nowe HE 2250
one use only, dowolnego testu LDKozisyn pisze:istrnieje zdawanie paniki na 3 kosciach?:(
chcesz powiedziec ze twoja turniejowa rozpa opiera sie na 2 DD i 0 DS ?Jankiel pisze:Star dragon + bsb kosztują mnie jakieś 30 pts więcej. A potencjał moim zdaniem duzo większy.
sun dragon szarzuje i proboje cos lamac w akcie desperacji.. nie po to koles ma potencjalne 9 kosci na czary, zioniecie z auto panika po 1 zabitym i terror zeby wpytalac sie nim do combatu... w ktorym to bardzo szybko sie zginieJankiel pisze:Tylko, że sun dragon moze złamać jedynie słabe klocki piechoty szarzując od boku,.
steam tanki to nie problem, problem to war altar + steam tankiksuM pisze:Akurat przy 4 bolcach to z wyżej wymienionymi problemów jest nieco mniej niż zazwyczaj.
dokladnie, a mag lord ma duza kuznie, mala kuznie na steam tanki...ksuM pisze: Poza tem fire mage ma mieczor ognisty, blasty itp. na drzewa.
wszystko jest dobre, 6 i 3 tezksuM pisze:Co nie wylosuje jest dobrze.
No oprócz 6 i 3.
@ kolejna wersja rozpy
Archmage (225)
- II level (35)
- Seerstaff of Saphery (30)
- 3x DS (60)
- The Gem of Courage (10)
360
Dragon Mage (350)
- II level (35)
- Ring of Fury (40)
- Silver Wand (10)
435
Spearmen x17 (153)
- Musician (5)
- Standard Bearer (10)
168
Archers x10
110
Phoenix Guard x5 (75)
-Standard Bearer (12)
-Banner of Sorcery (50)
137
Tiranoc Chariot
85
Tiranoc Chariot
85
Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
- Standard Bearer (20)
- War Banner (20)
200
Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
160
Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
160
RBT x3
300
Great Eagle
50
TOTAL:
2250
PD:
9-14 + Ring of Fury
DD:
5 + 3x DS
Modele:
58
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Tiranoc Chariotów bym nie brał one są fajne w dużej ilosci od 4 w górę wiem bo grałem tak przez więkoszsc 6ed , 2 Ci nie dają bo jeden się odbija od prawie wszystkiego jak na impacty źle rzucisz
no to sa tylko rozpy probne, gdzies do konca listopada chce se ustabilizowac pomysl a nastepnie go sklepowo realizowac , narazie przoduje ta rozpa:Loremaster pisze:Tiranoc Chariotów bym nie brał one są fajne w dużej ilosci od 4 w górę wiem bo grałem tak przez więkoszsc 6ed , 2 Ci nie dają bo jeden się odbija od prawie wszystkiego jak na impacty źle rzucisz
skladam tez rozpy na star dragonie, ale to za bardzo przypomina strukturowo chaos.. a nie potrzebuje drugiej takiej samej armii.. no i jeszce rozpy na 2 smokach, ale tam wychodzi po trochu ze wszystkiego czyli de facto nic ciekawegoArchmage (225)
- II level (35)
- Seerstaff of Saphery (30)
- 3x DS (60)
- The Gem of Courage (10)
360
Dragon Mage (350)
- II level (35)
- Ring of Fury (40)
- Silver Wand (10)
435
Archers x10
- Musician (5)
115
Archers x10
110
Lion Chariot
140
Lion Chariot
140
Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
- Standard Bearer (20)
- Banner of Sorcery (50)
230
Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
160
Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
160
RBT x4
400
TOTAL:
2250
PD:
9-14 + Ring of Fury
DD:
5 + 3x DS
Modele:
49
no wiec:ksuM pisze:Dlaczego 9-14?
