9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Re: 9th Age

Post autor: r@fix »

lwieserce85 pisze:mozesz podac strone?

66
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

RACJA DZIEKUJE. WIDAC MUSZE PRZYSIASC DO TEGO PODRECZNIKA BO WYCHODZI ZE MAM BRAKI
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Crusader pisze:Znacznie to upraszcza strzelanie canonów, ale teraz imho powinny być wyraźnie tańsze, bo de facto są mocniejszym bolcem.
Oraz sądzę, że misfire powinien być na rzucie 6 niż 1. Dlatego bo nie wole, żeby sukces był związany z pechem niż były osobno. A tak jest mniejszy wkurw gracza i uzasadnić to można, że przesadzili z ilością prochu ;)
Znaczy, żeby działo nie trafiało nigdy na 6+? :mrgreen:

@Guldur
A zrobiłeś coś, żeby ta gra Ci bardziej pasowała? Napisałeś jakiś raport/analizę? Zagrałeś coś w ogóle prócz tego jednego lokala?
Narzekanie tutaj na temat 9th Age jest raczej mało produktywne.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Danrakh pisze:
Crusader pisze:Znacznie to upraszcza strzelanie canonów, ale teraz imho powinny być wyraźnie tańsze, bo de facto są mocniejszym bolcem.
Oraz sądzę, że misfire powinien być na rzucie 6 niż 1. Dlatego bo nie wole, żeby sukces był związany z pechem niż były osobno. A tak jest mniejszy wkurw gracza i uzasadnić to można, że przesadzili z ilością prochu ;)
Znaczy, żeby działo nie trafiało nigdy na 6+? :mrgreen:
I trafia i jest misfire. Troszke dobrego i troszke złego

ślivek
Kretozord
Posty: 1691

Post autor: ślivek »

Cannony:
we are open for any suggestion that combines:

-simple to shoot & calculate
-more accurate on smaller distances, less accurate on bigger distances
-rules that prevent models than cannot be seen hit (including the bounce)
-roughly the same power level as now
-ideally no scatter (causes a lot of arguments on the table)

It is not like the RT says "let's throw all the tradition in the bin and make super bolt throwers happen" :D If you have a better proposal we are very thankful for any input :)
Szkoda, że nie napisali tego wcześniej ale wciąż można coś wymyślić. Jakbyście mieli jakieś pomysły spełniające założenia to dajcie znać albo sami piszcie tak, żeby was RT widzieli.
Obrazek

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Crusader pisze:I trafia i jest misfire. Troszke dobrego i troszke złego
Musieliby do tego zmienić również sam misfire, bo póki co "The shot is discarded and Cannon must roll on the Misfire table." Więc na chwilę obecną gdyby 6=misfire to automatycznie trafianie na 6+ byłoby niemożliwe.

@ślivek
Nie bardzo wiem czemu w RT uważają, że scatter na działach powodował problemy - jakoś na klopki nikt nie narzeka a scatterują już od lat.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Dokładnie, żeby zmienić zasadę musieliby zmienić zasadę.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

mozliwe, ze jeszcze cannony zmienia.

Swoja droga zabawne, ze ten update wchodzi na jedynie 2 tygodnie. Troche zabiera to cala przyjemnosc z kombinowaia, skoro mozliwe, ze nawet przed jedna gra sie wszystko zmieni.

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Następny update to nie będą jakieś strasznie duże zmiany :)

Anadim
Chuck Norris
Posty: 551

Post autor: Anadim »

Był taki film, "Lotna" zdaje się. Wojenny. Co patrzę na koncepcję wysyłania seekerow na steam tanka, bo artyleria będzie go tluc całą grę zapewne, to mi stają przed oczami ułani....

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1251
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

w wh40k autocannony laserowe, jakies lance podczepione pod lataczy i inne podobne tego temu gunwa strzelają na bsa, a tylko mortary/ bomby itp używają templejtek oraz scattera, gra się szybciej, prościej i przyjemniej, wydaje mi się że ta zmiana jest dobra

Anadim
Chuck Norris
Posty: 551

Post autor: Anadim »

Była by dobra gdyby kula armatnia normalnie penetrowała szeregi, nie zatrzymując się na byle szyszaku. Miało by to jakiś sens, trafia z mniejszą celnością, ale jak już trafi.... Póki co katapulta z inżynierem wydaje się pewniejsza w mordowaniu, nawet dużych celów, co powinno być domeną działa.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Katapulta z inzynierem trafia na 56% niezaleznie od dystansu, a armata z inzynierem na 50% na dalekim, i 66% na bliskim.
Ewentualne skirmishe na niekorzysc armaty.
Wzornik też raczej na korzyść katapulty, czasem mozna jakąs piechote przesiać.
Indirect tak samo.
Plus armaty to penetracja szeregów, która, choć zwarzywiona, nadal moze miec znaczenie.
Tak jak pisze Anadim, gdyby kula nie zatrzymywała się na byle chłopku, to armata byłaby ok, w obecnej formie raczej jej nie wystawię.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Dobrze rozumiem, że teraz nie ważne ile mam sztandarów w danej walce i tak dostaje tylko 1 punkt do wyniku walki ?? (ewentualnie, dodatkowe +1 za sztandar armii)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

bela16 pisze:Dobrze rozumiem, że teraz nie ważne ile mam sztandarów w danej walce i tak dostaje tylko 1 punkt do wyniku walki ?? (ewentualnie, dodatkowe +1 za sztandar armii)
Jeżeli pisząc "teraz" masz na myśli XX i XXI wiek to masz racje :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Dzięki :) nie wiem skąd mi się wzięło, że na 8ed było +1 za każdy sztandar -_-. Jak widać za mało gram ostatnim czasem.

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Laik pisze:
bela16 pisze:Dobrze rozumiem, że teraz nie ważne ile mam sztandarów w danej walce i tak dostaje tylko 1 punkt do wyniku walki ?? (ewentualnie, dodatkowe +1 za sztandar armii)
Jeżeli pisząc "teraz" masz na myśli XX i XXI wiek to masz racje :wink:
w XIX było inaczej ? ;)
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Tak, wtedy nie dostawałeś żadnego bonusu.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Dziad
Chuck Norris
Posty: 662
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dziad »

Karli pisze:Tak, wtedy nie dostawałeś żadnego bonusu.
Ponieważ wtedy nawet kompania stajennych mogła mieć sztandar ?

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

Gdzie w podręczniku znajdę zapisem o automatycznej przegranej i ucieczce do końca gry gdy dostanę więcej ran niż mam ld.
Obrazek

ODPOWIEDZ