Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Mam pytanie o znaną w całym świecie szczurze rozumienie odwagi. Jak rozumiem, dowódca może odmówić pojedynku i nie czyni mu to żadnej ujmy - idzie do ostatniego szeregu. Ale czy mam prawo wystawić go tam odrazu?
Wydaje mi się, że gdzieś na forum wątek był poruszany w odniesieniu do działania magicznych przedmiotów i sztandarów, ale była to dyskusja z jakąś odległą datą.
Wydaje mi się, że gdzieś na forum wątek był poruszany w odniesieniu do działania magicznych przedmiotów i sztandarów, ale była to dyskusja z jakąś odległą datą.
TA zasada miała sens przed 8 edycją
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Przeczytaj wyżej wymienione
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
caly ginie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
O ile dobrze rozumiem zasady z Armyy Booka (a była mała burza przy stole o to):
Kółko strzela trzema bolcami. Rzucasz kostką artylerysjką (2,4,6,8,10,miss fire) by ustalić siłę dla wszystkich trzech bolców. Nastepnie rzucasz k6 za pierwszego bolca na ilość zadanych woundów, są to auto hity (nie rzucasz na trafienie). Jeżeli cel przeżył, walisz kolejnym bolcem, jeżeli nie, obierasz kolejny cel. I najważniejsze: strzelasz zawsze do najbliższej jednostki/modelu, również swojego jeżeli takie są odległości.
Jeżeli chodzi o zaklęcie 13 to działa ono w ten sposób, ze zamienia 4d6 modeli typu "piechota" w szczury (clanrats). Jeżeli wartość 4d6 przekroszy ilość modeli, zamieniasz te modele na szczury. Jezeli nie, to tylko usuwasz ilość modeli równą wartości rzutu 4d6. Jeżeli została tylko postać (np mag) to zamieniasz oddział na szczury, a maga stawiasz 1' od oddziału.
Proszę mnie poprawić, jeżeli gdzieś coś pokręciłem :]
Kółko strzela trzema bolcami. Rzucasz kostką artylerysjką (2,4,6,8,10,miss fire) by ustalić siłę dla wszystkich trzech bolców. Nastepnie rzucasz k6 za pierwszego bolca na ilość zadanych woundów, są to auto hity (nie rzucasz na trafienie). Jeżeli cel przeżył, walisz kolejnym bolcem, jeżeli nie, obierasz kolejny cel. I najważniejsze: strzelasz zawsze do najbliższej jednostki/modelu, również swojego jeżeli takie są odległości.
Jeżeli chodzi o zaklęcie 13 to działa ono w ten sposób, ze zamienia 4d6 modeli typu "piechota" w szczury (clanrats). Jeżeli wartość 4d6 przekroszy ilość modeli, zamieniasz te modele na szczury. Jezeli nie, to tylko usuwasz ilość modeli równą wartości rzutu 4d6. Jeżeli została tylko postać (np mag) to zamieniasz oddział na szczury, a maga stawiasz 1' od oddziału.
Proszę mnie poprawić, jeżeli gdzieś coś pokręciłem :]
Poprawione:
O ile dobrze rozumiem zasady z Armyy Booka (a była mała burza przy stole o to):
Kółko strzela trzema bolcami. Rzucasz kostką artylerysjką (2,4,6,8,10,miss fire) by ustalić siłę dla wszystkich trzech bolców. Nastepnie rzucasz CZY BŁYSKAWICA ZRANI I TARGET RZUCA CZY NIE WYSAVUJE JEŚLI MA WARDA/REGENKĘ, A JEŚLI RANA OSTATECZNIE WEJDZIE, TO RZUCASZ k6 za pierwszego bolca na ilość zadanych woundów. Strzały z są to auto hity (nie rzucasz na trafienie). Jeżeli cel przeżył, walisz kolejnym bolcem, jeżeli nie, obierasz kolejny cel. I najważniejsze: strzelasz zawsze do najbliższej jednostki/modelu, również swojego jeżeli takie są odległości.
