WFB: Reworked and Rebalanced
Re: Warhammer 9 edycja?!
Rozważałeś może dodanie opcji dokupienia chaos armour dla chaos ogrów?
1) - i ok, teraz jest niegrywalnyStan pisze:Golgfag za 125pkt to must have - przy statystycznym rzucie na 2d6 może wziąć koronę lub inne itemy za 70pkt, a kosztuje tylko 125pkt.
Pozostałe zmiany bardzo na plus, próbuję złożyć rozpiskę i nie mogę się zdecydować co wziąć, bo wszystko jest syte. Dobra robota.
BTW zmieniłbym nazwę bull mournfang na rhinox.

2) recht
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Z tymi ogrami to pojechałeś ostro...
Ogry corowe i Irongutci byli zbyt rzadko wystawiani, że tak mocno ich potaniłeś?
Irongut 43 -> 36pkt
Ogre 30 -> 21pkt,
wow, zwłaszcza że nie ma już słonka co by je tyrało...
Ten Golgfag z itemami, wybieranymi przed grą, dzięki czemu można dostosować do przeciwnika tylko 125pkt?? Jest w tej chwili równie niedoszacowany jak stary Ironblaster.
Gorger w corach?
Yhetee po 30pkt?
Ww. są źle zrobione. IMO
Irongut 40
Ogre 27
Yhetee 36
Gorger special
Golfgag 200
Reszta wydaje się ok.
Ogry corowe i Irongutci byli zbyt rzadko wystawiani, że tak mocno ich potaniłeś?
Irongut 43 -> 36pkt
Ogre 30 -> 21pkt,
wow, zwłaszcza że nie ma już słonka co by je tyrało...
Ten Golgfag z itemami, wybieranymi przed grą, dzięki czemu można dostosować do przeciwnika tylko 125pkt?? Jest w tej chwili równie niedoszacowany jak stary Ironblaster.
Gorger w corach?
Yhetee po 30pkt?
Ww. są źle zrobione. IMO
Irongut 40
Ogre 27
Yhetee 36
Gorger special
Golfgag 200
Reszta wydaje się ok.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Nie znam sie bo mlody jestem i nie wykształcony ale jeden ogr kosztuje tyle co 2 zaurusy?
a jakie szanse maja 2 zaurusy z 1 ogrem?
a jakie szanse maja 2 zaurusy z 1 ogrem?

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Ten zarzut powtarza się co chwila.Lucid pisze:jestem noobem i sie nie znam ale moze mi ktos wytlumaczyc sens 3x M dla krasi w marszu? Wiem ze ta armia jest zmuszana do kampienia w rogu przez brak mobilnosci ale kurde krasnoludy marszujace dalej niz kazda nieelficka piechota? Troche absurd. Reszta zmian mi sie mega podobaNie moge sie doczekac az je przetestuje, gj Furion!
Od strony klimatu i fluffu wszystko jak najbardziej się zgadza.
Krasnolud to dla mnie synonim urodzonego legionisty z wbudowanym perkiem "dom na plecach".
Zważywszy na legendarną wytrwałość i upór krasnoludzki nie wyobrażam sobie szybszej armii w marszu.
Innymi słowy w pielgrzymce na Jasną Górę nikt nie dotarłby tam szybciej niż krasnoludzka drużyna ;P
To tyle jeśli chodzi o sens i klimat ; P
Jeśli zaś chodzi o grę to dzięki temu zabiegowi będzie sens grania krasiami na nieco bardziej ofensywnych rozpach i oddziałach.
Po drugie przy tak niemobilnej armii odpada masa fajnych pomysłów na scenariusze, które wymagają właśnie ruszenia się z tego rogu stołu.
Zasada marszu x3 + dobre scenariusze + wybór z dwóch lub więcej przygotowanych rozpisek = bardziej różnorodne rozpy niż ograniczanie się do tych związanych z kampieniem się w rogu.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Nie wiem czy wiesz, ale Ogry w corach mają tylko ogry i irongutów, więc co innego mieliby wystawiać, hordy gnoblarówKarli pisze: Ogry corowe i Irongutci byli zbyt rzadko wystawiani, że tak mocno ich potaniłeś?