Musi być coś, o czym nie wiem;]
- 4 PD duzy
- 2 PD maly
- 2 pula
- 1-3 sorcery
- 0-3 dorzuty do czarow dragon mage'a
co daje minimalnie 9 kosci, zakladajac ze rzucilem dragon magiem tylko jeden czar i nic do niego nie dorzucam bo np jest 1 i 6 i boje sie miscasta, a max 14 kosci, zakladajac ze np rzucam pocisk z 1+ dorzut (2), potem duzy pocisk 2 + dorzut (3), a na koniec z jednej mieczyk 1+ dorzut (2), czyli wzialem 2 swoje kosci + 2 z puli + 3 dorzuty, zakladajac ze rzucilem 3 na sorcery zostaje mi 3 z puli + 4 kosci na duzym magu, czyli np mala kuznia z 2 kosci + duza z 5... co daje sume 14 zurzytych kosci (no i idealny rozklad rzucanych czarow, ale to trzeba je najpierw dragon magiem wylosowac, a potem rzucic 5-6 na sorcery )
edit:
masz racje, powinno pisac 10-14, teraz doczytalem ze to nie jest dorzut lizakowy... tylko po prostu dodatkowa kostka do czaru, super sprawa ze mozna rzucac czar z 4 kosci dzieki temu !! czyli konflafracja i wall of fire tez bez problemu powinny wejsc
Ostatnia rozpa na 2x10 lucznkow najlepsza , takie wypierdkowe oddzialy spermenow na nic sa , a lucznicy zawsze cos moze ustrzela... Mi sie rozpa podoba - przywalic jest czym , magujesz dobrze , strzelasz dobrze - w kazdej turze cos dobrego potrafisz zrobic , wiec rozpa naprawde spoko...
P.S. Dragoni za 150 punktow mnie przerazaja , smieszne punkty , a potencjal gnojki maja b.duzy...
P.S. Dragoni za 150 punktow mnie przerazaja , smieszne punkty , a potencjal gnojki maja b.duzy...
Gdyby nie te bolce, to bym sie wogóle nie bał z tym grać. Teraz widać najlepiej, że mimo dopakowania elfich jednostek ich koszt powoduje, że niewiele się mieści w rozpie. Wymagować/wystrzelać 3 piatki jazdy + słabego smoczka + 2 rydwany można bez większego problemu.
49 modeli? Z t3? I wiekszość bez sejwów?
Marnie to wygląda.
49 modeli? Z t3? I wiekszość bez sejwów?
Marnie to wygląda.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
wystrzelac to bedzie trudno a na magownie tez bym nie liczyl HE maja najlepsza ochrone antymagiczna - jakies 3-4 scrolle , +1 do dispela i drain magic.Kołata pisze:Gdyby nie te bolce, to bym sie wogóle nie bał z tym grać. Teraz widać najlepiej, że mimo dopakowania elfich jednostek ich koszt powoduje, że niewiele się mieści w rozpie. Wymagować/wystrzelać 3 piatki jazdy + słabego smoczka + 2 rydwany można bez większego problemu.
49 modeli? Z t3? I wiekszość bez sejwów?
Marnie to wygląda.
Elfy po prostu zyskuja to ze moga ustac wieszkosc rzeczy i maja duzo silniejsza kontre a to najbardziej boalo w 6ed ze tego nie bylo
Co będzie trudno wystrzelać? Rydwany? Z bolców i magii spadają.
Dragon prince z doom divera schodzą jak kaczki.
Smok jak się wychyli to z bolców.
Stopy koszą wszystko równo, ale 2d6s4 też pięknie zadziała.
Do tego dorzuć fanatyków + kilka innych bajerów jak pipes of doom które działaja na 90% takiej armii.
5 kości i 3 scrolle nie zatrzymają mojej magii za cholerę.
Zresztą zobaczymy wkrótce w praktyce.
Dragon prince z doom divera schodzą jak kaczki.
Smok jak się wychyli to z bolców.
Stopy koszą wszystko równo, ale 2d6s4 też pięknie zadziała.
Do tego dorzuć fanatyków + kilka innych bajerów jak pipes of doom które działaja na 90% takiej armii.
5 kości i 3 scrolle nie zatrzymają mojej magii za cholerę.
