Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Krówka »

to może za czołg wejda :

jeszcze 7 ICK 175pkt
outriders = 105pkt

co Wy na to?

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Maćkowi chodziło o to, że long rifle sie nie przyda. Czołg jak najbardziej.
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

hmm ok , to skad wziac pkt na wiecej ICK?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ja bym proponował wymienić outriderów na więcej rycerzy. Jakoś nie jestem przekonany do tego ich strzelania.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Taki defensik na ojro:

Arcy: niebo, scroll, mr3
Arcy: śmierć, power stone, korona
Bsb: dyscyplina
Pegazista: 1++, dragonhelm, foolhardines, lanca
11 ICK: fcg, glaming pendant
20 włóczni: fcg
14 łuków
14 łuków
5 demigryfów: muzyk
2 działa
Czołg
Hellblaster
Inżynier

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Macias pisze:Ja bym proponował wymienić outriderów na więcej rycerzy. Jakoś nie jestem przekonany do tego ich strzelania.
+1

Nie są warci świeczki... wielokrotnie próbowałem :/

Awatar użytkownika
rover
Mudżahedin
Posty: 204
Lokalizacja: Warszawa / Gamonie

Post autor: rover »

Pocisk pisze:Taki defensik na ojro:

Arcy: niebo, scroll, mr3
Arcy: śmierć, power stone, korona
Bsb: dyscyplina
Pegazista: 1++, dragonhelm, foolhardines, lanca
11 ICK: fcg, glaming pendant
20 włóczni: fcg
14 łuków
14 łuków
5 demigryfów: muzyk
2 działa
Czołg
Hellblaster
Inżynier
Grałem czymś bardzo podobnym, działa bardzo dobrze. Fajny defens, który sprawnie robi punkty. Natomiast brakuje Ci odginaczek. Rozbicie jednego oddziału 14 łuczników na trzy detki po 5 powinno rozwiązać ten problem. Pod szarże Cię te detki jakoś wybitnie nie podprowadzą, ale jak chcesz grać defens to są idealne do kupowania czasu.

No i pegazista. W defensie raczej służy do ogarniania śmiecia, więc zdjąłbym mu lance i potkę i dał miecz +1A. Nadal będzie pełnił swoją rolę, nadal skasuje śmiecia czy maszynę, a dodatkowo skontrujesz hexy czy inne eteryki.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Rady warte przemyślenia ;) jeśli chodzi o łuczników to masz rację, co do pegaza to nie jestem przekonany czy akurat mieczyk z dodatkowym atakiem bo jest dosyć drogi ale magiczne ataki się przydadzą

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

dobra, chyba bardziej podobaja mi sie armie defensywane.. wykminilem cos takiego :


1300 pkt:

hero:

bsb, full plate, ench shield, dawnstone = 121pkt
wizard ,1 lvl ,scroll = 90pkt
wizard ,1 lvl, ring = 90pkt

core:

39x halabardy, fcg = 324pkt
-10x handgunners, champion, hochland rifle = 120pkt
-10x handgunners, champion, hochland rifle = 120pkt
6x knight order = 138pkt
6x knight order = 138pkt

special:

cannon = 120pkt
cannon = 120pkt


co o tym sadzicie? lore na magach jeszcze kminie... chyba life i light

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Pocisk - ja polecam mieczyk z fearem, pegazista operuje zwykle poza zasięgiem BSB, a jak oblejemy strach to zapewne eteryki pogonią pegaza a nie na odwrót.

Krówka - maaasa błędów.
Rycerze są po 22pkt, a nie 23pkt.
W detkach nie możesz brać grupy dowodzenia.
Jeden mag 2lvl jest lepszym wyborem niż 2x 1lvl. Zwłaszcza że jeden może mieć i pierścionek i scroll.

