Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
to może za czołg wejda :
jeszcze 7 ICK 175pkt
outriders = 105pkt
co Wy na to?
jeszcze 7 ICK 175pkt
outriders = 105pkt
co Wy na to?
Maćkowi chodziło o to, że long rifle sie nie przyda. Czołg jak najbardziej.
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
Ja bym proponował wymienić outriderów na więcej rycerzy. Jakoś nie jestem przekonany do tego ich strzelania.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Taki defensik na ojro:
Arcy: niebo, scroll, mr3
Arcy: śmierć, power stone, korona
Bsb: dyscyplina
Pegazista: 1++, dragonhelm, foolhardines, lanca
11 ICK: fcg, glaming pendant
20 włóczni: fcg
14 łuków
14 łuków
5 demigryfów: muzyk
2 działa
Czołg
Hellblaster
Inżynier
Arcy: niebo, scroll, mr3
Arcy: śmierć, power stone, korona
Bsb: dyscyplina
Pegazista: 1++, dragonhelm, foolhardines, lanca
11 ICK: fcg, glaming pendant
20 włóczni: fcg
14 łuków
14 łuków
5 demigryfów: muzyk
2 działa
Czołg
Hellblaster
Inżynier
+1Macias pisze:Ja bym proponował wymienić outriderów na więcej rycerzy. Jakoś nie jestem przekonany do tego ich strzelania.
Nie są warci świeczki... wielokrotnie próbowałem :/
Grałem czymś bardzo podobnym, działa bardzo dobrze. Fajny defens, który sprawnie robi punkty. Natomiast brakuje Ci odginaczek. Rozbicie jednego oddziału 14 łuczników na trzy detki po 5 powinno rozwiązać ten problem. Pod szarże Cię te detki jakoś wybitnie nie podprowadzą, ale jak chcesz grać defens to są idealne do kupowania czasu.Pocisk pisze:Taki defensik na ojro:
Arcy: niebo, scroll, mr3
Arcy: śmierć, power stone, korona
Bsb: dyscyplina
Pegazista: 1++, dragonhelm, foolhardines, lanca
11 ICK: fcg, glaming pendant
20 włóczni: fcg
14 łuków
14 łuków
5 demigryfów: muzyk
2 działa
Czołg
Hellblaster
Inżynier
No i pegazista. W defensie raczej służy do ogarniania śmiecia, więc zdjąłbym mu lance i potkę i dał miecz +1A. Nadal będzie pełnił swoją rolę, nadal skasuje śmiecia czy maszynę, a dodatkowo skontrujesz hexy czy inne eteryki.
dobra, chyba bardziej podobaja mi sie armie defensywane.. wykminilem cos takiego :
1300 pkt:
hero:
bsb, full plate, ench shield, dawnstone = 121pkt
wizard ,1 lvl ,scroll = 90pkt
wizard ,1 lvl, ring = 90pkt
core:
39x halabardy, fcg = 324pkt
-10x handgunners, champion, hochland rifle = 120pkt
-10x handgunners, champion, hochland rifle = 120pkt
6x knight order = 138pkt
6x knight order = 138pkt
special:
cannon = 120pkt
cannon = 120pkt
co o tym sadzicie? lore na magach jeszcze kminie... chyba life i light
1300 pkt:
hero:
bsb, full plate, ench shield, dawnstone = 121pkt
wizard ,1 lvl ,scroll = 90pkt
wizard ,1 lvl, ring = 90pkt
core:
39x halabardy, fcg = 324pkt
-10x handgunners, champion, hochland rifle = 120pkt
-10x handgunners, champion, hochland rifle = 120pkt
6x knight order = 138pkt
6x knight order = 138pkt
special:
cannon = 120pkt
cannon = 120pkt
co o tym sadzicie? lore na magach jeszcze kminie... chyba life i light
Pocisk - ja polecam mieczyk z fearem, pegazista operuje zwykle poza zasięgiem BSB, a jak oblejemy strach to zapewne eteryki pogonią pegaza a nie na odwrót.
Krówka - maaasa błędów.
Rycerze są po 22pkt, a nie 23pkt.
W detkach nie możesz brać grupy dowodzenia.
Jeden mag 2lvl jest lepszym wyborem niż 2x 1lvl. Zwłaszcza że jeden może mieć i pierścionek i scroll.
Rycerzy wziąłbym tych ze special ze stubbornem, skoro halabardy i strzelcy zapychają core.
BTW nie wiem, czy nie lepiej spiszą Ci się kusznicy, te dodatkowe 6" zasięgu robi dużą różnicę.
Zamiast jednego działa i jednego maga możesz wstawić helblastera z inżynierem, IMO robią siekę na te punkty.
Krówka - maaasa błędów.
Rycerze są po 22pkt, a nie 23pkt.
W detkach nie możesz brać grupy dowodzenia.
