Gdzie general?Mateo pisze:dobra ewentualnie to:
hero:
night goblin boss, bsb, dyscyplina = 65pkt
night goblin szaman, 2lvl, scroll = 110pkt
night goblin szaman, 2lvl, lodestone = 130pkt
core:
39ng, netters, 2 fanole,fcg = 242pkt
39ng, netters, 2 fanole,fcg = 242pkt
39ng, netters, 2 fanole,fcg = 242pkt
i tutaj maszybnki i fasty
Rozpiski
Moderator: Kołata
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Re: Rozpiski
jeśli to na ograniczenia ala Poznań to chyba jest max 2 takie same coryMateo pisze:...
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
matko bosko, jakies skomplikowane te og...
1300:
hero:
night goblin boss, bsb, dyscyplina = 65pkt
night goblin szaman, 2lvl, scroll = 110pkt
black orc bog boss (general) ,ward4+ = 135pkt
core:
39ng, netters, 2 fanole,fcg = 242pkt
39ng, netters, 2 fanole,fcg = 242pkt
special:
29 black orks, fcg, shields = 412pkt
spear chukka = 35pkt
spear chukka = 35pkt
no i zostaja 24 pkt
mozna cos odchudzic i wrzucic 2 fasty
1300:
hero:
night goblin boss, bsb, dyscyplina = 65pkt
night goblin szaman, 2lvl, scroll = 110pkt
black orc bog boss (general) ,ward4+ = 135pkt
core:
39ng, netters, 2 fanole,fcg = 242pkt
39ng, netters, 2 fanole,fcg = 242pkt
special:
29 black orks, fcg, shields = 412pkt
spear chukka = 35pkt
spear chukka = 35pkt
no i zostaja 24 pkt
mozna cos odchudzic i wrzucic 2 fasty
skomplikowane nie sa, ale musisz dokladnie przeczytac ograniczenia poznania
oddzial nie moze miec wiecej jak 35 modeli i kosztowac wiecej jak 400 ptk
z orkow darowalbym sobie magie i lecial huzia do przodu
Ork Boss + Ork BSB w Savage Orkach do tego 8 Troli i moze doom diver a nawet chyba zmiescisz 30 Big Uns SO, 8 Troli i 28 Black Orkow kwestia uznania
oddzial nie moze miec wiecej jak 35 modeli i kosztowac wiecej jak 400 ptk
z orkow darowalbym sobie magie i lecial huzia do przodu
Ork Boss + Ork BSB w Savage Orkach do tego 8 Troli i moze doom diver a nawet chyba zmiescisz 30 Big Uns SO, 8 Troli i 28 Black Orkow kwestia uznania
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Najnowszy patent na 1300, już zostaje bez zmian raczej
Hero
Bobb, prezerwatywa 135pkt
Ng szaman 2lvl ,scroll 110pkt
Ng boss bsb 55pkt
Core
39 ng fcg 2 fanole 197pkt
39 ng fcg 2 fanole 197pkt
Special
27 black orks, fcg, dyscyplina, tarcze 396pkt
4 trolle 140pkt
2 spear chukki 70pkt
1300pkt równo
Co Wy na to?
Hero
Bobb, prezerwatywa 135pkt
Ng szaman 2lvl ,scroll 110pkt
Ng boss bsb 55pkt
Core
39 ng fcg 2 fanole 197pkt
39 ng fcg 2 fanole 197pkt
Special
27 black orks, fcg, dyscyplina, tarcze 396pkt
4 trolle 140pkt
2 spear chukki 70pkt
1300pkt równo
Co Wy na to?
ale to wg Poznania czy nie?
skoro ludzie grają na trolach to coś w nich jest więcej poza urokiem osobistym i intelektem
Black Orki są plewne i drogie, chucki same sa plewne, jako dodatek do parku maszynowego to ok
chucka na 1 ma misfire i moze wybuchnac, poza tym zazwyczaj trafia na 6+ (daleki + cover)
podstawą są 2x Doom DIvery, D6 S5 no armour i nakierowywanie daje radę
skoro ludzie grają na trolach to coś w nich jest więcej poza urokiem osobistym i intelektem
Black Orki są plewne i drogie, chucki same sa plewne, jako dodatek do parku maszynowego to ok
chucka na 1 ma misfire i moze wybuchnac, poza tym zazwyczaj trafia na 6+ (daleki + cover)
podstawą są 2x Doom DIvery, D6 S5 no armour i nakierowywanie daje radę
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
no tak mniej wiecej, poznanski, pruszkowi, podobne sa.misha pisze:ale to wg Poznania czy nie?
