WFB: Reworked and Rebalanced

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1721
Lokalizacja: Warszawa

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Glonojad »

Czy do niedzieli cos się będzie zmieniało? Pytam, bo Kraków nadchodzi i nie wiem, czy obecny zestaw jest lokalnie stabilny ;)
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

po mału zobaczmy co i jak działa, póki co jest jeden turniej.

Lohost, z tego co widzę po wynikach, to chaos jest słaby skoro ostatni, a WE na klocu driad aż tak tragicznie nie wypadły

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

lohost pisze:Z drugiej strony zastanawiam sie gdzie ludzie, ktorzy krzyczeli ze "tylko format Furiona" bo po turniejach nie wiadc zeby ktokolwiek w to gral poza nielicznymi. :(
Jak by przeszły moje restrykcje na euro, to by się w to grało w Polsce szturmem.
A tak to proces się wydłuża, bo z naszego punktu widzenia sytuacja na euro jest nadal niejasna.
Glonojad pisze:Czy do niedzieli cos się będzie zmieniało? Pytam, bo Kraków nadchodzi i nie wiem, czy obecny zestaw jest lokalnie stabilny ;)
Jest lokalnie stabilny.

Mam gotowy caaaały changelog, ale muszę go wprowadzić, i do niedzieli tego nie zrobię.

Napewno daj feedback po niedzieli, napewno wyłowię jakieś zmiany.

pozdrawiam
Furion

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

wind_sower pisze:Pierwsze co powinien zrobić Furion to zatrudnić kogoś od PR'u
Kiedys oferowalem się Furionowi gratis, że zostane jego rzecznikiem, a on nie bedzie sie wypowiadal publicznie. Moze i jestem kontrowersyjny, ale nie aż tak :D

Furion jak Korwin jest, niestety :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1721
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

Napiszę, napiszę (o ile nie odpadnę z różnych przyczyn) niemniej jako zawodowe warzywo nie jestem miarodajny ;)

Sytuacja na Euro jest niejasna dla wszystkich, ale mam.wrażenie, ze u nas udział Euro w scenie jest wyjątkowo duży. Co zauważam jako cechę ,nie wadeę czy zaletę.
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

-Qc- pisze:
wind_sower pisze:Pierwsze co powinien zrobić Furion to zatrudnić kogoś od PR'u
Kiedys oferowalem się Furionowi gratis, że zostane jego rzecznikiem, a on nie bedzie sie wypowiadal publicznie.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Bylibyście jak duet Korwin+Macierewicz :mrgreen:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

kevinior
Chuck Norris
Posty: 535

Post autor: kevinior »

Hej mam pytanie czy w DoCH mozna zrobic Blood miksera z 11 atakami :D ?

Demon 6 baza + unholly flurry + axe of khorne ?
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !

Lucid
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 127
Lokalizacja: Poznań/Słupsk

Post autor: Lucid »

a nie powinien być cap na 10?
Obrazek
WoC W9 D1 L6

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

max statystyki to 10,

wampir klepacz może wyciągnąć do 16 ataków(ale on ma pomnażanie, to co innego, bazowo miałby 8ataków)

ciekawe.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Akurat ataków można mieć więcej niż 10. To samo dotyczy Woundów. Kazda inna Cecha max 10.

Przykład ? Obczajcie sobie ile ataków ma Górska Chimera ( ta z trasmutacji Kadona ) :D

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Żadna statystyka nie może przekroczyć 10, chyba że posiada losową wartość tej charakterystyki :wink:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Uwaga do kodeksu imperialnego:
Obostrzenie dot. wielkości detek do rozmiaru 10+ jest bez sensu. Zabiera to dużo możliwości w taktyce imperialnej. Wystawianie detek do małych oddziałów mija się obecnie z celem. Biorąc 10 modeli z oddziału głównego nie wystawię już do nich detek z tego powodu, że detka w koszcie wystawienia jest równa oddziałowi głównemu (różnica jest tylko taka, że detki nie mogą mieć FCG). Zmianę kosztów poszczególnych oddziałów jestem w stanie zaakceptować ale po co tak mocno ingerować w zasady taktyczne armii? Ludzie którzy na co dzień nie grają na piechocie imperialnej mogą nie kapować o co chodzi ale to naprawdę może stanowić problem przy złożeniu sensownej rozpy piechotnej zwłaszcza, że Demigryfy otrzymały potężnego nerfa i trzeba szukać złożeń na piechocie. Jeżeli chcemy oglądać na stołach piechotę imperialną to nie zabierajmy jej możliwości taktycznych, Furion proszę przemyśl jeszcze raz tą zmianę.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Furion nie lubi jak widać 5tek łuczników. Inne armie mogą mieć pieski, orzełki czy inne śmieci, ale u nas nie wolno ;-p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Karli pisze:Furion nie lubi jak widać 5tek łuczników. Inne armie mogą mieć pieski, orzełki czy inne śmieci, ale u nas nie wolno ;-p
dokładnie, 5 łuczników po 9pkt każdy jest OP i przeważnie wygrywa każdą grę...
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Nie proś, nie błagaj, tylko weź szwedzki produkt albo graj na 8mkę; z tym nawet nie będę dyskutował co Furion zrobił z Imperium bo to jest po prostu śmieszne, armia pocięta bardziej niż jaja Farinelliego
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

