Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
Zamiast tego orka z mr daj goblińskiego szamana (ofc też z mr). Będzie spełniał tą samą rolę i masz dodatkowego maga.
Wywal bullego z katapulty bo jest bezsensu.
Jeśli to euro to masz dodatkowe 100pkt do wydania
Wywal bullego z katapulty bo jest bezsensu.
Jeśli to euro to masz dodatkowe 100pkt do wydania
Co myslicie o tym:
+++ Goblin (1500pts) +++
+ Lords (140pts) +
Goblin Warboss (140pts) [Giant Spider, Shield]
····Magic Items [Armour of Destiny]
+ Heroes (368pts) +
Goblin Big Boss (58pts) [Giant Spider, Great Weapon, Light Armour, Shield]
Goblin Big Boss (58pts) [Giant Spider, Great Weapon, Light Armour, Shield]
Goblin Big Boss (82pts) [BSB, Giant Spider, Light Armour]
····Magic Items [Enchanted Shield]
2xNight Goblin Shaman (85pts) [Wizard Level 2]
+ Core (377pts) +
Goblin Wolf Riders (92pts) [Boss, Musician]
····6x Goblin Wolf Rider [6x Shield, 6x Short Bow]
3xNight Goblins (95pts) [Musician,1x Night Goblin Fanatics]
····20x Night Goblin [20x Short Bows]
+ Special (470pts) +
2xGoblin Spear Chukka (35pts)
Goblin Wolf Chariot {2szt.}(100pts)
2xGoblin Wolf Chariot (50pts)
Night Goblin Squig Herd (200pts) [19x Cave Squig, 16x Night Goblin Herder]
+ Rare (145pts) +
Doom Diver Catapult (80pts)
Mangler Squigs (65pts)
Lord Generał i BSB do wilków, starają się nie wchodzić do combatu, szamani w ng, kowboje w pobliżu pojedynczych chariotów polują na fasty i flanki oraz maszyny. Do bicia się głównie squigi i charioty, ale w tej rozpie raczej staram się trzymać dystans i wystrzelać przeciwnika przed combatem. Dodam, że gram przeciwko elfom
+++ Goblin (1500pts) +++
+ Lords (140pts) +
Goblin Warboss (140pts) [Giant Spider, Shield]
····Magic Items [Armour of Destiny]
+ Heroes (368pts) +
Goblin Big Boss (58pts) [Giant Spider, Great Weapon, Light Armour, Shield]
Goblin Big Boss (58pts) [Giant Spider, Great Weapon, Light Armour, Shield]
Goblin Big Boss (82pts) [BSB, Giant Spider, Light Armour]
····Magic Items [Enchanted Shield]
2xNight Goblin Shaman (85pts) [Wizard Level 2]
+ Core (377pts) +
Goblin Wolf Riders (92pts) [Boss, Musician]
····6x Goblin Wolf Rider [6x Shield, 6x Short Bow]
3xNight Goblins (95pts) [Musician,1x Night Goblin Fanatics]
····20x Night Goblin [20x Short Bows]
+ Special (470pts) +
2xGoblin Spear Chukka (35pts)
Goblin Wolf Chariot {2szt.}(100pts)
2xGoblin Wolf Chariot (50pts)
Night Goblin Squig Herd (200pts) [19x Cave Squig, 16x Night Goblin Herder]
+ Rare (145pts) +
Doom Diver Catapult (80pts)
Mangler Squigs (65pts)
Lord Generał i BSB do wilków, starają się nie wchodzić do combatu, szamani w ng, kowboje w pobliżu pojedynczych chariotów polują na fasty i flanki oraz maszyny. Do bicia się głównie squigi i charioty, ale w tej rozpie raczej staram się trzymać dystans i wystrzelać przeciwnika przed combatem. Dodam, że gram przeciwko elfom
Hoax pisze:Tak powstałe... coś... wykładam na podstawki, po czym jeszcze posypuję samą wodą, żeby uzyskać efekt skrzących się płatków.
