Rozpiski

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski

Post autor: misha »

Doom Diver, świetna maszynka, strzela jak katapulta, strzela plackiem o średnicy 3.14cm około (nie małym 3" templatem)
D6 hitów S5 no armour save, może kilka oddziałów hitować, a goblinem można sterować D6 cali w wybranym kierunku

ceny róznie pewnie, czasami i za 50-60 pln kupisz metalowego, nowy chyba 125 w żywicy zwanej finecast :) zobacz stronę GW
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
staszko
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: staszko »

Failcasta nie kupię, nie ma bata :D Ale dzięki, na pewno zastanowię się nad metalowym.
Warhammer 40k - Gwardia Imperialna
LotR - Gondor, Mordor, Isengard
Hail Caesar! - Republika Rzymska

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »


Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Moja rozpa na bitwe z krasiami (2 działa, organy, żyrek, katapa, longi, hamki, warriorzy z dwurakami w hordzie). Wszelkie porady mile widziane bo to będzie moja 3 bitwa O&G. Nie mam niestety trolli jeszcze, herdów też nie. Czy brak DD będzie bardzo bolesny? Czy Korone opłaca się brać do dzikusów?

2500 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Grimgor Ironhide @ 782.0 Pts
General
#Gitsnik [0.0]
#Blood-forged Armour [0.0]

28 Da Immortulz @ [427.0] Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts

1 Savage Orc Great Shaman @ 290.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Warpaint; Big Waagh
Fencer's Blades [35.0]
Lucky Shrunken Head [50.0]

1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Ruby Ring of Ruin [25.0]

5 Goblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Light Armour; Shield

5 Goblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Light Armour; Shield

25 Night Goblins @ 135.0 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts

38 Savage Orc Big 'Uns @ 438.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician

1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts

1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts

1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

Models in Army: 121
Total Army Cost: 2500.0

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Zamiast ruby ringa dispell scroll. A jak już kupisz zamiast klop DD. I można spokojnie grać.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Mam DD, ale nimi maszyn raczej nie rozwalę, a klopami prędzej. I po co mi scroll na krasie? Przecież magii nie mają za bardzo.

Khanrad
Wałkarz
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Khanrad »

Hej co myślicie o czymś takim:

Gorbad Azhag - Orcs & Goblins Army

1 Gorbad Ironclaw @ 375.0 Pts
General; Battle Standard

1 Azhag the Slaughterer @ 550.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Death
1 Wyvern @ [160.0] Pts

1 * Gitilla the Hunter @ 208.0 Pts

6 Da Howlerz @ [98.0] Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Savage Orc Shaman @ 120.0 Pts
Frenzy; Magic Level 1; Warpaint; Lore of Undeath
Lucky Shrunken Head [50.0]

1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]

36 Savage Orc Big 'Uns @ 431.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician, Boss

22 Night Goblins @ 126.0 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts

6 Orc Boar Big 'Uns @ 179.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician, Boss

3 Trolls @ 105.0 Pts

3 Trolls @ 105.0 Pts

1 Doom Diver @ 80.0 Pts

1 Doom Diver @ 80.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

Models in Army: 83
Total Army Cost: 2499.0

lub o czymś takim:

Unnamed2500 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Grimgor Ironhide @ 717.0 Pts
General

24 Da Immortulz @ [362.0] Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Boss
Banner of Swiftness [15.0]


1 Night Goblin Great Shaman @ 230.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Talisman of Endurance [30.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Savage Orc Shaman @ 120.0 Pts
Frenzy; Magic Level 1; Warpaint; Big Waagh
Lucky Shrunken Head [50.0]

1 Night Goblin Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Channeling Staff [15.0]

1 Black Orc Big Boss @ 125.0 Pts
Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Obsidian Amulet [30.0]

1 Goblin Big Boss @ 153.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Shield; Battle Standard
Spider Banner [85.0]

36 Savage Orc Big 'Uns @ 467.0 Pts
Frenzy; Normal Bow; Warpaint; Shield; Standard; Musician, Boss

42 Night Goblins @ 251.0 Pts
Netters; Spear; Shield; Standard; Musician

2 Fanatic @ [50.0] Pts

5 Trolls @ 175.0 Pts

1 Doom Diver @ 80.0 Pts

1 Doom Diver @ 80.0 Pts

Models in Army: 112

Total Army Cost: 2498.0

Zastanawiałem się jesscze nad połączeniem Grimgora i Wurzzaga, ale chyba nic nie wyjdzie z tego mądrego