Zresztą zobaczymy wkrótce w praktyce.
Kolata, twoja argumentacja znowu nie uwzglednia przeciwnika, tego ze on tez ma swoja ture, tego ze robic cos w kazdej fazie tejze tury i tego ze antycypuje twoje posuniecia, ogolnie rzecz biorac mysli... na szcescie napisales to ostatnie zdanie bo jakby go nie bylo to by zakrawalo o WFBowego turbo kozakaKołata pisze:Co będzie trudno wystrzelać? Rydwany? Z bolców i magii spadają.
Dragon prince z doom divera schodzą jak kaczki.
Smok jak się wychyli to z bolców.
Stopy koszą wszystko równo, ale 2d6s4 też pięknie zadziała.
Do tego dorzuć fanatyków + kilka innych bajerów jak pipes of doom które działaja na 90% takiej armii.
5 kości i 3 scrolle nie zatrzymają mojej magii za cholerę.
Zresztą zobaczymy wkrótce w praktyce.
pzdr
p.s.
kolejna wizja.. jednak jak juz sie wypracuje pewne niezmienialne rzeczy to mozna pokombinowac, pkty sie jakos znajduja
Archmage (225)
- II level (35)
- Seerstaff of Saphery (30)
- 3x DS (60)
- The Gem of Courage (10)
360
Dragon Mage (350)
- II level (35)
- Silver Wand (10)
395
LSG x10
130
LSG x10
130
Lion Chariot
140
Lion Chariot
140
Phoenix Guard x5 (75)
-Standard Bearer (12)
-Banner of Sorcery (50)
137
Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
- Standard Bearer (20)
- War Banner (50)
200
Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
- Standard Bearer (20)
180
Ellyrian Reavers x5
85
RBT x3
300
Great Eagle
50
TOTAL:
2247
PD:
9-14
DD:
5 + 3x DS
Modele:
51
Thurion, oczywiście że na kartce rzeczywistość wygląda inaczej niż na polu bitwy, gdzie wszystkie teorie są weryfikowane.
Turbokozakiem forumowym nie jestem, bo już niejedna rozgrywka mnie nauczyła pokory Natomiast mam na tyle duże doświadczenie, że pewne rzeczy mogę z dużym prawdopodobieństwem sukcesu założyć przed bitwą. Np to, że 5DD i 3 scrolle wstrzymają moją magię (12PD+2boundy+grzybki) przez max 2 tury.
A niektóre rzeczy są po prostu faktami, np to że DP spadają z DD równie szybko jak wczesniej, a jest ich mniej (bo drożsi), czyli jestem w tym miejscu do przodu. To samo się tyczy rydwanów lwich. A do tego te jednostki są wolniejsze niż wczesniej.
W każdym razie już się nie mogę doczekać konfrontacji
Turbokozakiem forumowym nie jestem, bo już niejedna rozgrywka mnie nauczyła pokory Natomiast mam na tyle duże doświadczenie, że pewne rzeczy mogę z dużym prawdopodobieństwem sukcesu założyć przed bitwą. Np to, że 5DD i 3 scrolle wstrzymają moją magię (12PD+2boundy+grzybki) przez max 2 tury.
A niektóre rzeczy są po prostu faktami, np to że DP spadają z DD równie szybko jak wczesniej, a jest ich mniej (bo drożsi), czyli jestem w tym miejscu do przodu. To samo się tyczy rydwanów lwich. A do tego te jednostki są wolniejsze niż wczesniej.
W każdym razie już się nie mogę doczekać konfrontacji
Na życzeniethurion pisze: Kowal, zarzuc swoja rozpe !!
