WFB: Reworked and Rebalanced
Re: WFB: Reworked and Rebalanced
Czy do niedzieli cos się będzie zmieniało? Pytam, bo Kraków nadchodzi i nie wiem, czy obecny zestaw jest lokalnie stabilny
Uprawa warzyw od 1997 roku
Jak by przeszły moje restrykcje na euro, to by się w to grało w Polsce szturmem.lohost pisze:Z drugiej strony zastanawiam sie gdzie ludzie, ktorzy krzyczeli ze "tylko format Furiona" bo po turniejach nie wiadc zeby ktokolwiek w to gral poza nielicznymi.
A tak to proces się wydłuża, bo z naszego punktu widzenia sytuacja na euro jest nadal niejasna.
Jest lokalnie stabilny.Glonojad pisze:Czy do niedzieli cos się będzie zmieniało? Pytam, bo Kraków nadchodzi i nie wiem, czy obecny zestaw jest lokalnie stabilny
Mam gotowy caaaały changelog, ale muszę go wprowadzić, i do niedzieli tego nie zrobię.
Napewno daj feedback po niedzieli, napewno wyłowię jakieś zmiany.
pozdrawiam
Furion
Kiedys oferowalem się Furionowi gratis, że zostane jego rzecznikiem, a on nie bedzie sie wypowiadal publicznie. Moze i jestem kontrowersyjny, ale nie aż takwind_sower pisze:Pierwsze co powinien zrobić Furion to zatrudnić kogoś od PR'u
Furion jak Korwin jest, niestety
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Napiszę, napiszę (o ile nie odpadnę z różnych przyczyn) niemniej jako zawodowe warzywo nie jestem miarodajny
Sytuacja na Euro jest niejasna dla wszystkich, ale mam.wrażenie, ze u nas udział Euro w scenie jest wyjątkowo duży. Co zauważam jako cechę ,nie wadeę czy zaletę.
Sytuacja na Euro jest niejasna dla wszystkich, ale mam.wrażenie, ze u nas udział Euro w scenie jest wyjątkowo duży. Co zauważam jako cechę ,nie wadeę czy zaletę.
Uprawa warzyw od 1997 roku
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
-Qc- pisze:Kiedys oferowalem się Furionowi gratis, że zostane jego rzecznikiem, a on nie bedzie sie wypowiadal publicznie.wind_sower pisze:Pierwsze co powinien zrobić Furion to zatrudnić kogoś od PR'u
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Uwaga do kodeksu imperialnego:
Obostrzenie dot. wielkości detek do rozmiaru 10+ jest bez sensu. Zabiera to dużo możliwości w taktyce imperialnej. Wystawianie detek do małych oddziałów mija się obecnie z celem. Biorąc 10 modeli z oddziału głównego nie wystawię już do nich detek z tego powodu, że detka w koszcie wystawienia jest równa oddziałowi głównemu (różnica jest tylko taka, że detki nie mogą mieć FCG). Zmianę kosztów poszczególnych oddziałów jestem w stanie zaakceptować ale po co tak mocno ingerować w zasady taktyczne armii? Ludzie którzy na co dzień nie grają na piechocie imperialnej mogą nie kapować o co chodzi ale to naprawdę może stanowić problem przy złożeniu sensownej rozpy piechotnej zwłaszcza, że Demigryfy otrzymały potężnego nerfa i trzeba szukać złożeń na piechocie. Jeżeli chcemy oglądać na stołach piechotę imperialną to nie zabierajmy jej możliwości taktycznych, Furion proszę przemyśl jeszcze raz tą zmianę.
