WFB: Reworked and Rebalanced

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Re: Warhammer 9 edycja?!

Post autor: Jarlaxle »

Nie prawda. Shadow warriorzy mogą bić z dodatkowego szeregu zgodnie z zasadami specjalnymi HE 8)

Poza tym, co w tym dziwnego, że "zwykli skauci" WE przewyższają ich zasadami? To tak, jakby narzekać, że piechota WE nie ma nic ciekawego do zaoferowania w stosunku do: WL, SM, czy PG :roll:

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Mają więcej ataków i więcej WS - więc de facto lepiej i szybciej (czop czop zamiast zwyklego czop u WL) więc nie wiem czego jeszcze chcesz :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Azurix pisze:Nie mówię o zrobieniu Waywatcherów z Shadow Warriorów. Chodzi mi tylko o coś, co ich wyróżni, bo teraz to nawet zwykli Scouci w WE ich przewyższają zasadami specjalnymi :wink:

A co do Swordmasterów, to nie wypowiadam się na temat kosztu w tej chwili, tylko powinni być szybsi od White Lionów :)
Czyli rydwan HE moze przewyższać Orczy zasadami
ale scout WE HE nie

:mrgreen:

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Kto mówi o przewyższaniu? Mam na myśli coś, co wyróżni Shadow Warriorów pod względem zasad specjalnych. Poza tym, w WE są jeszcze Waywatcherzy, którzy będą przewyższać Shadow Warriorów ;)

A co do Orczego Rydwanu, to już się wypowiedziałem w tej sprawie :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Azurix przesadzasz. Masz do wyboru niższą siłe i 2A i wyższy ws albo wyższą siłę, 1A i lepszy save na strzelaie. Plus ASF niweluje sie z ASL, a i tak masz wysoką I. Masz wybór i to sensowny imho. Helfy akurat mają super specale.

Co do WE to też bym się zastanawiał nad kosztem wildów - wiadomo 3 A w szarży to sporo, ale byle pestki ich skutecznie redukują. Plus frenzy. A jak utkną to płyną - niski save, atak mniej i czasami stracone frenzy. DP z S4 i 2A to konkretny wygar. Save 2+ odpornośc na ogień i inne bajery. 30 pkt za wild rider z tarczą wygląda sensownie.

Heroska driad tylko life? Czy może warto dodac jej wybór athel loren? (life i tak raczej będzie lepszym wyborem, ale ... )

BTW. http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 3&t=130276

ledwo kto odpisał, ale pierwsze opinie bardzo pozytywne.


P.S. dobre by było robić log updatów - to może robić osoba 3cia. ktoś kto przeczytał już wcześniejsze zmiany mógłby łatwiej pozostać na czasie.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

No to kilka komentarzy imperialisty względem Empire:

Niemal wszytko mi się podoba, aczkolwiek niektórych rzeczy nie pojmuję:
1. Cholernie tanie wózki dla magów, a War Altar podrożony
2. Łucznicy za 9pkt? To sporo :/ Do tej pory służyli jako jednostka do chowania magów lub chaff, teraz rzadko będą brani
3. Huntsmen - mimo, że mają dodatkowy Scout względem łuczników, to kosztują taniej - 8pkt... Czy nie można im przywrócić dawnej ilości 5+ modeli?
4. Detachments - 10+ modeli? To zabiera Imperium możliwość wystawiania śmieci... Jeśli w Sabretusks, Giant Rats itd. też będzie narzucony większy limit, to przepraszam i nie czepiam się :)

Świetna robota, żeby nie było wrażenie, że się czepiam. Na prawdę wiele fajnych rzeczy tutaj mamy :)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

zaf pisze:
Azurix pisze:Nie mówię o zrobieniu Waywatcherów z Shadow Warriorów. Chodzi mi tylko o coś, co ich wyróżni, bo teraz to nawet zwykli Scouci w WE ich przewyższają zasadami specjalnymi :wink:

A co do Swordmasterów, to nie wypowiadam się na temat kosztu w tej chwili, tylko powinni być szybsi od White Lionów :)
Czyli rydwan HE moze przewyższać Orczy zasadami
ale scout WE HE nie

:mrgreen:
Orczy rydwan jest wystawialny i grywalni. HElficki nie. Nie chcesz tego rozumiec tylko wolisz się nabijac - trudno. Taki life :)

nie ma lore athel loren
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Orczy rydwan wystawialny i grywalny ? Chyba po jakimś booście od Furiona

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

-Qc- pisze:
zaf pisze:
Azurix pisze:Nie mówię o zrobieniu Waywatcherów z Shadow Warriorów. Chodzi mi tylko o coś, co ich wyróżni, bo teraz to nawet zwykli Scouci w WE ich przewyższają zasadami specjalnymi :wink:

A co do Swordmasterów, to nie wypowiadam się na temat kosztu w tej chwili, tylko powinni być szybsi od White Lionów :)
Czyli rydwan HE moze przewyższać Orczy zasadami
ale scout WE HE nie

