zobacz regulamin działu

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Po pierwsze to zwróć uwagę na wirtualne pivoty (uściślenia sędziowskie). Jak mimo tego oddział nie może zrobić pivota pełnego (bo jest duży) to i tak może zrobić zawsze mały pivot i się poruszyć nie do końca w linii prostej. Abomka i Steam Tank na przykład ładnie się mieszczą by się obrócić o 90stopni prosto do blokującego oddziału i doszarżować.Koorn pisze:witam,
Czy jeżeli podejdę na 1 cal do jednostki z random movmentem od boku, i następnie w jej turze niemożliwe jest pivotniencie jej w taki sposób by zmieściła się swoją podstawką skierowaną frontem do tego oddziału, to czy może wykonać taki manewr czy jest zmuszona poruszyć się tylko do przodu lub do tyłu ?
"... for every enemy character in base contact with him or his unit." Czytaj rulebook.Kopyt pisze:Sword of Anti Heroes daje ataki za wrogich bohaterów czy za własnych też
OK sprawdziłem wirtualny pivot, ale bardziej mi chodziło o sytuacje tego typu gdzie coś długiego nie da rady się wcisnąć, chociaż jest to bardzo teoretyczna sytuacja:ślivek pisze:Po pierwsze to zwróć uwagę na wirtualne pivoty (uściślenia sędziowskie). Jak mimo tego oddział nie może zrobić pivota pełnego (bo jest duży) to i tak może zrobić zawsze mały pivot i się poruszyć nie do końca w linii prostej. Abomka i Steam Tank na przykład ładnie się mieszczą by się obrócić o 90stopni prosto do blokującego oddziału i doszarżować.Koorn pisze:witam,
Czy jeżeli podejdę na 1 cal do jednostki z random movmentem od boku, i następnie w jej turze niemożliwe jest pivotniencie jej w taki sposób by zmieściła się swoją podstawką skierowaną frontem do tego oddziału, to czy może wykonać taki manewr czy jest zmuszona poruszyć się tylko do przodu lub do tyłu ?"... for every enemy character in base contact with him or his unit." Czytaj rulebook.Kopyt pisze:Sword of Anti Heroes daje ataki za wrogich bohaterów czy za własnych też
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Parry Save w 8 edycji jest Ward Savem, który podlega wszelakim właściwościom tej formy ochrony. OTS pozwala na wymuszenie Re-Rolli tych rzutów tak samo, jak np. High Magic w HE pozwala na zwiększenie Parry Save'a do 3+ nawetlwieserce85 pisze:1.czy ots może powodować przerzuty pary save?
Zapewne wspominasz sytuację z naszej dzisiejszej bitwy. Jak zajrzysz do Rule Booka na stronę 18, to zobaczysz taki: https://www.dropbox.com/s/ek4v5i76n2jtk ... 4.png?dl=0 tekst. Widać bardzo dobrze, że jednostka może powiedzieć Hold na 1 szarżę, następnie Stand&Shoot na 2 szarżę (które zgodnie z poprzednią stroną jest traktowane jako Hold zresztą), a potem Flee na 3 szarżę i ma tutaj dowolność. Jedynym warunkiem jest to, że Stand&Shoot można deklarować tylko raz, a po deklaracji Flee trzeba dalej deklarować Flee na kolejne szarżelwieserce85 pisze:2. Czy jesli oddzial w reakcji na szarże strzela a nastepnie jest szarzowany przez inny oddzial ( w tej samej fazie) to czy moze uciekac?
NieJanus pisze:czy modele latające mogą zaczynając w jeziorku wykonać ruch maszerujący?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Skoro tak napisano, to zanim zadasz raneKopyt pisze:Czy Destroyer od Malka niszczy item przed zranieniem ?? W opisie jest po tym jak zada hita na 4+ niszczy item (zazwyczaj spotykałem się że po rozpatrzeniu wszystkiego niszczyło się przedmiot.). Wole się upewnić przed grą nim.