ogolnie max 2 maszyny ,rary nie powtarzane, dlatego nie mam dd
+1misha pisze:skoro ludzie grają na trolach to coś w nich jest więcej poza urokiem osobistym i intelektem
na papierku sa cool, tylko troszke przy drogie...misha pisze:Black Orki są plewne i drogie
bobb moze siedziec w savagach tak?
bardziej jako straszak na monstery to mam, za 70 pkt worth chybamisha pisze:chucki same sa plewne, jako dodatek do parku maszynowego to ok
chucka na 1 ma misfire i moze wybuchnac, poza tym zazwyczaj trafia na 6+ (daleki + cover)
alez owszem, zgadzam siemisha pisze:podstawą są 2x Doom DIvery, D6 S5 no armour i nakierowywanie daje radę
ogolnie mozna zamiast szamana goblina dac szamana savagowego z podbiciem warda dla savagy..
ale wtedy i bobb i szaman sa w 1 klocku
jak zostanie pkt to fasty lub wiecej trolli.
lepsza opcja?
Szaman i Bobb w jednym klocku to nie problem jeśli jest to klocek SOBU.
Blacki wychodzą niestety słabiej od trolli. Tak naprawdę lepsze są tylko w tym że Trolle trzeba niańczyć i nie bardzo nadają się na jakiś bunkier czy inny centerpiece dla armii. Blacki nadają się do puszczenia samopas bo z jednej strony jakiegoś statica mają i liderkę własną i brak głupoty. Mogą też mieć sztandar co też coś tam zmienia.
A spear chukki uważam że są niedoceniane bardzo. Masz zasięg 48 cali co oznacza że jak wystawisz je daleko bo nie boisz się ze je stracisz (35 punktów!) to jak coś podejdzie odrobinkę już masz bliski. Nawet jak złapie cover to masz szanse na hit taką jak rock lobba i tak samo szansę na wybuchnięcie jak rock lobba (mniejszą niż szansa na wybuchnięcie doom divera).
Możesz je wystawić daleko na flankach bo jak coś tam pobiegnie by je zdjąć to zajmie to nawet fastowi trochę czasu i jest to średni zarobek (są tanie!). Jednocześnie masz wtedy większą szansę uderzyć na flankę jakiegoś oddziału i ściągnąć paru kawalerzystów na raz (jeden taki udany strzał i się spłacasz bo jesteś tani). Jak wystawisz parę takich po jednej stronie stołu to wiesz, że cięższą kawalerią czy MC tam przeciwnik nie podjedzie bo za dużo ryzykuje.
Moim zdaniem o ile niekoniecznie są tak fajne jak rock lobby to jak na swoją cenę dają sporo opcji i są godne wystawiania.
Nie mniej zgadzam się że podstawą 2xDD i wciąż w moich rozpiskach do tej pory RL>SC ale także ze względu na modele.
Blacki wychodzą niestety słabiej od trolli. Tak naprawdę lepsze są tylko w tym że Trolle trzeba niańczyć i nie bardzo nadają się na jakiś bunkier czy inny centerpiece dla armii. Blacki nadają się do puszczenia samopas bo z jednej strony jakiegoś statica mają i liderkę własną i brak głupoty. Mogą też mieć sztandar co też coś tam zmienia.
A spear chukki uważam że są niedoceniane bardzo. Masz zasięg 48 cali co oznacza że jak wystawisz je daleko bo nie boisz się ze je stracisz (35 punktów!) to jak coś podejdzie odrobinkę już masz bliski. Nawet jak złapie cover to masz szanse na hit taką jak rock lobba i tak samo szansę na wybuchnięcie jak rock lobba (mniejszą niż szansa na wybuchnięcie doom divera).
