Nie możesz się odłączyć i dołączyć do unitu w tej samej turze. Nie mam niestety RB pod ręką, żeby poprzeć cytatemBastor pisze:Odginaczkę w takim wagonie można łatwo obejść "rozpadając się" na części... tworząc po ruchu nowy unit
Ruszam się jednym paladynem - obchodzę odginaczkę... a reszt robi to samo i się do niego dołącza.
TEMAT OGÓLNY
Re: TEMAT OGÓLNY
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Nie możesz się odłączyć od jednostki i dołączyć do tej samej jednostki w tej turze. To co mówi Bastor jest legalneJagal pisze:Nie możesz się odłączyć i dołączyć do unitu w tej samej turze. Nie mam niestety RB pod ręką, żeby poprzeć cytatemBastor pisze:Odginaczkę w takim wagonie można łatwo obejść "rozpadając się" na części... tworząc po ruchu nowy unit
Ruszam się jednym paladynem - obchodzę odginaczkę... a reszt robi to samo i się do niego dołącza.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
@Jagal
@rafixator
Nie macie racji - można przeskakiwać z jednego unitu do drugiego
Poniej - cytat z RB:
"When leaving a unit, the character revert to his normal rules of movement. The distance of his move is worked out from his actual position in the unit before the unit moves. He can even join another unit as part of the same move if his controling player wishes, and the character has enough movement, although the unit he joins cannot move if it hasn't done so alredy".
Rulebook, str. 101
@rafixator
Nie macie racji - można przeskakiwać z jednego unitu do drugiego
Poniej - cytat z RB:
"When leaving a unit, the character revert to his normal rules of movement. The distance of his move is worked out from his actual position in the unit before the unit moves. He can even join another unit as part of the same move if his controling player wishes, and the character has enough movement, although the unit he joins cannot move if it hasn't done so alredy".
Rulebook, str. 101
Tak, oczywiście, może.
Ale chodziło o to, że nie może do tego samego oddziału, w tej samej turze, odłączyć się i dołączyć.
Ale chodziło o to, że nie może do tego samego oddziału, w tej samej turze, odłączyć się i dołączyć.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Tak z ciekawości, jak to jest:
Robimy lancę złożoną wyłącznie z paladynów. My albo przeciwnik wrzuca na tę lancę jakiś czar, który trwa do następnej tury.
Następnie rozłączamy po kolei lancę. Wychodzimy pierwszym paladynem. Do pierwszego paladyna dołączamy drugim i tak po kolei aż poprzednia lanca przestaje istnieć.
Czy nowa lanca ma na sobie czar? Jeżeli tak to wraz z którym paladynem ten czar przechodzi na nową lancę? Ostatnim?
Robimy lancę złożoną wyłącznie z paladynów. My albo przeciwnik wrzuca na tę lancę jakiś czar, który trwa do następnej tury.
Następnie rozłączamy po kolei lancę. Wychodzimy pierwszym paladynem. Do pierwszego paladyna dołączamy drugim i tak po kolei aż poprzednia lanca przestaje istnieć.
Czy nowa lanca ma na sobie czar? Jeżeli tak to wraz z którym paladynem ten czar przechodzi na nową lancę? Ostatnim?
Ergo - skoro paladyn, który opuścił oddział przestał być częścią oddziału a stał się bohaterem (w końcu oddział z którego wyszedł jeszcze istnieje) to dołączenie do niego innego bohatera tworzy już nowy oddział.Jagal pisze:Tak, oczywiście, może.
Ale chodziło o to, że nie może do tego samego oddziału, w tej samej turze, odłączyć się i dołączyć.
Secundo - skoro oddział postaci istnieje to nowo tworzony oddział nie jest "tym samym" oddziałem
Tertio - powyższy przepis nie ma tu zupełnie zastosowania
ale gięta akcja.
Galeria rysunków: kliknij, na pewno Ci się spodoba! NSFW
http://jandraws.tumblr.com/
http://jandraws.tumblr.com/
W nowej książce traktującej o Glotkinie kilka zasad dla Bretki się pojawiło, o których mówi się na necie.
Erranci i Realmi nie mają już ograniczenia do 15 modeli w oddziale, lanca działa także na szerokość 4, a nie tylko 3 rycków. Dodatkowo stompy dla lanc realmów i errantów w liczbie 15 konnych lub więcej. Pisałem z pamięci, więc jak ktoś po lekturze to niech poprawia. Co myślicie?
Erranci i Realmi nie mają już ograniczenia do 15 modeli w oddziale, lanca działa także na szerokość 4, a nie tylko 3 rycków. Dodatkowo stompy dla lanc realmów i errantów w liczbie 15 konnych lub więcej. Pisałem z pamięci, więc jak ktoś po lekturze to niech poprawia. Co myślicie?
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Ah, w takim wypadku przepraszam, widać jednym uchem słuchałem, a nadzieja na odrodzenie armii już resztę dopowiedziała.
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
- Marcin z Bretonnii
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 113
Nie wiem, czy ktoś to już podnosił, ale w polskim sklepie GW powróciły w zasadzie wszystkie modele, łącznie z Trebuszami.
http://www.games-workshop.com/en-PL/War ... orting=phl
Edit: Trebusz jest opisany jako out of stock, ale był jeszcze dostępny 4 godziny temu. Poza tym w końcu z powrotem jest widoczny jako produkt.
http://www.games-workshop.com/en-PL/War ... orting=phl
Edit: Trebusz jest opisany jako out of stock, ale był jeszcze dostępny 4 godziny temu. Poza tym w końcu z powrotem jest widoczny jako produkt.
Wątek poruszony w innym temacie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1289495
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1289495