Szczur też człowiek czyli...
Moderator: Hoax
Tak, ale często gram na taką ilość punktów, że mnie to nie boli.TomCio pisze:Meneaterzy 2 rary ciągną o ile się niemyle.


Szczurza kawaleria to lepszy pomysł niż branie modeli "normalnej", IMO (w końcu i Nurglitch z Lustrii jeździ na Poxie

jak skończę jednego to załatwię cyfrówkę i wrzucę foty
W takim razie czekam na foty. 
Ideja light cavalry na "wolfratach" czy "ratwolfach" uderzyła mnie była już jakiś czas temu. Ale mam tyle sklejania, że to byłoby już za dużo.
Gareth zrobił swoich na giant ratach (może ktoś widział w WD albo Skaven Colector's Guide - tam są fotki). Nie wyszło najgorzej, ale trochę nieproporcjonalne te "wierzchowce". IMO dużo lepsze byłyby właśnie wilki z łbami plajstikowych ogroszczurów (jest pewien zapas w wyprasce). Efekt takiej konwersji można zobaczyć w WD 311, w artykule z listą klanu Moulder.

Ideja light cavalry na "wolfratach" czy "ratwolfach" uderzyła mnie była już jakiś czas temu. Ale mam tyle sklejania, że to byłoby już za dużo.
Gareth zrobił swoich na giant ratach (może ktoś widział w WD albo Skaven Colector's Guide - tam są fotki). Nie wyszło najgorzej, ale trochę nieproporcjonalne te "wierzchowce". IMO dużo lepsze byłyby właśnie wilki z łbami plajstikowych ogroszczurów (jest pewien zapas w wyprasce). Efekt takiej konwersji można zobaczyć w WD 311, w artykule z listą klanu Moulder.
Ech... Nikłe marzenia o prawdziwej szczurzej kawalerii...
A przecież to nawet bardzo fluffowe by było. Clan moulder hodujący własne wierzchowce. Cóż nie można mieć wszystkiego...
Moim zdaniem jeśli skaveny już i tak są dzielone na klany, to czemu na nowy kodeks nie wykombinować skavenów totalnie klanowych. Typu: chcesz grać clan moulder, pestiliene etc. ok. graj. troche zmian w obecnych zasadach, kilka nowych jednostek i jazda. ale pewnie i tak tak nie bedzie...
A przecież to nawet bardzo fluffowe by było. Clan moulder hodujący własne wierzchowce. Cóż nie można mieć wszystkiego...
Moim zdaniem jeśli skaveny już i tak są dzielone na klany, to czemu na nowy kodeks nie wykombinować skavenów totalnie klanowych. Typu: chcesz grać clan moulder, pestiliene etc. ok. graj. troche zmian w obecnych zasadach, kilka nowych jednostek i jazda. ale pewnie i tak tak nie bedzie...
Mnie się bardzo podoba lista klanu Moulder z WD (poza drobnymi niedociągnięciami i babolami - jak stwór co się wykopuje i ma Ld 5 - jak to ma działać z dala od generała czy beastmastera? To już mogli mu dac opcję z jakimś "kerownikiem" czy innym "nadsztygarem"
).
Z tymi listami to namiastkę mieliśmy: był SoC-owy Eshin, Pestilence z Lustrii i Moulder z WD. Ja przez jakiś czas miałem cichą nadzieję, że w którymś WD wyjdą zasady dla jednostek rare z Eshinu i Moulder (przez jakiś czas takie plotki chodziły).
Listy klanów byłyby niezłe, z plusami dla każdej, oraz jedna ogólna, nie tak wyspecjalizowana jak klanowe. Pomarzyć można.

Z tymi listami to namiastkę mieliśmy: był SoC-owy Eshin, Pestilence z Lustrii i Moulder z WD. Ja przez jakiś czas miałem cichą nadzieję, że w którymś WD wyjdą zasady dla jednostek rare z Eshinu i Moulder (przez jakiś czas takie plotki chodziły).
Listy klanów byłyby niezłe, z plusami dla każdej, oraz jedna ogólna, nie tak wyspecjalizowana jak klanowe. Pomarzyć można.

ja swoim szczurom dam ciężki pancerz, i to będzie ciężka, a nie lekka kawaleria.
To czekam na jakieś fotki. 
Tak myślałem, i w sumie szczury mają taka menażerię mutantów, że i coś na kształt cięzkiej kawalerii mogłoby się znaleźć. Jednostka bardzo specjalna.
Skoro beastmasterzy czasem ogroszczurów dosiadają (sam kombinuję nad takim modelem).
Mnie się jawi taka wizja chamsko zmutowanych, opancerzonych skavenów dosiadających niemniej zmutowanych, dość dużych, bestyj. Jeśli bym robił takie modele, to poszedłbym w tym kierunku. To musi wyglądać przerażająco.
No, prawie.

Tak myślałem, i w sumie szczury mają taka menażerię mutantów, że i coś na kształt cięzkiej kawalerii mogłoby się znaleźć. Jednostka bardzo specjalna.

