Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Re: Ogrowe rozpiski
miał być lore of death, który ma 2 czary interesujące nas w kwestii mieć czy nie mieć runmaw przy mr3
Tak.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 56&start=0Ogres
May select up to 10 choices from the pool below:
Each 4 mounfang (or part there of) in the army – 1 choice
Świnka-1, Dispel-1
Hejhart-2, Korona-1
Runemaw-1
Dyscyplina-1
Mourny-1
Snajperzy-1
Kotki-1
Blaster-1
To wszystko co jest nam do szczęścia potrzebne jednym słowem. Rozpa Jasifa jest nielegalna. Z czego zrezygnować ? Z mournów ? Snajpera ?
Może tak:
Slaughtermaster @ 330.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 3; Great Weapon
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Slaughtermaster @ 380.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Hellheart [50.0]
Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
9 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; FCG
Standard of Discipline [15.0]
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Gnoblar Trappers
3 Ogres @ 113.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
6 Maneaters @ 392.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x6); Light Armour;
Standard; Musician
5 Maneaters @ 285.0 Pts
Immune to Psychology; Scout; Additional Hand Weapon (x5); Light
Armour; Standard; Musician; Gleming Pendant
2x Sabretusk Pack @ 2x 21.0 Pts
Ironblaster @ 170.0 Pts
Hejhart-2, Korona-1
Runemaw-1
Dyscyplina-1
Mourny-1
Snajperzy-1
Kotki-1
Blaster-1
To wszystko co jest nam do szczęścia potrzebne jednym słowem. Rozpa Jasifa jest nielegalna. Z czego zrezygnować ? Z mournów ? Snajpera ?
Może tak:
Slaughtermaster @ 330.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 3; Great Weapon
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Slaughtermaster @ 380.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Hellheart [50.0]
Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
9 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; FCG
Standard of Discipline [15.0]
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Gnoblar Trappers
3 Ogres @ 113.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
6 Maneaters @ 392.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x6); Light Armour;
Standard; Musician
5 Maneaters @ 285.0 Pts
Immune to Psychology; Scout; Additional Hand Weapon (x5); Light
Armour; Standard; Musician; Gleming Pendant
2x Sabretusk Pack @ 2x 21.0 Pts
Ironblaster @ 170.0 Pts
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Zedytowany. Małym manom dałem scouta i przerzut liderki. Na flamingi brakuje 5 pkt. a wszystko na styk jest. Ahw musiałbym zdjąć a nie za bardzo chcę.Stan pisze:Powtarza Ci się poison na ludojadach. Może vanguard zamiast trucizny na mniejszych? Dałbym im flamingi jeszcze.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
a na cholerę Ci ahw na 5 modelach, toż przecież na 3 wystarczy bo drugi rząd i tak zmarnuje ataki. Chyba, że planujesz długi szereg i wystawić ich naprzeciw długim oddziałom z dwurakami. 25 ataków może przetrzebić szeregi wroga.
To są 4 punkty. Jak bardzo na styk?
A swoją drogą myślę, że te rozpiski są bardzo dalekie od przyszłej mety.
To są 4 punkty. Jak bardzo na styk?
A swoją drogą myślę, że te rozpiski są bardzo dalekie od przyszłej mety.
Tak. Mam zamiar ich w jednym szeregu mieć. A meta mnie średnio interesuje bo to tylko zabawka kupiona na prezent pod choinkę. O&G będą grane w lidze. Grubasy są do piwa w Paradoxie._reszka pisze:a na cholerę Ci ahw na 5 modelach, toż przecież na 3 wystarczy bo drugi rząd i tak zmarnuje ataki. Chyba, że planujesz długi szereg i wystawić ich naprzeciw długim oddziałom z dwurakami. 25 ataków może przetrzebić szeregi wroga.
To są 4 punkty. Jak bardzo na styk?
A swoją drogą myślę, że te rozpiski są bardzo dalekie od przyszłej mety.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Nie doczytałem, że teraz dyscyplina zjada slot (statuetka dla tego, kto to wymyślił ).Grolshek pisze:Rozpa Jasifa jest nielegalna.
Wyrzuciłem HejtHearta i dodałem magiczne bannery na Mournach i ME, a Kucharzowi dałem Earthing Rod.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Kiedy nie chcę mieć więcej punktów w oddziałach...
Jak na razie rozpiska śmiga, 20-0 z VC i 12-8 z WE, buffy z Guta ustawiały grę raz po raz. Nawet się zastanawiam nad 4lvl na Kucharzu Gutowym. Z drugiej strony z Beast tak naprawdę mało co pomagało poza zerówką. Temat do przemyślenia po solidniejszych play-testach.
Hellheart niestety w moim odczuciu nie jest wart wymiany za Scrolla. Mam niestety pecha do tego przedmiotu, bardzo "lubię" rzucać jedynki i dwójki na zasięg. Za 2 sloty - imo nie warto. I tak jest ciasno...
Rozpiska po przemyśleniach :
Unnamed2400 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 * Slaughtermaster @ 350.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 3; Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 * Slaughtermaster @ 365.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Charmed Shield [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Bruiser @ 205.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
9 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; FCG
Standard of Discipline [15.0]
2 x 10 Gnoblars @ 2 x 25.0 Pts
3 Ogres @ 113.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
6 Maneaters @ 407.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x6); Light Armour;
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
3 x 1 Sabretusk Pack @ 3 x 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Models in Army: 48
Total Army Cost: 2400.0
Jak na razie rozpiska śmiga, 20-0 z VC i 12-8 z WE, buffy z Guta ustawiały grę raz po raz. Nawet się zastanawiam nad 4lvl na Kucharzu Gutowym. Z drugiej strony z Beast tak naprawdę mało co pomagało poza zerówką. Temat do przemyślenia po solidniejszych play-testach.
