
Pytania o magię v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania o magię v 2.0
A z czego drugie +4? Jedno rozumiem że z BoA. Nie znam za dobrze HE 

Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.abGrolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
czyli czar nie działa na oddział z bannerem w którym jest alarielle?Stan pisze:Imo obszarowe z tego nie korzystaja, bo czar musi targetowac oddzial z bannerem a obszaroweczary nie maja okreslonego targetu.
i co znaczy obszarowe, kometa vortex? bo augmenty mają jasno napisane na co działają zazwyczaj, więc targetują
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
też uważam, że na obszarówkę sztandar działa, bo jeden z oddziałów jest TARGETEM tego czaru
równocześnie co w takim razie z throne of vines który jest rzucany przez i na maga będącego w oddziale z banner of avelorn ??
równocześnie co w takim razie z throne of vines który jest rzucany przez i na maga będącego w oddziale z banner of avelorn ??
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Jakoś Rune Maw Banner nie działa na obszarówkiel Victor pisze:też uważam, że na obszarówkę sztandar działa, bo jeden z oddziałów jest TARGETEM tego czaru


To atrybut. Po udanym rzuceniu czaru, czyli dopiero po probie rozproszeniaoczko pisze:Mam pytanie co do LOU - w którym momencie muszę zdecydować o użyciu tokenów?
dostajesz dodatkowy token i jesli byl juz jakis w poolu to mozesz wszystkie wykorzystac.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Nie może, token z czaru, który właśnie został rzucony nie może być wykorzystany na ten czar.misha pisze:To atrybut. Po udanym rzuceniu czaru, czyli dopiero po probie rozproszeniaoczko pisze:Mam pytanie co do LOU - w którym momencie muszę zdecydować o użyciu tokenów?
dostajesz dodatkowy token i jesli byl juz jakis w poolu to mozesz wszystkie wykorzystac.
jednak z rune maw to jest zupełnie inny przykład, tak więc zero analogiiSlayer Zabójców pisze:Jakoś Rune Maw Banner nie działa na obszarówkiel Victor pisze:też uważam, że na obszarówkę sztandar działa, bo jeden z oddziałów jest TARGETEM tego czaru
@misha - chłopaki chyba wciąż nie odpowiedzili na Twoje pytanie

Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
możesz, przeczytaj zasady i kolejnosc, ale są 2 scenariuszeDydu pisze:Nie może, token z czaru, który właśnie został rzucony nie może być wykorzystany na ten czar.misha pisze:To atrybut. Po udanym rzuceniu czaru, czyli dopiero po probie rozproszeniaoczko pisze:Mam pytanie co do LOU - w którym momencie muszę zdecydować o użyciu tokenów?
dostajesz dodatkowy token i jesli byl juz jakis w poolu to mozesz wszystkie wykorzystac.
rzucasz 1 czar (nie masz tokenów), czar wchodzi, kładziesz token, opis dalej mówi, że następny czarodziej może wykorzystać tokeny z poola jest ok
rzucasz kolejny czar, kładziesz kolejny token (masz już 2), opis mówi, że możesz wykorzystać dowolne tokeny w poolu, chcesz to wykorzystujesz oba (jesteś tym następnym czarodziejem, który dołożył drugi znacznik i wykorzystuje to co jest na stole)
zasada jest tak napisana, że nie rozdziela tych tokenów na jakieś 2 podzbiory, zbiór jest jeden, czar wchodzi - kładziesz token, masz ich więcej możesz wykorzystać wszystkie które masz

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jest napisane wprost, że token właśnie otrzymany może użyć czarodziej, który będzie jako następny(subsequently) rzucał czar z tej domeny.
Dopiero co otrzymanego tokena nie możesz użyć, jedynie tych nagromadzonych poprzednio.
Dopiero co otrzymanego tokena nie możesz użyć, jedynie tych nagromadzonych poprzednio.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Jeszcze co do Banner of Avelorn i augmentów rzucanych na wszystkie jednostki. Według mnie banner nie działa gdyż nadrzędnym celem czaru nie jest oddział z bannerem tylko ileś tam jednostek. Nie targetujesz wprost unitu z bannerem więc nie masz premii do casta.
Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.abGrolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
a co z tronem jeśli mag siedzi w oddziale z banerem ?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
może zamiast pisać z pamięci podasz cytat? co tu gadać po próżnicy, pomogędebelial pisze:Jest napisane wprost, że token właśnie otrzymany może użyć czarodziej, który będzie jako następny(subsequently) rzucał czar z tej domeny.
Dopiero co otrzymanego tokena nie możesz użyć, jedynie tych nagromadzonych poprzednio.