Obostrzenie dot. wielkości detek do rozmiaru 10+ jest bez sensu. Zabiera to dużo możliwości w taktyce imperialnej. Wystawianie detek do małych oddziałów mija się obecnie z celem. Biorąc 10 modeli z oddziału głównego nie wystawię już do nich detek z tego powodu, że detka w koszcie wystawienia jest równa oddziałowi głównemu (różnica jest tylko taka, że detki nie mogą mieć FCG). Zmianę kosztów poszczególnych oddziałów jestem w stanie zaakceptować ale po co tak mocno ingerować w zasady taktyczne armii? Ludzie którzy na co dzień nie grają na piechocie imperialnej mogą nie kapować o co chodzi ale to naprawdę może stanowić problem przy złożeniu sensownej rozpy piechotnej zwłaszcza, że Demigryfy otrzymały potężnego nerfa i trzeba szukać złożeń na piechocie. Jeżeli chcemy oglądać na stołach piechotę imperialną to nie zabierajmy jej możliwości taktycznych, Furion proszę przemyśl jeszcze raz tą zmianę.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
dokładnie, 5 łuczników po 9pkt każdy jest OP i przeważnie wygrywa każdą grę...Karli pisze:Furion nie lubi jak widać 5tek łuczników. Inne armie mogą mieć pieski, orzełki czy inne śmieci, ale u nas nie wolno ;-p
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Nie proś, nie błagaj, tylko weź szwedzki produkt albo graj na 8mkę; z tym nawet nie będę dyskutował co Furion zrobił z Imperium bo to jest po prostu śmieszne, armia pocięta bardziej niż jaja Farinelliego
Zagrałem wczoraj z Kosą WE vs HE
WE:
Orion, 4lvl High na koniu- MR3/DS, Drycha, Sisterki na Orle, BSB na koniu - HoDA,E.shield, 10 i 5 GR poison, 29 Driad w klocku, 6 i 8 WR.
HE:
Teclis, Handmaiden - R.Bow, Lothern - Baner +1PD, Dragon Mage na wypasie, 32 Łuki, 2xSH, ~30WL z BoWD champion MR1, 3x Bolce, 2x orzeł
Krótko: maska w 4 tury dla HE
Już na poziomie rozpiski wiedziałem, że będzie ciężko:
- magia HE dużo mocniejsza
- strzelanie na podobnym poziomie tyle że HE dużo bardziej uniwersalne
- CC mocniejsze po stronie HE
- przeżywalność dużo mocniejsza po stronie HE
Bardziej szczegółowo:
Poszczególne rzeczy nie wydają się na papierze przegięte, ale jak popatrzy się na całość to wszystko ze sobą współgra na poziomie nie osiągalnym dla WE
Teclis + Dragon Mage z 4 czarami + BoS ssprawiają, że w magii HE robiły co chciały.
3 bolce + Handmaiden + 32 łuki - Quick to Fire dla łuków to jest przegięcie za te pkt licząc ze babka nic nie robi to łucznik z QtF wychodzi za 12 pkt, do tego przegięta 6 z Shadowa i nie ma jak się schować, taki zestaw anihiluje 2 lekkieoddziały na turę.
WL z gorszym sztandarem ale z MR1 na championie i okazuje się, że na magie dalej mają 2++, do tego mocna kontra i lothern sprawiają, że Teclis spokojnie może sobie śmigać do przodu bezpieczny w 2 szeregu.
Jako smaczek mamy jeszcze Smoka ze Stubbornem, który spokojnie może łapać lekkie i średnie oddziały i stać aż dojdzie kontra WL
A no i jest jeszcze combo 32łuki z QtF + 3 strzały Handmaiden z S5 i 3 mieczyki, 2x +1 to Wound i 1x +1 to hit
Sam Kosa przyznał, że z tymi zasadami są mega przegięte i nie trzeba się nawet bardzo wysilać przy ich prowadzeniu.
Zmiany, które sam zasugerował:
BoWD - 55pkt i MR nie podbija go
Handmaiden - QtF tylko dla Sióstr, jeżeli dla Łuków to stary koszt
Dragom Mage - droższy lub + do casta 20pkt za każde +1
Teclis - wybiera czary na poziomie rozpiski lub 550 pkt
WE:
Orion, 4lvl High na koniu- MR3/DS, Drycha, Sisterki na Orle, BSB na koniu - HoDA,E.shield, 10 i 5 GR poison, 29 Driad w klocku, 6 i 8 WR.
