Co mają powiedzieć gracze DoChem, którzy mają po 60 bloodletterów, a nie wystawiają ich od czasu 8ed booka? Ja tam uważam, że Putridów wogóle nie powinno być w DoChu, to by nie korciło. I słusznie ich pocięto, bo są sporym boostem na HE i wobec pocięcia innych rzeczy, stali się takim nobrainerowym dodatkiem.Urban pisze:A co maja powiedzieć Wochowcy co nakupowali po 2 chimery i hellki, putridów, skulki, szrajny czy gorebeasty i nagle grają na samych hero i corach?Tirit pisze:Troche slabo dla ludzi ktorzy (jak ja) graja demonami, kupili figsy ktore nie sa wcale takie tanie i okazuje sie ze conajwyzej mozemy sobie na nie popatrzec. A co do 'demonowosci' tych jednostek to mysle ze to tylko i wylacznie kwestia gracza i zlozenia modelu. Moje np maja glowy typowo demonowe i wygladaja bardziej jak plagusy na sterydach niz warrior mortali. No nic, nie bede narzekac, moze 9ed cos zmieni.kudłaty pisze: Tak zdaję sobie sprawę. Putridzi budzili niestety bardzo dużo emocji w Dochu, a ich legalność w tej armii jest mocno dyskusyjna. Tak dostało im się trochę prewencyjnie.
ETC 2015 | Army Restrictions - finalne, pierwszy post
Moderator: swieta_barbara
Re: ETC 2015 | Army Restrictions - 1. post up 09.03.2015
Haha że co? Ludzie zaczęli grać putridami bo resztę buildow pocięto. Zawsze tak jest ze gracze dążą do najlepszej rozpy z tego co jeszcze im zostało. Putridy zostały pocięte to przestanie się je wystawiać i złoży się kolejną rozpiske. Problem tylko jak ta okaże się mocna i znowu będzie trzeba coś pociąć.
: Według mnie wszystkie ograniczenia idą za daleko, a większość graczy co pisze na Warhammer.org nie wypowiada się po praktycznych grach tylko teoryzuje na temat przegietych buildow. Jak np spam morghastow lub właśnie te putridy na które każda armia znajdzie kontrę- wystarczy zmienić trochę rozpę.
Wiem bo sam trochę grywam na ub i większość ich opini wynika z pojedynczych gier, jak np ostatnio moja 5 putridow przyjęła na klatę lance bretonska z bohaterami i ja rozniosła.
Kudlaty nie róbcie już więcej ograniczeń grywalnych rzeczy bo już jest coraz mniej takich zlozen. I nie poddawaj się presji jaką nakładają gracze He bo to wciąż mocna armia.
Pzdr
: Według mnie wszystkie ograniczenia idą za daleko, a większość graczy co pisze na Warhammer.org nie wypowiada się po praktycznych grach tylko teoryzuje na temat przegietych buildow. Jak np spam morghastow lub właśnie te putridy na które każda armia znajdzie kontrę- wystarczy zmienić trochę rozpę.
Wiem bo sam trochę grywam na ub i większość ich opini wynika z pojedynczych gier, jak np ostatnio moja 5 putridow przyjęła na klatę lance bretonska z bohaterami i ja rozniosła.
Kudlaty nie róbcie już więcej ograniczeń grywalnych rzeczy bo już jest coraz mniej takich zlozen. I nie poddawaj się presji jaką nakładają gracze He bo to wciąż mocna armia.
Pzdr
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
ciekawe jest to, że obecne ograniczenia są 3 razy dłuższe niż stare
Ale opcji wiecej
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Ograniczą Sh, łuki w we, zombie, wiedzmy, i 50 innych rzeczy też będzie więcej opcji, bo czymś będzie trzeba grać.
W sumie powinny być chociaż 1 turniej po kaźnym drafcie w każdym z państw i na podstawie top10 poszczególnych państw robić dalsze cięcia..
I takie pytanie co z draftem gdy w maju wyjdzie nowa edycja.
W sumie powinny być chociaż 1 turniej po kaźnym drafcie w każdym z państw i na podstawie top10 poszczególnych państw robić dalsze cięcia..
I takie pytanie co z draftem gdy w maju wyjdzie nowa edycja.
