Fajnie mieć swojego człowieka na robocie

Moderator: swieta_barbara
Dobry pomysł.@limit 50% na hero/lord. Prawdopodobnie rozwiążemy ten problem w taki sposób, że branie więcej niż X% w łącznym lord+hero slocie będzie zajmować wybory. To spowoduje, że dojdziemy prawdopodobnie w okolice tego pomysł że 50% max, ale jak ktoś bardzo będzie chciał to będzie mógł to naruszyć wydając multum punktów kompozycji.
Urban pisze:Czy to ważne? Istotne że babol zostanie naprawionyShino pisze:to ciekawe. Wg. Briana byl to celowy zabieg.Tak nie liczenie DP nurgla do epidemiusa to beton i zostanie poprawiony w wordingu.
no wlasnie patrzac co napisal inny czlonek ar-u to jest o tyle wazne, ze nie wszyscy tam mysla, ze to babol.ubertechie pisze:1: Characters do not count for epidemius pool so your example would be 2 not 3psYchosis pisze:Two questions concerning the DoC pool:
1) Epidemius - 1 choice + 1 choice per unit of demons of nurgle.
If I take Epidemius, a nurgle BSB and ~30 Plaguebearers, is that 2/4 or 3/4 of the pool?
2) Kairos Fateweaver - 4 choices
I assume that Kairos right head cant choose spells from Lore of Death because of
Lore of Death present in the army – 2 choices
Is that correct?
Thanks in advance!
2: We will tidy wording but he may take lore of death as is included in his 4 choices cost
To nie tłumaczy, dlaczego np. awystawialny shadowblade (i sporo innych podobnych rzeczy) jest wart jeden choice.kudłaty pisze:Przeczytałem dzisiaj ten temat jeszcze raz (w końcu to rodzinne święta i można w nocy do kompa usiąść).
Tak wiemy, że jest dużo bubli, ale ustaliliśmy, że zgadzamy się wpuścić takie rzeczy jak 2 smoki w DE, 3 klepaczy w VC wiedząc że mogą oni zrobić sporo syfu (bardziej te 3 wampiry moim zdaniem). Powodowane to było prostą logiką, jak od razu to wywalimy to wytniemy olbrzymie ilości takich złożeń w ciemno. Nie chcieliśmy tego.
Generalnie ograniczenia są zawsze kompromisem między balansem a skomplikowaniem. Autorzy szwedzkiego kompa od dawna powtarzają, że nie da się wydać dobrych ograniczeń na mniej niż 20 stronach i wydają co wydają.Barbarossa pisze:To nie tłumaczy, dlaczego np. awystawialny shadowblade (i sporo innych podobnych rzeczy) jest wart jeden choice.kudłaty pisze:Przeczytałem dzisiaj ten temat jeszcze raz (w końcu to rodzinne święta i można w nocy do kompa usiąść).
Tak wiemy, że jest dużo bubli, ale ustaliliśmy, że zgadzamy się wpuścić takie rzeczy jak 2 smoki w DE, 3 klepaczy w VC wiedząc że mogą oni zrobić sporo syfu (bardziej te 3 wampiry moim zdaniem). Powodowane to było prostą logiką, jak od razu to wywalimy to wytniemy olbrzymie ilości takich złożeń w ciemno. Nie chcieliśmy tego.
Aktualnie jest to kupa na poziomie szczegółów. Boję się ponadto, że sama koncepcja jednego wspólnego poola dla armii jest po prostu błędna i nienaprawialna.