9th Age
Re: 9th Age
Jest taka zakładka - members. Każdy ma podpis za co odpowiada więc można sobie sprawdzić.
I bardzo dobrze, ze nie wszystko w VC wywołuje zboostowanego przez 9th age Feara.Asmodai pisze:Nie narzekaj - VC to armia która nie straszy.....IMO lepiej mieć 12 zasad specjalnych niż brak jednej kluczowej
Może rzeczywiście warto zerknąć w ten wątek i wychwytywać takie kwiatki?
Podczas bitwy, gdzie spotykają się przeróżni zabijacy gotowi mordować, miażdżyć i rozczłonkowywać swoich wrogów na wszelakie możliwe sposoby, widok pełznących zombich, których praktycznie każdy przewyższa sprawnością bojową, nie powinien wywoływać strachu, tylko co najwyżej pobłażliwy uśmiech.
Warto byłoby spojrzeć na inne armie, w których masa jednostek także potraciła Feara, i zacząć traktować tę wzmocnioną zasadę specjalną jako coś wyjątkowego, a nie powszechnego..
Nie neguję tego, po prostu cała reszta AB do Imperium już tak nie wygląda. W ograch jest w zasadzie spokój po całości, ew. w gnoblarkach jest na granicy przepchania zasadami. Jeżeli ma być tak, że są 1-2 jednostki w AB z workiem prezentów, tj. zasad, to jest to do przeżycia. Dla mnie przynajmniej. GW do czegoś takiego i tak przyzwyczaiło. Niestety, na tą chwilę są AB, w których autorzy poszaleli sobie. Zobaczymy, co dalej. Jestem raczej optymistą.Dębek pisze: ...
Zaręczam Ci, że tak wygląda więcej słabych lub bardzo słabych jednostek z 8ed.
Maciek
- Retaguardia
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 108
widok zombie wzbudzajacy poblazliwy usmiech ? Bezcenne :pOkoń pisze:I bardzo dobrze, ze nie wszystko w VC wywołuje zboostowanego przez 9th age Feara.Asmodai pisze:Nie narzekaj - VC to armia która nie straszy.....IMO lepiej mieć 12 zasad specjalnych niż brak jednej kluczowej
Może rzeczywiście warto zerknąć w ten wątek i wychwytywać takie kwiatki?
Podczas bitwy, gdzie spotykają się przeróżni zabijacy gotowi mordować, miażdżyć i rozczłonkowywać swoich wrogów na wszelakie możliwe sposoby, widok pełznących zombich, których praktycznie każdy przewyższa sprawnością bojową, nie powinien wywoływać strachu, tylko co najwyżej pobłażliwy uśmiech.
Warto byłoby spojrzeć na inne armie, w których masa jednostek także potraciła Feara, i zacząć traktować tę wzmocnioną zasadę specjalną jako coś wyjątkowego, a nie powszechnego..
walking dead ogladales?;] powolne, zabijane uderzeniem palką w glowe;]Retaguardia pisze:widok zombie wzbudzajacy poblazliwy usmiech ? Bezcenne :p
strach jest z zombiakami z filmow typu 40 dni pozniej ;]
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
A pisałem coś o wardancerach Teraz jeszcze dostali za 3 pkt tarcze i mają -1 do hita w CC W każdej armii znajdą się takie potworności.
Tych zasad specjalnych jest tyle, że nie da się ich utrzymać pod kontrolą.
Koniec końców to też jestem optymistą. A post Dębka ktoś powinien młotkiem wbić do głów ABC
Tych zasad specjalnych jest tyle, że nie da się ich utrzymać pod kontrolą.
Koniec końców to też jestem optymistą. A post Dębka ktoś powinien młotkiem wbić do głów ABC
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Po przeczytaniu AB demonów musiałem zrobic sobie herbatkę z melisą, bo mnie głowa rozbolała od nawału zasad specjalnych i zależnosci miedzy nimi.
Z tego co widze, w innych AB jest jeszcze śmieszniej...
Z tego co widze, w innych AB jest jeszcze śmieszniej...