Hellheart niestety w moim odczuciu nie jest wart wymiany za Scrolla. Mam niestety pecha do tego przedmiotu, bardzo "lubię" rzucać jedynki i dwójki na zasięg. Za 2 sloty - imo nie warto. I tak jest ciasno...
Rozpiska po przemyśleniach :
Unnamed2400 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 * Slaughtermaster @ 350.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 3; Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 * Slaughtermaster @ 365.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Charmed Shield [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Bruiser @ 205.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
9 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; FCG
Standard of Discipline [15.0]
2 x 10 Gnoblars @ 2 x 25.0 Pts
3 Ogres @ 113.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
6 Maneaters @ 407.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x6); Light Armour;
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
3 x 1 Sabretusk Pack @ 3 x 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Models in Army: 48
Total Army Cost: 2400.0
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Wsadź sobie tego HH za cokolwiek, MAw powinien miec 4 poziom, dla rownowagi drugi grubas powinien miec heveans (beast nie wyciaga scrolla tak).
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Heaven to też jest opcja, nad którą myślę.
HH wsadzić? Ale kosztem czego (slotowo)? Przecież nie wyrzucę Korony, ani RuneMawa. Kotków ani ME też nie. Dyscypliny czy Ironblastera tym bardziej... Scrolla? To na pewno dobry deal?
HH wsadzić? Ale kosztem czego (slotowo)? Przecież nie wyrzucę Korony, ani RuneMawa. Kotków ani ME też nie. Dyscypliny czy Ironblastera tym bardziej... Scrolla? To na pewno dobry deal?
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Wydaje mi się, że nie, bo sam wspominałeś o dużej losowości tego przedmiotu. Albo Ci ustawi turę magii, albo nie. A DS działa zawsze.
Czy mając Fencery możesz mieć GW? Wydaje mi się, ze nie
Czy mając Fencery możesz mieć GW? Wydaje mi się, ze nie
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
1 * Slaughtermaster @ 350.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 3; Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Zmieniłbym na:
The Other Tricksters Shard [15.0]
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Większy wygar i 4++ kosztem -1 do hita. IMO warto bo wymieniasz 16% zmniejszenie szansy na trafienie z CC na 16% zmniejszenie szansy na jakąkolwiek ranę. Przerzut wrogiego warda sprawi że przy #5 z beast nawet lord chałasu się obsra.
Lore of Great Maw; Magic Level 3; Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Zmieniłbym na:
The Other Tricksters Shard [15.0]
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Większy wygar i 4++ kosztem -1 do hita. IMO warto bo wymieniasz 16% zmniejszenie szansy na trafienie z CC na 16% zmniejszenie szansy na jakąkolwiek ranę. Przerzut wrogiego warda sprawi że przy #5 z beast nawet lord chałasu się obsra.
Dobrze prawicie, dziękuję, poprawiam.kubencjusz pisze:1 * Slaughtermaster @ 350.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 3; Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Zmieniłbym na:
The Other Tricksters Shard [15.0]
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Większy wygar i 4++ kosztem -1 do hita. IMO warto bo wymieniasz 16% zmniejszenie szansy na trafienie z CC na 16% zmniejszenie szansy na jakąkolwiek ranę. Przerzut wrogiego warda sprawi że przy #5 z beast nawet lord chałasu się obsra.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Zagrałem na rozpisce, którą Grolshek wrzucił wyżej na tej stronie, przeciwko wampirom (2 klepaczy, lord nekros, 2 basie, 300 zombiaków). Wybrałem magię heaven zamiast beast, ale to już kwestia gustu.
Bez hellhearta ten paring to maska w plecy, z serduszkiem to ganianie przeciwnika który może coś ugrać tylko magią.
Jedyne nad czym bym się zastanowił to magiczna kosa na którymś kucharzu.
Bez hellhearta ten paring to maska w plecy, z serduszkiem to ganianie przeciwnika który może coś ugrać tylko magią.
Jedyne nad czym bym się zastanowił to magiczna kosa na którymś kucharzu.
HH to cos, co nie pozwala przeciwnikowi podejsc, jest bronia psychologiczna, to czy rzucisz to 2+ jest tak naprawde bez znaczenia bo punktuje w fazie psychologicznej, w fazie ruchu itp itd. poza tym podleź na 5 cali nie bedziesz mial problemu
wyrzuc kota a duzego kucharza z beast zamień na małego z mawem i duzy heavens, albo mały beast duzy maw (mniej uniwersalna opcja, poszukaj Jasif, ja sie az tak w tym drafcie nie obracam
HH+DS+Runemaw wydaja sie podstawą ktora musi byc, stubborn jest taki ze mozna bez neigo grac, choc jest to sporo trudniejsze i lepiej go miec. IB tez powinien byc tak jak i 4 levl. i teraz Twoja rola do szukania slotu
wyrzuc kota a duzego kucharza z beast zamień na małego z mawem i duzy heavens, albo mały beast duzy maw (mniej uniwersalna opcja, poszukaj Jasif, ja sie az tak w tym drafcie nie obracam
HH+DS+Runemaw wydaja sie podstawą ktora musi byc, stubborn jest taki ze mozna bez neigo grac, choc jest to sporo trudniejsze i lepiej go miec. IB tez powinien byc tak jak i 4 levl. i teraz Twoja rola do szukania slotu
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"