Krakowski format 1600
Krakowski format 1600
Ograniczenia ogólne:
- Sugerowane przynajmniej 4 bitwy
- OBOWIAZKOWY Blood and Glory
- Gramy na SLOS (tak jak na EURO)
- Zakaz wystawiania lordów oraz lordów imiennych
- Bohaterowie imienni dozwoleni (wyjątki w ograniczeniach armii)
- Zakaz kwadrowania corów (niezależnie od wyposażenia)
- Zakaz triplowania specjali (niezależnie od wyposażenia)
- Zakaz dublowania rarów (niezależnie od wyposażenia)
- Koszt oddziału max 450 pkt, monstrous infantry/cavalry/beast max 350pkt
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie licząc bohaterów i rydwanów), RBT/ECBT liczymy za 6
- Maksymalnie 12 kostek magii w turze, 5 kości na czar, 4 kości na Purple Sun of Xereus, maksymalnie 2 czary z magii Death.
- Bohaterom przysługuje 'Look out Sir!' od czarów Dwellers Below i Final Transmutation.
Ograniczenia armii:
- Bre: BSB może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros
- ChD: Chalice zakazane, zakaz dublowania maszyn
- DE: Warlocki maks. 5 modeli
- DoCh: Beast of Nurgle/Drons of Nurgle/Skullcannon of Khorne maks. 4 modeli w armii, Epidemius niedopuszczony
- Emp: Demigryfs maks. 5
- HE: BoWD tylko na BSB
- OK: Maneaters poison+sniper lub ironblaster ,Mourfang max 4
- Liz: Latające jednostki/bohaterowie maks. 6, Tetto'eko niedopuszczony
- VC: Crypt Horrors maks. 10, eteryki maks. 2 nie mogą się dublować, Manfred von Carstein niedopuszczony
- Skv: Elektrycy bez poziomów magii maks. 2
- WE: Wild Riders maks. 12 , Waystalker >1 do limitu strzelania liczeni są jako 5
- WoCh: bohater może mieć max WSv 4+, Chimera maks. 1, Thogg niedopuszczony
- Sugerowane przynajmniej 4 bitwy
- OBOWIAZKOWY Blood and Glory
- Gramy na SLOS (tak jak na EURO)
- Zakaz wystawiania lordów oraz lordów imiennych
- Bohaterowie imienni dozwoleni (wyjątki w ograniczeniach armii)
- Zakaz kwadrowania corów (niezależnie od wyposażenia)
- Zakaz triplowania specjali (niezależnie od wyposażenia)
- Zakaz dublowania rarów (niezależnie od wyposażenia)
- Koszt oddziału max 450 pkt, monstrous infantry/cavalry/beast max 350pkt
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie licząc bohaterów i rydwanów), RBT/ECBT liczymy za 6
- Maksymalnie 12 kostek magii w turze, 5 kości na czar, 4 kości na Purple Sun of Xereus, maksymalnie 2 czary z magii Death.
- Bohaterom przysługuje 'Look out Sir!' od czarów Dwellers Below i Final Transmutation.
Ograniczenia armii:
- Bre: BSB może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros
- ChD: Chalice zakazane, zakaz dublowania maszyn
- DE: Warlocki maks. 5 modeli
- DoCh: Beast of Nurgle/Drons of Nurgle/Skullcannon of Khorne maks. 4 modeli w armii, Epidemius niedopuszczony
- Emp: Demigryfs maks. 5
- HE: BoWD tylko na BSB
- OK: Maneaters poison+sniper lub ironblaster ,Mourfang max 4
- Liz: Latające jednostki/bohaterowie maks. 6, Tetto'eko niedopuszczony
- VC: Crypt Horrors maks. 10, eteryki maks. 2 nie mogą się dublować, Manfred von Carstein niedopuszczony
- Skv: Elektrycy bez poziomów magii maks. 2
- WE: Wild Riders maks. 12 , Waystalker >1 do limitu strzelania liczeni są jako 5
- WoCh: bohater może mieć max WSv 4+, Chimera maks. 1, Thogg niedopuszczony
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2014, o 11:51 przez Dydu, łącznie zmieniany 2 razy.
Limit pestek moim zdaniem jest za mały, ale to kwestia sporna. Gracze WE będą płakać.
Druga sprawa - co z Salamandrami, na przykład? W sumie ich zasięg jest nominalnie mniejszy niz 12 cali, ale z templatem już przekracza - wlicza sie do limitu? Co z Leadbelcherami? Za ile strzałów się liczą?
pzdr
Druga sprawa - co z Salamandrami, na przykład? W sumie ich zasięg jest nominalnie mniejszy niz 12 cali, ale z templatem już przekracza - wlicza sie do limitu? Co z Leadbelcherami? Za ile strzałów się liczą?
pzdr
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
co do HE lepiej dac ze banner albo Frost - mimo wszystko baner na bsb i frost w rozpie to za dużo
reszta ograniczen bardzo zgrabna, tylko DE łoicie za bardzo (bo i od strony capa strzałek i od strony warlocków), ale jeżeli już - to ogtraniczenie 2x pegaz zamiast oddzialu warlockow bedzie zdecydowanie amrtwe - te 2 pegazy sie ledwo zmieszcza a bez scrolla nikt nie pogra szczegolnie jak sie blokuje warlockow, w rozpie nie ma wtedy zadnej magii
bolec imo moglby sie liczyc za 5 pestek nie za 6
reszta jest perfect chłopaki, świetna inicjatywa
nie ma lordow - skavenska 13tka nie pojawi sie na stole
gratsy za ograniczenie elektryków w szczurach - bardzo trafne że ktos zauwazyl prawdziwy problem czyli bezpoziomowych elektryków
dajcie jakies boosty bestiom
no i grzybki z orkow warto dodac ze nie licza sie do PDków