Możesz je wystawić daleko na flankach bo jak coś tam pobiegnie by je zdjąć to zajmie to nawet fastowi trochę czasu i jest to średni zarobek (są tanie!). Jednocześnie masz wtedy większą szansę uderzyć na flankę jakiegoś oddziału i ściągnąć paru kawalerzystów na raz (jeden taki udany strzał i się spłacasz bo jesteś tani). Jak wystawisz parę takich po jednej stronie stołu to wiesz, że cięższą kawalerią czy MC tam przeciwnik nie podjedzie bo za dużo ryzykuje.
Moim zdaniem o ile niekoniecznie są tak fajne jak rock lobby to jak na swoją cenę dają sporo opcji i są godne wystawiania.
Nie mniej zgadzam się że podstawą 2xDD i wciąż w moich rozpiskach do tej pory RL>SC ale także ze względu na modele.
Zaczynam powoli myśleć nad jakimiś użytecznymi rozpiskami wykorzystując to co obecnie mam (i proxując gnoblarami po trochu...)
Jak na razie jedynym przeciwnikiem będzie dziewczyna grająca moją drugą armią - OK (czyli do wyboru ma praktycznie wszystko, od gnoblarów zaczynając na Stonehornie kończąc).
Póki co wymyśliłem coś takiego:
Unnamed1200 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Black Orc Big Boss @ 130.0 Pts
General; Heavy Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Night Goblin Big Boss @ 59.0 Pts
Shortbow; Light Armour; Battle Standard
40 Night Goblins @ 200.0 Pts
Shortbow; FCG
2 Fanatic @ [50.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
30 Black Orcs @ 395.0 Pts
Heavy Armour; FCG
1 Trolls @ 35.0 Pts
Models in Army: 87
Total Army Cost: 1199.0
Założenia:
- bije się klocek BO (swoją drogą to są Savage, ale dla dobra bitwy wdzieją czerń... )
- Troll supportuje
- Nocniki stoją z tyłu i próbują pestkować (coś a'la bunkier łuczników w TK)
Myślę, że liderka 8 wystarczy (ewentualnie pokombinuje aby wrzucić Dyscyplinę). Co mnie ogranicza to posiadane modele ( Savage, jeden troll, maszynki własnej konstrukcji, Spider ridersi i garść gobbo). Po drugiej stronie mogę się spodziewać Firebellego, klocka IG i Mournfangów. Porady mile widziane
Jak na razie jedynym przeciwnikiem będzie dziewczyna grająca moją drugą armią - OK (czyli do wyboru ma praktycznie wszystko, od gnoblarów zaczynając na Stonehornie kończąc).
Póki co wymyśliłem coś takiego:
Unnamed1200 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Black Orc Big Boss @ 130.0 Pts
General; Heavy Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Night Goblin Big Boss @ 59.0 Pts
Shortbow; Light Armour; Battle Standard
40 Night Goblins @ 200.0 Pts
Shortbow; FCG
2 Fanatic @ [50.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
30 Black Orcs @ 395.0 Pts
Heavy Armour; FCG
1 Trolls @ 35.0 Pts
Models in Army: 87
Total Army Cost: 1199.0
Założenia:
- bije się klocek BO (swoją drogą to są Savage, ale dla dobra bitwy wdzieją czerń... )
- Troll supportuje
- Nocniki stoją z tyłu i próbują pestkować (coś a'la bunkier łuczników w TK)
Myślę, że liderka 8 wystarczy (ewentualnie pokombinuje aby wrzucić Dyscyplinę). Co mnie ogranicza to posiadane modele ( Savage, jeden troll, maszynki własnej konstrukcji, Spider ridersi i garść gobbo). Po drugiej stronie mogę się spodziewać Firebellego, klocka IG i Mournfangów. Porady mile widziane
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Bobb siedzi w nocnikach, tak?
Jeśli tak to zdejmij z BO championa i daj tam dyscyplinę. To są BO - w przeciwieństwie do SOBU mogą nosić magiczne sztandary.
Jeśli ma siedzieć w BO to wciąż dyscyplinka ale już obok championa i niech to nie będzie czarny tylko zwykły ork.
spear jest gorszy niż shield na wolf ridersach.
pestkowanie jest fajne jako opcja ale przewiduj to, że ten klocek będzie musiał coś czasem na klatę przyjąć i, że nic nie ustrzeli.
Jeśli nie chcesz by nocniki się biły to zdejmij z nich championa. Tak czy inaczej nic nie schowasz do drugiego szeregu bo masz tam BSB, szamana i command group. Jak Bobb tam stoi to z boku.