Niby racja z szamanem, bully'ego chciałem mieć, aby przypadkiem nie spanikować od wilków albo czegoś innego...
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Bolteusz@ jak chcesz wystrzelać elfy, to weź 2Doomdivery, do tego katapkę. Pomysł z wilkami ja bunkrem, raczej słaby bo szybko stracisz look out sir od byle ścierwa. Lecz za nim to się stanie to armia się z liderki posypie. Patrząc że to wizja goblińska to tak bym to lekko przekonwertował:
Goblin warboss, destiny, dwurak,wilk
Goblin boss, swiftness, jakiś pancerz, może dwurak, wilk
Sman nocny 1 lvl scroll
Sman2 lvl, wilk, endurance
Fast raczej pajaki, economicznie
15 wilkow, fcg tarcze, moze luki
7 troli
DD, lobba
Mobilne wilczki z kadrą, coś się jeszcze by zmeściło ale liczyć mi się nie chce - to tylko koncept anie rozpa, ale podobne zlożenie chyba tak sądzę. Zawsze można warbosa na gigantic spidera i do trolli sprobowac.
Może pomogłem
Goblin warboss, destiny, dwurak,wilk
Goblin boss, swiftness, jakiś pancerz, może dwurak, wilk
Sman nocny 1 lvl scroll
Sman2 lvl, wilk, endurance
Fast raczej pajaki, economicznie
15 wilkow, fcg tarcze, moze luki
7 troli
DD, lobba
Mobilne wilczki z kadrą, coś się jeszcze by zmeściło ale liczyć mi się nie chce - to tylko koncept anie rozpa, ale podobne zlożenie chyba tak sądzę. Zawsze można warbosa na gigantic spidera i do trolli sprobowac.
Może pomogłem
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
czym chcesz wystrzelac przeciwnika?Bolteusz pisze:Co myslicie o tym:
(...)
Lord Generał i BSB do wilków, starają się nie wchodzić do combatu, szamani w ng, kowboje w pobliżu pojedynczych chariotów polują na fasty i flanki oraz maszyny. Do bicia się głównie squigi i charioty, ale w tej rozpie raczej staram się trzymać dystans i wystrzelać przeciwnika przed combatem. Dodam, że gram przeciwko elfom
1 doom diverem i tymi goblinami?
na 18" strzelasz na 5+ trafiasz, nawet zakladając, że 20 strzeli to masz 6-7 hitów i na 4+ 3,5 rany, którą da się wybronić bez straty zbroi więc z 1 serii zadasz 1-2 ranę maks statystycznie
a stojąc w 5x4 nie strzeli 20 modeli tylko maks 15 więc jeszcze gorzej to wygląda, przy stand and shoot tylko 10 odpali
6 wilków wypakowanych marną kadrą nie jest żadną ochroną
i po co pchasz typów na pająki? M=7 vs M=9 robi deko różnicę
Ld 8 też nie pomaga, panika i poleciałeś za stół razem z goblinami
ogólnie słaba kmina
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Czeka mnie nie długo elfami, szczurami i ogrami giera i takie cos powstało, wszyscy fanowo na 1200pkt
SOGS 4lvl,general, główka
BOBB, BSB, dyscyplina, tarcza
31 SO fcg, ahw
6 trolls
Arachnorak
Sugestie, porady potrzebne, bo czuję że coś z tego więcej da się wycisnąć
SOGS 4lvl,general, główka
BOBB, BSB, dyscyplina, tarcza
31 SO fcg, ahw
6 trolls
Arachnorak
Sugestie, porady potrzebne, bo czuję że coś z tego więcej da się wycisnąć
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
no jasne, standard wywalasz pajonka
robisz 8-10 troli i dodajesz 2 doom divery
funowo to zagraj na rydwanach general bsb i boss w rydwanach i 3 rydwany orkowe w specialach waaagh i pojechali
robisz 8-10 troli i dodajesz 2 doom divery
funowo to zagraj na rydwanach general bsb i boss w rydwanach i 3 rydwany orkowe w specialach waaagh i pojechali
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Wiem, fan kumpla to kloc WL, bolec frost(nwm jak to się pisze) feniks, obok doomwheel, z gutterami, więc i ja nie odstaje
Ps: ile razy arachnida wam od doomwheela zeszła, bo z mojej matmy wynika że średnie ma on z nią szanse ?
