Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Naviedzony »

Nie.

Albo 6 lub więcej Warlocków, albo Czarka na koniu z death lub dark magic albo sztylecik.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

tak wlasnie mu odpowiedzialem;]

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Nie. :D

Odpowiedziałeś, że magiczka zajmuje slot, gdy jest na koniku i ma dark, death albo sztylecik. A jest tak, że magiczka zajmuje slot tylko, gdy jest na koniku i ma death lub dark. Sztylecik zajmuje slot sam z siebie. A to jest duża różnica.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Glegut pisze:tylko gdy ma lore of Death/Dark/Sztylecik
Sztylet był krojony na 7 edycyjnym booku teraz nie zajmuje slotu
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

https://docs.google.com/document/d/12RR ... ODzt20/pub
Według tego zapisu na 8ed booku nadal zajmuje slot.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

IMO juz dawno nie widzialem go w rozpiskach i teraz to jest ylko 50% na dodatkową kosc przy wyzszym koszcie modelu
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

diamo
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: diamo »

Jak to jest z Death Hag i Calduronem. W shootingu jest randomizacja czy dostaje ona czy Calduron, czy po prostu jest traktowana jako jeden model? Analogicznie w combacie można atakować osobno Death Hag i Caludrona?? Jeśli tak to co się dzieje w przypadku zabicia jej lub Caldurona??

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Naviedzony pisze:Nie. :D

Odpowiedziałeś, że magiczka zajmuje slot, gdy jest na koniku i ma dark, death albo sztylecik. A jest tak, że magiczka zajmuje slot tylko, gdy jest na koniku i ma death lub dark. Sztylecik zajmuje slot sam z siebie. A to jest duża różnica.
Wiem jak jest bo tak gram:) poprostu skopiowalem wypowiedz nowego kolegi gdyz odpowiedz na to pytanie byla dla mnie zbyt oczywista

palen
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: palen »

diamo pisze:Jak to jest z Death Hag i Calduronem. W shootingu jest randomizacja czy dostaje ona czy Calduron, czy po prostu jest traktowana jako jeden model? Analogicznie w combacie można atakować osobno Death Hag i Caludrona?? Jeśli tak to co się dzieje w przypadku zabicia jej lub Caldurona??
Przy strzelaniu najpierw rzuca się czy trafił, a później w co (1-4 kociał, 5 i 6 Hag'a). Podczas CC przeciwnik decyduje w co bije :)

diamo
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: diamo »

Ale jak zabiją bohaterke to Calduron dalej żyje?? I odwrotnie też?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Strzelanie wykorzystujące BS - sam przydzielasz rany, czyli możesz wszystko w oddział puścić albo jedną strzałę w kocioł a resztę w oddział. Jeśli strzał jest więcej niż modeli w oddziale to przydzielasz każdemu po trafieniu a dodatkowe hity wedle uznania.
Strzelanie bez BS jak działo - jeśli przeciwnik chce to trafia w rydwan i wtedy losuje czy heros czy kocioł.

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

Gdy przeciwnik posiada lub rzuci na siebie z magii opcje przerzucenia udanych na zranienie kasuje nam to przerzut 1 czyż nie? Rzucamy normalnie na zranienie tyle, ze już bez przerzutu gałek? Wczoraj trafiła mi się ostra dyskusja przy grze na ten temat i chciałbym się upewnić, ze nie popłynąłem upierając się przy swoim ;)
Triclinium Thoruniensis

palen
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: palen »

Stan pisze:Strzelanie wykorzystujące BS - sam przydzielasz rany, czyli możesz wszystko w oddział puścić albo jedną strzałę w kocioł a resztę w oddział. Jeśli strzał jest więcej niż modeli w oddziale to przydzielasz każdemu po trafieniu a dodatkowe hity wedle uznania.
Strzelanie bez BS jak działo - jeśli przeciwnik chce to trafia w rydwan i wtedy losuje czy heros czy kocioł.
Diamo chyba nie pytał o kocioł w oddziale, tylko o strzelanie do samego kotła ;)

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Tapio pisze:Gdy przeciwnik posiada lub rzuci na siebie z magii opcje przerzucenia udanych na zranienie kasuje nam to przerzut 1 czyż nie? Rzucamy normalnie na zranienie tyle, ze już bez przerzutu gałek? Wczoraj trafiła mi się ostra dyskusja przy grze na ten temat i chciałbym się upewnić, ze nie popłynąłem upierając się przy swoim ;)
Żadnej kości nie można przerzucać dwa razy. Jeśli ty masz przerzut 1, a on zmusza cię do przerzucania udanych to przerzucasz wszystkie jedynki i wszystkie udane.

Awatar użytkownika
Caman
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Caman »

Cześć. Nie grałem na 8ed DE, co teraz najczęściej występuje w rozpiskach w corach Darków?

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Prawie zawsze dark riders
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
cieniu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129
Lokalizacja: Gdańsk - Morena

Post autor: cieniu »

czy polecilibyscie DE jako armię dla powracającego (czyt. trochę, ale nie bardzo ogranego) gracza? szukam czegos dla siebie, ale przyznam ze pierw patrze po modelach, co nie zmienia faktu ze nie chcialbym grac armią ktora odpada na turniejach (jezeli kiedys do nich dotrwam) z samego faktu bycia ta armia.

goraco bym prosil o scharakteryzowanie armii w paru zdaniach.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Tak na szybko - DE spokojnie się nadają do powrotu. Silna turniejowo armia.
W miarę szybka i moblina, dobre strzelanie, CC nie najgorszy, mocna magia. Jednak musisz uważać, bo T3 i niski sv daje po butach i łatwo można przegrać złym ruchem.

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

Czy wiedzmy z kotła mają 3 ataki ?? W opisie w booku mają dodatkową broń i frenzy. Ale gdzieś tu było ze nie ma.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Kopyt pisze:Czy wiedzmy z kotła mają 3 ataki ?? W opisie w booku mają dodatkową broń i frenzy. Ale gdzieś tu było ze nie ma.
Jednostki, które są "Mounted" nie mogą korzystać z Additional Hand Weapon, a Załoga Rydwanu liczy się w ten sposób, stąd możesz mieć dodatkowy atak tylko za Frenzy :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