nowe HE 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Tylko, że sun dragon moze złamać jedynie słabe klocki piechoty szarzując od boku, a star dragon bez problemu radzi sobie z treemanami i steamtankami.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Akurat przy 4 bolcach to z wyżej wymienionymi problemów jest nieco mniej niż zazwyczaj.

Poza tem fire mage ma mieczor ognisty, blasty itp. na drzewa.

Co nie wylosuje jest dobrze.

No oprócz 6 i 3.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Kozisyn pisze:istrnieje zdawanie paniki na 3 kosciach?:(
one use only, dowolnego testu LD
Jankiel pisze:Star dragon + bsb kosztują mnie jakieś 30 pts więcej. A potencjał moim zdaniem duzo większy.
chcesz powiedziec ze twoja turniejowa rozpa opiera sie na 2 DD i 0 DS ?
Jankiel pisze:Tylko, że sun dragon moze złamać jedynie słabe klocki piechoty szarzując od boku,.
sun dragon szarzuje i proboje cos lamac w akcie desperacji.. nie po to koles ma potencjalne 9 kosci na czary, zioniecie z auto panika po 1 zabitym i terror zeby wpytalac sie nim do combatu... w ktorym to bardzo szybko sie zginie
ksuM pisze:Akurat przy 4 bolcach to z wyżej wymienionymi problemów jest nieco mniej niż zazwyczaj.
steam tanki to nie problem, problem to war altar + steam tanki :)
ksuM pisze: Poza tem fire mage ma mieczor ognisty, blasty itp. na drzewa.
dokladnie, a mag lord ma duza kuznie, mala kuznie na steam tanki...
ksuM pisze:Co nie wylosuje jest dobrze.

No oprócz 6 i 3.
wszystko jest dobre, 6 i 3 tez :)



@ kolejna wersja rozpy :)
Archmage (225)
- II level (35)
- Seerstaff of Saphery (30)
- 3x DS (60)
- The Gem of Courage (10)
360

Dragon Mage (350)
- II level (35)
- Ring of Fury (40)
- Silver Wand (10)
435

Spearmen x17 (153)
- Musician (5)
- Standard Bearer (10)
168

Archers x10
110

Phoenix Guard x5 (75)
-Standard Bearer (12)
-Banner of Sorcery (50)
137

Tiranoc Chariot
85

Tiranoc Chariot
85

Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
- Standard Bearer (20)
- War Banner (20)
200

Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
160

Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
160

RBT x3
300

Great Eagle
50

TOTAL:
2250

PD:
9-14 + Ring of Fury

DD:
5 + 3x DS

Modele:
58


Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

Tiranoc Chariotów bym nie brał one są fajne w dużej ilosci od 4 w górę wiem bo grałem tak przez więkoszsc 6ed , 2 Ci nie dają bo jeden się odbija od prawie wszystkiego jak na impacty źle rzucisz

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Dlaczego 9-14?

Musi być coś, o czym nie wiem;]

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Loremaster pisze:Tiranoc Chariotów bym nie brał one są fajne w dużej ilosci od 4 w górę wiem bo grałem tak przez więkoszsc 6ed , 2 Ci nie dają bo jeden się odbija od prawie wszystkiego jak na impacty źle rzucisz
no to sa tylko rozpy probne, gdzies do konca listopada chce se ustabilizowac pomysl a nastepnie go sklepowo realizowac :) , narazie przoduje ta rozpa:
Archmage (225)
- II level (35)
- Seerstaff of Saphery (30)
- 3x DS (60)
- The Gem of Courage (10)
360

Dragon Mage (350)
- II level (35)
- Ring of Fury (40)
- Silver Wand (10)
435

Archers x10
- Musician (5)
115

Archers x10
110

Lion Chariot
140

Lion Chariot
140

Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
- Standard Bearer (20)
- Banner of Sorcery (50)
230

Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
160

Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
160

RBT x4
400

TOTAL:
2250

PD:
9-14 + Ring of Fury

DD:
5 + 3x DS

Modele:
49
skladam tez rozpy na star dragonie, ale to za bardzo przypomina strukturowo chaos.. a nie potrzebuje drugiej takiej samej armii.. no i jeszce rozpy na 2 smokach, ale tam wychodzi po trochu ze wszystkiego czyli de facto nic ciekawego ;)

ksuM pisze:Dlaczego 9-14?