Ogólnie to nie będę wypowiadał się na temat wszystkich zmian, tak naprawdę bez żadnych testowych gier to jak wróżenie z fusów, ale gorgery i leadzi w corach mi się mega podobają, w końcu ogry mogłyby zagrać na czymś innym niż na gutstarze!

Kwestia czym kierował się Furion szacując te jednostki. Leadzi sa w core a biorąc pod uwagę obniżenie kosztów reszty nie są wtedy pewnym wyborem.Karli pisze:Z tymi ogrami to pojechałeś ostro...
Ogry corowe i Irongutci byli zbyt rzadko wystawiani, że tak mocno ich potaniłeś?
Irongut 43 -> 36pkt
Ogre 30 -> 21pkt,
wow, zwłaszcza że nie ma już słonka co by je tyrało...
Ten Golgfag z itemami, wybieranymi przed grą, dzięki czemu można dostosować do przeciwnika tylko 125pkt?? Jest w tej chwili równie niedoszacowany jak stary Ironblaster.
Gorger w corach?
Yhetee po 30pkt?
Ww. są źle zrobione. IMO
Irongut 40
Ogre 27
Yhetee 36
Gorger special
Golfgag 200
Reszta wydaje się ok.
Jak dla mnie imiona trochę dziwne, szczególnie eteryczność dla łowcy. Lecz jest tu dużo fajnych pomysłów np to podwójne imię.

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Saurusy mają 4 ataki z s4 i predatory fighter, 4+ save, 6+ parry i 2 woundy, Ogr ma 3 ataki z s4, 5+ save, 6+ parry, 3 woundy i stompa, nie widzę, żeby był jakoś wieeele mocniejszy.lwieserce85 pisze:Nie znam sie bo mlody jestem i nie wykształcony ale jeden ogr kosztuje tyle co 2 zaurusy?
a jakie szanse maja 2 zaurusy z 1 ogrem?

17 ptsDurin pisze:Skąd wiesz ile będzie saurus u Furiona kosztować?
Update ogrów jutro, jak dostanę więcej feedbacku.
układ core / special / rare zostaje, to jedyna opcja, żeby wszystkie jednostki zagrały.
takDanrakh pisze:Czy efekty bound spelli z Anvil of Doom się stackują?
Małe niedoprecyzowanie u Ogrów.
Skrag- usunąłeś zapis o tym że liczą się tylko zabite w walce wręcz, lecz nadal widnieje zapis o czarach. A jak inaczej Skrag ma tego dokonać.
Warto rozważyć u:
Stonehorna - pozwolić mu wykonać normalne ataki w turze której szarżował.
Firebellego - zwiększyć mu ward do 2+ lub zmodyfikować np. przerzut udanych zranień
Chaintrap - przy 3BS 12' zasięgu jest to słaba broń - np. zmienić na broń do walki wręcz jako bicz z KB
Hunter - dać opcję włóczni/lancy gdy jest na Stonehornie ponieważ tak można złożyć ten model
Blood Vulture - wzmocnić by konkurowało z resztą wyborów lub pozwolić dokupić osobno
Skrag- usunąłeś zapis o tym że liczą się tylko zabite w walce wręcz, lecz nadal widnieje zapis o czarach. A jak inaczej Skrag ma tego dokonać.
Warto rozważyć u:
Stonehorna - pozwolić mu wykonać normalne ataki w turze której szarżował.
Firebellego - zwiększyć mu ward do 2+ lub zmodyfikować np. przerzut udanych zranień
Chaintrap - przy 3BS 12' zasięgu jest to słaba broń - np. zmienić na broń do walki wręcz jako bicz z KB
Hunter - dać opcję włóczni/lancy gdy jest na Stonehornie ponieważ tak można złożyć ten model
Blood Vulture - wzmocnić by konkurowało z resztą wyborów lub pozwolić dokupić osobno

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Hunter ma z bazy great throwing spear, to właśnie jest ta broń którą trzyma ten modelOdoamar pisze: Hunter - dać opcję włóczni/lancy gdy jest na Stonehornie ponieważ tak można złożyć ten model


