Pytania Ogólne v. 2.1

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Naviedzony »

Zaiste.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Taka sytuacja:
Mam maga z beastem w klocku do którego dołącza gorebull.
Gorebull daje klockowi specyficzne frenzy z bloodgreeda, czyli dostają atak i muszą gonić/overrunować, ale tracą primal fury i gonią/overrunują d6.
Szaman zamienia się z transformacji w chimerę, która ma bazowo zwykłe frenzy nie kasujące primala.
Czy chimera w takiej sytuacji może korzystać z primal fury? Ile dodatkowych ataków zyskuje?

Awatar użytkownika
SGR1
Pseudoklimaciarz
Posty: 34

Post autor: SGR1 »

Moje pytanie: Czy płonące ataki ściągają regenerację po swojej inicjatywie czy jeszcze w własnej? Tzn. Jak bohater (i5) z ognistymi atakami atakuje np trolle a następnie inny bohater (też i5) atakuje, to czy przeciwko temu drugiemu działa jeszcze regeneracja, czy dopiero ataki z niższą inicjatywą przechodzą bez regeneracji?
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Działa, bo ataki wykonywane są w tej samej chwili. Dopiero ataki z niższą inicjatywą nie podlegają Regeneracji :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Dopiero niższa inicjatywa. Jeśli coś ma taką samą, to atakuje i rani jednocześnie z płonącymi i nie ściąga regeneracji.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Dokładnie to samo napisałem :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

CZy jak cos wychodzi krawędzi jako wsparcie (taka zasada z meetingu) i jest to bohater - to może wejsc do unitu? Pytam w kontekscie zasady skarsnika, ktory odsyla przed gra pare jednostek przeciwnika i wychodza jego 1 turze
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

z tego co wiem to na etc w meetingu nie ma rezerw
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

crazygandalf
Chuck Norris
Posty: 606

Post autor: crazygandalf »

Z tego co widzę pytanie nie dotyczy meetingu.
Bohaterowie mogą wchodzić wraz z jednostką. Trzeba to wcześniej zadeklarować. Opisane jest to na str. 142 RB.
Sprzedaję ORKI, WoCh, HE, VC. Zapraszam!

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

A czy w klasycznym meetingu, bez etc. oddzialy wychodza w 1 turze czy w 2?
Jak mierzyc odleglosc jaka moze pokonac oddzial zaraz po wyjsciu?
Obrazek

crazygandalf
Chuck Norris
Posty: 606

Post autor: crazygandalf »

W klasycznym meetingu gracz decyduje w której turze oddziały wchodzą. RB 149.
Oddział ustawia się tak, że tylny szereg musi dotykać krawędzi stołu. Poruszyć się mogą tylko o odległość swojego ruchu. Nie mogą maszerować ani szarżować. RB 27.
Odległość ruchu mierzy się normalnie. Najpierw wystawiasz oddział, a potem mierzysz tak jak w przypadku każdego innego oddziału.
Sprzedaję ORKI, WoCh, HE, VC. Zapraszam!

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Ok, ale nie wiecej niz x2 ruchu od krawedzi? Bo wtedy kreska gieta sie robi?
Nie doprecyzowalem pytanua. Czy moze zadecydowac by wyszedl w 1 turze?
Obrazek

crazygandalf
Chuck Norris
Posty: 606

Post autor: crazygandalf »

Doprecyzowuje to Update.
Page 27 – Remaining Moves, Reinforcements.
Add “In addition, all the models in the unit must be set up so that they are within twice their Movement rate of the battlefield edge that they entered from.” to the end of the second paragraph.
Kreski nie wystawisz. :D
Co do drugiego pytania to opis w RB mówi o dowolnej turze. Pierwsza też taką jest.
Sprzedaję ORKI, WoCh, HE, VC. Zapraszam!

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Super, dzieki za pomoc.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Kołata pisze:Taka sytuacja:
Mam maga z beastem w klocku do którego dołącza gorebull.
Gorebull daje klockowi specyficzne frenzy z bloodgreeda, czyli dostają atak i muszą gonić/overrunować, ale tracą primal fury i gonią/overrunują d6.
Szaman zamienia się z transformacji w chimerę, która ma bazowo zwykłe frenzy nie kasujące primala.
Czy chimera w takiej sytuacji może korzystać z primal fury? Ile dodatkowych ataków zyskuje?
Up. Ktoś ma pomysł jak to działa? Różne rodzaje frenzy się jakoś kombują, nakładają na siebie czy nie?

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

czesc, jak wchodze do lasu rzucam kostka ,zeby spr jaki to las. Typ tego lasu zostaje juz na cala gre? czy jak np oddzial a odkryje las, wyjdzie z niego, wejdzie oddzial b, to znowu rzucam?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

zostaje na gre jak kazdy inny teren
nie ma nigdzie napisanego, ze kazdy wchodzacy oddzial rzuca, tylko 1 ktory wszedl odkrywa co to za teren

chyba dosyc prosto :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Kołata a zacytujesz dokładne rulingi? Nie mam booka do BoChu. Przydało by się primal fury i te zasady gorebulla.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kołata pisze:
Kołata pisze:Taka sytuacja:
Mam maga z beastem w klocku do którego dołącza gorebull.
Gorebull daje klockowi specyficzne frenzy z bloodgreeda, czyli dostają atak i muszą gonić/overrunować, ale tracą primal fury i gonią/overrunują d6.
Szaman zamienia się z transformacji w chimerę, która ma bazowo zwykłe frenzy nie kasujące primala.
Czy chimera w takiej sytuacji może korzystać z primal fury? Ile dodatkowych ataków zyskuje?
Up. Ktoś ma pomysł jak to działa? Różne rodzaje frenzy się jakoś kombują, nakładają na siebie czy nie?
jakie rozne rodzaje frenzy? dumbul rozdaje normalne frenzy oddzialowi.

dumbul kasuje primala w swoim oddziale.

Co tu jest niejasnego?

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Jak to w końcu jest z Teclisem i Kairosem? Kiedy wybierają czary? Na poziomie rozpiski, czy przed bitwą?

ODPOWIEDZ