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Nic mądrego ?! Panie, ja tak grałem i wygrywałem!
Grimgor
Wurrzag
Dziki szaman z głową
Dziki BSB z dwurakiem i savem 2+
37 Dzikich Big'Unów FCG
30 Immortulzów z tarczami, FCG i Dyscypliną
21 NG sztandar + fanol
5 wilków spear+shield
2 Mangler
2 DD
2 Klopa (jedną klopę zamienię na NG szamana)
Bardzo rzeźnicka rozpa, większość armii nie ma czym do tych kloców podejść, Czarni demisie i rycerzy wciągają nosem. No i Wurrzag bardzo fajny, swoje kosztuje, true, ale odkładanie kostek daje niesamowite możliwości, ma połączenie dobrych czarów z Dużego Waagh (teleport, przerzuty, fisty) z pestkoplujką goblińską, MR3, no i zawsze zostaje ci jedna kostką, z której rzucasz czar, który może wessać maga za 500 pkt. ( ja rozwaliłem tym znajomego, co zszedł z kości, ja miałem jedną, rzuciłem i DP został squiggiem :P Oczywiście trzeba tylko uważać bardzo z rzucaniem dużej stopy, bo nie można dopuścić by spadła nam na pozbawionych MR Immortulzów w początkowej fazie bitwy.

Co do twoich rozp,
Ta pierwsza to generalnie do zabawy, 6 Howlerzów to mało jak na wykorzystywanie umiejków Gitilli inaczej marnujesz na nim punkty. Cała rozpa rozdrobniona, nie ma 4 lvl, trochę brak jakiegoś oddziału-tarana, a Azhag może przesiedzieć całą grę za górką, nie mniej potestowałbym, bardzo ambitne zadanie i sporo funu tu widzę.
Druga... jak bierzesz Immortulzów to jak najwięcej, szybko spadają w samobójczych misjach Grimgora, a samego go zostawić nie można. Gdzie będziesz trzymał tego BSB z poisonem ? Jakby go wstawić do nocników i trzymać w pobliżu 5tke trolli do kontrataku z flanki to wychodzi fajna rozpa na 3 klocach. Zabrałbym jeden level z małego nocnika i dodał trolla, kliku Immortów lub poszukał pkt na Manglera. Również do potestowania, daj znać jak wychodzi.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Gorbad + Azhag nie działają, ponieważ zasada Azhaga dotycząca animozj idziała tylko gdy jest generałem (wskazuje na to zapis "w zasięgu inspiring presence"), wiec jeden albo drugi - a szkoda ;P

Poza tym speciale (poza grimgorem jeżeli bierzecie BO i tak) są za drodzy.

W zasadzie cały problem z Grimmim leży w tym że do chłopa nikt nie może się przyłączyć na radosne mordowanie a stubborn/mr3 jednak by mu sie przydał (albo morks banner :P)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

GrimgorIronhide pisze:Grimgor
Wurrzag
Dziki szaman z głową
Dziki BSB z dwurakiem i savem 2+
37 Dzikich Big'Unów FCG
30 Immortulzów z tarczami, FCG i Dyscypliną
21 NG sztandar + fanol
5 wilków spear+shield
2 Mangler
2 DD
2 Klopa (jedną klopę zamienię na NG szamana)
no i to jest rozpa ja trzeba!
nie mam booka przy sobie ale moze by tak zrezygnowac z maga z glowa bi wurzag i tak warda podbija, zostawic klope i dac malych magow ng?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Khanrad
Wałkarz
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Khanrad »

Wurzzag warda nie podbija niestety.
Macie racje na wurzzagu i grimgorze wyszła mi, po przemyśleniu i zauważeniu kulejących aspektów poprzednich rozp, najciekawsza opcja. Zobaczymy jak sie sprawdzi w grze:)
Aktualnie wygląda tak i aktualnie tym mam zamiar walczyć we Włocławku:)

