Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: Okoń »

Słoneczko z deatha to op zaklęcie stosowane przez miękkie faje.

Powinno być karane obowiązkowym misfire.
Obrazek

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Również nie lubię słońca... Potrafi skutecznie zniszczyć zabawę
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Ogry słoneczkiem mogą się sparzyć bo głupi misfire może wessać pół oddziału spokojnie..

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

krzychoss pisze:Ogry słoneczkiem mogą się sparzyć bo głupi misfire może wessać pół oddziału spokojnie..
Czyli uważasz, że na średnio 5 rzuconych poprawnie słoneczek robiących rozpierdziel z przeciwnika pojedynczy misfire jest wystarczający aby usprawiedliwić moc 6-stki z deatha?

Rzecz w tym, że sporo innych armii także może korzystać z tego zaklęcia z jeszcze straszniejszą skutecznością i zdecydowanie mniejszym zagrożeniem dla siebie. Wcale nie jest to fajne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Okoń pisze:
krzychoss pisze:Ogry słoneczkiem mogą się sparzyć bo głupi misfire może wessać pół oddziału spokojnie..
Czyli uważasz, że na średnio 5 rzuconych poprawnie słoneczek robiących rozpierdziel z przeciwnika pojedynczy misfire jest wystarczający aby usprawiedliwić moc 6-stki z deatha?

Rzecz w tym, że sporo innych armii także może korzystać z tego zaklęcia z jeszcze straszniejszą skutecznością i zdecydowanie mniejszym zagrożeniem dla siebie. Wcale nie jest to fajne.
Głupota słoneczka polega na tym, że połowę armii w tej grze masakruje, a druga połowa się z niego śmieje.
Obrazek

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

Słońce jest spoko ;) tylko szkoda że 4lvl mag z death to 2pkt już
I teraz kmina czy death czy hellhearth lepsze, bo ja muszę mieć rune mawa i armate u siebie

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Mateo - widać nie przegrałeś jeszcze bitwy w drugiej turze bo przeciwnikowi weszło słońce i nagle nie masz dwóch oddziałów za 1000pkt.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Ja nie mówię o tym że słońce jest spoko czy słabe, tylko o tym że grać OK i puszczać słońce to duże ryzyko. Po pierwsze misfire a po drugie niech poleci tylko 6'' to też trzeba się od niego odsuwać dla pewności żeby głupiej sytuacji nie było potem, albo rzucać nowe.

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

Przecież słońce możesz zakończyć na koniec fazy magii jakiejkolwiek chyba.

Stan no nie miałem tak naszczescie! ;p

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Trochę nie chce mi się wdawać w zbytni dyskurs, ale co tam.
Mateo pisze:Tylko nie mamy hellheartha i jak mag puszcza słońce na wprost i siedzi w ig to zabija dwa ogry sobie.
Czy wiesz że ogry z deathem (lub nawet bez!) możesz ustawić w formacji 4 ogry na szereg i nie zabijać sobie grubasów? :P
krzychoss pisze:Ja nie mówię o tym że słońce jest spoko czy słabe, tylko o tym że grać OK i puszczać słońce to duże ryzyko. Po pierwsze misfire a po drugie niech poleci tylko 6'' to też trzeba się od niego odsuwać dla pewności żeby głupiej sytuacji nie było potem, albo rzucać nowe.
17% szans na misfire to jest ryzyko, ale ciężko określić je epitetem "duże".

Ten drugi przykład to nie jest ryzyko. Słoneczko nie doleciało i stoi przed gutstarem -> rozpraszasz je, a nie czekasz gdzie sobie poscatteruje w turze magii przeciwnika.

Euro comp mocno ścina deatha w kontekście purple suna, więc jest sensownie. Na full open można za to śmiało sobie nucić pod nosem: https://www.youtube.com/watch?v=GpCmSmbhtRs
Obrazek

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

Okoń tak wiem

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

a tak wyglada rozpa, ktora zaczalem i kontynuuje ogrywanie, dziala extra, czyms mega podobnym mialem 3 miejsce na turnieju ostatnio.

mag (general) 4 lvl, beast lore, fencer blades, scroll, glittering scales = 370pkt
bsb, gw, rune maw = 201pkt
mag 1 lvl, gw, great maw lore, hellhearth = 159pkt

9x ig fcg, lookout gnob, dyscyplina= 437pkt
3x bulle ,ahw, muzyk, champion = 113pkt (ten oddzial sciagnalem z rozpisek kogos z tego forum, dziala swietnie!)
10x gnoblary = 25pkt
10x gnoblary = 25pkt

5 mournfangow, ha, if, sztandarowy, muzyk, dragonhide = 420pkt
6 maneaters, para pistoli, sniper ,poison, fcg, swiftness = 417pkt
1x piesek = 21pkt
1x piesek = 21pkt
1x piesek = 21pkt

armata = 170pkt

razem 2400pkt
5\5 pkt kompozycji


gra sie super, macie pomysl jak jeszcze bardziej to ulepszyc?
i jakie macie doswiadczenia z heaven?
oraz czy gral ktos na duzym magu nasz lore?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

A ja tak:

Slaughtermaster @ 370.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]

Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]

9 Ironguts @ 422.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

6 Ogres @ 190.0 Pts
Musician

6 Maneaters @ 441.0 Pts
Poisoned Attacks; Stubborn; Brace of Ogre Pistols (x6); Heavy Armour;
FCG; Standard of Discipline [15.0]

5 Mournfang Cavalry @ 370.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician

2x1 Sabretusk Pack @ 2x 21.0 Pts

1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

I działa nasz lore na 4lvl?
I nie lepszy beast na malym?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Mateo pisze:I działa nasz lore na 4lvl?
I nie lepszy beast na malym?
Zawsze grałem na beast teraz chcę spróbować heaven. Na mourny lepszy beast. Działa tak że kreska manów z leczącym się gienkiem na czele z WS10 -1 to hit ze zbroi i -1 to hit z heavena zatrzymuje wszystko. Oprócz słoneczka :)
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

No to mnie wcale nie dziwi ;p
Jutro gram z kolegą który ma demony, spr nasz lore na duzym
A maly 1 lvl chyba beast

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Nie lepszy trzeci kotek zamiast HA na manach?

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

Lepszy ;)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

To może i trzy kotki i HA na manach i przerzuty jedynek na dragonhajdzie ? 8)

Slaughtermaster @ 370.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]

Bruiser @ 205.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]

9 Ironguts @ 412.0 Pts
Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]

6 Ogres @ 190.0 Pts
Light Armour; Musician

6 Maneaters @ 446.0 Pts
Poisoned Attacks; Stubborn; Look-Out Gnoblar; Brace of Ogre Pistols (x6);
Heavy Armour; FCG; Standard of Discipline [15.0]

3x Sabretusk Pack @ 3x 21.0 Pts

4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]

Ironblaster @ 170.0 Pts
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Osobiście nie lubię 4 mournów, 5 daje tą swobodę, że przy śmierci jednego dalej masz dużą siłę przebicia i nie musisz testować paniki.
Obrazek

ODPOWIEDZ