Rozpiski *8ED
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski *8ED
tak z ciekawości ile zajmuje ci tura ruchów?
jak zdejmujesz pancernych typów z wochu, kolesi na smokach (tu zakładam, że zabicie smoka pomaga), pegazistów i kolesi na oldach czy ogólnie wszystko co dużo biega, lata i jest pancerne. High magic nie pomaga, chyba że uda się przecisnąć snajperkę, posiony na 1+ sv nie działają, waye mogą nie wystarczyć na potworka z sv1+ i wardem... tak z ciekawości, bo ja nie mam pomysłów, jedyne co mi pomaga to death.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Jak waye Ci nie wystarczają to ja nie wiem co Ty byś jeszcze chciał mieć....działo ?sYsek pisze: waye mogą nie wystarczyć na potworka z sv1+ i wardem... tak z ciekawości, bo ja nie mam pomysłów, jedyne co mi pomaga to death.
20 Wayów skutecznie zabija wszystko co ma 1+Asv!
A wardy są po to by ich nie zdawać
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
20 wayow strzela no asv, ruch, daleki, bez covera niech bedzie, na 4+, pozniej na 6. 1, 66 i do tego ward na 4+. 0,8 rany w turze, w ktorej strzelaja obydwie 10tki
pomagają sisterki na orle, jeden strzał co prawda się raczej zmarnuje, ale te noasv coś dołoży. w sensie z pół rany, pewnie mniej.
pomagają sisterki na orle, jeden strzał co prawda się raczej zmarnuje, ale te noasv coś dołoży. w sensie z pół rany, pewnie mniej.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
większy problem widzę w żyrkach - lata, zieje i jest twarde, może też w oddziałach z większym tafem - np. crypty. Tak wiem że jest oddział z strzałkami +1 ale może nie wystarczyć przy braku możliwości obniżenia tafa. Problem może być też przy scenariuszch. B&G nie jest problemem, ale wzgórze, czy scenariusze gdzie przeciwnik ma bliżej do deploya.
właśnie ten high magic mnie nie przekonuje, ale nie ma pkt na deatha w sisterkach. soulblight w crypty i płyną po 3 na turę jeśli zranisz z płonących. może stary dobry duży fire?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
4lvl metalsYsek pisze:jak zdejmujesz pancernych typów z wochu, kolesi na smokach (tu zakładam, że zabicie smoka pomaga), pegazistów i kolesi na oldach czy ogólnie wszystko co dużo biega, lata i jest pancerne. High magic nie pomaga, chyba że uda się przecisnąć snajperkę, posiony na 1+ sv nie działają, waye mogą nie wystarczyć na potworka z sv1+ i wardem... tak z ciekawości, bo ja nie mam pomysłów, jedyne co mi pomaga to death.
A to nie jest każda następna 15 lub jej część po pierwszym unicie ??? Ja widzę zapis - after the first 15 modelsStan pisze:15+1 Glade Guards, FCG, Trueflight, 270 pkt.
16 Glade Guards, Musician, Trueflight, 250 pkt. (1 choice)IMO 32 trueflighty to dwa wybory.Each 15 models (or part there of) equipped with trueflight arrows or hagbane arrows after the first 15 models - 1 choice
Ja bym dał więcej wildów, 2x7 najlepiej. Może kosztem waystalkera.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
W co Ty strzelasz z taką marną skutecznością ?sYsek pisze:20 wayow strzela no asv, ruch, daleki, bez covera niech bedzie, na 4+, pozniej na 6. 1, 66 i do tego ward na 4+. 0,8 rany w turze, w ktorej strzelaja obydwie 10tki
pomagają sisterki na orle, jeden strzał co prawda się raczej zmarnuje, ale te noasv coś dołoży. w sensie z pół rany, pewnie mniej.
A tak na serio to:
- wszystkiego do rozpiski nie upchniesz, więc skup się na tym by to co masz hulało i grało , a jak masz problem z 1+Sv to weź 4lv metal i tyle w temacie.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
nie do końca się zgodzę. po 1, metal nie rozwiązuje problemu kowboi z 2+ warda na ogień, a tacy mają 1+sv, więc jest to sztuczne rozwiązanie. po 2, wole convocation od transmutacji, działa lepiej na hordy, które spotyka się na stołach.
wiem, że wszystkiego nie upchnę, ale w nowym drafcie nie upchnę nic, co zmieniłoby rozpiskę, którą aktualnie gram i która nie jest najmocniejsza, chociaż nie jest słaba. do tego dochodzi mi 1pkt kompozycji za 2 lordów magów... słabe cięcia wychodzą...
p.s. siostry do rozpy już nie wejdę,
p.s.2 z taką skutecznością strzelam do kowboi z t5. woch/lizz/bestie. pegazy zabija się trudniej bo lepiej się chowają.