reszta ograniczen bardzo zgrabna, tylko DE łoicie za bardzo (bo i od strony capa strzałek i od strony warlocków), ale jeżeli już - to ogtraniczenie 2x pegaz zamiast oddzialu warlockow bedzie zdecydowanie amrtwe - te 2 pegazy sie ledwo zmieszcza a bez scrolla nikt nie pogra szczegolnie jak sie blokuje warlockow, w rozpie nie ma wtedy zadnej magii
bolec imo moglby sie liczyc za 5 pestek nie za 6
reszta jest perfect chłopaki, świetna inicjatywa

nie ma lordow - skavenska 13tka nie pojawi sie na stole
gratsy za ograniczenie elektryków w szczurach - bardzo trafne że ktos zauwazyl prawdziwy problem czyli bezpoziomowych elektryków

dajcie jakies boosty bestiom

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
całkiem zacne ograniczenia
kilka pytan mam
hmm czy dobrze rozumiem, że rozpiska może zawierać maksimum 4 levele magii? (4 czary)
imperialne modlitwy traktujecie jak czary czy jak boundspelle nie liczące się?
ogólnie to np ustawia rozpiskę VC na poziomie 2x 2 level necro + banshee
bo małego vampa nie ma po co brać i tak
TK hierofanta wypada z limitu ale to też armia oparta na magii w gruncie rzeczy tak jak VC przy braku Lord z Furią.
i DE z WE są mocno ścięte
nie bardzo jest jak połączyć jakikolwiek oddział kuszników, dark riders, shades i bolcami
w WE tak samo
te armie opierają się na strzelaniu/magii a obie rzeczy są ograniczone
graliście na to intensywnie tymi armiami strzelającymi, żeby jakieś opinie mieć o możliwej rywalizacji z armiami pancernymi czy z hordami? 35 strzałów to całe nic

hmm czy dobrze rozumiem, że rozpiska może zawierać maksimum 4 levele magii? (4 czary)
imperialne modlitwy traktujecie jak czary czy jak boundspelle nie liczące się?
ogólnie to np ustawia rozpiskę VC na poziomie 2x 2 level necro + banshee

TK hierofanta wypada z limitu ale to też armia oparta na magii w gruncie rzeczy tak jak VC przy braku Lord z Furią.
i DE z WE są mocno ścięte
nie bardzo jest jak połączyć jakikolwiek oddział kuszników, dark riders, shades i bolcami
w WE tak samo
te armie opierają się na strzelaniu/magii a obie rzeczy są ograniczone

graliście na to intensywnie tymi armiami strzelającymi, żeby jakieś opinie mieć o możliwej rywalizacji z armiami pancernymi czy z hordami? 35 strzałów to całe nic
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
i oddział wayów zabiera 20 pestek, wtedy nie ma czym nawet core zapchać 

Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
niby podobne do bound spella
tylko po co ten przedmiot, 3 necrosów trzebaby mieć

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
we moglyby miec zapis ze "gole" glady moga miec za darmo 20 i błoby ciekawie
Co do de na 1600 pojawia sie duzo innych grywalnych zlozeń, sa oddzialy ktore wybitnie lubia male stoły
(Królik mi to powiedział
)
Co do de na 1600 pojawia sie duzo innych grywalnych zlozeń, sa oddzialy ktore wybitnie lubia male stoły


"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"