Coś na chamstwo z lasu...

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Coś na chamstwo z lasu...

Post autor: marcus_cheater »

Potrzebuję jakiejś skutecznej rozpiski na WE na 2250pkt... Nie mam kompletnie pojęcia co wziąść, bo zawsze przegrywam z WE, więc proszę o radę... Niekoniecznie gotowa rozpiska, ale przynajmniej jakiś szkic...

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

proponuje bsb z 1+ sejwem z re rollem i +1 do siły
moze biegac samopas łapac driady

do tego 2x organki

kowadlo czy lord to juz kwestja indywidualna
qszoli na jego łuki
katapulty (brak bolców)

Oddziały z odpornoscią na fear lub podwojonym US

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

katapy z burnizgiem i bolce z burningiem i organki leczą tą armie

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Bolce i katapulty średnio mi się zawsze spisywały... Draidy mi je blokowały, a potem drzewce wyskakiwały z lasów i zjeżdżały mi pół armii... Co do tego BSB to dobry pomysł, ale co zrobić z fear outnumber?? Chociaż z drugiej strony to na starcie mam save na 2+ z przerzutem i plus jeden do combata, więc driady mają małą szansę na to by wogóle mnie zranić i coś zadać, więc w najgorszym przypadku mam remis... Zamiast kuszoli wolę thundów... Zawsze lepsza celność i lepsza siła przebicia... No i muślę, że kowadło będzie lepsze od lorda, bo jak mi okrążą klocek z lordem, to ten może nawet nie zdążyć zadać rany...
Dzięki, ale czekam jeszcze na jakieś propozycje...

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

marcus_cheater pisze:Bolce i katapulty średnio mi się zawsze spisywały... Draidy mi je blokowały.
Bo sie trzeba umieć zastawić klockami, tak by nie mogły sie dostawić - przez 0,5 cm szczelinkę widać wroga, ale on nie może szarżować, stara i sprawdzona metoda, a drzewa i smok jest wielkim celem więc można się całkiem zastawić klockami i strzelać nad głowami :D

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ostatnio na turnieju grałem dwie bitwy z nadlesnictwem i tak: organki jak zawsze przydatne, świetnie sie spisał gyrocoter koszac ładnie lekką jazdę, blokując marsze, niszcząc szczelców, dwie katapulty również sie bardzo ładnie spisały, machin chronił dragon slayer z odpowiednia kombinacj run.. podwójne dzialanie... wróg boi sie wpuścić Ci tam latacza/biegacza... a żywoplot (drady) przycinał aż miło :) trzeba go tylko chowac za obsługa przed strzelcami i wysuwac w odpowednim momencie. Thundererzy też mi sie bardzo ładnie sprawdzili (złamali sokoły, waywatcherów, driady w HtH... raz zgineli w walce z driadami a własciwie to uciekając przd nimi bo na kostach malutko wpadło...), Lord skosił drzewca aż miło, tane BSB zM rune of challenge przyciagał w kloc hammerersów to co trzeba było... ogólnie taka armia na WE sie sprawiła jak najbardziej :)

metoda Supła z luką 0,5 cm też skuteczna :)

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Dzięki za rady...;-) Jeszcze nigdy nie stosowałem tego typu taktyn, więc mam nadzieję, że się spiszą...
Mam na razie szkic rozpsiki:
runelord na kowadle
BSB
runesmith
klocek warriorów
klocek longbeardów
klocek ironbreakersów
trochę thundów
klopa
działo
2 bolce
2 organy
Czy taka rozpsika ma rację bytu?? (wszystkie machiny mają runę spalania plus jeszcze jakieś)...

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

rune of burning wg mnie wystarczy dwa razy, działo bym zamienił na klopę i ironow na hamkow (jak dla mnie ironi to teraz jeden z najgorszych slotow special), no i co to znaczy "trochę" thundow?

