Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów

Re: Co zmieni się w 9 edycji?

Post autor: Azgaroth »

So this is from GW as of a minute ago. I will continue to hammer my sales rep about 4 times a week, and he's promised to call me whenever new info pops up.

-Ages of Sigmar is a new system, not necessarily WFB 8.5 or 9.0

-Story advances after the events in Endtimes.

-All current models will be usable. But it's a new system, so how good/bad something was in 8th isn't an indication of how it will perform in AoS.

-Age of Sigmar is not a boardgame, is not an intro game to something larger. It's the main event.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Wychodzi na to, ze jesteśmy w niewłaściwym wątku... ;)
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

ale tzn ze bedzie AoS i 9 ed czy bedzie AoS miast 9 edycji bo ja sie juz pogubilem w tych spekulacjach

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów

I had the chance to spend about 20 minutes with the upcoming book Age of Sigmar by A. Lanning (a novel, not the game) that deals with the aftermath of the end times. The prologue makes it very clear that Sigmar survives and the whole plot takes place after the end times. Nothing that I have read suggests that there is any time travel involved. It is just a continuation of the story on a much broader scale. I think it is safe to say that the game of the same name follows the story of book and doesn't establish a totally different setting.

In the prologue Sigmar survives and pulls the winds of magics through the gap into the warp. In the process the pure untouched currents of the warp are tainted with the personifications of the winds - the Incarnates. This is the birth of eight new minor gods. But most of the book is not about sigmar or the incarnate gods directly, only three chapters as far as I could see were written from their perspective. The rest of the book is an ordinary fantasy adventure story. The book follows Martellus Mann, a reikguard quartermaster who was slain in the end times, but is reborn in Sigmarshall, the domain of Sigmar. I then skipped some hundred pages forward so I don't know what happened in the aftermath, but in the middle of the book, he has gathered a large party of heroes from many realms and realities in a quest for something called the spirit mill or soul mill or something like this. I know for sure that there are several worlds and that the protagonist can travel from one to the other but I didn't read a chapter where this was described in person and I don't know if this is part of the game world. In the middle of the books there is a huge betrayal, sigmarshall is under siege by the armies of the chaos gods. incarnate fights against incarnate and all are cast out from the warp. Mann starts a search for sigmar in the believe that he was reborn somewhere. The second half of the book is set on a world called Regalia. And here it gets interesting: Regalia is the only area/realm/world that has a map in the book. Regalia looks like the old world or earth and has very familiar regions and city names, etc. But there are some huge alterations: there is no Ulthuan, but a huge landbridge that connects Canada with Scandinavia. There are no elven or dwarven sounding cities or lands but strange sounding names in the Americas and Africa that don't fit any race of the old setting. There is no empire, but lots of different states in Europe and Asia - Nuln, Middenheim, etc are there, but Altdorf is not. There are more things you can deduce from the map if you assume that it represents the setting of the game, which I strongly think it does. Mann finally arrives in the city Heldenheim that is build in the Worlds Edge Mountains just in time to visit the crowning of emperor Karl Franz where he announces his plan to conquer the whole world. Mann thinks that he has found Sigmar and the book jumps to the epilog. Sigmar is chained somewhere and starts to dwindle, but then he smiles and proclaims that his great work to eliminate the chaos once and for all has only started. He vows to conquer the warp.

Awatar użytkownika
PAWEL.KAROLAK
"Nie jestem powergamerem"

Post autor: PAWEL.KAROLAK »

Ciekawie... a potem zostanie juz tylko 40K
High Elves
Wojna o Brodę!

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator

Post autor: GrimgorIronhide »

Eeeeeeeeeeeeeee.... nothin' to do here.

Ja jednak zostanę przy starym warhammerze. Fluff byl sensowny i akurat czytam Bruno bounty hunter i tęsknię za rolplejowym ludzkim dark fantasy. Zostanę w starym świecie

Kolas111
Chuck Norris

Post autor: Kolas111 »

GrimgorIronhide pisze:Eeeeeeeeeeeeeee.... nothin' to do here.

