Coś na chamstwo z lasu...
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Coś na chamstwo z lasu...
Potrzebuję jakiejś skutecznej rozpiski na WE na 2250pkt... Nie mam kompletnie pojęcia co wziąść, bo zawsze przegrywam z WE, więc proszę o radę... Niekoniecznie gotowa rozpiska, ale przynajmniej jakiś szkic...
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Bolce i katapulty średnio mi się zawsze spisywały... Draidy mi je blokowały, a potem drzewce wyskakiwały z lasów i zjeżdżały mi pół armii... Co do tego BSB to dobry pomysł, ale co zrobić z fear outnumber?? Chociaż z drugiej strony to na starcie mam save na 2+ z przerzutem i plus jeden do combata, więc driady mają małą szansę na to by wogóle mnie zranić i coś zadać, więc w najgorszym przypadku mam remis... Zamiast kuszoli wolę thundów... Zawsze lepsza celność i lepsza siła przebicia... No i muślę, że kowadło będzie lepsze od lorda, bo jak mi okrążą klocek z lordem, to ten może nawet nie zdążyć zadać rany...
Dzięki, ale czekam jeszcze na jakieś propozycje...
Dzięki, ale czekam jeszcze na jakieś propozycje...
Bo sie trzeba umieć zastawić klockami, tak by nie mogły sie dostawić - przez 0,5 cm szczelinkę widać wroga, ale on nie może szarżować, stara i sprawdzona metoda, a drzewa i smok jest wielkim celem więc można się całkiem zastawić klockami i strzelać nad głowamimarcus_cheater pisze:Bolce i katapulty średnio mi się zawsze spisywały... Draidy mi je blokowały.

- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
ostatnio na turnieju grałem dwie bitwy z nadlesnictwem i tak: organki jak zawsze przydatne, świetnie sie spisał gyrocoter koszac ładnie lekką jazdę, blokując marsze, niszcząc szczelców, dwie katapulty również sie bardzo ładnie spisały, machin chronił dragon slayer z odpowiednia kombinacj run.. podwójne dzialanie... wróg boi sie wpuścić Ci tam latacza/biegacza... a żywoplot (drady) przycinał aż miło
trzeba go tylko chowac za obsługa przed strzelcami i wysuwac w odpowednim momencie. Thundererzy też mi sie bardzo ładnie sprawdzili (złamali sokoły, waywatcherów, driady w HtH... raz zgineli w walce z driadami a własciwie to uciekając przd nimi bo na kostach malutko wpadło...), Lord skosił drzewca aż miło, tane BSB zM rune of challenge przyciagał w kloc hammerersów to co trzeba było... ogólnie taka armia na WE sie sprawiła jak najbardziej 
metoda Supła z luką 0,5 cm też skuteczna


metoda Supła z luką 0,5 cm też skuteczna

- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Dzięki za rady...
Jeszcze nigdy nie stosowałem tego typu taktyn, więc mam nadzieję, że się spiszą...
Mam na razie szkic rozpsiki:
runelord na kowadle
BSB
runesmith
klocek warriorów
klocek longbeardów
klocek ironbreakersów
trochę thundów
klopa
działo
2 bolce
2 organy
Czy taka rozpsika ma rację bytu?? (wszystkie machiny mają runę spalania plus jeszcze jakieś)...

Mam na razie szkic rozpsiki:
runelord na kowadle
BSB
runesmith
klocek warriorów
klocek longbeardów
klocek ironbreakersów
trochę thundów
klopa
działo
2 bolce
2 organy
Czy taka rozpsika ma rację bytu?? (wszystkie machiny mają runę spalania plus jeszcze jakieś)...
Burninga bym w sumie dal albo na 2x bolce lub raz bolec i raz cannon... IMO chyba najlepiej... Ironow napewno na hamcow... 