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Tancerze są mocni ale nie tak jak w pre beta - Ward odejmuje od siły. Bazowy jest na 6+ tylko i koszt poszedł w górę do 14 pkt. Ogółem dalej są bardzo fajni ale dalej dość papierowiNarożny pisze:A pisałem coś o wardancerach Teraz jeszcze dostali za 3 pkt tarcze i mają -1 do hita w CC W każdej armii znajdą się takie potworności.
Tych zasad specjalnych jest tyle, że nie da się ich utrzymać pod kontrolą.
Koniec końców to też jestem optymistą. A post Dębka ktoś powinien młotkiem wbić do głów ABC
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Laik, mit o papierowych WElfach słyszałem już wiele razy.
Ciągle to samo. Taf 3, brak sejwa, z którego nic nie wynika.
W praktyce okazuje się, że magiczny pocisk wejdzie 1 na turę i zabije 3-4 modele na krzyż.
W strzelaniu też wiele nie zdziałasz, bo to same MSU, które siedzą w coverach albo latają w skirmishu, albo jedno i drugie. Do tego biegają po całym stole.
Same natomiast strzelają bez jakichkolwiek kar. Poskładać w walce wręcz? Niby łatwo, ale weź to najpierw połap. Pomijam już fakt, że armia jest tak skonstruowana, że to nie ty będziesz szarżował na WE, ale raczej będziesz szarżowany. Kumulacja 2-3 unitów sprawia, że możesz nie mieć z czego oddać.
Welfy to mogą być papierowe, ale jak zabierzesz im łuki, ustawisz w klockach po 5 i ustawisz by grzecznie czekały aż przeciwnik przyjdzie się z nimi lać.
Bez tego, to papierowość WElfów jest raczej tylko na papierze.
Ciągle to samo. Taf 3, brak sejwa, z którego nic nie wynika.
W praktyce okazuje się, że magiczny pocisk wejdzie 1 na turę i zabije 3-4 modele na krzyż.
W strzelaniu też wiele nie zdziałasz, bo to same MSU, które siedzą w coverach albo latają w skirmishu, albo jedno i drugie. Do tego biegają po całym stole.
Same natomiast strzelają bez jakichkolwiek kar. Poskładać w walce wręcz? Niby łatwo, ale weź to najpierw połap. Pomijam już fakt, że armia jest tak skonstruowana, że to nie ty będziesz szarżował na WE, ale raczej będziesz szarżowany. Kumulacja 2-3 unitów sprawia, że możesz nie mieć z czego oddać.
Welfy to mogą być papierowe, ale jak zabierzesz im łuki, ustawisz w klockach po 5 i ustawisz by grzecznie czekały aż przeciwnik przyjdzie się z nimi lać.
Bez tego, to papierowość WElfów jest raczej tylko na papierze.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kurde, Piotrek, Ty powinieneś w jakiejś agencji PRowej pracować.
"Papierowość na papierze" - najlepsze sformułowanie, jakie widziałem na tym forum od "Brawo Zbyszku"
"Papierowość na papierze" - najlepsze sformułowanie, jakie widziałem na tym forum od "Brawo Zbyszku"
Nie mowie o całych WE że są papierowe - bo akurat na 9th Age można je złożyć bardzo pancernie - patrząc na moją rozmowę z Tutajcem okazuje się że mamy bardzo różnorodną armię bo każdy z nas widzi inne opcje ☺
Sami tancerze są mało wytrzymali - co nie zmienia faktu że patrząc na walory tego unitu - są bardzo dobrzy (w pre becie byli kosmitami)
Sami tancerze są mało wytrzymali - co nie zmienia faktu że patrząc na walory tego unitu - są bardzo dobrzy (w pre becie byli kosmitami)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
No tak, z wardem na 3+ biją słabiej - S3 i AP 2A. I nie da się im dać warda na magię 2+, a już tylko 3+
Ale co zyskali - nie muszą brać relatywnie miękkiego BSB by miec ten baner z lasem - mogą mieć command. Nie wiem czy wcześniej dało się dokupić 10, ale wydaje mi się, żę tak, a teraz można już 15. Mają tarcze = -1 to hit przy ws 6. No tak, bardzo papierowi - każda jednostka w grze trafia ich na 5+, herosi na 4+, mają warda na 3+ w CC w 1 turze, w drugiej mają 3 ataki z s4 i AP. Na strzelanie mają -2 do trafienia na dzień dobry. Papierowi? Mało wytrzymali? No tak, jak wparuje w nich 30 chaos warriorów wypłacających 90 ataków to może i tak.
