[MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Re: [MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY

Post autor: Lazur »

"Dajcie mi .... bo nie przyjade" jest tak zalosne ze bol dupy co poniektorych pewnie slychac na ksiezycu...
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

A właśnie jak z dzieleniem kości magii na armię :?: podręcznikowo :?: :?:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Przemcio pisze:A właśnie jak z dzieleniem kości magii na armię :?: podręcznikowo :?: :?:
No podręcznikowo.... masz wszystkie sojusze ni w kij ni w dupę (suspicious), więc nic nie dzielisz przecież...
Przemcio ruszaj głową :wink: czasem :wink:
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Co za dziurawe ograniczenia, HE to jakaś kpina, -100pkt za banner? Niby z jakiej racji? Na te punkty nie da się wystawić mocnej magii, więc już z bazy jest on osłabiony, do tego z automatu kontruje on demony, których na pewno będzie od zatrzęsienia, więc dzięki temu nie opanują topu aż tak bardzo. Nie mówiąc już o tym, że dzięki kontygnentom, każdy ogarnięty grach dochu może wziąć sobie coś, co kontruję WL, jak choćby WE z WW, 3 tury strzelania i nie ma oddziału WL z "przegiętym" bannerem...

O ograniczeniu feniksów nawet nie wspomnę, podczas gdy woch lata sobie z 3 chimerami. Słabość, naprawdę chciałbym sobie wypełnić rary bez konieczności brania bolców czy sisterek.

Chciałem przyjechać, ale widzę, że macie graczy gdzieś, dla których ten turniej jest robiony...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

ciśnieniowiec ;)
To nie są żadne ostateczne ograniczenia, więcej luzu.
Jesteśmy w trakcie drugiego draftu, jak dokończymy to zamieścimy.

Swoją drogą nie wiem skąd wnioski że mamy graczy gdzieś. Jaki plus ma organizator z tego że zrobi turniej na nierówne ograniczenia? imho żadne. Nie robię ich pod siebie bo i tak nie zagram a jak będą ostatecznie bardzo niezbalansowane to frekwencja padnie. Trochę refleksji.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2014, o 22:34 przez ślivek, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Dzisiaj wypracowana została nowa koncepcja ograniczeń, więc zluzować bym proponował. Poza tym, jak się coś krytykuje, to warto by własną propozycję przedstawić, żeby gołosłownym nie być, a o odpowiednich komentarzach już się Lazur wypowiedział dosyć trafnie:
Lazur pisze:"Dajcie mi .... bo nie przyjade" jest tak zalosne ze bol dupy co poniektorych pewnie slychac na ksiezycu...
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

I kolejny, ktory grozi ze nie przyjedzie bo banner przycieli a na 3 kafle magia wchodzi tak slaba ze szok... nie bierz scrolla w takim razie to bedziesz tylko 75 pkt stratny :P
Po co ten whine Panowie?
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

ślivek pisze: Trochę refleksji.
Wymagasz zbyt wiele. To tylko lame troll
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3360
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Jak ktoś chcę przyjechać i grać na tym Masterze to niech daje pomysły na rozwiązanie błędów i niedociągnięć w drafcie, a nie k... płacze i grozi że go nie będzie.
Nie masz ochoty przyjechać - to nie przyjeżdżaj i nie truj na forum.

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Bolt Thrower, Gyrocopter, Bomber liczą się jako 0,5 maszyny.
Nawet na Euro nie cieli w żaden sposób tych jednostek. Małe punkty i tak tną wybór między maszynami a żyrkami wystarczjąco. Na duże punkty ciężko ugrać coś na spamie artylerii i żyrkach. Przemyślcie to jeszcze raz.

