Pytania Ogólne v. 2.1
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Taka sytuacja:
Mam maga z beastem w klocku do którego dołącza gorebull.
Gorebull daje klockowi specyficzne frenzy z bloodgreeda, czyli dostają atak i muszą gonić/overrunować, ale tracą primal fury i gonią/overrunują d6.
Szaman zamienia się z transformacji w chimerę, która ma bazowo zwykłe frenzy nie kasujące primala.
Czy chimera w takiej sytuacji może korzystać z primal fury? Ile dodatkowych ataków zyskuje?
Mam maga z beastem w klocku do którego dołącza gorebull.
Gorebull daje klockowi specyficzne frenzy z bloodgreeda, czyli dostają atak i muszą gonić/overrunować, ale tracą primal fury i gonią/overrunują d6.
Szaman zamienia się z transformacji w chimerę, która ma bazowo zwykłe frenzy nie kasujące primala.
Czy chimera w takiej sytuacji może korzystać z primal fury? Ile dodatkowych ataków zyskuje?
Moje pytanie: Czy płonące ataki ściągają regenerację po swojej inicjatywie czy jeszcze w własnej? Tzn. Jak bohater (i5) z ognistymi atakami atakuje np trolle a następnie inny bohater (też i5) atakuje, to czy przeciwko temu drugiemu działa jeszcze regeneracja, czy dopiero ataki z niższą inicjatywą przechodzą bez regeneracji?
CZy jak cos wychodzi krawędzi jako wsparcie (taka zasada z meetingu) i jest to bohater - to może wejsc do unitu? Pytam w kontekscie zasady skarsnika, ktory odsyla przed gra pare jednostek przeciwnika i wychodza jego 1 turze
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
W klasycznym meetingu gracz decyduje w której turze oddziały wchodzą. RB 149.
Oddział ustawia się tak, że tylny szereg musi dotykać krawędzi stołu. Poruszyć się mogą tylko o odległość swojego ruchu. Nie mogą maszerować ani szarżować. RB 27.
Odległość ruchu mierzy się normalnie. Najpierw wystawiasz oddział, a potem mierzysz tak jak w przypadku każdego innego oddziału.
Oddział ustawia się tak, że tylny szereg musi dotykać krawędzi stołu. Poruszyć się mogą tylko o odległość swojego ruchu. Nie mogą maszerować ani szarżować. RB 27.
Odległość ruchu mierzy się normalnie. Najpierw wystawiasz oddział, a potem mierzysz tak jak w przypadku każdego innego oddziału.
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Doprecyzowuje to Update.
Co do drugiego pytania to opis w RB mówi o dowolnej turze. Pierwsza też taką jest.
Kreski nie wystawisz.Page 27 – Remaining Moves, Reinforcements.
Add “In addition, all the models in the unit must be set up so that they are within twice their Movement rate of the battlefield edge that they entered from.” to the end of the second paragraph.
Co do drugiego pytania to opis w RB mówi o dowolnej turze. Pierwsza też taką jest.
Up. Ktoś ma pomysł jak to działa? Różne rodzaje frenzy się jakoś kombują, nakładają na siebie czy nie?Kołata pisze:Taka sytuacja:
Mam maga z beastem w klocku do którego dołącza gorebull.
Gorebull daje klockowi specyficzne frenzy z bloodgreeda, czyli dostają atak i muszą gonić/overrunować, ale tracą primal fury i gonią/overrunują d6.
Szaman zamienia się z transformacji w chimerę, która ma bazowo zwykłe frenzy nie kasujące primala.
Czy chimera w takiej sytuacji może korzystać z primal fury? Ile dodatkowych ataków zyskuje?
zostaje na gre jak kazdy inny teren
nie ma nigdzie napisanego, ze kazdy wchodzacy oddzial rzuca, tylko 1 ktory wszedl odkrywa co to za teren
chyba dosyc prosto
nie ma nigdzie napisanego, ze kazdy wchodzacy oddzial rzuca, tylko 1 ktory wszedl odkrywa co to za teren
chyba dosyc prosto
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
jakie rozne rodzaje frenzy? dumbul rozdaje normalne frenzy oddzialowi.Kołata pisze:Up. Ktoś ma pomysł jak to działa? Różne rodzaje frenzy się jakoś kombują, nakładają na siebie czy nie?Kołata pisze:Taka sytuacja:
Mam maga z beastem w klocku do którego dołącza gorebull.
Gorebull daje klockowi specyficzne frenzy z bloodgreeda, czyli dostają atak i muszą gonić/overrunować, ale tracą primal fury i gonią/overrunują d6.
Szaman zamienia się z transformacji w chimerę, która ma bazowo zwykłe frenzy nie kasujące primala.
Czy chimera w takiej sytuacji może korzystać z primal fury? Ile dodatkowych ataków zyskuje?
dumbul kasuje primala w swoim oddziale.
Co tu jest niejasnego?
Jak to w końcu jest z Teclisem i Kairosem? Kiedy wybierają czary? Na poziomie rozpiski, czy przed bitwą?