Jeden mag 2lvl jest lepszym wyborem niż 2x 1lvl. Zwłaszcza że jeden może mieć i pierścionek i scroll.
Rycerzy wziąłbym tych ze special ze stubbornem, skoro halabardy i strzelcy zapychają core.
BTW nie wiem, czy nie lepiej spiszą Ci się kusznicy, te dodatkowe 6" zasięgu robi dużą różnicę.
Zamiast jednego działa i jednego maga możesz wstawić helblastera z inżynierem, IMO robią siekę na te punkty.
ooo matko juz poprawiam sorry.
hero:
bsb, full plate, ench shield, dawnstone = 121pkt
wizard ,1 lvl ,scroll = 90pkt
wizard ,1 lvl, ring = 90pkt
core:
39x halabardy, fcg = 324pkt
11x handgunners, champion, hochland rifle = 129pkt
11x handgunners, champion, hochland rifle = 129pkt
special:
6x reiksguard = 162pkt
5x reiksguard = 135pkt
cannon = 120pkt
razem rowno 1300pkt
ogolnie chcialem miec dwoch magow, we 2 bd mieli snajperke z death
do tego scroll i ring raczej w standardzie
na inzyniera nie mam juz pkt
strzelcy maja tez snajpery
4 snajperki mam co ture, to chyba niezle odstrasza ,albo sie mega myle..
i wydaje mi sie ze strzelcy troche bardziej trzymaja klimat empire
hero:
bsb, full plate, ench shield, dawnstone = 121pkt
wizard ,1 lvl ,scroll = 90pkt
wizard ,1 lvl, ring = 90pkt
core:
39x halabardy, fcg = 324pkt
11x handgunners, champion, hochland rifle = 129pkt
11x handgunners, champion, hochland rifle = 129pkt
special:
6x reiksguard = 162pkt
5x reiksguard = 135pkt
cannon = 120pkt
razem rowno 1300pkt
ogolnie chcialem miec dwoch magow, we 2 bd mieli snajperke z death
do tego scroll i ring raczej w standardzie
na inzyniera nie mam juz pkt

strzelcy maja tez snajpery
4 snajperki mam co ture, to chyba niezle odstrasza ,albo sie mega myle..
i wydaje mi sie ze strzelcy troche bardziej trzymaja klimat empire

a druga rozpiska , nad ktora mysle to:
1300pkt:
hero:
bsb, pancer kon, lanca, dawnstone, full plate, charmed shield = 146pkt
wizard, 2lvl, scroll, ring = 150pkt
core:
39x halabardy fcg = 264pkt
13x ICK, fcg, dyscyplina = 370pkt
special:
cannon = 120pkt
rare:
czolg = 250pkt
rowno 1300pkt
nie wiem czy ta rozpa nie wydaje sie mocniejsza..
i jaki lore proponujecie? caly czas mysle o life..
1300pkt:
hero:
bsb, pancer kon, lanca, dawnstone, full plate, charmed shield = 146pkt
wizard, 2lvl, scroll, ring = 150pkt
core:
39x halabardy fcg = 264pkt
13x ICK, fcg, dyscyplina = 370pkt
special:
cannon = 120pkt
rare:
czolg = 250pkt
rowno 1300pkt
nie wiem czy ta rozpa nie wydaje sie mocniejsza..
i jaki lore proponujecie? caly czas mysle o life..
Snajperzy z karabinami mają ten problem, że trafiają zwykle na 5/6, co jednak znacznie ogranicza ich skuteczność. Już wolę inżynierów z gołębiami (chociaż wykorzystują slot hero :/ ).
Life jest fajny na 4lvl magu, na 2lvl polecam light/death/heaven. BTW nie masz oddziału dla maga, on nie może być w halabardach które walczą, musisz wystawić dla Niego oddzielny oddział 10 włóczników/łuczników.
Life jest fajny na 4lvl magu, na 2lvl polecam light/death/heaven. BTW nie masz oddziału dla maga, on nie może być w halabardach które walczą, musisz wystawić dla Niego oddzielny oddział 10 włóczników/łuczników.
Ja jestem fanem pegazisty z czterema magicznymi atakami. To idealne złożenie do ogarniania każdego śmiecia i wcale nie wychodzi sumarycznie tak drogo. Kiedy lecę na Death to używam Shrieking Blade'a na Arch Lectorze. Fajnie się combuje z Doom & Darkness, szczególnie jak na stole są jeszcze demisie i czołg. Nie próbowałem tej broni na pegazie, ale wydaje mi się mocno sytuacyjna i użyteczna tylko przy wybranych paringach. Szczerze, to zależy czy się sajdujesz czy chcesz rozpiskę uniwersalnąPocisk pisze:Też tak myślę i kadaja bezpiecznie blokujeStan pisze:Pocisk - ja polecam mieczyk z fearem, pegazista operuje zwykle poza zasięgiem BSB, a jak oblejemy strach to zapewne eteryki pogonią pegaza a nie na odwrót.
