


Dreadlord (1#, 277 pts) (1 choice)
Heavy Armour
Sea Dragon Cloak
Shield
Giant Blade
Dawnstone
The Other Trickster's Shard
Dark Steed
Supreme Sorceress (1#, 340 pts)
Level 4 Wizard
Channelling Staff
Ring of Hotek
Crown of Command (1 choice)
The Lore of Life
Dark Steed
Death Hag (3#, 345 pts)
Battle Standard Bearer
Cry of War
Cauldron of Blood
Sword of Anti-Heroes
Corsairs (10#, 154 pts)
FCG
Banner of Eternal Flame
Dark Riders (5#, 100 pts)
Repeater Crossbow
Shield
Dark Riders (5#, 100 pts)
Repeater Crossbow
Shield
Witch Elves (22#, 317 pts)
FCG
Razor Standard
Cold One Knights (10#, 365 pts)
FCG
Sword of Might
Banner of Swiftness
Doomfire Warlocks (10#, 260 pts) (2 choices)
Master of Warlocks
2x Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts) (1 choice)
Total Roster Cost: 2398
Założenia rozpiski są następujące:
Dreadlord - dołącza do CoKów, głównym zadaniem są oczywiście challenge oraz dodanie kopa CoKom w przypadku przyjęcia szarży,
SS4 - dołącza do CoKów, głównym zadaniem jest utrzymanie Dreadlorda i CoKów przy życiu (lifebloom, regena, +t, oraz regrowth). Dodatkowo stubborn oraz MR3. Przy okazji szczęśliwego losowania magii dochodzi oczywiście Dwellers, który pomoże w paleniu scrolli, w taktycznym rozegraniu fazy magii lub po prostu wygra gre

Haga na kotle - głownie boostuje witchki (m.in. 5++ i 4++ na magie dla gołych witchek to zbawienie), niezbyt wyporna ale zawsze jest jakaś odpowiedź na death stary (Sword of Anti-Heroes), poza tym fear na -3 Ld i rozdawanie frenzy gdzie jest potrzebne.
Dark Riders - odginaczka i wsparcie strzeleckie dla bolców.
Corsairs - jedyna odpowiedź na przeciwników z regeną jaką udał mi się wcisnąć do rozpiski. W innych przypadkach bunkrują się za górką lub służą jako soft guard dla parku maszynowego.
Witch Elves - pierwszy z dwóch głównych unitów combatowych, głównie do mielenia hord przeciwnika i mielenia wszystkiego innego co im tam wpadnie pod koła

Cold One Knights - wagon ciężkiej kawalerii do rozbijania mocniej opancerzonych jednostek oraz bunkier dla lorda i czarki. Z uwagi na ilość punktów zgromadzoną w unicie, dostał najlepszą ochronę jaką bylem w stanie mu zagwarantować. +Sword of Might na championie do skuteczniejszej walki z eterykami.
Warlocks - wsparcie, wsparcie i jeszcze raz wsparcie... w combatach, czyszczeniu odginaczek i parku maszynowego przeciwnika, obniżanie s i t oraz "last but not least" doombolt gdzie i kiedy się da. Gram 10 bo lepiej mi się sprawdzają w większym unicie. Dają wtedy większą elastyczność w wyborze zadań i celów. Dochodzi również +1 do casta.
RBT - niestety tylko dwa, więcej nie mam



Chyba napisałem wszystko co chciałem (chociaż znając siebie i tak pewnie o czymś zapomniałem

@Talladil