wiem, że wszystkiego nie upchnę, ale w nowym drafcie nie upchnę nic, co zmieniłoby rozpiskę, którą aktualnie gram i która nie jest najmocniejsza, chociaż nie jest słaba. do tego dochodzi mi 1pkt kompozycji za 2 lordów magów... słabe cięcia wychodzą...
p.s. siostry do rozpy już nie wejdę,
p.s.2 z taką skutecznością strzelam do kowboi z t5. woch/lizz/bestie. pegazy zabija się trudniej bo lepiej się chowają.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Z tym wardem na ogień to trochę mit...bo od 2 lat spotkałem się z góra 3x takim gościem na stole...ale może to kwestia szczęścia albo metagame w danym mieście
W każdym bądź razie tak jak mówisz, nie zawsze jest to opcja na kowbojów.
Ja mam na nich metodę, którą stosuję od paru lat, zawsze działa.
OLEWAM ICH ...czasami jakiś zabłąkany pocisk z magii czy KB z warhawka/tancerza wpadnie, ale generalnie to średnio co robią na stole.
Staram się by kręcili się jak gówno w przeręblu przez 6 tur i zjadali co najwyżej orła.
W ostatniej grze przeciwko WOCHOWI na stole został Lord na DM (na ostaniej ranie) i kloc piechoty ~20 wariorów.
Stół wyczyszczony z rydwanów, 2 helek, ciężkiej kawy, lorda maga na dysku, i jakiegoś śmietnika.
Serio, oni nie są jacyś turbo uber ciężcy do wymanewrowania
(ps. mam na nich Banisment z S5) +high magic
W każdym bądź razie tak jak mówisz, nie zawsze jest to opcja na kowbojów.
Ja mam na nich metodę, którą stosuję od paru lat, zawsze działa.
OLEWAM ICH ...czasami jakiś zabłąkany pocisk z magii czy KB z warhawka/tancerza wpadnie, ale generalnie to średnio co robią na stole.
Staram się by kręcili się jak gówno w przeręblu przez 6 tur i zjadali co najwyżej orła.
W ostatniej grze przeciwko WOCHOWI na stole został Lord na DM (na ostaniej ranie) i kloc piechoty ~20 wariorów.
Stół wyczyszczony z rydwanów, 2 helek, ciężkiej kawy, lorda maga na dysku, i jakiegoś śmietnika.
Serio, oni nie są jacyś turbo uber ciężcy do wymanewrowania
(ps. mam na nich Banisment z S5) +high magic
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Hordy to w ogóle nie jest problem, klocki mogą się kręcić i najwyżej czarować jeśli w środku siedzi mag. Trzeba się skupić włąśnie na kawalerii, i lataczach. Ze smokami jeszcze nie grałem, no ale to raczej waye siostry, magia.
A co do tej ostatniej, nie wiem co z Tą domeną. Każda mi się średnio sprawdza.
High jest dobry jeśli wpadnie spalarka, teleport albo snajperka, zerówka jest fajna jeśli mam jak wyjechać sisterkami na te 18 Cali coby ją rzucić.
PS
Właśnie przeczytałem, ze w nowym Drafcie sisterki to 2 wybory, no za*****cie
Sam teraz nie wiem co wyleci, pewnie 15 poisonów wymienię, -3 Asv bo innego rozwiązania nie widzę niestety ;/
Zawsze coś, człowiek sobie doszlifuje rozpiskę, i nowy draft ją zaraz utnie
A co do tej ostatniej, nie wiem co z Tą domeną. Każda mi się średnio sprawdza.
High jest dobry jeśli wpadnie spalarka, teleport albo snajperka, zerówka jest fajna jeśli mam jak wyjechać sisterkami na te 18 Cali coby ją rzucić.
PS
Właśnie przeczytałem, ze w nowym Drafcie sisterki to 2 wybory, no za*****cie
Sam teraz nie wiem co wyleci, pewnie 15 poisonów wymienię, -3 Asv bo innego rozwiązania nie widzę niestety ;/
Zawsze coś, człowiek sobie doszlifuje rozpiskę, i nowy draft ją zaraz utnie
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
10 trueflightow zamieniasz na ranienie dobrych i flamingi lub nawet na multipla. 5 posionow na -3 albo na ranienie zlych/dobrych. jakos nie jestem przekonany do -3asv caly czas.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Zależy od paringu, czasem poisony są useless czasem -3 Asv. To drugie jest dobre o tyle, że na pancerne armie to jest super odpowiedź bo zamiast 2 jednostek które im zagrażają, jest ich sporo więcej. No i miło ściaga się Asv 3/4+ corową jednostką
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
fajnie mieć to i tosYsek pisze: po 2, wole convocation od transmutacji, działa lepiej na hordy, które spotyka się na stołach.
4lvl high + 4lvl metal
przekraczasz 50% L&H dwoma magami i bsb??do tego dochodzi mi 1pkt kompozycji za 2 lordów magów