Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Słoneczko z deatha to op zaklęcie stosowane przez miękkie faje.
Powinno być karane obowiązkowym misfire.
Powinno być karane obowiązkowym misfire.
Czyli uważasz, że na średnio 5 rzuconych poprawnie słoneczek robiących rozpierdziel z przeciwnika pojedynczy misfire jest wystarczający aby usprawiedliwić moc 6-stki z deatha?krzychoss pisze:Ogry słoneczkiem mogą się sparzyć bo głupi misfire może wessać pół oddziału spokojnie..
Rzecz w tym, że sporo innych armii także może korzystać z tego zaklęcia z jeszcze straszniejszą skutecznością i zdecydowanie mniejszym zagrożeniem dla siebie. Wcale nie jest to fajne.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Głupota słoneczka polega na tym, że połowę armii w tej grze masakruje, a druga połowa się z niego śmieje.Okoń pisze:Czyli uważasz, że na średnio 5 rzuconych poprawnie słoneczek robiących rozpierdziel z przeciwnika pojedynczy misfire jest wystarczający aby usprawiedliwić moc 6-stki z deatha?krzychoss pisze:Ogry słoneczkiem mogą się sparzyć bo głupi misfire może wessać pół oddziału spokojnie..
Rzecz w tym, że sporo innych armii także może korzystać z tego zaklęcia z jeszcze straszniejszą skutecznością i zdecydowanie mniejszym zagrożeniem dla siebie. Wcale nie jest to fajne.
Ja nie mówię o tym że słońce jest spoko czy słabe, tylko o tym że grać OK i puszczać słońce to duże ryzyko. Po pierwsze misfire a po drugie niech poleci tylko 6'' to też trzeba się od niego odsuwać dla pewności żeby głupiej sytuacji nie było potem, albo rzucać nowe.
Trochę nie chce mi się wdawać w zbytni dyskurs, ale co tam.
Ten drugi przykład to nie jest ryzyko. Słoneczko nie doleciało i stoi przed gutstarem -> rozpraszasz je, a nie czekasz gdzie sobie poscatteruje w turze magii przeciwnika.
Euro comp mocno ścina deatha w kontekście purple suna, więc jest sensownie. Na full open można za to śmiało sobie nucić pod nosem: https://www.youtube.com/watch?v=GpCmSmbhtRs
Czy wiesz że ogry z deathem (lub nawet bez!) możesz ustawić w formacji 4 ogry na szereg i nie zabijać sobie grubasów?Mateo pisze:Tylko nie mamy hellheartha i jak mag puszcza słońce na wprost i siedzi w ig to zabija dwa ogry sobie.
17% szans na misfire to jest ryzyko, ale ciężko określić je epitetem "duże".krzychoss pisze:Ja nie mówię o tym że słońce jest spoko czy słabe, tylko o tym że grać OK i puszczać słońce to duże ryzyko. Po pierwsze misfire a po drugie niech poleci tylko 6'' to też trzeba się od niego odsuwać dla pewności żeby głupiej sytuacji nie było potem, albo rzucać nowe.
Ten drugi przykład to nie jest ryzyko. Słoneczko nie doleciało i stoi przed gutstarem -> rozpraszasz je, a nie czekasz gdzie sobie poscatteruje w turze magii przeciwnika.
Euro comp mocno ścina deatha w kontekście purple suna, więc jest sensownie. Na full open można za to śmiało sobie nucić pod nosem: https://www.youtube.com/watch?v=GpCmSmbhtRs
a tak wyglada rozpa, ktora zaczalem i kontynuuje ogrywanie, dziala extra, czyms mega podobnym mialem 3 miejsce na turnieju ostatnio.
mag (general) 4 lvl, beast lore, fencer blades, scroll, glittering scales = 370pkt
bsb, gw, rune maw = 201pkt
mag 1 lvl, gw, great maw lore, hellhearth = 159pkt
9x ig fcg, lookout gnob, dyscyplina= 437pkt
3x bulle ,ahw, muzyk, champion = 113pkt (ten oddzial sciagnalem z rozpisek kogos z tego forum, dziala swietnie!)