Oczywiście kupując ten super sztandar nie dajemy go innym unitom, np corowej piechocie z s5 I5 AP i 2A. Niby tancerze to piechota za 17(14) pkt, kiedy część armii ma za 2x kawalerię z 2+ save itd .... ale ciągle mi coś tu nie gra
A sisterki za 20 pkt z 2 strzałami z BS 5 z poisonem i AP, free reformem, wardem na 4+.
Ok, ok pastwimy się nad WE, ale to tylo przykłady - takie cuda się znajdą w każdej armii. W DE są wózki z T5, wardem na 4+, wardem na magię 2+, z załogą za 150 w rare. I jeszcze rozdają buffy. Jest pieszy heros co wali po inicjatywie z siłą 7 i multiple wounds (2), można mu dać warda i holy attacks. Takich cudeniek jest dużo.
Ale co zyskali - nie muszą brać relatywnie miękkiego BSB by miec ten baner z lasem - mogą mieć command. Nie wiem czy wcześniej dało się dokupić 10, ale wydaje mi się, żę tak, a teraz można już 15. Mają tarcze = -1 to hit przy ws 6. No tak, bardzo papierowi - każda jednostka w grze trafia ich na 5+, herosi na 4+, mają warda na 3+ w CC w 1 turze, w drugiej mają 3 ataki z s4 i AP. Na strzelanie mają -2 do trafienia na dzień dobry. Papierowi? Mało wytrzymali? No tak, jak wparuje w nich 30 chaos warriorów wypłacających 90 ataków to może i tak.
Oczywiście kupując ten super sztandar nie dajemy go innym unitom, np corowej piechocie z s5 I5 AP i 2A. Niby tancerze to piechota za 17(14) pkt, kiedy część armii ma za 2x kawalerię z 2+ save itd .... ale ciągle mi coś tu nie gra
A sisterki za 20 pkt z 2 strzałami z BS 5 z poisonem i AP, free reformem, wardem na 4+.
Ok, ok pastwimy się nad WE, ale to tylo przykłady - takie cuda się znajdą w każdej armii. W DE są wózki z T5, wardem na 4+, wardem na magię 2+, z załogą za 150 w rare. I jeszcze rozdają buffy. Jest pieszy heros co wali po inicjatywie z siłą 7 i multiple wounds (2), można mu dać warda i holy attacks. Takich cudeniek jest dużo.
Z treemanów na pewno sporo papieru można zrobić.
Natomiast kurna rozkminiam i rozkminiam Beastaski. Ciagle nowe comba i złożenia mi przychodzą do głowy, bo imho ta armia ma bardzo dobry wewnętrzny balans unitów. Z tego wszystkiego nasuwa mi się taka konkluzja - gdyby GW zrobiło taki balans zasad i możliwość fajnych wystawień w obrębie jednej armii to zarobiliby na mnie w chuj więcej chajsu normalnie brakuje mi centków, spawnów, jabbera, gorgon, chariotów, pumb (chociaż i tak mam jakimś trafem 6 ).
Natomiast kurna rozkminiam i rozkminiam Beastaski. Ciagle nowe comba i złożenia mi przychodzą do głowy, bo imho ta armia ma bardzo dobry wewnętrzny balans unitów. Z tego wszystkiego nasuwa mi się taka konkluzja - gdyby GW zrobiło taki balans zasad i możliwość fajnych wystawień w obrębie jednej armii to zarobiliby na mnie w chuj więcej chajsu normalnie brakuje mi centków, spawnów, jabbera, gorgon, chariotów, pumb (chociaż i tak mam jakimś trafem 6 ).
Nie wiem czemu zniszczyli steadfast
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
No dobra, może jestem ślepy, ale nadal nie widzę jak się zmienił.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5