Krakowski format 1600
Krakowski format 1600
Ograniczenia ogólne:
- Sugerowane przynajmniej 4 bitwy
- OBOWIAZKOWY Blood and Glory
- Gramy na SLOS (tak jak na EURO)
- Zakaz wystawiania lordów oraz lordów imiennych
- Bohaterowie imienni dozwoleni (wyjątki w ograniczeniach armii)
- Zakaz kwadrowania corów (niezależnie od wyposażenia)
- Zakaz triplowania specjali (niezależnie od wyposażenia)
- Zakaz dublowania rarów (niezależnie od wyposażenia)
- Koszt oddziału max 450 pkt, monstrous infantry/cavalry/beast max 350pkt
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie licząc bohaterów i rydwanów), RBT/ECBT liczymy za 6
- Maksymalnie 12 kostek magii w turze, 5 kości na czar, 4 kości na Purple Sun of Xereus, maksymalnie 2 czary z magii Death.
- Bohaterom przysługuje 'Look out Sir!' od czarów Dwellers Below i Final Transmutation.
Ograniczenia armii:
- Bre: BSB może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros
- ChD: Chalice zakazane, zakaz dublowania maszyn
- DE: Warlocki maks. 5 modeli
- DoCh: Beast of Nurgle/Drons of Nurgle/Skullcannon of Khorne maks. 4 modeli w armii, Epidemius niedopuszczony
- Emp: Demigryfs maks. 5
- HE: BoWD tylko na BSB
- OK: Maneaters poison+sniper lub ironblaster ,Mourfang max 4
- Liz: Latające jednostki/bohaterowie maks. 6, Tetto'eko niedopuszczony
- VC: Crypt Horrors maks. 10, eteryki maks. 2 nie mogą się dublować, Manfred von Carstein niedopuszczony
- Skv: Elektrycy bez poziomów magii maks. 2
- WE: Wild Riders maks. 12 , Waystalker >1 do limitu strzelania liczeni są jako 5
- WoCh: bohater może mieć max WSv 4+, Chimera maks. 1, Thogg niedopuszczony
- Sugerowane przynajmniej 4 bitwy
- OBOWIAZKOWY Blood and Glory
- Gramy na SLOS (tak jak na EURO)
- Zakaz wystawiania lordów oraz lordów imiennych
- Bohaterowie imienni dozwoleni (wyjątki w ograniczeniach armii)
- Zakaz kwadrowania corów (niezależnie od wyposażenia)
- Zakaz triplowania specjali (niezależnie od wyposażenia)
- Zakaz dublowania rarów (niezależnie od wyposażenia)
- Koszt oddziału max 450 pkt, monstrous infantry/cavalry/beast max 350pkt
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie licząc bohaterów i rydwanów), RBT/ECBT liczymy za 6
- Maksymalnie 12 kostek magii w turze, 5 kości na czar, 4 kości na Purple Sun of Xereus, maksymalnie 2 czary z magii Death.
- Bohaterom przysługuje 'Look out Sir!' od czarów Dwellers Below i Final Transmutation.
Ograniczenia armii:
- Bre: BSB może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros
- ChD: Chalice zakazane, zakaz dublowania maszyn
- DE: Warlocki maks. 5 modeli
- DoCh: Beast of Nurgle/Drons of Nurgle/Skullcannon of Khorne maks. 4 modeli w armii, Epidemius niedopuszczony
- Emp: Demigryfs maks. 5
- HE: BoWD tylko na BSB
- OK: Maneaters poison+sniper lub ironblaster ,Mourfang max 4
- Liz: Latające jednostki/bohaterowie maks. 6, Tetto'eko niedopuszczony
- VC: Crypt Horrors maks. 10, eteryki maks. 2 nie mogą się dublować, Manfred von Carstein niedopuszczony
- Skv: Elektrycy bez poziomów magii maks. 2
- WE: Wild Riders maks. 12 , Waystalker >1 do limitu strzelania liczeni są jako 5
- WoCh: bohater może mieć max WSv 4+, Chimera maks. 1, Thogg niedopuszczony
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2014, o 11:51 przez Dydu, łącznie zmieniany 2 razy.
Limit pestek moim zdaniem jest za mały, ale to kwestia sporna. Gracze WE będą płakać.