Steam Tank liczy sie jako 3 maszyny?
To niech działo ogrowe i demoniczne też sie tak liczy, bo jeżeli chodzi o samo strzelanie, to te dwa są o niebo lepsze od Steam Tanka (nie musza sie ustawiać na wprost celu). Jako gracz krasi wolę grać przeciw steam tankowi niż pozostałym dwóm strzelającym rydwanom :)

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Kalafiorku nie wiem jaki masz rulebook ale w tym co ja mam (ten mały) na stronie 137 dolny prawy róg jest taka ramka w, której napisano
If the alliance contains only trusted or suspicius allies, power and dispell dice generated by the winds of magic can be split between the allied armies as the controling players wish, but must be done before any spellcastingis attempted. Dice generated by channeling must only be used by the channeling wizard's army, as must any dice generated by magic items, special abilities and so on
Tak więc trzeba dzielić kości magi przed rzucaniem jakichkolwiek czarów :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3360
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

No i w czym masz problem?
Masz jasno napisane w RB co i jak i jeszcze zadajesz durne pytanie.
Na obecną chwilę chłopaki robią takie sojusze, wiec i kości musisz podzielić tak.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Demony + ogry latają na 3 działach? Troszke żart bo mogą być w stanie zastrzelić park maszynowy (6), bo park maszynowy musi miec też inne maszyny niż działa.
VC jako armia 1000 mają za mało ograniczeń na eteryki. 8 hexów, banshee i duży oddział duchów. Woch na 1000 może wystawić herosa z 3+ wardem?

Wolałbym sojusze z podręcznika z uwzględnieniem SKV i DE jako armie złe/neutralne. Balansuje to pare przegięć i nie udupia krasnali.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Wedle zapisu jeszcze może mieć przerzuty 1 na ward'y teoretycznie, ale pewnie zwyczajnie zapomnieli o tym.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Skoro zakazaliście throgga, to nie ma potrzeby robić zapisu trolle w core 0-1.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

JarekK pisze:... Woch na 1000 może wystawić herosa z 3+ wardem?

...
jeżeli obowiązuje kompozycja armii rulebookowa, to masz 250pkt na hero, czyli ledwo 1 wchodzi ;)

jeżeli tego nie ma, to może samo to zbalansuje rozpiski?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Przemcio pisze:Kalafiorku nie wiem jaki masz rulebook ale w tym co ja mam (ten mały) na stronie 137 dolny prawy róg jest taka ramka w, której napisano
If the alliance contains only trusted or suspicius allies, power and dispell dice generated by the winds of magic can be split between the allied armies as the controling players wish, but must be done before any spellcastingis attempted. Dice generated by channeling must only be used by the channeling wizard's army, as must any dice generated by magic items, special abilities and so on
Tak więc trzeba dzielić kości magi przed rzucaniem jakichkolwiek czarów :twisted:
To jest oczywiste, ale dzielisz kości według tego jak chcesz.
Jeśli masz desperate alliance to musisz je podzielić na pół.
Nie zrozumieliśmy się :wink:
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Dobra panowie, dla odciągnięcia uwagi od ograniczeń wrzucę kolejny powód do flejmu jeśli pozwolicie - zamiast starego draftu wrzucam regulamin malarski. Może ulec jeszcze drobnym zmianom ale większych nie przewiduję - jesteście informowani o nim ze sporym wyprzedzeniem i liczę na zrozumienie i akceptację.
swieta_barbara pisze:Skoro zakazaliście throgga, to nie ma potrzeby robić zapisu trolle w core 0-1.
Throgg zakazany w małej armii był. W dużej dostępny stąd ograniczenie Trolli w Core.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Widać, że na turnieju będzie dla każdego coś miłego.
Dla powergamerów kombosy rozpiskowe, a dla klimaciarzy parę dodatkowych pts z modelarki.
IMO jak na trzeci turniej drużynowy klasy master liczony do ligi to spoko opcja.
I tak pewnie większość graczy przyjedzie tam się po prostu dobrze bawić, bo ETC i DMP już za nami.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Macie babola w dziale przygotowanie do gry... za 0 pkt jest "brak wiecej niz jednego z przedmiotow..." a pozniej jest "brak dwoch z wyzej wymienionych..." za 1 pkt.
2>1
Obrazek

ODPOWIEDZ