[MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rover
Mudżahedin
Posty: 204
Lokalizacja: Warszawa / Gamonie

Re: [MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY

Post autor: rover »

Niko pisze:
ślivek pisze:Sojusze podręcznikowe (CHD do armies of destruction, DoW neutralne).
Czy to znaczy że wspaniała zasada skavenów i DE obowiązuje? :?
Rozumiem sojusze podręcznikowe, ale wprowadzanie ograniczeń żeby było bardziej kompetytywnie i utrzymywanie jednocześnie jednej z najbardziej losowych zasad w podręczniku trochę się imo gryzie. No i oczywiście uwala potężnie wszystkich graczy DE i SK. Dla wyjaśnienia, ja nie gram żadną z tych armii, ale opcje na sojuszowanie się graczy tych armii wyglądają blado jeżeli ktoś chciałby o miejsca powalczyć. Myśleliście żeby utrzymać sojusze podręcznikowe, ale zrezygnować z tej jednej zasady? To w końcu master, a nie klimatyczna kampania wfrp.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

PiotrB pisze:Imo - po przeczytaniu tego compa - zachciało mi się przyjechać - lekki ,przejrzysty i fajny a jednocześnie jakieś gięcia ogranicza - dodajcie standardowy zapis o Tetlisie i tych dwóch demonowych pomyleńcach . Generalnie ode mnie BRAWO ! :)

Tez uwazam, ze bardzo dobry comp wyszedl - luzniejszy niz EURO, ale tez tnacy pare ograniczen. Tak jak piszesz zastanowilbym sie nad niektorymi spec herosami - kairos, teclis itd.

Odnosnie sojuszy - bardzo dobrze, ze sa podrecznikowe, zastanowilbym sie ewentualnie czy zgodnie z klimatem zostawic de i skavenow jak jest, czy byc milym dla nich i zrobic, ze nie sa zdradzieccy.

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Raczej nie widzę możliwości zmiany, ale to już Ślivek odpowie i potwierdzi.
Ja ze swojej strony jestem lekko zaskoczony i rozczarowany brakiem flejmu i hejtowania.
Obrazek

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Nie wystawie w małej armii 3 skorpionów :cry: you bastards!

Tym razem na poważnie, ograniczenia fajne, trzeba troszkę pomyśleć nad złożeniem tego i owego. Chociaż IMHO niektóre armie wydają się zupełnie nie ścięte (np.ogry)

Awatar użytkownika
rover
Mudżahedin
Posty: 204
Lokalizacja: Warszawa / Gamonie

Post autor: rover »

Nie ma flejmu, bo komp jest ok. Natomiast uwalone SK i DE to straszna bieda. Jeżeli jakiś klub chciał zabrać obydwie armie, to może albo je ze sobą sparować i chłopaki pojadą sobie dla funu (ewentualnie modlić się, żeby dobrze na sojusz rzucali), albo klubowo wyskoczyć do Łodzi na piwo, a nie po punkty ;)

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Sorry Gamoniu i dzięki jednocześnie - to miało być zapomniałem przekleić :D Trochę robiłem na szybko zbieranie tego compa, stąd to zaniedbanie.
Co do Kairosa - się nie mieści. Teclis ma zapisek o wybieraniu czarów na poziomie rozpiski co sprawia, że nie jest już taki straszny.

Progi raczej standard mackowy czyli co 200.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Hoops pisze:Raczej nie widzę możliwości zmiany, ale to już Ślivek odpowie i potwierdzi.
Ja ze swojej strony jestem lekko zaskoczony i rozczarowany brakiem flejmu i hejtowania.

Wyszedl Wam w koncu dobry comp to co flejm chcesz? Nie ma nic za darmo :twisted:

Zastanowcie sie nad kairosem, teclisem i epidemiusem - bo chlopaki troche sa imba.