W WE jedyną jednostką strzelajaca która opłaca się wziąć jest treemeny.


Dla mnie wywracaja te zmiany cały klimat armii.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Jestem ciekaw tego następnego duzego update'u. Dostał juz feedback od paru graczy więc poczekajmy
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Zagrałem wczoraj z Kosą WE vs HE

WE:
Orion, 4lvl High na koniu- MR3/DS, Drycha, Sisterki na Orle, BSB na koniu - HoDA,E.shield, 10 i 5 GR poison, 29 Driad w klocku, 6 i 8 WR.

HE:
Teclis, Handmaiden - R.Bow, Lothern - Baner +1PD, Dragon Mage na wypasie, 32 Łuki, 2xSH, ~30WL z BoWD champion MR1, 3x Bolce, 2x orzeł

Krótko: maska w 4 tury dla HE

Już na poziomie rozpiski wiedziałem, że będzie ciężko:
- magia HE dużo mocniejsza
- strzelanie na podobnym poziomie tyle że HE dużo bardziej uniwersalne
- CC mocniejsze po stronie HE
- przeżywalność dużo mocniejsza po stronie HE

Bardziej szczegółowo:
Poszczególne rzeczy nie wydają się na papierze przegięte, ale jak popatrzy się na całość to wszystko ze sobą współgra na poziomie nie osiągalnym dla WE
Teclis + Dragon Mage z 4 czarami + BoS ssprawiają, że w magii HE robiły co chciały.
3 bolce + Handmaiden + 32 łuki - Quick to Fire dla łuków to jest przegięcie za te pkt licząc ze babka nic nie robi to łucznik z QtF wychodzi za 12 pkt, do tego przegięta 6 z Shadowa i nie ma jak się schować, taki zestaw anihiluje 2 lekkieoddziały na turę.
WL z gorszym sztandarem ale z MR1 na championie i okazuje się, że na magie dalej mają 2++, do tego mocna kontra i lothern sprawiają, że Teclis spokojnie może sobie śmigać do przodu bezpieczny w 2 szeregu.
Jako smaczek mamy jeszcze Smoka ze Stubbornem, który spokojnie może łapać lekkie i średnie oddziały i stać aż dojdzie kontra WL
A no i jest jeszcze combo 32łuki z QtF + 3 strzały Handmaiden z S5 i 3 mieczyki, 2x +1 to Wound i 1x +1 to hit

Sam Kosa przyznał, że z tymi zasadami są mega przegięte i nie trzeba się nawet bardzo wysilać przy ich prowadzeniu.
Zmiany, które sam zasugerował:
BoWD - 55pkt i MR nie podbija go
Handmaiden - QtF tylko dla Sióstr, jeżeli dla Łuków to stary koszt
Dragom Mage - droższy lub + do casta 20pkt za każde +1
Teclis - wybiera czary na poziomie rozpiski lub 550 pkt

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

jeśli handmajdenka daje qtf tylko siostyrom to znów jest dupa z niej ;)
Droższa ale taka jaka jest.
Co do BoWD nic nie mówiłem, ja tam dalej jestem zdania, ze winien dawać 2+ warda i być jaki jest w booku za 75 pkt ;]
Dragon Mage jest dobry jaki jest (no może dodatkowy czar u niego za 10 pkt to za tanio), o jego sile świadczy Teclis, nie on sam... oraz przedmioty z jakich może korzystać.

Co do ogólnego powera HE, no cóż... albo Dydu miał tak słabą rozpę WE no albo odstają haje o lata świetlne... Bitwa skończyła się bardzo szybko, bez żadnych farmazonów i fuksów (no, poza zniszczeniem palenia w pierwszej turze przez Teclisa).
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