10x gnoblary = 25pkt
10x gnoblary = 25pkt
5 mournfangow, ha, if, sztandarowy, muzyk, dragonhide = 420pkt
6 maneaters, para pistoli, sniper ,poison, fcg, swiftness = 417pkt
1x piesek = 21pkt
1x piesek = 21pkt
1x piesek = 21pkt
armata = 170pkt
razem 2400pkt
5\5 pkt kompozycji
gra sie super, macie pomysl jak jeszcze bardziej to ulepszyc?
i jakie macie doswiadczenia z heaven?
oraz czy gral ktos na duzym magu nasz lore?
mag (general) 4 lvl, beast lore, fencer blades, scroll, glittering scales = 370pkt
bsb, gw, rune maw = 201pkt
mag 1 lvl, gw, great maw lore, hellhearth = 159pkt
9x ig fcg, lookout gnob, dyscyplina= 437pkt
3x bulle ,ahw, muzyk, champion = 113pkt (ten oddzial sciagnalem z rozpisek kogos z tego forum, dziala swietnie!)
10x gnoblary = 25pkt
10x gnoblary = 25pkt
5 mournfangow, ha, if, sztandarowy, muzyk, dragonhide = 420pkt
6 maneaters, para pistoli, sniper ,poison, fcg, swiftness = 417pkt
1x piesek = 21pkt
1x piesek = 21pkt
1x piesek = 21pkt
armata = 170pkt
razem 2400pkt
5\5 pkt kompozycji
gra sie super, macie pomysl jak jeszcze bardziej to ulepszyc?
i jakie macie doswiadczenia z heaven?
oraz czy gral ktos na duzym magu nasz lore?
A ja tak:
Slaughtermaster @ 370.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]
9 Ironguts @ 422.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
6 Ogres @ 190.0 Pts
Musician
6 Maneaters @ 441.0 Pts
Poisoned Attacks; Stubborn; Brace of Ogre Pistols (x6); Heavy Armour;
FCG; Standard of Discipline [15.0]
5 Mournfang Cavalry @ 370.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
2x1 Sabretusk Pack @ 2x 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Slaughtermaster @ 370.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]
9 Ironguts @ 422.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
6 Ogres @ 190.0 Pts
Musician
6 Maneaters @ 441.0 Pts
Poisoned Attacks; Stubborn; Brace of Ogre Pistols (x6); Heavy Armour;
FCG; Standard of Discipline [15.0]
5 Mournfang Cavalry @ 370.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
2x1 Sabretusk Pack @ 2x 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Zawsze grałem na beast teraz chcę spróbować heaven. Na mourny lepszy beast. Działa tak że kreska manów z leczącym się gienkiem na czele z WS10 -1 to hit ze zbroi i -1 to hit z heavena zatrzymuje wszystko. Oprócz słoneczkaMateo pisze:I działa nasz lore na 4lvl?
I nie lepszy beast na malym?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
To może i trzy kotki i HA na manach i przerzuty jedynek na dragonhajdzie ?
Slaughtermaster @ 370.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]
Bruiser @ 205.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
9 Ironguts @ 412.0 Pts
Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
6 Ogres @ 190.0 Pts
Light Armour; Musician
6 Maneaters @ 446.0 Pts
Poisoned Attacks; Stubborn; Look-Out Gnoblar; Brace of Ogre Pistols (x6);
Heavy Armour; FCG; Standard of Discipline [15.0]
3x Sabretusk Pack @ 3x 21.0 Pts
4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
Ironblaster @ 170.0 Pts
Slaughtermaster @ 370.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]
Bruiser @ 205.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
9 Ironguts @ 412.0 Pts
Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
6 Ogres @ 190.0 Pts
Light Armour; Musician
6 Maneaters @ 446.0 Pts
Poisoned Attacks; Stubborn; Look-Out Gnoblar; Brace of Ogre Pistols (x6);
Heavy Armour; FCG; Standard of Discipline [15.0]
3x Sabretusk Pack @ 3x 21.0 Pts
4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
Ironblaster @ 170.0 Pts
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Osobiście nie lubię 4 mournów, 5 daje tą swobodę, że przy śmierci jednego dalej masz dużą siłę przebicia i nie musisz testować paniki.