Musi być coś, o czym nie wiem;]
no wiec:
- 4 PD duzy
- 2 PD maly
- 2 pula
- 1-3 sorcery
- 0-3 dorzuty do czarow dragon mage'a

co daje minimalnie 9 kosci, zakladajac ze rzucilem dragon magiem tylko jeden czar i nic do niego nie dorzucam bo np jest 1 i 6 i boje sie miscasta, a max 14 kosci, zakladajac ze np rzucam pocisk z 1+ dorzut (2), potem duzy pocisk 2 + dorzut (3), a na koniec z jednej mieczyk 1+ dorzut (2), czyli wzialem 2 swoje kosci + 2 z puli + 3 dorzuty, zakladajac ze rzucilem 3 na sorcery zostaje mi 3 z puli + 4 kosci na duzym magu, czyli np mala kuznia z 2 kosci + duza z 5... co daje sume 14 zurzytych kosci (no i idealny rozklad rzucanych czarow, ale to trzeba je najpierw dragon magiem wylosowac, a potem rzucic 5-6 na sorcery ;) )

edit:
masz racje, powinno pisac 10-14, teraz doczytalem ze to nie jest dorzut lizakowy... tylko po prostu dodatkowa kostka do czaru, super sprawa ze mozna rzucac czar z 4 kosci dzieki temu !! czyli konflafracja i wall of fire tez bez problemu powinny wejsc :D

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Nom.

A co daje + 2 do casta?

Wtedy to blasta dajesz z 1 kości.

Choć fury lepszy, wiadomo.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ksuM pisze:Nom.

A co daje + 2 do casta?
arcane item no i one use only, wiec podwojnie odpada

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Ostatnia rozpa na 2x10 lucznkow najlepsza , takie wypierdkowe oddzialy spermenow na nic sa , a lucznicy zawsze cos moze ustrzela... Mi sie rozpa podoba - przywalic jest czym , magujesz dobrze , strzelasz dobrze - w kazdej turze cos dobrego potrafisz zrobic , wiec rozpa naprawde spoko...


P.S. Dragoni za 150 punktow mnie przerazaja , smieszne punkty , a potencjal gnojki maja b.duzy...

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Mnie się podoba ostatnia i przedostatnia,obie dają rade,a tiranocki są zajebiste jak były,tylko niezawsze starcza pkt na dwie sztuki

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Gdyby nie te bolce, to bym sie wogóle nie bał z tym grać. Teraz widać najlepiej, że mimo dopakowania elfich jednostek ich koszt powoduje, że niewiele się mieści w rozpie. Wymagować/wystrzelać 3 piatki jazdy + słabego smoczka + 2 rydwany można bez większego problemu.
49 modeli? Z t3? I wiekszość bez sejwów?
Marnie to wygląda.

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

Kołata pisze:Gdyby nie te bolce, to bym sie wogóle nie bał z tym grać. Teraz widać najlepiej, że mimo dopakowania elfich jednostek ich koszt powoduje, że niewiele się mieści w rozpie. Wymagować/wystrzelać 3 piatki jazdy + słabego smoczka + 2 rydwany można bez większego problemu.
49 modeli? Z t3? I wiekszość bez sejwów?
Marnie to wygląda.
wystrzelac to bedzie trudno a na magownie tez bym nie liczyl HE maja najlepsza ochrone antymagiczna - jakies 3-4 scrolle , +1 do dispela i drain magic.

Elfy po prostu zyskuja to ze moga ustac wieszkosc rzeczy i maja duzo silniejsza kontre a to najbardziej boalo w 6ed ze tego nie bylo

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Co będzie trudno wystrzelać? Rydwany? Z bolców i magii spadają.
Dragon prince z doom divera schodzą jak kaczki.
Smok jak się wychyli to z bolców.
Stopy koszą wszystko równo, ale 2d6s4 też pięknie zadziała.
Do tego dorzuć fanatyków + kilka innych bajerów jak pipes of doom które działaja na 90% takiej armii.
5 kości i 3 scrolle nie zatrzymają mojej magii za cholerę.

Zresztą zobaczymy wkrótce w praktyce.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Kołata pisze:Co będzie trudno wystrzelać? Rydwany? Z bolców i magii spadają.
Dragon prince z doom divera schodzą jak kaczki.
Smok jak się wychyli to z bolców.
Stopy koszą wszystko równo, ale 2d6s4 też pięknie zadziała.
Do tego dorzuć fanatyków + kilka innych bajerów jak pipes of doom które działaja na 90% takiej armii.
5 kości i 3 scrolle nie zatrzymają mojej magii za cholerę.

Zresztą zobaczymy wkrótce w praktyce.
Kolata, twoja argumentacja znowu nie uwzglednia przeciwnika, tego ze on tez ma swoja ture, tego ze robic cos w kazdej fazie tejze tury i tego ze antycypuje twoje posuniecia, ogolnie rzecz biorac mysli... na szcescie napisales to ostatnie zdanie bo jakby go nie bylo to by zakrawalo o WFBowego turbo kozaka :twisted:

pzdr

p.s.
kolejna wizja.. jednak jak juz sie wypracuje pewne niezmienialne rzeczy to mozna pokombinowac, pkty sie jakos znajduja 8)
Archmage (225)
- II level (35)
- Seerstaff of Saphery (30)
- 3x DS (60)
- The Gem of Courage (10)
360