Druga sprawa - co z Salamandrami, na przykład? W sumie ich zasięg jest nominalnie mniejszy niz 12 cali, ale z templatem już przekracza - wlicza sie do limitu? Co z Leadbelcherami? Za ile strzałów się liczą?
pzdr
Druga sprawa - co z Salamandrami, na przykład? W sumie ich zasięg jest nominalnie mniejszy niz 12 cali, ale z templatem już przekracza - wlicza sie do limitu? Co z Leadbelcherami? Za ile strzałów się liczą?
pzdr
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
co do HE lepiej dac ze banner albo Frost - mimo wszystko baner na bsb i frost w rozpie to za dużo
reszta ograniczen bardzo zgrabna, tylko DE łoicie za bardzo (bo i od strony capa strzałek i od strony warlocków), ale jeżeli już - to ogtraniczenie 2x pegaz zamiast oddzialu warlockow bedzie zdecydowanie amrtwe - te 2 pegazy sie ledwo zmieszcza a bez scrolla nikt nie pogra szczegolnie jak sie blokuje warlockow, w rozpie nie ma wtedy zadnej magii
bolec imo moglby sie liczyc za 5 pestek nie za 6
reszta jest perfect chłopaki, świetna inicjatywa
nie ma lordow - skavenska 13tka nie pojawi sie na stole
gratsy za ograniczenie elektryków w szczurach - bardzo trafne że ktos zauwazyl prawdziwy problem czyli bezpoziomowych elektryków
dajcie jakies boosty bestiom no i grzybki z orkow warto dodac ze nie licza sie do PDków
reszta ograniczen bardzo zgrabna, tylko DE łoicie za bardzo (bo i od strony capa strzałek i od strony warlocków), ale jeżeli już - to ogtraniczenie 2x pegaz zamiast oddzialu warlockow bedzie zdecydowanie amrtwe - te 2 pegazy sie ledwo zmieszcza a bez scrolla nikt nie pogra szczegolnie jak sie blokuje warlockow, w rozpie nie ma wtedy zadnej magii
bolec imo moglby sie liczyc za 5 pestek nie za 6
reszta jest perfect chłopaki, świetna inicjatywa
nie ma lordow - skavenska 13tka nie pojawi sie na stole
gratsy za ograniczenie elektryków w szczurach - bardzo trafne że ktos zauwazyl prawdziwy problem czyli bezpoziomowych elektryków
dajcie jakies boosty bestiom no i grzybki z orkow warto dodac ze nie licza sie do PDków
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
całkiem zacne ograniczenia kilka pytan mam
hmm czy dobrze rozumiem, że rozpiska może zawierać maksimum 4 levele magii? (4 czary)
imperialne modlitwy traktujecie jak czary czy jak boundspelle nie liczące się?
ogólnie to np ustawia rozpiskę VC na poziomie 2x 2 level necro + banshee bo małego vampa nie ma po co brać i tak
TK hierofanta wypada z limitu ale to też armia oparta na magii w gruncie rzeczy tak jak VC przy braku Lord z Furią.
i DE z WE są mocno ścięte
nie bardzo jest jak połączyć jakikolwiek oddział kuszników, dark riders, shades i bolcami
w WE tak samo
te armie opierają się na strzelaniu/magii a obie rzeczy są ograniczone
graliście na to intensywnie tymi armiami strzelającymi, żeby jakieś opinie mieć o możliwej rywalizacji z armiami pancernymi czy z hordami? 35 strzałów to całe nic
hmm czy dobrze rozumiem, że rozpiska może zawierać maksimum 4 levele magii? (4 czary)
imperialne modlitwy traktujecie jak czary czy jak boundspelle nie liczące się?
ogólnie to np ustawia rozpiskę VC na poziomie 2x 2 level necro + banshee bo małego vampa nie ma po co brać i tak
TK hierofanta wypada z limitu ale to też armia oparta na magii w gruncie rzeczy tak jak VC przy braku Lord z Furią.
i DE z WE są mocno ścięte
nie bardzo jest jak połączyć jakikolwiek oddział kuszników, dark riders, shades i bolcami
w WE tak samo
te armie opierają się na strzelaniu/magii a obie rzeczy są ograniczone
graliście na to intensywnie tymi armiami strzelającymi, żeby jakieś opinie mieć o możliwej rywalizacji z armiami pancernymi czy z hordami? 35 strzałów to całe nic
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
i oddział wayów zabiera 20 pestek, wtedy nie ma czym nawet core zapchać
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
niby podobne do bound spella tylko po co ten przedmiot, 3 necrosów trzebaby mieć
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
we moglyby miec zapis ze "gole" glady moga miec za darmo 20 i błoby ciekawie
Co do de na 1600 pojawia sie duzo innych grywalnych zlozeń, sa oddzialy ktore wybitnie lubia male stoły (Królik mi to powiedział )
Co do de na 1600 pojawia sie duzo innych grywalnych zlozeń, sa oddzialy ktore wybitnie lubia male stoły (Królik mi to powiedział )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"