Mnie się jawi taka wizja chamsko zmutowanych, opancerzonych skavenów dosiadających niemniej zmutowanych, dość dużych, bestyj. Jeśli bym robił takie modele, to poszedłbym w tym kierunku. To musi wyglądać przerażająco.

ja robię coś przypominające skrzyżowanie wierzchowca szefa klanu pestiliens z wargami z władcy.
no zrobiłem kawalerię ale nie zdążyłęm im przed GT dorobić ząbków z przodu choć kły spiłowałem no i potem nie przerabiałem tego i tak już troszkę psio zostało... na mojej stronie są fotki tego. goblińskie nogi do tego i korpusy clanratów chyba. kilka bitsów od imperialnej kawalerii, green stuff...
ale teraz jak bym robił kawalerię szczurzą to bym użył szczurów z konfrontacji..
mają tam chyba goblińską kawalerię na wielkich szczurach;]
ale teraz jak bym robił kawalerię szczurzą to bym użył szczurów z konfrontacji..

mają, ale one są za duże, nieproporcjonalnie to wygląda.
Tak to sobie jakoś wyobrażam. Ma ktoś linka do tych szczurów z Konfrontacji? Zobaczyłbym sobie.Szczur pisze:ja robię coś przypominające skrzyżowanie wierzchowca szefa klanu pestiliens z wargami z władcy.
@Vocal - pełny szacunek. Zajrzałem na Twoją stronę i bardzo mi się podoba co tam zobaczyłem. Jazda jest bardzo, bardzo, inne rzeczy też (m.in. herosi i ogroszczury


Pozdrawiam,
Krzysiek
dzięki za słowa uznania:)
strona dawno nie aktualizowana niestety więc wielu moich nowszych figurek nie ma;/ ale nie mam jakoś serca do robienia stron bo mnie to nigdy nie interesowało a do tego nie umiem za dobrze:D wolę się skoncentrować na tym w czym jestem dobry;] ale po sesji nad tym pomyślę może...
no i armia czeka też na lepsze czasy;) od wakacji jestem w fazie zmieniania schematu podstawek w armii ale utknęło coś... teraz jaskiniowo-spaczeniowo będzie;]
strona dawno nie aktualizowana niestety więc wielu moich nowszych figurek nie ma;/ ale nie mam jakoś serca do robienia stron bo mnie to nigdy nie interesowało a do tego nie umiem za dobrze:D wolę się skoncentrować na tym w czym jestem dobry;] ale po sesji nad tym pomyślę może...
no i armia czeka też na lepsze czasy;) od wakacji jestem w fazie zmieniania schematu podstawek w armii ale utknęło coś... teraz jaskiniowo-spaczeniowo będzie;]
vocal, jak potrzebujesz helpa ze stroną, daj znać.
Jak dać sobie radę szczurkami z szybkimi armiami jak np. bretońska kawaleria + pegazy + lord na gryfie czy HE, Silver Helmy + Dragon Princes + orły + smok (a nawet dwa - myślę o Asarnilu i lordzie na smoku)???
Często dostaję od takich armii łupnia, Stormbanner na wiele się nie zdaje, bo się w końcu wypala (z moim szczęściem już w drugiej turze działania). A postrzelać też nie za bardzo zdążę, bo w drugiej turce już mnie szarżują (lub grillują w przypadku smoków).
Jakieś pomysły?
Często dostaję od takich armii łupnia, Stormbanner na wiele się nie zdaje, bo się w końcu wypala (z moim szczęściem już w drugiej turze działania). A postrzelać też nie za bardzo zdążę, bo w drugiej turce już mnie szarżują (lub grillują w przypadku smoków).
Jakieś pomysły?
Jeżeli nie operasz na tym swojej taktyki to znaczy, że nie masz skaveńskiej mentalności.
A tak na serio to trzeba kombinować.
Po pierwsze uważaj na flanki, scroll'uj wszystko co leci w ratlingi i zabijaj z każdego oddziału tylu konnych żeby twoje klocki mogły ustać ich szarże. Wybieraj stronę i wystawiaj się na krawędziach. to zawsze dodatkowa tura....
Na smoki i kawę dobre są jezzaile. Wystaw chociaż 10 a smok nagle zniknie z twojego pola widzenia.... prznajmniej dopuki przeciwnik czegoś nie wykombinuje......

A tak na serio to trzeba kombinować.
Po pierwsze uważaj na flanki, scroll'uj wszystko co leci w ratlingi i zabijaj z każdego oddziału tylu konnych żeby twoje klocki mogły ustać ich szarże. Wybieraj stronę i wystawiaj się na krawędziach. to zawsze dodatkowa tura....
Na smoki i kawę dobre są jezzaile. Wystaw chociaż 10 a smok nagle zniknie z twojego pola widzenia.... prznajmniej dopuki przeciwnik czegoś nie wykombinuje......
Globki też są dobre w tego typu akcjach. Niby słabi, ale zawsze 3 Globków jednego wounda na smoku albo innej bestii wklepie.