Dragon Mage (350)
- II level (35)
- Silver Wand (10)
395

LSG x10
130

LSG x10
130

Lion Chariot
140

Lion Chariot
140

Phoenix Guard x5 (75)
-Standard Bearer (12)
-Banner of Sorcery (50)
137

Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
- Standard Bearer (20)
- War Banner (50)
200

Dragon Princes of Caledor x5 (150)
- Musician (10)
- Standard Bearer (20)
180

Ellyrian Reavers x5
85

RBT x3
300

Great Eagle
50

TOTAL:
2247

PD:
9-14

DD:
5 + 3x DS

Modele:
51

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Thurion, oczywiście że na kartce rzeczywistość wygląda inaczej niż na polu bitwy, gdzie wszystkie teorie są weryfikowane.
Turbokozakiem forumowym nie jestem, bo już niejedna rozgrywka mnie nauczyła pokory ;) Natomiast mam na tyle duże doświadczenie, że pewne rzeczy mogę z dużym prawdopodobieństwem sukcesu założyć przed bitwą. Np to, że 5DD i 3 scrolle wstrzymają moją magię (12PD+2boundy+grzybki) przez max 2 tury.
A niektóre rzeczy są po prostu faktami, np to że DP spadają z DD równie szybko jak wczesniej, a jest ich mniej (bo drożsi), czyli jestem w tym miejscu do przodu. To samo się tyczy rydwanów lwich. A do tego te jednostki są wolniejsze niż wczesniej.

W każdym razie już się nie mogę doczekać konfrontacji :)

Awatar użytkownika
Kowal
Mudżahedin
Posty: 207
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kowal »

thurion pisze: Kowal, zarzuc swoja rozpe !!
Na życzenie ;)

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=132002#132002

Pozdrawiam,
Kowal

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Kołata pisze:Np to, że 5DD i 3 scrolle wstrzymają moją magię (12PD+2boundy+grzybki) przez max 2 tury.
drain magic nie jest zle, rzucone z 4-5 kosci ma duza szanse na wejscie ;)
Kołata pisze: A niektóre rzeczy są po prostu faktami, np to że DP spadają z DD równie szybko jak wczesniej,
rownie szybko jak chaos knighci? czyli wogle ? :twisted:
Kołata pisze: a jest ich mniej (bo drożsi), czyli jestem w tym miejscu do przodu. To samo się tyczy rydwanów lwich. A do tego te jednostki są wolniejsze niż wczesniej.
tyle ze taki lwi rydwan robi duzo wiecej od tiranocowego... jesli chcesz na niego szarzowac musisz zdac fear, potem wylapac 2ASF S5 a potem jeszce lwy.. mowie o fastach :) wolniejsze owszem, ale dzieki ASF to nie ma znaczenia...
Kołata pisze: W każdym razie już się nie mogę doczekać konfrontacji :)
ze mna to chyba za rok najwczesniej ;) zreszta niedlugo ma byc nowy chaos :P

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Thurion, jeszcze troche pokombinujesz nad rozpiskami to wyjdzie Ci to co z Lithem układalismy miesiac temu ;-)

trzon pozostaje cały czas taki sam:
- arcy
- dragon-mage
- 3x DP
- 3RBT, orzeł
- czesto jeszcze jakis oddział do trzymania BoS
- czesto pojawia sie fast :)

a reszta to tylko dodatki w zaleznosci co kto lubi.
ja zrezygnowałem z jednego oddzialu DP na rzecz piechoty w specialach (WL + SM), w corach mam 2xluki - jednak trzon armii jest taki sam :)

nie zmienia to faktu ze juz powoli widać co jest dobre, a co mniej dobre w nowych HE :)
wszelkie dodatki do takiego trzonu armii HE to w zasadzie kosmetyka - zalezy od tego co komu sie sprawdza albo czym umie dobrze grac :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Hehe, już schemat ucieracie mimo że książki jeszcze oficjalnie nie wydano :lol: ;)

Mam jednak nadzieję, że armie HE będą mocno zróżnicowane i że wszystko okaże się grywalne.
Drugiej armii w stylu imperium aka 2 czołgi, altar i cannony chyba nikt nie chciałby oglądać.

Sam zresztą mam zamiar w dalszej przyszłości pożyczyć HE na jeden lokal i sobie klimatycznie zagrać :) Do tej pory granie klimatyczne HE mogło miec tylko jeden wynik :D A teraz da się pokombinować wszystkimi jednostkami. To mnie cieszy :)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

rzucam pocisk z 1+ dorzut (2), potem duzy pocisk 2 + dorzut (3), a na koniec z jednej mieczyk 1+ dorzut
A rzucaj sobie mieczyk, jak nie jesteś w hth :)
trzon pozostaje cały czas taki sam:
- arcy
- dragon-mage
- 3x DP
- 3RBT, orzeł
- czesto jeszcze jakis oddział do trzymania BoS
- czesto pojawia sie fast
Plewy :)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ODPOWIEDZ