Ps: ile razy arachnida wam od doomwheela zeszła, bo z mojej matmy wynika że średnie ma on z nią szanse ?
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
Ostatnio myślałem o rydwanach na 1200.
Grom 285
3x3 Goblin Chariot = 450
Gitilla za 110 albo Snagla za 115
core za 350-355 i voila
W Core wszystko mobilne oczywiście - duży oddział dla imiennego Twojego wyboru oraz drugi większy oddział albo po prostu chaff
np. 15 ziomków dla Snagli na wypasie to 240pkt bodajże. Dodajesz dwa małe oddziały wilków aby mieć kontrolę stołu. Jakoś podobnie wychodzi wzięcie Gitilli.
Śmiesznie się gra, można kombinować bo nie jest łatwo. Potrzeba modeli, oraz tego by przeciwnik nie miał wszędzie steadfasta ale wpadnięcie dwoma oddziałami chariotów na raz robi porządek z praktycznie wszystkim. Warto pamiętać o wołaniu Waaagh oraz o tym by nie tracić głupio Groma. Klimat wielki zwłaszcza jak się weźmie Gitillę i wszystko jest ładnie wymodelowane i pomalowane.
Można kombinować z jakimś małym magiem na wilku bo zerówka przy takiej kontroli stołu okazuje się użyteczna ale to już się odbywa kosztem imiennego albo rydwanów.
Grom 285
3x3 Goblin Chariot = 450
Gitilla za 110 albo Snagla za 115
core za 350-355 i voila
W Core wszystko mobilne oczywiście - duży oddział dla imiennego Twojego wyboru oraz drugi większy oddział albo po prostu chaff
np. 15 ziomków dla Snagli na wypasie to 240pkt bodajże. Dodajesz dwa małe oddziały wilków aby mieć kontrolę stołu. Jakoś podobnie wychodzi wzięcie Gitilli.
Śmiesznie się gra, można kombinować bo nie jest łatwo. Potrzeba modeli, oraz tego by przeciwnik nie miał wszędzie steadfasta ale wpadnięcie dwoma oddziałami chariotów na raz robi porządek z praktycznie wszystkim. Warto pamiętać o wołaniu Waaagh oraz o tym by nie tracić głupio Groma. Klimat wielki zwłaszcza jak się weźmie Gitillę i wszystko jest ładnie wymodelowane i pomalowane.
Można kombinować z jakimś małym magiem na wilku bo zerówka przy takiej kontroli stołu okazuje się użyteczna ale to już się odbywa kosztem imiennego albo rydwanów.
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Na 3 gry arok 2 razy zszedł mi w turę od samego doomwheela i dochodzę do wniosku że to ustrojstwo go po prostu anihiluje, tym głupim zapem czyjak to się wabi, swoją drogą "klmatyczna rozpa" na te same punkty, a tak bo choruję ,
Orc warboss, general, shield, glittering scales, prezerwatywa, dzidka, rydwan
GBB bsb, shield, zbroja, fencery, dragonhelm, rydwan z dodatkowym goblinem
Szaman 2 poziom rydwan
5 wilków tarcze
23 so, big stabba, muzk, sztandar, ahw
3 gobbo rydwany
2 orcze
O
Savage trzymaja core reszta hula do przodu, raz nad a raz pod...rydanem
Orc warboss, general, shield, glittering scales, prezerwatywa, dzidka, rydwan
GBB bsb, shield, zbroja, fencery, dragonhelm, rydwan z dodatkowym goblinem
Szaman 2 poziom rydwan
5 wilków tarcze
23 so, big stabba, muzk, sztandar, ahw
3 gobbo rydwany
2 orcze
O
Savage trzymaja core reszta hula do przodu, raz nad a raz pod...rydanem
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
Bitwa przeciwko dwarfom na niestandardowy scenariusz, polegający na przejmowaniu i utrzymaniu 3-4 strategicznych punktów.