Rycerzy wziąłbym tych ze special ze stubbornem, skoro halabardy i strzelcy zapychają core.
BTW nie wiem, czy nie lepiej spiszą Ci się kusznicy, te dodatkowe 6" zasięgu robi dużą różnicę.
Zamiast jednego działa i jednego maga możesz wstawić helblastera z inżynierem, IMO robią siekę na te punkty.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

ooo matko juz poprawiam sorry.

hero:

bsb, full plate, ench shield, dawnstone = 121pkt
wizard ,1 lvl ,scroll = 90pkt
wizard ,1 lvl, ring = 90pkt

core:

39x halabardy, fcg = 324pkt
11x handgunners, champion, hochland rifle = 129pkt
11x handgunners, champion, hochland rifle = 129pkt

special:

6x reiksguard = 162pkt
5x reiksguard = 135pkt
cannon = 120pkt


razem rowno 1300pkt

ogolnie chcialem miec dwoch magow, we 2 bd mieli snajperke z death
do tego scroll i ring raczej w standardzie

na inzyniera nie mam juz pkt :(

strzelcy maja tez snajpery

4 snajperki mam co ture, to chyba niezle odstrasza ,albo sie mega myle..
i wydaje mi sie ze strzelcy troche bardziej trzymaja klimat empire :)

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Stan pisze:Pocisk - ja polecam mieczyk z fearem, pegazista operuje zwykle poza zasięgiem BSB, a jak oblejemy strach to zapewne eteryki pogonią pegaza a nie na odwrót.
Też tak myślę i kadaja bezpiecznie blokuje

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

a druga rozpiska , nad ktora mysle to:

1300pkt:

hero:
bsb, pancer kon, lanca, dawnstone, full plate, charmed shield = 146pkt
wizard, 2lvl, scroll, ring = 150pkt

core:
39x halabardy fcg = 264pkt
13x ICK, fcg, dyscyplina = 370pkt

special:
cannon = 120pkt

rare:
czolg = 250pkt


rowno 1300pkt

nie wiem czy ta rozpa nie wydaje sie mocniejsza..

i jaki lore proponujecie? caly czas mysle o life..

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Snajperzy z karabinami mają ten problem, że trafiają zwykle na 5/6, co jednak znacznie ogranicza ich skuteczność. Już wolę inżynierów z gołębiami (chociaż wykorzystują slot hero :/ ).
Life jest fajny na 4lvl magu, na 2lvl polecam light/death/heaven. BTW nie masz oddziału dla maga, on nie może być w halabardach które walczą, musisz wystawić dla Niego oddzielny oddział 10 włóczników/łuczników.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

mozna by w takim razie wywalic czolg

dac 10 luki 70pkt ( to ,ze sa w skirmishu trudniej ich trafic?)
dolozyc 1 halabardnika 6 pkt
zostaje 174pkt idealnie na 3 demigryfy :)


moze tak w takim razie?
czolg na wieksze pkt ;)

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Tak, do skirmishu jest -1 do trafienia, plus taki oddział ma darmowe reformy.
Ja bym wywalił działo, wchodzi 10 łuków z muzykiem i zostaje 40pkt.
BSB dałbym great weapon i dragonhelm. Zostaje 35pkt na np. detachment 5 łuków.

Awatar użytkownika
rover
Mudżahedin
Posty: 204
Lokalizacja: Warszawa / Gamonie

Post autor: rover »

Pocisk pisze:
Stan pisze:Pocisk - ja polecam mieczyk z fearem, pegazista operuje zwykle poza zasięgiem BSB, a jak oblejemy strach to zapewne eteryki pogonią pegaza a nie na odwrót.
Też tak myślę i kadaja bezpiecznie blokuje
Ja jestem fanem pegazisty z czterema magicznymi atakami. To idealne złożenie do ogarniania każdego śmiecia i wcale nie wychodzi sumarycznie tak drogo. Kiedy lecę na Death to używam Shrieking Blade'a na Arch Lectorze. Fajnie się combuje z Doom & Darkness, szczególnie jak na stole są jeszcze demisie i czołg. Nie próbowałem tej broni na pegazie, ale wydaje mi się mocno sytuacyjna i użyteczna tylko przy wybranych paringach. Szczerze, to zależy czy się sajdujesz czy chcesz rozpiskę uniwersalną ;)

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Sytuacyjna? Jak przeciwnik nie ma feara, to Ty masz. Jeśli obleje liderkę, to zwiększa się przeżywalność pegaza, bo mniej go trafi.
Można np. doskoczyć do combatu z halabardami, co daje podobny efekt do dwójki z light.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Generalnie to dla mnie bardziej zabezpieczenie przed fear/terror niż plan wzbudzenia

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Upierdzielony fear na pegaziscie zawsze sie zle konczy. Co do Twojej rozpiski pocisk to imho za duzo pkt w magie zainwestowanych...
Obrazek

ODPOWIEDZ