must any dice generated by magic items, special abilities and so on
Jeśli masz desperate alliance to musisz je podzielić na pół.
Nie zrozumieliśmy się
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Dobra panowie, dla odciągnięcia uwagi od ograniczeń wrzucę kolejny powód do flejmu jeśli pozwolicie - zamiast starego draftu wrzucam regulamin malarski. Może ulec jeszcze drobnym zmianom ale większych nie przewiduję - jesteście informowani o nim ze sporym wyprzedzeniem i liczę na zrozumienie i akceptację.
Throgg zakazany w małej armii był. W dużej dostępny stąd ograniczenie Trolli w Core.swieta_barbara pisze:Skoro zakazaliście throgga, to nie ma potrzeby robić zapisu trolle w core 0-1.
Widać, że na turnieju będzie dla każdego coś miłego.
Dla powergamerów kombosy rozpiskowe, a dla klimaciarzy parę dodatkowych pts z modelarki.
IMO jak na trzeci turniej drużynowy klasy master liczony do ligi to spoko opcja.
I tak pewnie większość graczy przyjedzie tam się po prostu dobrze bawić, bo ETC i DMP już za nami.
Dla powergamerów kombosy rozpiskowe, a dla klimaciarzy parę dodatkowych pts z modelarki.
IMO jak na trzeci turniej drużynowy klasy master liczony do ligi to spoko opcja.
I tak pewnie większość graczy przyjedzie tam się po prostu dobrze bawić, bo ETC i DMP już za nami.