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Kairos nie wchodzi, Epidemius jest zakazany a Teclis wybiera czary na poziomie rozpiski - to jest w compie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Sojusze podręcznikowe
Kurde, a była szansa na coś innego :D
Znowu trzeba zagrać lizaki + krasnale, eh... :P :P :P
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

rover pisze:Nie ma flejmu, bo komp jest ok. Natomiast uwalone SK i DE to straszna bieda. Jeżeli jakiś klub chciał zabrać obydwie armie, to może albo je ze sobą sparować i chłopaki pojadą sobie dla funu (ewentualnie modlić się, żeby dobrze na sojusz rzucali), albo klubowo wyskoczyć do Łodzi na piwo, a nie po punkty ;)
Sojusze podręcznikowe (CHD do armies of destruction, DoW neutralne). Nie obowiązują zasady Dark Elves oraz Skaven o pogarszaniu się sojuszy.

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Sorry Kalafior - starałem się ale tutaj faktycznie było łatwiej złożyć ograniczenia które będą sensowne.
Królik - spoko, dopisałem to po tym jak już napisał ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
rover
Mudżahedin
Posty: 204
Lokalizacja: Warszawa / Gamonie

Post autor: rover »

Dzięki Ślivek za fajne podejście do tematu ;)

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

ślivek pisze:Sorry Kalafior - starałem się ale tutaj faktycznie było łatwiej złożyć ograniczenia które będą sensowne.
Królik - spoko, dopisałem to po tym jak już napisał ;)
OK. Dzięki. Odnośnie WoC:
Lord w armii/DP/Chimera/Hellcannon 0-3
Czy jeśli DP jest generałem to zjada 2 sloty? Czy chodzi o lorda klepacza?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

ślivek pisze:Kairos nie wchodzi, Epidemius jest zakazany a Teclis wybiera czary na poziomie rozpiski - to jest w compie.

Oooo widzisz i od razu lepiej to brzmi ;)Choc Teclis na total bana zasluguje ;)

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

ślivek pisze:Sorry Kalafior - starałem się ale tutaj faktycznie było łatwiej złożyć ograniczenia które będą sensowne.
Pewnie, zgrywam się!
Te ograniczenia wyglądają w obecnej formie o niebo lepiej!
Królik pisze:
OK. Dzięki. Odnośnie WoC:
Lord w armii/DP/Chimera/Hellcannon 0-3
Czy jeśli DP jest generałem to zjada 2 sloty? Czy chodzi o lorda klepacza?
To jest źle napisane. Wykreślcie DP i po kłopocie.
Zostanie wtedy lord w armii/Chimera/Helka 0-3
czyli jak mamy DP i np maga lorda to bierzemy helene LUB chimere, a jak mamy tylko jednego lorda to mozna i chimke i helke, tak będzie sensownie.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Mam pytanie odnośnie:
'DoC duże: 0-4 jednostki nurgla w armii, drugi Skullcannon -100pkt do limitu armii, bestie nurgla 0-6, Skullcannon liczy się jako maszyna'

Czy bohaterowie też się liczą do tego wyniku- np. herald nurgla/guo?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

DE duże: jednostki kawalerii i kawalerii potworów z wyłączeniem jeźdźców na Cold-One'ach 0-6

LIZ duże: jednostki z zasadą fly 0-4.
To przy okazji te "jednostki" też opiszcie. Czy chodzi o herosów również czy oni są poza limitem?
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Ja mam pytanie o scenariusz Blood & Glory - będą zasady podręcznikowe ? Czy coś innego ????
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3360
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

A teraz pytanko z innej beczki.
Czy sojusz może dorobić do 3PD/DD
I odpowiednio sojusz z TK 4PD/DD
Oraz sojusz BoCh i TK do 5PD/DD

To jest ważne, bo nie ma określonego.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Cauliflower pisze:
Lord w armii/DP/Chimera/Hellcannon 0-3
Czy jeśli DP jest generałem to zjada 2 sloty? Czy chodzi o lorda klepacza?
Wydaje mi się, że ten zapis ma blokować złożenie: Demon Prince + 2x Chimera i błędu tam nie ma, choć mogę się mylić, bo WoChem nie zajmowałem się bezpośrednio :wink:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