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=132002#132002
Pozdrawiam,
Kowal
drain magic nie jest zle, rzucone z 4-5 kosci ma duza szanse na wejscieKołata pisze:Np to, że 5DD i 3 scrolle wstrzymają moją magię (12PD+2boundy+grzybki) przez max 2 tury.
rownie szybko jak chaos knighci? czyli wogle ?Kołata pisze: A niektóre rzeczy są po prostu faktami, np to że DP spadają z DD równie szybko jak wczesniej,
tyle ze taki lwi rydwan robi duzo wiecej od tiranocowego... jesli chcesz na niego szarzowac musisz zdac fear, potem wylapac 2ASF S5 a potem jeszce lwy.. mowie o fastach wolniejsze owszem, ale dzieki ASF to nie ma znaczenia...Kołata pisze: a jest ich mniej (bo drożsi), czyli jestem w tym miejscu do przodu. To samo się tyczy rydwanów lwich. A do tego te jednostki są wolniejsze niż wczesniej.
ze mna to chyba za rok najwczesniej zreszta niedlugo ma byc nowy chaosKołata pisze: W każdym razie już się nie mogę doczekać konfrontacji
Thurion, jeszcze troche pokombinujesz nad rozpiskami to wyjdzie Ci to co z Lithem układalismy miesiac temu
trzon pozostaje cały czas taki sam:
- arcy
- dragon-mage
- 3x DP
- 3RBT, orzeł
- czesto jeszcze jakis oddział do trzymania BoS
- czesto pojawia sie fast
a reszta to tylko dodatki w zaleznosci co kto lubi.
ja zrezygnowałem z jednego oddzialu DP na rzecz piechoty w specialach (WL + SM), w corach mam 2xluki - jednak trzon armii jest taki sam
nie zmienia to faktu ze juz powoli widać co jest dobre, a co mniej dobre w nowych HE
wszelkie dodatki do takiego trzonu armii HE to w zasadzie kosmetyka - zalezy od tego co komu sie sprawdza albo czym umie dobrze grac
trzon pozostaje cały czas taki sam:
- arcy
- dragon-mage
- 3x DP
- 3RBT, orzeł
- czesto jeszcze jakis oddział do trzymania BoS
- czesto pojawia sie fast
a reszta to tylko dodatki w zaleznosci co kto lubi.
ja zrezygnowałem z jednego oddzialu DP na rzecz piechoty w specialach (WL + SM), w corach mam 2xluki - jednak trzon armii jest taki sam
nie zmienia to faktu ze juz powoli widać co jest dobre, a co mniej dobre w nowych HE
wszelkie dodatki do takiego trzonu armii HE to w zasadzie kosmetyka - zalezy od tego co komu sie sprawdza albo czym umie dobrze grac
Hehe, już schemat ucieracie mimo że książki jeszcze oficjalnie nie wydano
Mam jednak nadzieję, że armie HE będą mocno zróżnicowane i że wszystko okaże się grywalne.
Drugiej armii w stylu imperium aka 2 czołgi, altar i cannony chyba nikt nie chciałby oglądać.
Sam zresztą mam zamiar w dalszej przyszłości pożyczyć HE na jeden lokal i sobie klimatycznie zagrać Do tej pory granie klimatyczne HE mogło miec tylko jeden wynik A teraz da się pokombinować wszystkimi jednostkami. To mnie cieszy
Mam jednak nadzieję, że armie HE będą mocno zróżnicowane i że wszystko okaże się grywalne.
Drugiej armii w stylu imperium aka 2 czołgi, altar i cannony chyba nikt nie chciałby oglądać.
Sam zresztą mam zamiar w dalszej przyszłości pożyczyć HE na jeden lokal i sobie klimatycznie zagrać Do tej pory granie klimatyczne HE mogło miec tylko jeden wynik A teraz da się pokombinować wszystkimi jednostkami. To mnie cieszy
A rzucaj sobie mieczyk, jak nie jesteś w hthrzucam pocisk z 1+ dorzut (2), potem duzy pocisk 2 + dorzut (3), a na koniec z jednej mieczyk 1+ dorzut
Plewytrzon pozostaje cały czas taki sam:
- arcy
- dragon-mage
- 3x DP
- 3RBT, orzeł
- czesto jeszcze jakis oddział do trzymania BoS
- czesto pojawia sie fast
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.