Musze przyznać że kawał dobrej roboty chociaż mam dwa zastrzeżenia le to później.
Karlii
Czy wiesz co to jest Gutstar i na czym polega? Problemem ogrów jest właśnie brak jednostek które mogą się bić samodzielnie bez herosów więc spadek punktowo corowych unitów jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Masz albo gramy na gutstarach albo dajesz nam szanse walki oddziałami co w obecnym booku ogrowym nie istnieje.
A w sprawie słońca oznacza że nie znasz ani mety ani nie jesteś zbytnio miły mówiąc o czarze który jak to mówię z gówna robi diamenty.
Yeti mają zasadę flammable ale są troszeczkę za tanie jednak.
to czego ja się przyczepiam:
gorger 110 punktów dlaczego tyle? (a może szarżować już po wyjściu od razu)
25 za brace of handgun na menach (nie lepiej dać zapisek że tylko w wypadku wybrania snipera bo to o to chyba chodzi nie? 2 strzały za 75 punktów jaj nie urywają)
Karlii
Czy wiesz co to jest Gutstar i na czym polega? Problemem ogrów jest właśnie brak jednostek które mogą się bić samodzielnie bez herosów więc spadek punktowo corowych unitów jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Masz albo gramy na gutstarach albo dajesz nam szanse walki oddziałami co w obecnym booku ogrowym nie istnieje.
A w sprawie słońca oznacza że nie znasz ani mety ani nie jesteś zbytnio miły mówiąc o czarze który jak to mówię z gówna robi diamenty.
Yeti mają zasadę flammable ale są troszeczkę za tanie jednak.
to czego ja się przyczepiam:
gorger 110 punktów dlaczego tyle? (a może szarżować już po wyjściu od razu)
25 za brace of handgun na menach (nie lepiej dać zapisek że tylko w wypadku wybrania snipera bo to o to chyba chodzi nie? 2 strzały za 75 punktów jaj nie urywają)
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
Book bardziej mi się podoba niż empire i niestety jeszcze bardziej uwidacznia braki w empire.
to tak z grubsza:
fajnie ze jest coś do jazdy dla tyrana a teraz o empire
proponuję dodać Demigryfa dla grandmastera
zmniejszyć koszt broni specjalnej dla championa pistolersow i outraiderow o 5 punktów bo teraz nie ma sensu ich brać
grande lauching blunderbus- jest model a zasady są beznadziejne np powinien zadawać D3 woundów.
można dodać nowe jednostki w Special ach do empire
ogry i halflingi kiedyś były częścią flufu.
iron guci są za tani w stosunku do imperialnego jazdy do tej pory jazda nie ma z nimi praktycznie szans teraz jest jeszcze gorzej.
reiksguard- powinni mieć dodatkowy atak to jest najlepsze rycerstwo empire.
co do dwarfow można im dać kawalerię modele są
to tak z grubsza:
fajnie ze jest coś do jazdy dla tyrana a teraz o empire

proponuję dodać Demigryfa dla grandmastera
zmniejszyć koszt broni specjalnej dla championa pistolersow i outraiderow o 5 punktów bo teraz nie ma sensu ich brać
grande lauching blunderbus- jest model a zasady są beznadziejne np powinien zadawać D3 woundów.
można dodać nowe jednostki w Special ach do empire
ogry i halflingi kiedyś były częścią flufu.
iron guci są za tani w stosunku do imperialnego jazdy do tej pory jazda nie ma z nimi praktycznie szans teraz jest jeszcze gorzej.
reiksguard- powinni mieć dodatkowy atak to jest najlepsze rycerstwo empire.
co do dwarfow można im dać kawalerię modele są
Lubię to !Furion pisze: Ja zakładając temat oczekuję:
- komentarzy ogólnych aby wysondować, czy mam to w ogóle robić. Proste lubię to / nie lubię tego.
Przy okazji:
Czy rożny koszt rydwanu dla Orc Big Boss (50) / Black Orc Big Boss (30) to pomyłka czy tak ma być ?
Pozdrawiam
Ushi
Ushi
tak ma bycUshi pisze:Lubię to !Furion pisze: Ja zakładając temat oczekuję:
- komentarzy ogólnych aby wysondować, czy mam to w ogóle robić. Proste lubię to / nie lubię tego.
Przy okazji:
Czy rożny koszt rydwanu dla Orc Big Boss (50) / Black Orc Big Boss (30) to pomyłka czy tak ma być ?
Imperialny DM ? Plz no...proponuję dodać Demigryfa dla grandmastera