HE:
Teclis, Handmaiden - R.Bow, Lothern - Baner +1PD, Dragon Mage na wypasie, 32 Łuki, 2xSH, ~30WL z BoWD champion MR1, 3x Bolce, 2x orzeł
Krótko: maska w 4 tury dla HE
Już na poziomie rozpiski wiedziałem, że będzie ciężko:
- magia HE dużo mocniejsza
- strzelanie na podobnym poziomie tyle że HE dużo bardziej uniwersalne
- CC mocniejsze po stronie HE
- przeżywalność dużo mocniejsza po stronie HE
Bardziej szczegółowo:
Poszczególne rzeczy nie wydają się na papierze przegięte, ale jak popatrzy się na całość to wszystko ze sobą współgra na poziomie nie osiągalnym dla WE
Teclis + Dragon Mage z 4 czarami + BoS ssprawiają, że w magii HE robiły co chciały.
3 bolce + Handmaiden + 32 łuki - Quick to Fire dla łuków to jest przegięcie za te pkt licząc ze babka nic nie robi to łucznik z QtF wychodzi za 12 pkt, do tego przegięta 6 z Shadowa i nie ma jak się schować, taki zestaw anihiluje 2 lekkieoddziały na turę.
WL z gorszym sztandarem ale z MR1 na championie i okazuje się, że na magie dalej mają 2++, do tego mocna kontra i lothern sprawiają, że Teclis spokojnie może sobie śmigać do przodu bezpieczny w 2 szeregu.
Jako smaczek mamy jeszcze Smoka ze Stubbornem, który spokojnie może łapać lekkie i średnie oddziały i stać aż dojdzie kontra WL
A no i jest jeszcze combo 32łuki z QtF + 3 strzały Handmaiden z S5 i 3 mieczyki, 2x +1 to Wound i 1x +1 to hit
Sam Kosa przyznał, że z tymi zasadami są mega przegięte i nie trzeba się nawet bardzo wysilać przy ich prowadzeniu.
Zmiany, które sam zasugerował:
BoWD - 55pkt i MR nie podbija go
Handmaiden - QtF tylko dla Sióstr, jeżeli dla Łuków to stary koszt
Dragom Mage - droższy lub + do casta 20pkt za każde +1
Teclis - wybiera czary na poziomie rozpiski lub 550 pkt
jeśli handmajdenka daje qtf tylko siostyrom to znów jest dupa z niej
Droższa ale taka jaka jest.
Co do BoWD nic nie mówiłem, ja tam dalej jestem zdania, ze winien dawać 2+ warda i być jaki jest w booku za 75 pkt ;]
Dragon Mage jest dobry jaki jest (no może dodatkowy czar u niego za 10 pkt to za tanio), o jego sile świadczy Teclis, nie on sam... oraz przedmioty z jakich może korzystać.
Co do ogólnego powera HE, no cóż... albo Dydu miał tak słabą rozpę WE no albo odstają haje o lata świetlne... Bitwa skończyła się bardzo szybko, bez żadnych farmazonów i fuksów (no, poza zniszczeniem palenia w pierwszej turze przez Teclisa).
Droższa ale taka jaka jest.
Co do BoWD nic nie mówiłem, ja tam dalej jestem zdania, ze winien dawać 2+ warda i być jaki jest w booku za 75 pkt ;]
Dragon Mage jest dobry jaki jest (no może dodatkowy czar u niego za 10 pkt to za tanio), o jego sile świadczy Teclis, nie on sam... oraz przedmioty z jakich może korzystać.
Co do ogólnego powera HE, no cóż... albo Dydu miał tak słabą rozpę WE no albo odstają haje o lata świetlne... Bitwa skończyła się bardzo szybko, bez żadnych farmazonów i fuksów (no, poza zniszczeniem palenia w pierwszej turze przez Teclisa).