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Burninga bym w sumie dal albo na 2x bolce lub raz bolec i raz cannon... IMO chyba najlepiej... Ironow napewno na hamcow... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

Bartys pisze:rune of burning wg mnie wystarczy dwa razy, działo bym zamienił na klopę i ironow na hamkow (jak dla mnie ironi to teraz jeden z najgorszych slotow special), no i co to znaczy "trochę" thundow?
podpisuje sie wszystkiema ręcema

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Jedno działo musi być tak na wszelki wypadek... Burningi są zarówno na bolcach, jak i na dziale i klopie tak na wszelki wypadek- w końcu to tylko po 5pkt... Osobiście wolę ironów- wskażcie mi piechotę, która ma save'a w walce wręcz na 2+- ta liczba mówi sama za siebie... Poza tym większość z was mając hamerrersów na pewo w walce używa hw&shield, więc lepiej mieć na 2+, niż na 3+... Stubborn tak naprawdę będzie tylko decydował o minimalnych różnicach w combacie (2-3 punkty) a to się da jeszcze zdać, zwłaszcza z przerzutem od BSB...
P.S. Trochę thundów to 10... Na więcej nie mam zwykle punktów...

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

marcus_cheater pisze:Jedno działo musi być tak na wszelki wypadek... Burningi są zarówno na bolcach, jak i na dziale i klopie tak na wszelki wypadek- w końcu to tylko po 5pkt... Osobiście wolę ironów- wskażcie mi piechotę, która ma save'a w walce wręcz na 2+- ta liczba mówi sama za siebie... Poza tym większość z was mając hamerrersów na pewo w walce używa hw&shield, więc lepiej mieć na 2+, niż na 3+... Stubborn tak naprawdę będzie tylko decydował o minimalnych różnicach w combacie (2-3 punkty) a to się da jeszcze zdać, zwłaszcza z przerzutem od BSB...
P.S. Trochę thundów to 10... Na więcej nie mam zwykle punktów...

Moim zdaniem co do ironów masz racje gdyż nie zakładam raczej w grze z WE przegranych combatów klockami a już na pewno nie przegranych o wiecej niż 1-2 klockami z sejwem 2+ tofem 4 i ws 5

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Dobra już mam rozpiskę, obeszło się bez ironów... Tak jak w szkicu tylko zamiast ironów mam hamków- korzystałem z nich dopiero raz w życiu więc się musze przekonać... Nie będę podawał kombinacji run bo mi się nie chce... 8) Ogólnie ta rozpiska ma być na cały turniej, więc zdecydowałem się na hamków... Pożyjemy, zobaczymy...

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

marcus_cheater pisze:Jedno działo musi być tak na wszelki wypadek... Burningi są zarówno na bolcach, jak i na dziale i klopie tak na wszelki wypadek- w końcu to tylko po 5pkt... Osobiście wolę ironów- wskażcie mi piechotę, która ma save'a w walce wręcz na 2+- ta liczba mówi sama za siebie... Poza tym większość z was mając hamerrersów na pewo w walce używa hw&shield, więc lepiej mieć na 2+, niż na 3+... Stubborn tak naprawdę będzie tylko decydował o minimalnych różnicach w combacie (2-3 punkty) a to się da jeszcze zdać, zwłaszcza z przerzutem od BSB...
P.S. Trochę thundów to 10... Na więcej nie mam zwykle punktów...
-10thundow jest ok ja najbardziej lubie z tarczami i muzykiem, Więcej jest jak dla mnie nie-ok. ;)

-burningi fakt po 5pts ale dwa burningi (powyzej dwóch o których pisałem) to juz 10pts ;) a z tym mozna juz pare rzeczy zrobić. Jeden wg mnie musi byc na klopie bo taka robi grill z drzewka przeważnie jednym strzałem.

-jak dla mnie cała przewaga hamków nad ironami to jest własnie stubborn :). A ten save ... przezyje "tylko" 3+ ...

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

czym najlepiej zabić treemana jak już dojdzie do walki w ręcz?
w poniedziałek będę grał z we i nie wiem co najlepiej zabrać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

nie pozwól by DOSZEDŁ do walki, bo najpierw oberwiesz z korzenia, a dopiero potem będzie szarżował....

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Najlepiej nie atakuj treemana :P. Bo jak będzie choć częściowo w lesie, to przed szarżą robi stand and shoota i od razu mu łatwiej :wink: A potem to już pozostaje wam walka z bydlem zbudowanym na "6"...:D
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Pamietaj rowniez ze jest ItP i ma stubborn... Dlatego walki nie polecam jak juz wejdzie do walki to sobie postoicie... Najwazniejsze walic z klopy i ze wszystkiego co ma burninga... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

tak tak. oczywiście, że będę strzelał,
ale czy w armii krasi jest ktoś, kto jest w stanie zabić treemana przed końcem 6-stej tury?
Obrazek

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

tak, Lord, k6 ran bez sv, jak wyleci 6 to drezwa nie ma

ODPOWIEDZ