Gra w WFB dwóch świeżaków, którzy po 3 godzinach są na etapie 3 tury też nie wygląda zbyt fascynująco...Barbarossa pisze:Wojpajek pisze:Emocje są wtedy, kiedy zaplanujesz jakąś akcję i ci wyjdzie (albo i nie). To co widziałem na tym wideo nawet nie wiem do czego można porównać, jedyną równie bezsensowną grą, w jaką w życiu grałem, jest wojna. Jak miałem 4 lata, męczyłem dziadka, żeby w to ze mną grał. Tak się poświęcał, był w końcu dobrym szachistą, ale nie dawał po sobie poznać... Aż mi łzy w oczach stanęły.
Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)
Re: Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
Ok po obejrzeniu raportu na yt, rzuca się kwestia dziur w zasadach, ogromnej ilości terenów, braku możliwości gry większych armii. Coś mi się wydaje że ta gra do mnie nie przemówi. I pora szukać nowego systemu. Kow wydaje się być ciekawy, a gdy weźmie się go za oficjalnego następcę WFB ludzie z etc szybko go polataja na potrzeby turnieji i pewnie będzie większy kontakt ich z wydawca niż zerowy z GW co doprowadzi do powstania najlepszej gry bitewno turniejowe pisanej przez fanów WFB
Barbarossa pisze:
Po godzinie dość nudnego i monotonnego rzucania (rozstrzygany był jeden combat w grze reklamowanej jako szybka i bardzo dynamiczna) ktoś wygrał i nie do końca wie, dlaczego. Ok, to ja cię na 4+, na 4+ i na 4+... a teraz ty mnie na 4+, na 4+ i na 4+...
Prawie jak lotr


LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Być może na polskim rynku, który jest dość zaściankowy i hermetyczny... jeżeli chodzi o bitewniaki fantasy trzeba się tylko zapytać na TMP o takowy system i zapewne po kilku godzinach otrzymasz porządną listę takich systemów.m... ale nastąpi to w momencie gdy pojawi się godny następca, którego w chwili obecnej na rynku brak...
Natomiast propozycje obfitują w lepsze systemy niż młotek. Dość powiedzieć, że środowisko odrzuciło Warhammera Ancient Battles będącego nieco ulepszonym (mym zdaniem na plus) WFB...
Jak będę miał czas i pieniądze, a KoW się jakoś przyjmie to chętnie złożę armię ludzi na figurkach Perry Miniatures. Poćwiczę n pełnej płycie nmm.Martin zapraszamy wiwatem czerwone kurtki na południową stronę barykady ;P
O nie, przepraszam, jak ja sie uczyłem gry z kolegą to miałem wypieki na policzkach, mimo że all time wertowaliśmy podręcznikTalladil pisze:]Gra w WFB dwóch świeżaków, którzy po 3 godzinach są na etapie 3 tury też nie wygląda zbyt fascynująco...

Age of Sigmar - Skaven, Empire, High Elves
Hail Caesar - Republika Rzymska
Flames of War - Niemcy
Hail Caesar - Republika Rzymska
Flames of War - Niemcy
Pomysł jest dobry ale wymaga bardzo dużego nakładu pracy... KOW w obecnym kształcie jest zbyt 0-1 i oferuje zbyt niski poziom taktyczny by stać się oficjalnym turniejowym następcą WFB... Jest natomiast chyba najlepszą bazą, która ma potencjał sprostać temu zadaniu.Kopyt pisze:Kow wydaje się być ciekawy, a gdy weźmie się go za oficjalnego następcę WFB ludzie z etc szybko go polataja na potrzeby turnieji i pewnie będzie większy kontakt ich z wydawca niż zerowy z GW co doprowadzi do powstania najlepszej gry bitewno turniejowe pisanej przez fanów WFB

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
No nie zgodzę się. Widziałem kilka tego typu bitew i choć faktycznie realizowane są taktyki z dupy, a sprawdzanie zasad ciągnie się w nieskończoność, to przynajmniej na stole dzieją się rzeczy dynamiczne. Po prostu ludzie się dowiadują, że wystawienie się smokiem na działa to zły pomysł, a wampire lord w towarzystwie 20 zombie nie powinien szarżować na hordę Witchek, itd, itp.Gra w WFB dwóch świeżaków, którzy po 3 godzinach są na etapie 3 tury też nie wygląda zbyt fascynująco...
Bo w WFB w gruncie rzeczy sytuacja, że dwie jednostki stoją i się tachają przez 6 rund combatu, zdarza się dość rzadko - zazwyczaj jedna jednostka ma jakąś dużą przewagę nad drugą, a do tego jest mechanika łamania po przegranej walce, a ogólnie trup się ściele gęsto. I jest jeszcze bardzo silna magia.
[/quote]Gra w WFB dwóch świeżaków, którzy po 3 godzinach są na etapie 3 tury też nie wygląda zbyt fascynująco...[/quote]
Tutaj po 3 godzinach kończysz ruch 120 modelami gdy grasz z doświadczonym cisnieniowcem. Wolę słuchać że źle ustawiłem klocek o cal i go przestawić niż kłócić się że model 17 22 25 i 30 został źle ustawiony i jego broń zachacza o inny model i ruch jest nielegalny
Tutaj po 3 godzinach kończysz ruch 120 modelami gdy grasz z doświadczonym cisnieniowcem. Wolę słuchać że źle ustawiłem klocek o cal i go przestawić niż kłócić się że model 17 22 25 i 30 został źle ustawiony i jego broń zachacza o inny model i ruch jest nielegalny
Kurde, nie widzę....Azgaroth pisze:Important News
Warscrolle są już na stronie GW
http://www.games-workshop.com/en-PL/Warhammer
Chłopaki, chodziło mi o to, że Ci kolesie nie wiedzieli co robią... popełniali błędy... można to było zagrać lepiej i szybciej... Dwóch doświadczonych graczy zapewne było by w stanie zagrać bardziej atrakcyjną grę pokazową...

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
Azgaroth pisze:Important News
Warscrolle są już na stronie GW
http://www.games-workshop.com/en-PL/Warhammer
Hmmm... czyli może tych figurek trochę będzie więcej...Militia:
High Elf Spearmen make 1 extra
attack if their unit has 20 or more models
Tak na szybko spojrzałem na HE.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Te zasady wyglądają dużo ciekawiej, niż zasady oddziałów w podstawce.
A pdfy są źle podlinkowane, żeby się dobrać np. do dark elfów wpisałem po prostu w url dark-elves.pdf zamiast daemons-of-chaos.pdf
A pdfy są źle podlinkowane, żeby się dobrać np. do dark elfów wpisałem po prostu w url dark-elves.pdf zamiast daemons-of-chaos.pdf
Ostatnio zmieniony 3 lip 2015, o 22:55 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.