Ruch Squig Hoppers

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Ale to juz by bylo twoerzenie nowych zasad:>

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Widze ze na razie przewaza opinia co do tego ze hoppersi maja poruszac sie w formacji takiej jak zaczynaly gre... Kontynuujac mysl blessa o tym ze kierunkiem moze byc np. las przyjrzyjmy sie tym obrazkom:)
Obrazek
Obrazek
Ruch na pierwszym obrazku jest wykonywany na takich samych zasadach jak ruch na rysunku nr 2 opcja 3. Jest jeden kierunek, jest, poruszaja sie jak skirmish, poruszaja. W zasadach nie jest napisane ze droga kazdego hopera musi byc rownolegla do drogi kazdego innego hopera w oddziale. Natomiast biorac direction za punkt, czyli sutuacja z obrazka nr 2 opcja 1, ruch taki jest co najmniej bez sensu bo hoperki na glowie stanac nie moga, i muesieli by w takim razie byc jak najgesciej upakowani po wykonaniu ruchu, zeby byc jak najblizej siebie, bo musza isc do punktu, czyli za kazdym razem musieliby sie formowowac w cos a`la ranki. Wydaje mi sie ze proba napisania jakichs sztywnych zasad skonczy sie co najmniej groteskowo:)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Ruch na pierwszym obrazku jest wykonywany na takich samych zasadach jak ruch na rysunku nr 2 opcja 3
ej, co Ty robiłes na lekcjach fizyki czy matematyki gdy tłumaczyli wektory?

las nie moze byc kierunkiem. kierunek to prosta - poruszac sie w jakims kierunku to poruszac sie rownolegle do danej prostej.

ruch w jednym kierunku jest własnie pokazany na rys 2 opcja 3 - zwróc uwage na równoległosc linii :)

kwestia ruchu SH zbytnio nie nie interesuje,ale nie przepuszcze nikomu wciskania innym takich bzdur jak "kierunek" z rysunku 1.
od razu pisze ze nie uwazam ze ruch w jednym kierunku to dobre rozwiazanie.

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Zasiegne jakiejs opinii o definicji kierunku:) Ale na razie oczywiscie przyznaje Ci racje:)

Awatar użytkownika
blundi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 169
Lokalizacja: Zharr Naggrund
Kontakt:

Post autor: blundi »

Opcja nr 2 na rysunku powyżej wydaje się być najbardziej zgodna z zasadami i zdrowym rozsądkiem jednocześnie.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
blundi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 169
Lokalizacja: Zharr Naggrund
Kontakt:

Post autor: blundi »

hehe, nie byłem na forum przez jaki czas, a to jest jedyny ciekawy temat, jaki się pojawił ;)

Awatar użytkownika
Łoś
Wałkarz
Posty: 67

Post autor: Łoś »

Witam,

dwa szybkie pytania, co do ruchu hopkow, na ktore nie udalo misie znalezc odpowiedzi w tym temacie:

1) Czy hopkami trzeba sie ruszac w kazdej turze, czy mozna w jakiejs turze zrezygnowac z ruchu nimi i stac w miejscu? (w koncu jesli rzuce nimi 1 na animozje to stoja).

2) Co jesli ruch hopkow skonczy sie na sprzymierzonym oddziale? Ustawiam ich przed oddzialem czy za nim?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

1 nie mozesz zrezygnowac z ruchu

2) przed. nie moga przechodzic przez oddzialy

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

Shino pisze:1 nie mozesz zrezygnowac z ruchu
tzn. ze nawet jak rzuce 1 na animozje to poruszam się hoppersami?

ps. mogłem czegoś nie zrozumieć...

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

nie mozesz z wlasnej woli zrezygnowac z ruchu.
czyli na '1' stoisz.

ODPOWIEDZ