O&G 1600 pts army:
BOBB, gen, sv 3+, 4++
SOBB, bsb, gw, sv 2+
Szaman 1lvl, gówka
5x NGBB gw
10x wilki, włócznia i tarcza
30 NG, siatki, muzyk, sztandar, 2 fanole
23 SO big uns, FCG, ahw
19 BO FCG, tarcze, sztandar dyscypliny
2x DD
Potrzebne są jakieś oddziały do przejmowania punktów więc 3 klocki. Brak magii trochę boli, ale na małe punkty i krasie może jakoś się obejdzie. Myślałem nawet czy by nie wywalić tego szamana, ale ward na 5+ kusi. Nie dawałem rydwanów, kowbojów ani potworów bo zejdą z armaty a punktu utrzymać nie mogą.
Jakieś sugestie co tu można zmienić?
O&G 1600 pts army:
BOBB, gen, sv 3+, 4++
SOBB, bsb, gw, sv 2+
Szaman 1lvl, gówka
5x NGBB gw
10x wilki, włócznia i tarcza
30 NG, siatki, muzyk, sztandar, 2 fanole
23 SO big uns, FCG, ahw
19 BO FCG, tarcze, sztandar dyscypliny
2x DD
Potrzebne są jakieś oddziały do przejmowania punktów więc 3 klocki. Brak magii trochę boli, ale na małe punkty i krasie może jakoś się obejdzie. Myślałem nawet czy by nie wywalić tego szamana, ale ward na 5+ kusi. Nie dawałem rydwanów, kowbojów ani potworów bo zejdą z armaty a punktu utrzymać nie mogą.
Jakieś sugestie co tu można zmienić?
Ja bym jednak wychodził z założenia, ze martwy krasnolud nie przejmie punktu, dlatego użyłbym większych klocków albo BO zamienił na trolle
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Czekaj... krasie wymiotły co do jednego ~20W z 4T, samemu nie mając dwuraków ?! Imfuckingpossible. Poza tym są siaty.
To jest bardzo dobra kmina, ale zajmuje sporo punktów i nie działa ofc na wszystko
To jest bardzo dobra kmina, ale zajmuje sporo punktów i nie działa ofc na wszystko
Nie 20 wondów, tylko 10 (a dokładniej wbiły 16 wo, bsb i jeden hero, w sumie 8 ataków, jakieś tam hejtery, przerzuty i inne takie) - w rozpie jest 5xNGBB. Miałem tyleż samo. Kmina jest całkiem fajna, daje klika fajnych opcji. Przeciwnik ma solidne podstawy do tego, by bać się takiego klocka. Jednak osobiście nie cenię tej opcji zbyt wysoko, jeżeli chodzi o jej możliwości bojowe.
Cześć wszystkim! Jak wygląda aktualna meta dla OnG na ETC? I jakie są ewentualne wariacje tej mety (mam na myśli jednostki, które można wymienić względem własnego upodobania nie niszcząc przy tym stabilności takiej mety).
Jeżeli takie pytanie już się pojawiło to wskażcie proszę stronę, bo szukam i znaleźć nie mogę.
Jeżeli takie pytanie już się pojawiło to wskażcie proszę stronę, bo szukam i znaleźć nie mogę.
Nie ma mety bo nikt do top20 mastera nie wszedl, na lokalach tez o trzesieniu wynikowym nie slyszalem
Czyli graj co chcesz, wszystko grywalne!
Czyli graj co chcesz, wszystko grywalne!
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Aha No to jadem Grimgoro-Wurzagiem Pana GrimgorIronhide .