1 Grimgor Ironhide @ 689.0 Pts
General

23 Da Immortulz @ [334.0] Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician , Boss

1 Wurrzag Ud Ura Zahubu @ 350.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh

1 Savage Orc Big Boss @ 100.0 Pts
Frenzy; Warpaint; Battle Standard

1 Black Orc Big Boss @ 130.0 Pts
Heavy Armour,
Crown of Command [35.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Savage Orc Shaman @ 120.0 Pts
Frenzy; Magic Level 1; Warpaint; Big Waagh
Lucky Shrunken Head [50.0]

1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]

37 Savage Orc Big 'Uns @ 442.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician, Boss


38 Night Goblins @ 194.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts

3 Trolls @ 105.0 Pts

1 Trolls @ 35.0 Pts

1 Doom Diver @ 80.0 Pts

1 Doom Diver @ 80.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

Models in Army: 108

Total Army Cost: 2500.0

Ogólnie część rzeczy w tej rozpie jest podyktowana tym jakie figurki mam w stanie grywalnym ;)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

tylko tak dopytam, a ci immortulzi to do specjali sie czasem nie licza?
czy w AB stoi, że oni są w % do Grimgora jako Lord Choice
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ślivek
Kretozord
Posty: 1672

Post autor: ślivek »

Są w specach. Armybuilder chyba tak zapisuje, tak czy inaczej błędnie i myląco.
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

może dawno nie grałem, ale imo to tych Immortulzów deko mało 23 woundy, no i nie nawet magicznej szmaty z MR czy +1MV czy Ld nie mają :) , chyba, że Grimgor ma MR ale nie przypominam sobie jakoś

a kolejna sprawa nocniki z włóczniami to po co? brak parry save, szarżować nie będą, a jak już w coś w nie wpadnie to lepiej mieć ten parry, zwłaszcza, że to kosztu oddziału nie zmienia
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 694
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

poza tym w tej rozpie nie ma nawet jednej jednostki, która kontrolowałaby stół. Wszystko wolne i nieruchawe. chociaż 2 GBB by się przydalo na wilkach. 3 trolli to moim zdaniem słaby pomysł, ten oddział zamieniłbym na coś bardziej przydatnegotaktycznie (odginanie itp.)
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Khanrad
Wałkarz
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Khanrad »

Co do nocników to zapomniałem że nie ma parry save jak sa włócznie:/ WIęcej balck orków niestety nie mam, także 23 to wszyskto co mogę teraz wystawić. Ogólnie zagram i zdam raport jak było:)

ślivek
Kretozord
Posty: 1672

Post autor: ślivek »

Imho tracić o 1/6 mniej a ranić o 1/2 więcej to nie jest taki oczywisty wybór. Fakt, że gobliny rzadko coś zabiją ale zwiększasz ich potencjał ofensywny o 50% (33% jeśli horda). Imho czasem to co zabiją dzięki włóczniom będzie więcej warte niż to co by obronili dzięki parowaniu.
Naturalnie jeśli chcemy mieć tylko tarpit który przytrzyma jak najdłużej i olewamy to, że czasem szczęśliwie mogą zadać rany to lepiej hw&shield. Troszkę zależy od zastosowania.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

osobiscie ejstem za wloczniami. wlasnie dlatego ze amsz czasem taka 60tke i fajnie jest wrzucic na nia poisony i przywalic w cos mocnego z hordy :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

A ja gram najbardziej klasycznie jak tylko się da :

Black Orc Warboss @ 240.0 Pts
General;
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]

Savage Orc Great Shaman @ 290.0 Pts
Magic Level 4; Big Waagh
Fencer's Blades [35.0]
Lucky Shrunken Head [50.0]

Night Goblin Great Shaman @ 245.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

Savage Orc Big Boss @ 149.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]

Goblin Big Boss on Wolf @ 63.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]

Goblin Big Boss on Wolf @ 61.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]

37 Savage Orc Big 'Uns @ 442.0 Pts
Normal Bow; FCG

20 Savage Orcs @ 200.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician

8 Trolls @ 280.0 Pts

2 Spear Chukka @ 70.0 Pts

2 Doom Diver @ 160.0 Pts

2 Goblin Rock Lobber @ 170.0 Pts

2 Mangler Squig @ 130.0 Pts

I gra mi się przyjemnie i bezstresowo.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

rozpa prosi sie o totem za 2 czuki i nadmiar w core :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