Jak nie gracie sobie scenariuszy to zdejmij z nocników też sztandar jeśli się nie będą bić.
A jeśli się będą bić to zachowaj sztandar i dorzuć tam sieci - one zmieniają combaty z przegranych na takie gdzie stoisz całą grę oraz dają opcję na zaszarżowanie na bok gdzieś albo nawet na front czegoś słabszego i posypanie CRem.
BSB powinien dostać tarczę bo inaczej to trochę smutno.
Wyposażenie generała dziwne i jakoś tak bez polotu. dragonhelm? 4+as a 5+as to żadna różnica a 2+ od ognia też nie sądzę by dużo zmieniało na generale siedzącym w oddziele.
Jeśli tak to zdejmij z BO championa i daj tam dyscyplinę. To są BO - w przeciwieństwie do SOBU mogą nosić magiczne sztandary.
Jeśli ma siedzieć w BO to wciąż dyscyplinka ale już obok championa i niech to nie będzie czarny tylko zwykły ork.
spear jest gorszy niż shield na wolf ridersach.
pestkowanie jest fajne jako opcja ale przewiduj to, że ten klocek będzie musiał coś czasem na klatę przyjąć i, że nic nie ustrzeli.
Jeśli nie chcesz by nocniki się biły to zdejmij z nich championa. Tak czy inaczej nic nie schowasz do drugiego szeregu bo masz tam BSB, szamana i command group. Jak Bobb tam stoi to z boku.
Jak nie gracie sobie scenariuszy to zdejmij z nocników też sztandar jeśli się nie będą bić.
A jeśli się będą bić to zachowaj sztandar i dorzuć tam sieci - one zmieniają combaty z przegranych na takie gdzie stoisz całą grę oraz dają opcję na zaszarżowanie na bok gdzieś albo nawet na front czegoś słabszego i posypanie CRem.
BSB powinien dostać tarczę bo inaczej to trochę smutno.
Wyposażenie generała dziwne i jakoś tak bez polotu. dragonhelm? 4+as a 5+as to żadna różnica a 2+ od ognia też nie sądzę by dużo zmieniało na generale siedzącym w oddziele.
BOBB idzie z orkami, ma to być główny ( i w zasadzie jedyny) naporowy klocek, więc nie chce chować gdzieś z tyłu generała tylko wykorzystać jego mocślivek pisze:Bobb siedzi w nocnikach, tak?
A czy biorąc shield nie tracą zasady Fast Cavalry?ślivek pisze:spear jest gorszy niż shield na wolf ridersach.
Gramy zwykły battle line, ale sztandar chcę zachować w celach +1 CR. O sieciach myślałem, ale w walce z ogrami i tak niewiele zmieniają (siła 6, a siła 5...). Jednakże jeśli chciałbym je wrzucić, to nie za bardzo wiem z czego zrezygnować. Jeden oddział Wolf ridersów?ślivek pisze:Jak nie gracie sobie scenariuszy to zdejmij z nocników też sztandar jeśli się nie będą bić.
A jeśli się będą bić to zachowaj sztandar i dorzuć tam sieci - one zmieniają combaty z przegranych na takie gdzie stoisz całą grę oraz dają opcję na zaszarżowanie na bok gdzieś albo nawet na front czegoś słabszego i posypanie CRem.
Prawda, starałem się wrzucić coś "na siłę". Może lepiej będzie jeżeli z niego zrezygnuję, dam mu tarczę, BSB tarczę i może jakąś magiczną packe.ślivek pisze:Wyposażenie generała dziwne i jakoś tak bez polotu. dragonhelm? 4+as a 5+as to żadna różnica a 2+ od ognia też nie sądzę by dużo zmieniało na generale siedzącym w oddziele.
Savage niby fajne, ale siła 5 na Mournfangi/Ironblaster to troszkę mało. Jeśli dojdzie do walki z nimi to mimo wszystko wezmę GW a wtedy biję z siłą 7 (a przewiduje, że jedna tura combatu powinna rozwiązać całą sytuacje - albo mnie skroi impactami i wiadrem ataków, albo ja ją skroję siłą 7).
