WFB: Reworked and Rebalanced

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Zgłębiczart
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Głębiny

Re: Warhammer 9 edycja?!

Post autor: Zgłębiczart »

Cześć, pomysł dla Forsaken bardzo dobry (ogólnie wszystkie pomysły bardzo ciekawe!).

Proszę o komentarz dla dwóch mniej oczywistych dla mnie kwestii:
1) 7 siły dla core orków w pierwszej turze walki dla bardziej przewidywalnych orków (zmiana w animozjii)
2) 6 siły na marauderze za 5.5 punkta (nie wyprzedzi to popularnością jednostek ChaosWarriorów?)

dodatkowo z mojej strony:
a) DragonOgres: czy zamiast +10 points ChaosArmour nie ciekawiej by brzmiało: +10 punktów zasada OlderOnes (starsze DragonOgry których skóra daje ochronę ScalySkin(3+)) - i to samo dla Shaggotha (fajniej brzmi i nie trzeba kombinować by ubierać ich w ChaosArmour ;p)
b) czy MarkOfTzeentch nie mógłby dawać MR(2) i -2toCastAttempts against marked unit zamiast boosta do warda (ew. zwiększając koszt MarkOfTzeentch na 2xoriginalValue dla pojedynczych modeli)?

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

nie, bo wtedy woch nie mógł by mieć warda 3+, czyli dla zasady Furion musiałby jeszcze "osłabić" BoTWD do warda 4+ :roll:
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Z orkami problem załatwi przymus WYSIWYGu. :) Dwuraki będą mieli tylko ci co potrudzą się przy konwertowaniu całych hord

Awatar użytkownika
Vlad
Wałkarz
Posty: 76
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Vlad »

A Wy i tak powiecie, że piechota imperialna jest fajna bo można wydać 700 pkt na kaplana, altar i wózki ;)

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Cichaj Vlad - nie znasz się. :)

@Grimgor - przymus WYSIWYG'u rozwiązał by wiele problemów.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Karli pisze:Mag gobliński na czariocie za 55pkt? To po co brać normalne charioty goblińskie jak za 5pkt masz maga? ;-)
Po to, żeby mag nie ginął.

Awatar użytkownika
Meekee
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 118
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Meekee »

Było przecież gdzieś pisane że płaci się za opcje wstawienia na chariot + cena chariotu.

edit: albo się mylę i pomyliłem mody 8ed
Ostatnio zmieniony 11 sie 2015, o 12:04 przez Meekee, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Karli pisze:Mag gobliński na czariocie za 55pkt? To po co brać normalne charioty goblińskie jak za 5pkt masz maga? ;-)
Bo maga ściągniesz Hellhartem a zwykłego chariotu nie!

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Ani mi się waż! Skv są dobre jakie są.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Furion pisze:
Karli pisze:Mag gobliński na czariocie za 55pkt? To po co brać normalne charioty goblińskie jak za 5pkt masz maga? ;-)
Po to, żeby mag nie ginął.
a zwykly cziriot jest tanszy :D

Furion ma napisac wszystkie booki
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Janus pisze:Ani mi się waż! Skv są dobre jakie są.
+1000

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Hoax pisze:
Janus pisze:Ani mi się waż! Skv są dobre jakie są.
+1000
Oj tam, ugrywalnić weapon teamy (niech ostrzał i magia leci w unit chociażby), przywrócić starą dobrą zasadę, że prawdziwy bohater siedzi na tyłach oddziału i mucha nie siada :]

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Wspomniałeś, że chcesz trochę namieszać BRB. Czy nie od tego powinieneś zacząć? Chyba, że zacząłeś od rulebooka, ale go nam nie przedstawiłeś, co też jest trochę nielogiczne, bo jeśli mamy oceniać abooki, musimy znać rbooka.

Flaming sword (15) >> sword of might (20). Dragonebane Gem taki potężny czy jest w tym jakaś większa myśl?

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Potraktować Charioty jak MC, jesli chodzi o profil T i W. Jedynie monstery z LT traktować jak osobne modele. Wtedy zachować można koszt punktowy lub nawet podnieść.
Obrazek

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

wind_sower pisze:Wspomniałeś, że chcesz trochę namieszać BRB. Czy nie od tego powinieneś zacząć? Chyba, że zacząłeś od rulebooka, ale go nam nie przedstawiłeś, co też jest trochę nielogiczne, bo jeśli mamy oceniać abooki, musimy znać rbooka.

Flaming sword (15) >> sword of might (20). Dragonebane Gem taki potężny czy jest w tym jakaś większa myśl?
Przejrzałem zmiany magic itemów - bardzo mi się podaobają. Super robota Furion!

Zgadzam się co do głównego podręcznika. Czy masz może zamiar wywalić losowe zasięgi szarż i wrócić do systemu bez mierzenia zasięgów w dowolnym momencie ?

Co z dodatkami ala end times? Same podręczniki czy dodatki również będą rewidowane?

Fajnie by było usłyszeć jakieś spoilery co planujesz wprowadzić :)

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Mierzenie to najlepsza rzecz jaka spotkałą tą grę. Koniec mierzenia pod stołem, jak nie patrzył przeciwnik, koniec z kłótniami o milimetry, wszystko jasne i oczywiste
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Meekee
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 118
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Meekee »

Durin pisze:Mierzenie to najlepsza rzecz jaka spotkałą tą grę. Koniec mierzenia pod stołem, jak nie patrzył przeciwnik, koniec z kłótniami o milimetry, wszystko jasne i oczywiste
i co jeszcze ciśnie się na usta, jak to niektórzy mawiali ... "posuwał figurki jak nikt nie patrzył" :D

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Durin pisze:Mierzenie to najlepsza rzecz jaka spotkałą tą grę. Koniec mierzenia pod stołem, jak nie patrzył przeciwnik, koniec z kłótniami o milimetry, wszystko jasne i oczywiste
+100, a bardziej dlatego, że z mojego punkt widzeni znacznie zmniejszyło ilość sporów. Mierzysz: "Jak rzucę 7, to jest u Ciebie" , "Ok, rzucaj".

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Wydaje mi się, że problemy z mierzeniem wcześniej wynikały raczej z dziwnych zasad wheelowania w szarży, a nie z faktu, ze mierzyć przed deklaracją nie wolno.

Faktycznie mierzenie pod stołem było słabe. Gra wymaga więcej uwagi, tzn. pilnowania przeciwnika. Niestety imho losowość w fazie ruchu i ograniczenie znaczenia szarzowania wiele tej grze zabrała - to ja już wolę mierzenie, ale szarżę na 2xM. Wyjdą niezłe szachy :wink: Kontrargument, że jednostki uciekające ruszają się losowo - jasne, tak jest, ale na tym polega specyfika uciekania i gonienia.

Ale spory offtop spowodowałem, czekajmy na newsy od autora.

In_the_sea_of_blood
Chuck Norris
Posty: 441

Post autor: In_the_sea_of_blood »

Bez przesady, bo weźmy do tego mierzenie przy strzelaniu z armat. Gram krasiami, ale mimo wszystko nie podoba mi się strzelanie 10" od końca podstawki. W końcu to nie snajperka, a mimo wszystko (niby trzeba doturlać to 10, co czasami się nie udaje) skuteczność ma zabójczą.
Szarże losowe też by można wywalić. Kto za czasów poprzednich ed. pomyślał by, o krasnoludach szarżujących na 15".
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"

ODPOWIEDZ