nie ma słowa o tym, że to jest TEN znacznik który właśnie dodałeś, po prostu znacznik 1 lub więcej z poola, koniec kropkaRaise the Dead
Place a Raise the Dead counter (...) each time a friendly Wizard successfully casts a spell from tge Lore of Undeath.
Any Wizard that subsequently casts a summoning spell from the Lore of Undeath can choose to expend one or more of your counters after they have successfully cast their spell
jakby było że TEN konkretny to nie ma tematu, ale nie jest. Jest po prostu One or more a pool jest jeden. Zatem korzystać można dowolnie jeśli już coś w nim jest.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
To po co według Ciebie jest zapis
p.s.
Nie będę się spierał, jak dla mnie to materiał na uściślenie przez LS.
Żadnych wątpliwości to nie budzi?Any Wizard that subsequently casts a summoning spell
p.s.
Nie będę się spierał, jak dla mnie to materiał na uściślenie przez LS.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
kurczę.. jeśli się w to dokładniej wczytać na zasadzie RAW to wychodzi na to że misha może mieć rację 
@debelial - wydaje mi się, że ważniejsze od
jest

@debelial - wydaje mi się, że ważniejsze od
Any Wizard that subsequently casts a summoning spell
jest
tak czy owak powrócę do mojego skromnego pytania o arielkę i +8 do casta na tron dla postaci będącej w oddziale z banner of avelorn - działa ?after they have successfully cast their spell
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
@debelial
to subsequently ma znaczenie tylko przy pustym poolu jak dla mnie, dla pierwszego znacznika
nie masz nic, kładziesz i kolejny czarodziej może to wykorzystać, tu ma znaczenie, że dopiero następny czarodziej użyje
kolejny czarodziej warunek ma spełniony zawsze, dołożył kolejny znacznik i może wykorzystać 1 lub więcej tokenów
zasada nie ogranicza mu i nie wyróżnia jaki token może a jakiego nie może użyć
jakby napisali to odwrotnie, że najpierw wykorzystujesz tokeny, a później kładziesz własny, to by było zabronione korzystanie z tokenu z własnego czaru
@el Victor
jeśli o mnie chodzi to skoro czar targetuje herosa a nie oddział to sorki działać nie będzie, masz podany cel, jeśli Banner of Avelorn mówi tylko o targetowaniu oddziału to nie pozostaje tu wiele do interpretacji
oczywiście jest zdanie o tym, że heros + oddział to single unit for most gaming purposes, ale tu masz zasadę precyzyjną, że targetuje 1 model - castera
to subsequently ma znaczenie tylko przy pustym poolu jak dla mnie, dla pierwszego znacznika
nie masz nic, kładziesz i kolejny czarodziej może to wykorzystać, tu ma znaczenie, że dopiero następny czarodziej użyje
kolejny czarodziej warunek ma spełniony zawsze, dołożył kolejny znacznik i może wykorzystać 1 lub więcej tokenów
zasada nie ogranicza mu i nie wyróżnia jaki token może a jakiego nie może użyć
jakby napisali to odwrotnie, że najpierw wykorzystujesz tokeny, a później kładziesz własny, to by było zabronione korzystanie z tokenu z własnego czaru
@el Victor
jeśli o mnie chodzi to skoro czar targetuje herosa a nie oddział to sorki działać nie będzie, masz podany cel, jeśli Banner of Avelorn mówi tylko o targetowaniu oddziału to nie pozostaje tu wiele do interpretacji
oczywiście jest zdanie o tym, że heros + oddział to single unit for most gaming purposes, ale tu masz zasadę precyzyjną, że targetuje 1 model - castera
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Hmm dla mnie to brzmi logicznie.misha pisze:@debelial
to subsequently ma znaczenie tylko przy pustym poolu jak dla mnie, dla pierwszego znacznika
nie masz nic, kładziesz i kolejny czarodziej może to wykorzystać, tu ma znaczenie, że dopiero następny czarodziej użyje
kolejny czarodziej warunek ma spełniony zawsze, dołożył kolejny znacznik i może wykorzystać 1 lub więcej tokenów
zasada nie ogranicza mu i nie wyróżnia jaki token może a jakiego nie może użyć
jakby napisali to odwrotnie, że najpierw wykorzystujesz tokeny, a później kładziesz własny, to by było zabronione korzystanie z tokenu z własnego czaru
Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.abGrolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
tak bo to normalne kostki mocy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A