:mrgreen:
Orczy rydwan jest wystawialny i grywalni. HElficki nie. Nie chcesz tego rozumiec tylko wolisz się nabijac - trudno. Taki life :)

nie ma lore athel loren
To ciekawe bo w booku do WE furiona jest :wink:

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

-Qc- pisze:
zaf pisze:
Azurix pisze:Nie mówię o zrobieniu Waywatcherów z Shadow Warriorów. Chodzi mi tylko o coś, co ich wyróżni, bo teraz to nawet zwykli Scouci w WE ich przewyższają zasadami specjalnymi :wink:

A co do Swordmasterów, to nie wypowiadam się na temat kosztu w tej chwili, tylko powinni być szybsi od White Lionów :)
Czyli rydwan HE moze przewyższać Orczy zasadami
ale scout WE HE nie

:mrgreen:
Orczy rydwan jest wystawialny i grywalni. HElficki nie. Nie chcesz tego rozumiec tylko wolisz się nabijac - trudno. Taki life :)

nie ma lore athel loren
Dlatego w kazdej rozpie o&g byl i w tej armi inaczej jak w he nie ma z czym rywalizowac w spec

Nabijalem sie z Azuriksa
Rydwan potrzebowal 5t ale nie za te pkt

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Spoko, i tak nikt go nie będzie wystawiał, więc nie wiem, o co ta cała spina ;)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Andrzej pisze:Spoko, i tak nikt go nie będzie wystawiał, więc nie wiem, o co ta cała spina ;)
za 80 punktow bys wystawil jeden :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Jak uważacie, że Shadow Warriorom wystarczy to co mają, to spoko. Liczyłem na trochę wyższy koszt, ale jakąś unikatowość, jak np. -3 do Save'a :wink:

Jeśli przywracasz Furion kultowe przedmioty z 7ED Army Booka, to proponuję Amulet of Light może dodać jeszcze :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Ja jestem za dodaniem jakiejś unikatowej zdolności shadoow warriorom

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

I za jakimis kobminacjami 6-7-8 edycjnymi : )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Gopal
Mudżahedin
Posty: 221
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów
Kontakt:

Post autor: Gopal »

FURION JESTEŚ MISTRZ!

Gratuluję Ci zawzięcia i ogaru do zrobienia tego w pojedynkę, nawet jeśli jest jakiś help.

To koniecznie musi zostać przyjęte w szerszym kontekście. Nie wiem co ci Szwedzi robią, ale niech ich ktoś sabotuje czy coś, albo przynajmniej jak już wyjdą ich poprawki to parlament EU musi ich powstrzymać i zatwierdzić Twoją.

Co do Bretki którą miłuję, wierzę, że o niej pamiętasz i że usprawnisz Leona i zrobisz fajnych questorów. Relikwia i chłopi tez są do poprawki, ale o służbę się nie martwię (mere peasantry).

Good job i trzymam kciuki za dalsza pracę.
Galeria rysunków: kliknij, na pewno Ci się spodoba! :D NSFW
http://jandraws.tumblr.com/

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Klaudel pisze:
Azgaroth pisze:
kangur022 pisze:Araloth 2+ Ward? Bedzie to generał nie do zabicia z 10LD i Stubbornem [-X
Pomimo tego warda 2+ i unbreakable (stubborn jeśli jest w oddziale) to pomimo znaczącego ugrywalnienia tego pieszego herosa to za 235 pkt w książce i tak znajdzie się wiele lepszych opcji. Dla przypomnienia to nadal 3W z T3 i 5A z S4 AP co w walce daje raczej słabą skuteczność :)
może w pojedynkę przyblokować unit przeciwnika na całą grę. imo przegięcie.
Dokladnie, nie chodzi o to jak bije ,ale jakim bedzie blokerem
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

zaf pisze:Ja jestem za dodaniem jakiejś unikatowej zdolności shadoow warriorom
W Warthrone Shadow Warriors mają specjalną zdolność pozwalającą im powrócić po ucieczce za stół :)

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

dragon ogry będą czesać, za to przy nich skullki wypadają blado - 93 pkt, zrobiłem parę walk dogrów ze skulkami w róznych knfiguracjach, wielkościach oddziałów, formacjach itp. special bije rara, skulle nie moga kosztowac 93 pkt z S5 gdy inne oddziały potaniały.

horsemeni khorna, nurgla i tzeentcha powinni mieć tańsze marki, może byliby częściej na stole.
poza tym nie moga tracić zasady fast cav jak się weźmie light armour (wystarczy spojrzeć na aktualne modele - mają pancerze) - np elyriani maja l. armour
Ostatnio zmieniony 15 sie 2015, o 21:18 przez Jędrul, łącznie zmieniany 1 raz.
MARK OF MARKI MARK

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Wiesz, tu trzeba jeszcze poczekać na tzw metę = wszystkie booki. Nie pamietam - ale np czy dragon ogry maja magiczne ataki? Jak nie to maja troche inne zastosowania niż SC
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