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
podpisuje sie wszystkiema ręcemaBartys pisze:rune of burning wg mnie wystarczy dwa razy, działo bym zamienił na klopę i ironow na hamkow (jak dla mnie ironi to teraz jeden z najgorszych slotow special), no i co to znaczy "trochę" thundow?
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Jedno działo musi być tak na wszelki wypadek... Burningi są zarówno na bolcach, jak i na dziale i klopie tak na wszelki wypadek- w końcu to tylko po 5pkt... Osobiście wolę ironów- wskażcie mi piechotę, która ma save'a w walce wręcz na 2+- ta liczba mówi sama za siebie... Poza tym większość z was mając hamerrersów na pewo w walce używa hw&shield, więc lepiej mieć na 2+, niż na 3+... Stubborn tak naprawdę będzie tylko decydował o minimalnych różnicach w combacie (2-3 punkty) a to się da jeszcze zdać, zwłaszcza z przerzutem od BSB...
P.S. Trochę thundów to 10... Na więcej nie mam zwykle punktów...
P.S. Trochę thundów to 10... Na więcej nie mam zwykle punktów...
marcus_cheater pisze:Jedno działo musi być tak na wszelki wypadek... Burningi są zarówno na bolcach, jak i na dziale i klopie tak na wszelki wypadek- w końcu to tylko po 5pkt... Osobiście wolę ironów- wskażcie mi piechotę, która ma save'a w walce wręcz na 2+- ta liczba mówi sama za siebie... Poza tym większość z was mając hamerrersów na pewo w walce używa hw&shield, więc lepiej mieć na 2+, niż na 3+... Stubborn tak naprawdę będzie tylko decydował o minimalnych różnicach w combacie (2-3 punkty) a to się da jeszcze zdać, zwłaszcza z przerzutem od BSB...
P.S. Trochę thundów to 10... Na więcej nie mam zwykle punktów...
Moim zdaniem co do ironów masz racje gdyż nie zakładam raczej w grze z WE przegranych combatów klockami a już na pewno nie przegranych o wiecej niż 1-2 klockami z sejwem 2+ tofem 4 i ws 5
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Dobra już mam rozpiskę, obeszło się bez ironów... Tak jak w szkicu tylko zamiast ironów mam hamków- korzystałem z nich dopiero raz w życiu więc się musze przekonać... Nie będę podawał kombinacji run bo mi się nie chce...
Ogólnie ta rozpiska ma być na cały turniej, więc zdecydowałem się na hamków... Pożyjemy, zobaczymy...

-10thundow jest ok ja najbardziej lubie z tarczami i muzykiem, Więcej jest jak dla mnie nie-ok.marcus_cheater pisze:Jedno działo musi być tak na wszelki wypadek... Burningi są zarówno na bolcach, jak i na dziale i klopie tak na wszelki wypadek- w końcu to tylko po 5pkt... Osobiście wolę ironów- wskażcie mi piechotę, która ma save'a w walce wręcz na 2+- ta liczba mówi sama za siebie... Poza tym większość z was mając hamerrersów na pewo w walce używa hw&shield, więc lepiej mieć na 2+, niż na 3+... Stubborn tak naprawdę będzie tylko decydował o minimalnych różnicach w combacie (2-3 punkty) a to się da jeszcze zdać, zwłaszcza z przerzutem od BSB...
P.S. Trochę thundów to 10... Na więcej nie mam zwykle punktów...

-burningi fakt po 5pts ale dwa burningi (powyzej dwóch o których pisałem) to juz 10pts

-jak dla mnie cała przewaga hamków nad ironami to jest własnie stubborn

Najlepiej nie atakuj treemana
. Bo jak będzie choć częściowo w lesie, to przed szarżą robi stand and shoota i od razu mu łatwiej
A potem to już pozostaje wam walka z bydlem zbudowanym na "6"...



Pamietaj rowniez ze jest ItP i ma stubborn... Dlatego walki nie polecam jak juz wejdzie do walki to sobie postoicie... Najwazniejsze walic z klopy i ze wszystkiego co ma burninga... 

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/