Ja jednak zostanę przy starym warhammerze. Fluff byl sensowny i akurat czytam Bruno bounty hunter i tęsknię za rolplejowym ludzkim dark fantasy. Zostanę w starym świecie
+100
Jeśli to ma być prawda to ja zostaje przy 8ed. Nowa planeta WTF ?

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator

Post autor: Byqu »

Słabo. GW nawet oryginalnej mapy swiata nie potrafi stworzyć :|
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator

Starą rozj****** tępi chaosyci. Nowa musiała być siłą rzeczy. Ale podział na planety ludzi krasi elfów etc i podróże międzyplanetarne ?! To ma być cholerne D&D albo SF ? Czy może raczej mitologia nordycka 2.0 ?
Podbój warpa niszczy system

Awatar użytkownika
Pablo

Post autor: Pablo »

dobra i jak zwykle sie okaze ze cos zle przeczytał spokojnie ile razy tak było bedzie potwierdzone info w postaci zdjęc to wtedy bedziemy sie zastanawiac

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator

Post autor: Byqu »

Zupełnie nie o tym przecież mówiłem #-o
GW nie potrafi stworzyć oryginalnej mapy, koniecznie musi posiłkować się naszym światem. Fuj.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Sasomir

Post autor: Sasomir »

Warhammer zawsze wygrywał serca graczy jako najbardziej generyczny świat fantasy jaki można sobie wyobrazić - nasz świat + orkowie Być może.tu jest klucz - minęło kilka dekad, obecne generyczne fantasy to World of Warcraft. Tak czy wspak ja jestem pro change - moich wspomnień, sesji, książek i mapy ściennej nikt mi nie zabierze, a zawsze fajnie jest dostać nowe zabawki :D .
Bravely bold Sir Robin
Rode forth from Camelot.
He was not afraid to die,
Oh brave Sir Robin.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz

Post autor: kotson »

Mam nadzieję, że nowy setting nie będzie wtórny. Ostatnio gdy zainteresowałem się fluffem 40k, aż się zdziwiłem jak bardzo inspirowany jest Fundacją Isaaca Asimova.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów

Pamiętajmy, że póki co to wszystko jest mocno "niepewnym" info - nowy świat...zobaczymy :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator

Post autor: Okoń »

Na stronie GW w opisie army booków (i nie tylko) można obecnie znaleźć dopisek:

"This product will be removed from sale on June 26th. The Age of Sigmar is coming!"
Obrazek

Awatar użytkownika
PAWEL.KAROLAK

Post autor: PAWEL.KAROLAK »

No to grubo! Koniec edycji nr 8
High Elves
Wojna o Brodę!

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin

Post autor: Vesemirus »

GW na fluffie dokonało gwałtu... analnego... nożem...
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Denis
Falubaz

Post autor: Denis »

I nagle po przegięciach niektórych AB i średnim fluffie 8 ed. znaleźli się "fani" fluffu nie mówię że wszyscy ale często najgłośniej krzyczą Ci co nigdy go w 100% nie ogarnęli

Poczekajcie jeszcze trochę a nie narzekacie z tego co ktoś gdzieś wrzuci bo może w tym jest 1% prawdy

Pozdrawiam
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”

Death Note

Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688

Kal_Torak
Masakrator

Post autor: Kal_Torak »

Z pewnością każdy kto lubi klimaty Dungeons & Dragons to fluff nowego Warhmammera mu się spodoba ;P
Ba! Po przeczytaniu tamtego fragmentu mam wrażenie jakby Warhammer to był nowy setting D&D.
Przynajmniej wiadomo w jaki sposób GW chce pozyskać nowych graczy ;P

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator

Denis pisze:I nagle po przegięciach niektórych AB i średnim fluffie 8 ed. znaleźli się "fani" fluffu nie mówię że wszyscy ale często najgłośniej krzyczą Ci co nigdy go w 100% nie ogarnęli
Zarzut nietrafiony ;) WFB przed zepsuciem go ostatnimi armybookami miał unikalny setting i klimat dark fantasy. Pamiętajmy, że to Warcraft kopiował po GW na początku.

Serio podróże międzyplanetarne, tworzenie bogów, wskrzeszanie itp. To jest żywcem D&D

Zablokowany