9 age - Pytania ogolne
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
dziala.Milczek pisze:Też mi się tak wydawało ale:Stan pisze:Każdy w oddziale dostaje po razie, a potem możesz przydzielić hita w r&f model lub w championa (ten co strzela rozdziela, nie ten do którego należy oddział).
Z templatki dostaje każdy po razie.
Rozumiem, że jeżeli byłoby 9 strzałów, 9 trafień, każdy model otrzymałby 3 hity. Champion nie jest przebity. Natomiast mamy 6 przebić na pozostałych dwóch modelach.
Zasada:
"If enough Wounds are suffered by R&F models in order to wipe the entire unit out, any remaining Wounds suffered are allocated at the Champion even if it is fighting in a
Challenge."
działa ? I Champion też schodzi.
jedno i drugie jest prawda.
A nie jest tak, że dopóki nie ma bohatera w oddziale, to nie jest to combined unit, więc niezależnie od liczby r&f, całe strzelanie i tak idzie w r&f ? Łącznie z hitem z templatki, który z championa transferowany jest na r&f ?Stan pisze:Każdy w oddziale dostaje po razie, a potem możesz przydzielić hita w r&f model lub w championa (ten co strzela rozdziela, nie ten do którego należy oddział).
Z templatki dostaje każdy po razie.
Nie, ale jest wyżej cytowane z RB
Champions
Even though Champions are R&F models, each Champion has its own Wound pool, and follows the rules for non-R&F
models above.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Przecież kolejność efektów właśnie opisałeś. Faza Magii jest przed Close Combatem, nie?
Jeśli natomiast 2 efekty miałyby miejsce faktycznie jednocześnie, to w Rule Booku zmienił się zapis (przynajmniej odkąd ja go pamiętam) i Aktywny Gracz wykonuje swoje czynności pierwszy (w dowolnej kolejności zgodnie z deklaracją, jeśli jest ich więcej, ale tylko swoje), a następnie robi to przeciwnik. Nie ma tutaj wyboru przez Aktywnego Gracza kto co robi najpierw, tylko on ma przymus pierwszeństwa
P.S.: Ostatni paragraf na 18 stronie Rule Booka, jak coś
Jeśli natomiast 2 efekty miałyby miejsce faktycznie jednocześnie, to w Rule Booku zmienił się zapis (przynajmniej odkąd ja go pamiętam) i Aktywny Gracz wykonuje swoje czynności pierwszy (w dowolnej kolejności zgodnie z deklaracją, jeśli jest ich więcej, ale tylko swoje), a następnie robi to przeciwnik. Nie ma tutaj wyboru przez Aktywnego Gracza kto co robi najpierw, tylko on ma przymus pierwszeństwa
P.S.: Ostatni paragraf na 18 stronie Rule Booka, jak coś
Nowe lizaki - czy slann może mieć moc Veteran of the Cataclysm i wybrać white magic, żeby mieć dwie sygnatury z white magic?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Nie sądzę, aby można było parokrotnie mieć to samo zaklęcie na pojedynczym magu, nawet sygnaturę.
Tak teoretyzując: jak niby miałby podwójnie znać dano zaklęcie? Albo je zna i może rzucić raz na turę magii, albo nie zna i nie umie, albo może nawet kiedyś znał, ale zapomniał i obecnie nie umie.
No, w przypadku slanna jest jeszcze opcja że chwilowo nie zna i nie umie, ale za niedługo pozna poprzez kontemplację i będzie umiał.
Tak teoretyzując: jak niby miałby podwójnie znać dano zaklęcie? Albo je zna i może rzucić raz na turę magii, albo nie zna i nie umie, albo może nawet kiedyś znał, ale zapomniał i obecnie nie umie.
No, w przypadku slanna jest jeszcze opcja że chwilowo nie zna i nie umie, ale za niedługo pozna poprzez kontemplację i będzie umiał.
Znalazłem w zasadach wprost, że nie można mieć dwóch takich samych zaklęć na jednym magu, nie doszukałem się tego wcześniej. Generating spells w dziale przygotowania do gry.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Czy szarżuje sie zawsze w linii prostej czy można np objechać las i zaatakować oddzial po drugiej stronie?
High Elves 2 Win/1 Draw/2 Lose
Sprzedam 20 maruderów(sklejeni pod broń i tarcze, czarny podkład, zaczęte malowanie, tarcze osobno w ramkach) chaosu lub wymienię w zamian za wojowników. Zainteresowanych proszę priv
Sprzedam 20 maruderów(sklejeni pod broń i tarcze, czarny podkład, zaczęte malowanie, tarcze osobno w ramkach) chaosu lub wymienię w zamian za wojowników. Zainteresowanych proszę priv
- musisz rzucić więcej/równo niż jest w linii prostej do oddziału (może być np. mierzone przez impassibla)
- możesz zrobić jednego wheela max 90st podczas szarży
- możesz wykonać nieskończenie długi ruch
- musisz się dostawić do strefy z której zaczynałeś szarżować
- musisz maksymalizować modele w walce wręcz
- możesz się dostawić gdziekolwiek (np. gdy szarżujesz na szeroki hordowy unit, nie musisz się dostawiać tam gdzie było bliżej, to jest ważne ptzy określaniu kierunku gonienia/ucieczki po rozegranym combacie - goni się po linii łączącej środki geometryczne unitów)
- możesz zrobić jednego wheela max 90st podczas szarży
- możesz wykonać nieskończenie długi ruch
- musisz się dostawić do strefy z której zaczynałeś szarżować
- musisz maksymalizować modele w walce wręcz
- możesz się dostawić gdziekolwiek (np. gdy szarżujesz na szeroki hordowy unit, nie musisz się dostawiać tam gdzie było bliżej, to jest ważne ptzy określaniu kierunku gonienia/ucieczki po rozegranym combacie - goni się po linii łączącej środki geometryczne unitów)