Jeżeli chodzi o zaklęcie 13 to działa ono w ten sposób, ze zamienia 4d6 modeli typu "piechota" w szczury (clanrats). Jeżeli wartość 4d6 WYRÓWNA LUB przekroszy ilość modeli, zamieniasz te modele na szczury. Jezeli nie, to tylko usuwasz ilość modeli równą wartości rzutu 4d6. Jeżeli została tylko postać (np mag) to NIE zamieniasz oddziału na szczury, CHYBA ŻE TA POSTAĆ ZOSTAŁA NA SKUTEK USTALENIA TURNIEJOWEGO DAJĄCEGO LOOK OUT SIR OD TEGO CZARU, A NIE DLATEGO, ŻE ZABRAKŁO CI Z RZUTU NA ILOŚĆ MODELI. JEŚLI ZOSTAŁA, BO ZDAŁA LOS, TO UNIT USUWASZ, TWORZYSZ CLAN RATY I USTAWIASZ JĄ 1" OD UNITU.
O ile dobrze rozumiem zasady z Armyy Booka (a była mała burza przy stole o to):
Kółko strzela trzema bolcami. Rzucasz kostką artylerysjką (2,4,6,8,10,miss fire) by ustalić siłę dla wszystkich trzech bolców. Nastepnie rzucasz CZY BŁYSKAWICA ZRANI I TARGET RZUCA CZY NIE WYSAVUJE JEŚLI MA WARDA/REGENKĘ, A JEŚLI RANA OSTATECZNIE WEJDZIE, TO RZUCASZ k6 za pierwszego bolca na ilość zadanych woundów. Strzały z są to auto hity (nie rzucasz na trafienie). Jeżeli cel przeżył, walisz kolejnym bolcem, jeżeli nie, obierasz kolejny cel. I najważniejsze: strzelasz zawsze do najbliższej jednostki/modelu, również swojego jeżeli takie są odległości.
Jeżeli chodzi o zaklęcie 13 to działa ono w ten sposób, ze zamienia 4d6 modeli typu "piechota" w szczury (clanrats). Jeżeli wartość 4d6 WYRÓWNA LUB przekroszy ilość modeli, zamieniasz te modele na szczury. Jezeli nie, to tylko usuwasz ilość modeli równą wartości rzutu 4d6. Jeżeli została tylko postać (np mag) to NIE zamieniasz oddziału na szczury, CHYBA ŻE TA POSTAĆ ZOSTAŁA NA SKUTEK USTALENIA TURNIEJOWEGO DAJĄCEGO LOOK OUT SIR OD TEGO CZARU, A NIE DLATEGO, ŻE ZABRAKŁO CI Z RZUTU NA ILOŚĆ MODELI. JEŚLI ZOSTAŁA, BO ZDAŁA LOS, TO UNIT USUWASZ, TWORZYSZ CLAN RATY I USTAWIASZ JĄ 1" OD UNITU.
dzieki kapuje juz, tylko jeszcze w kwestii upewnienia (wole byc pewny zanim zagram).
wracajac do 10 lucznikow z magiem. 11 modeli.
rzucam 15.
czy tworze 15 klanbraci czy 11?
i oczywiscie mag ginie, nie odlacza sie?
oraz nowo stworzone szczurki, daja pkt zwyciestwa?
moge je uzbroic w co chce czy to golasy?
z opisu czaru moge chyba im nawet commanda dac
wracajac do 10 lucznikow z magiem. 11 modeli.
rzucam 15.
czy tworze 15 klanbraci czy 11?
i oczywiscie mag ginie, nie odlacza sie?
oraz nowo stworzone szczurki, daja pkt zwyciestwa?
moge je uzbroic w co chce czy to golasy?
z opisu czaru moge chyba im nawet commanda dac
a od tego nie ma look outa wg uscislen/etc?Hoax pisze:Zmieniasz infantry w clanbraci - 11 infantry -> 11 clanbraci.
Mag staje się takim samym szczurem jak każdy zwyklak.
Dajesz im dowolne, legalne uzbrojenie.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Nope - nie ma go na stole to nie pijeOpos pisze:Czy assassin może wypić pot. of str. przed ujawnieniem się? Przykładowo przed szarżą przeciwnika, a ujawnia się w kombacie?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"