WFB: Reworked and Rebalanced
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 24
- Lokalizacja: Głębiny
Re: Warhammer 9 edycja?!
Cześć, pomysł dla Forsaken bardzo dobry (ogólnie wszystkie pomysły bardzo ciekawe!).
Proszę o komentarz dla dwóch mniej oczywistych dla mnie kwestii:
1) 7 siły dla core orków w pierwszej turze walki dla bardziej przewidywalnych orków (zmiana w animozjii)
2) 6 siły na marauderze za 5.5 punkta (nie wyprzedzi to popularnością jednostek ChaosWarriorów?)
dodatkowo z mojej strony:
a) DragonOgres: czy zamiast +10 points ChaosArmour nie ciekawiej by brzmiało: +10 punktów zasada OlderOnes (starsze DragonOgry których skóra daje ochronę ScalySkin(3+)) - i to samo dla Shaggotha (fajniej brzmi i nie trzeba kombinować by ubierać ich w ChaosArmour ;p)
b) czy MarkOfTzeentch nie mógłby dawać MR(2) i -2toCastAttempts against marked unit zamiast boosta do warda (ew. zwiększając koszt MarkOfTzeentch na 2xoriginalValue dla pojedynczych modeli)?
Proszę o komentarz dla dwóch mniej oczywistych dla mnie kwestii:
1) 7 siły dla core orków w pierwszej turze walki dla bardziej przewidywalnych orków (zmiana w animozjii)
2) 6 siły na marauderze za 5.5 punkta (nie wyprzedzi to popularnością jednostek ChaosWarriorów?)
dodatkowo z mojej strony:
a) DragonOgres: czy zamiast +10 points ChaosArmour nie ciekawiej by brzmiało: +10 punktów zasada OlderOnes (starsze DragonOgry których skóra daje ochronę ScalySkin(3+)) - i to samo dla Shaggotha (fajniej brzmi i nie trzeba kombinować by ubierać ich w ChaosArmour ;p)
b) czy MarkOfTzeentch nie mógłby dawać MR(2) i -2toCastAttempts against marked unit zamiast boosta do warda (ew. zwiększając koszt MarkOfTzeentch na 2xoriginalValue dla pojedynczych modeli)?
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Z orkami problem załatwi przymus WYSIWYGu. Dwuraki będą mieli tylko ci co potrudzą się przy konwertowaniu całych hord
Po to, żeby mag nie ginął.Karli pisze:Mag gobliński na czariocie za 55pkt? To po co brać normalne charioty goblińskie jak za 5pkt masz maga?
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Bo maga ściągniesz Hellhartem a zwykłego chariotu nie!Karli pisze:Mag gobliński na czariocie za 55pkt? To po co brać normalne charioty goblińskie jak za 5pkt masz maga?
a zwykly cziriot jest tanszyFurion pisze:Po to, żeby mag nie ginął.Karli pisze:Mag gobliński na czariocie za 55pkt? To po co brać normalne charioty goblińskie jak za 5pkt masz maga?
Furion ma napisac wszystkie booki
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Wspomniałeś, że chcesz trochę namieszać BRB. Czy nie od tego powinieneś zacząć? Chyba, że zacząłeś od rulebooka, ale go nam nie przedstawiłeś, co też jest trochę nielogiczne, bo jeśli mamy oceniać abooki, musimy znać rbooka.
Flaming sword (15) >> sword of might (20). Dragonebane Gem taki potężny czy jest w tym jakaś większa myśl?
Flaming sword (15) >> sword of might (20). Dragonebane Gem taki potężny czy jest w tym jakaś większa myśl?
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Przejrzałem zmiany magic itemów - bardzo mi się podaobają. Super robota Furion!wind_sower pisze:Wspomniałeś, że chcesz trochę namieszać BRB. Czy nie od tego powinieneś zacząć? Chyba, że zacząłeś od rulebooka, ale go nam nie przedstawiłeś, co też jest trochę nielogiczne, bo jeśli mamy oceniać abooki, musimy znać rbooka.
Flaming sword (15) >> sword of might (20). Dragonebane Gem taki potężny czy jest w tym jakaś większa myśl?
Zgadzam się co do głównego podręcznika. Czy masz może zamiar wywalić losowe zasięgi szarż i wrócić do systemu bez mierzenia zasięgów w dowolnym momencie ?
Co z dodatkami ala end times? Same podręczniki czy dodatki również będą rewidowane?
Fajnie by było usłyszeć jakieś spoilery co planujesz wprowadzić
Mierzenie to najlepsza rzecz jaka spotkałą tą grę. Koniec mierzenia pod stołem, jak nie patrzył przeciwnik, koniec z kłótniami o milimetry, wszystko jasne i oczywiste
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
i co jeszcze ciśnie się na usta, jak to niektórzy mawiali ... "posuwał figurki jak nikt nie patrzył"Durin pisze:Mierzenie to najlepsza rzecz jaka spotkałą tą grę. Koniec mierzenia pod stołem, jak nie patrzył przeciwnik, koniec z kłótniami o milimetry, wszystko jasne i oczywiste
+100, a bardziej dlatego, że z mojego punkt widzeni znacznie zmniejszyło ilość sporów. Mierzysz: "Jak rzucę 7, to jest u Ciebie" , "Ok, rzucaj".Durin pisze:Mierzenie to najlepsza rzecz jaka spotkałą tą grę. Koniec mierzenia pod stołem, jak nie patrzył przeciwnik, koniec z kłótniami o milimetry, wszystko jasne i oczywiste
Wydaje mi się, że problemy z mierzeniem wcześniej wynikały raczej z dziwnych zasad wheelowania w szarży, a nie z faktu, ze mierzyć przed deklaracją nie wolno.
Faktycznie mierzenie pod stołem było słabe. Gra wymaga więcej uwagi, tzn. pilnowania przeciwnika. Niestety imho losowość w fazie ruchu i ograniczenie znaczenia szarzowania wiele tej grze zabrała - to ja już wolę mierzenie, ale szarżę na 2xM. Wyjdą niezłe szachy Kontrargument, że jednostki uciekające ruszają się losowo - jasne, tak jest, ale na tym polega specyfika uciekania i gonienia.
Ale spory offtop spowodowałem, czekajmy na newsy od autora.
Faktycznie mierzenie pod stołem było słabe. Gra wymaga więcej uwagi, tzn. pilnowania przeciwnika. Niestety imho losowość w fazie ruchu i ograniczenie znaczenia szarzowania wiele tej grze zabrała - to ja już wolę mierzenie, ale szarżę na 2xM. Wyjdą niezłe szachy Kontrargument, że jednostki uciekające ruszają się losowo - jasne, tak jest, ale na tym polega specyfika uciekania i gonienia.
Ale spory offtop spowodowałem, czekajmy na newsy od autora.
-
- Chuck Norris
- Posty: 441
Bez przesady, bo weźmy do tego mierzenie przy strzelaniu z armat. Gram krasiami, ale mimo wszystko nie podoba mi się strzelanie 10" od końca podstawki. W końcu to nie snajperka, a mimo wszystko (niby trzeba doturlać to 10, co czasami się nie udaje) skuteczność ma zabójczą.
Szarże losowe też by można wywalić. Kto za czasów poprzednich ed. pomyślał by, o krasnoludach szarżujących na 15".
Szarże losowe też by można wywalić. Kto za czasów poprzednich ed. pomyślał by, o krasnoludach szarżujących na 15".
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"