Dzięki za odpowiedzi
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Nie tracą zasady fast-cav. Dlatego są fajni właśnie bo mają 4+ save będąc fastem z 9 ruchu za 55 pkt.
Jeśli się przygotowujesz konkretnie na ogry to fakt, nie dawaj sieci.
Generał moim zdaniem to albo ma być wymiataczem (a jak nie jest lordem to nie ma punktów na to a nawet jak są to jest słabiutki), albo puszką, albo siedzieć z tyłu.
Tak czy owak on naprawdę niewiele samymi swoimi atakami zmieni w walce. On jest potrzebny by na przykład zrobić z niego puszkę i dać mu koronę dla stubborna (szybko stracisz ten trzeci szereg a gutstar jak nie straci to się zrobi smutno i break). Nie masz raczej na to punktów więc bym go odchudził i schował do nocników raczej bo czarnym i tak nie pomaga. Jak im nie pomaga generał to po co płacić za championa który jest dla ogrzych bohaterów free-fragiem który Ciebie kosztuje 15 pkt czyli tyle ile sztandar dyscypliny.
Jak BO dasz banner dyscypliny to mają 9ld i w ogóle nie potrzebują generała tylko zasięgu bsb oraz dobrych walk gdzie będą mogli zabłysnąć. Będziesz musiał uważać na szeregi mocno. Bądź co bądź Ironguty będą się deptać niemiłosiernie i z tych 12 ataków (stojąc w 6*5) które możesz wyciągnąć na pewno tego nie zniwelujesz.
Słabo tu widzę tych nocników bijących się z Ogrami. Lepiej chyba już dać generała goblina a bsb dać koronę aby się ukrywał za szeregami i w razie walki ustawiać się w kreskę i stać do czasu nadejścia odsieczy w formie BO Mogą tak dość długo stać oddając zwykłe goblinki w zamian uderzając jednym atakiem z dwuraka z drugiego szeregu.
SOBU są na tyle fajne, że jak nie dostaną za bardzo z magii to frontalnie wpadając w gutstar go rozkręcą raczej i są w Core. Ale przy takich punktach i takiej rozpisce na Ogry faktycznie lepiej jest z BO - jeden z niewielu przypadków
Jeśli się przygotowujesz konkretnie na ogry to fakt, nie dawaj sieci.
Generał moim zdaniem to albo ma być wymiataczem (a jak nie jest lordem to nie ma punktów na to a nawet jak są to jest słabiutki), albo puszką, albo siedzieć z tyłu.
Tak czy owak on naprawdę niewiele samymi swoimi atakami zmieni w walce. On jest potrzebny by na przykład zrobić z niego puszkę i dać mu koronę dla stubborna (szybko stracisz ten trzeci szereg a gutstar jak nie straci to się zrobi smutno i break). Nie masz raczej na to punktów więc bym go odchudził i schował do nocników raczej bo czarnym i tak nie pomaga. Jak im nie pomaga generał to po co płacić za championa który jest dla ogrzych bohaterów free-fragiem który Ciebie kosztuje 15 pkt czyli tyle ile sztandar dyscypliny.
Jak BO dasz banner dyscypliny to mają 9ld i w ogóle nie potrzebują generała tylko zasięgu bsb oraz dobrych walk gdzie będą mogli zabłysnąć. Będziesz musiał uważać na szeregi mocno. Bądź co bądź Ironguty będą się deptać niemiłosiernie i z tych 12 ataków (stojąc w 6*5) które możesz wyciągnąć na pewno tego nie zniwelujesz.
Słabo tu widzę tych nocników bijących się z Ogrami. Lepiej chyba już dać generała goblina a bsb dać koronę aby się ukrywał za szeregami i w razie walki ustawiać się w kreskę i stać do czasu nadejścia odsieczy w formie BO Mogą tak dość długo stać oddając zwykłe goblinki w zamian uderzając jednym atakiem z dwuraka z drugiego szeregu.