Jeżeli wyjdzie nowa edycja decyzja jak zawsze należy to kapitanów. Ale znając środowisko ETC na 90% main event odbędzie się na starej edycji.Kopyt pisze:Ograniczą Sh, łuki w we, zombie, wiedzmy, i 50 innych rzeczy też będzie więcej opcji, bo czymś będzie trzeba grać.
W sumie powinny być chociaż 1 turniej po kaźnym drafcie w każdym z państw i na podstawie top10 poszczególnych państw robić dalsze cięcia..
I takie pytanie co z draftem gdy w maju wyjdzie nowa edycja.
Sprobuj zrobic jakis draft w tych warunkach - uslyszysz ze jest nieelastyczny, ze "ale tu takie przegiecie odpuszczone a zmiana dopeiro za 3 miechy" itd itp. Slowem nikomu nie dogodzisz nie ma jednej slusznej odpowiedzi i cieszmy sie tym co mamyKopyt pisze:...
A edycja nie ma sie co przejmowac, bo ETC bedzie na 8ma, a skoro ETC bedzie na 8ma to i sezon do DMP bedzie na 8ma
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
sa ponizej w rules changes scrolluj w dol za army restrictions
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Nie od dzisiaj wiadomo ze zdecydowana większość ludzi idzie na łatwiznę. brzmi to pejoratywnie, ale nie mam takich intencji.
jesli chodzi o gry, nie ma tutaj wyjątku. latwiej znerfic jedna armie i miec "z głowy" niż od nowa napisać cały draft, co czasami jest niemozliwe ze względu na uprzedzenia które piszący wynieśli z wcześniejszych doświadczeń.
takie podejscie strasznie mnie dziwi w srodowisku w którym nikt nie ma z tego korzysci finansowych. w lolu nerfienie champów ma sens ze względu na kase. jakimi champami graja akurat pro playerzy ma większą sprzedaż. a więc znerfienie tristany i bufnięcie gravesa ma sens dla Riotgames. tak ten swiat jest zbudowany, nie mam z tym najmniejszego problemu.
dlatego pytam, dlaczego nie mozna po prostu poluzować innych armii? albo usiąść i napisać wszystko od nowa...
jesli chodzi o gry, nie ma tutaj wyjątku. latwiej znerfic jedna armie i miec "z głowy" niż od nowa napisać cały draft, co czasami jest niemozliwe ze względu na uprzedzenia które piszący wynieśli z wcześniejszych doświadczeń.
takie podejscie strasznie mnie dziwi w srodowisku w którym nikt nie ma z tego korzysci finansowych. w lolu nerfienie champów ma sens ze względu na kase. jakimi champami graja akurat pro playerzy ma większą sprzedaż. a więc znerfienie tristany i bufnięcie gravesa ma sens dla Riotgames. tak ten swiat jest zbudowany, nie mam z tym najmniejszego problemu.
dlatego pytam, dlaczego nie mozna po prostu poluzować innych armii? albo usiąść i napisać wszystko od nowa...
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
DE ofc.Each two or part thereof other characters on mounts after the first 1 choice
Trochę zagubiłem się w interpretacji, mam do wyboru jednego wolnego bohatera na zimnym (tak to rozumiem) czy tez dwójkę nim zje mi 1 choice???
Triclinium Thoruniensis
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
@Aldean:
Ale o co chodzi, bo nie ogarniam?
Która armia niby ma być poluzowana?
Jeśli ten draft Ci się tak bardzo nie podoba, to proponuję żebyś zrobił turniej z własnymi ograniczeniami, gdzie wszystko będzie sprawiedliwie.
Ale o co chodzi, bo nie ogarniam?
Która armia niby ma być poluzowana?
Jeśli ten draft Ci się tak bardzo nie podoba, to proponuję żebyś zrobił turniej z własnymi ograniczeniami, gdzie wszystko będzie sprawiedliwie.
200ptk za 5 modeli, przyjmuja stompy, 4Mv, bez warda, 1 choise, 8ld....Jędrul pisze:ws 6 + mark of nurgle + T5 + Sv 3/4+ do tego champion/banner robi tam jakas robote, przynajmniej na papierze
Nie sa to jednostki totalnie nie grywalne ale w sytuacji gdzie mozna wybierac
4 bestie nurgla albo 5 putridow
to hmmmm....ciieeeeekawe gdzie padnie wybor.