SOBU są na tyle fajne, że jak nie dostaną za bardzo z magii to frontalnie wpadając w gutstar go rozkręcą raczej i są w Core. Ale przy takich punktach i takiej rozpisce na Ogry faktycznie lepiej jest z BO - jeden z niewielu przypadków
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Korzystając z premii jaką dał nam EoT Nagasha czas pokminić nad nowymi możliwościami. Muj szefoski musk wydumau na Ojro to:
Unnamed2500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Warboss @ 320.0 Pts
General
Glittering Scales [25.0]
Sword of Striking [15.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Wyvern
1 Savage Orc Great Shaman @ 390.0 Pts
Magic Level 4; Big Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Wyvern
1 Night Goblin Warboss @ 158.0 Pts
Shield
Battleaxe of the Last Waaagh! [100.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 149.0 Pts
Great Weapon; BSB
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Savage Orc Shaman @ 120.0 Pts
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Goblin Big Boss @ 55.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]
1 Wolf
9 Night Goblin Big Boss @ 306.0 Pts
Great Weapon
51 Night Goblins @ 243.0 Pts
Standard; Musician; Spears; Shields; Netters
1x Fanatic [25.0]
32 Savage Orc Boyz @ 382.0 Pts
ahw; FCG
1 Rock Lobber @ 85.0 Pts
2 Doom Diver @ 160.0 Pts
2 Mangler Squigs @ 130.0 Pts
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2498.0
Unnamed2500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Warboss @ 320.0 Pts
General
Glittering Scales [25.0]
Sword of Striking [15.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Wyvern
1 Savage Orc Great Shaman @ 390.0 Pts
Magic Level 4; Big Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Wyvern
1 Night Goblin Warboss @ 158.0 Pts
Shield
Battleaxe of the Last Waaagh! [100.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 149.0 Pts
Great Weapon; BSB
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Savage Orc Shaman @ 120.0 Pts
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Goblin Big Boss @ 55.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]
1 Wolf
9 Night Goblin Big Boss @ 306.0 Pts
Great Weapon
51 Night Goblins @ 243.0 Pts
Standard; Musician; Spears; Shields; Netters
1x Fanatic [25.0]
32 Savage Orc Boyz @ 382.0 Pts
ahw; FCG
1 Rock Lobber @ 85.0 Pts
2 Doom Diver @ 160.0 Pts
2 Mangler Squigs @ 130.0 Pts
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2498.0
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Jaki lore na dzikim szamanie? Po co tarcza na goblinie mordercy, jak dla zabawy to rozumiem
Wydaję się być klimatyczne ( szczególnie wizja nocnika zabijaki), ze skutecznością trzeba będzie poczekać na towarzyszy z innych mientkich frakcji
Wydaję się być klimatyczne ( szczególnie wizja nocnika zabijaki), ze skutecznością trzeba będzie poczekać na towarzyszy z innych mientkich frakcji
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Mały szaman ma lore Nagaszowy - jak się bawić to się bawić.
Tarcza widać została po tym jak ze zwykłego na nocnika zmieniałem - fakt tarcza bez sensu a z 5 pkt coś można wrzucić.
Rozpa testowana była na Wochu i Krasiach. Siła kloca NG z 10 herosami jest sroga. Z DF zamiast kowboja miałem gobo szamana i z sygnaturką pokroili chłopaki kloc hamaków i firedraków aż miło. Z wochem gorzej, bo straciłem jedną wiwernę i dzikusy, a nocniki zaatakował z kilku stron swoimi pakerami. Na szczęście wytrzymali do odsieczy przywołanych Grave Guardów i warbossa.
Tarcza widać została po tym jak ze zwykłego na nocnika zmieniałem - fakt tarcza bez sensu a z 5 pkt coś można wrzucić.
Rozpa testowana była na Wochu i Krasiach. Siła kloca NG z 10 herosami jest sroga. Z DF zamiast kowboja miałem gobo szamana i z sygnaturką pokroili chłopaki kloc hamaków i firedraków aż miło. Z wochem gorzej, bo straciłem jedną wiwernę i dzikusy, a nocniki zaatakował z kilku stron swoimi pakerami. Na szczęście wytrzymali do odsieczy przywołanych Grave Guardów i warbossa.
Testowałem w jednej grze szamana na wiwernie - strasznie to miękkie i spada od byle czego. Kmina była taka, że to właśnie ten lotacz ma lora udead, wpada na tyły i spamuje przywołania. Biegał na piechotę chwilę pop tym jak się wychylił :]
Ale uber gobo kloc w miejsce trolli - muszę sprawdzić :]
Ale uber gobo kloc w miejsce trolli - muszę sprawdzić :]