9 ed. Lizardmen

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Weatherwax
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120

Re: 9 ed. Lizardmen

Post autor: Weatherwax »

Okoń pisze:Nic się nie zmieniło. Działają wszystkie efekty, w których opisie jest wyrażenie bearer's/wearer's model/unit.

Innymi słowy na alpha carnosaurze shard funkcjonuje w pełni, a w przypadku zbroi zadziała jedynie jednorazowy efekt.
Dzięki okoń, źle zrozumiałem tę zasadę.
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

+ Lords (680pts) +

Cuatl Lord (405pts) [Battle Standard Bearer (50pts) (50pts), Dispel Scroll (35pts), Veteran of the Cataclysm (50pts)]
Rules: Cold-Blooded, Palanquin, Veteran of the Cataclysm, Ward Save (4+)
····Army General [General]
····Level 4 Wizard Master

Saurian Warlord (275pts) [Armour of Destiny (50pts), Dusk Stone (30pts)]
Rules: Born Predator, Cold-Blooded, Dusk Stone, Innate Defence (5+)
····Raptor (50pts) [Raptor]

+ Heroes (550pts) +

Skink Captain (315pts) [Lucky Shield (5pts), Potion of Swiftness (5pts), SA Spear of the stampade 40 pts:
Taurosaur (Ancient Taurosaur)

Skink Captain (235pts)
Taurosaur

+ Core (720pts)
Skink Braves (310pts) [3x Caiman (150pts), Champion (10pts), Musician (10pts),

24skink Braves (130pts)
Musican

Skink Hunters (80pts)
Skink Hunters (80pts)

1Snake Swarms (65pts)
1Snake Swarms (65pts)
Spec (126pts)

2 Spearback (126pts)
Pteradon hunting spikes

+ Rare (420pts) +

Taurosaur (210pts) [2x Giant Blowpipe (10p ) sharpened hornes

Taurosaur (210pts) [2x Giant Blowpipe (10p ) sharpened Hornes


Taka śmieszna rozpiska na potworach

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3172
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Wygląda nieźle. Możesz wrzucić ołtarz na jednego stedzia, obniżenie CV czarów slanna jest mega. Jaki lore na nim? Na odlblodzie nie masz dwuraka. Nie wiem czy dwa razory w rozpie, która generalnie nie strzela, aż tak wiele zrobią, bo nie możesz skumulować ostrzału.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

@malfoj
Na saurian warlordzie ewidentnie brakuje Ci Fleshrendera lub GW+Divine Icon.

Skink braves minimum 25 w oddziale. Masz w ogóle jakieś sztandary w tej rozpisce? :D

Za bardzo nie wiem po co Ci swarmy. Ja tam bym je wywalił, dodał jeden oddział skinków w skirmishu i w ten sposób uwolnił trochę punktów na inne bajery.
Myth pisze: Nie wiem czy dwa razory w rozpie, która generalnie nie strzela, aż tak wiele zrobią, bo nie możesz skumulować ostrzału.
Polemizowałbym. W tej rozpisce ma 2xgiant bowy z bs5, 8d6 strzałek z giant blowpies, 14 oszczepów z reszty howdah crew, 20 plujek/oszczepów w skirmishu no i właśnie te 4d6 z razordonów. Czasami jeszcze coś dodatkowo dorzuci kohorta z kroxami lub większy oddział braves (w dużych skinkach sądzę, że zazwyczaj będzie trzymany cuatl, więc do przodu pchać się to raczej nie będzie).
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3172
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Nie wykminiłem tego, w sumie ciekawy pomysł i faktycznie niezła moc w strzelaniu - i na potworki, i na oddziały. W takim razie wręcz dołożyłbym tych razordonów kosztem swarmów. Albo za swarmy wykupił upgrade do ancientów na stedziach ze względu na siłę impactów. Szkoda tylko, że stedzie straciły terror i nie dostały nawet fear.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Oj Myth, wróć lepiej do lektury podręcznika, zarówno armijnego jak i głównego.
Każdy large target ma terror. Stegadon jest large targetem.
Swarmy są core to ciężko je na razory wymienić.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3172
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

:D tego faktycznie nie doczytałem. Co do swarmów - w corach jest 95 pkt nadmiaru, można to inaczej zagospodarować.

BTW, bolce na stedziach mogą strzelać po marszu bestii? I czy mają kary to hit za ruch?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Stan pisze:Oj Myth, wróć lepiej do lektury podręcznika, zarówno armijnego jak i głównego.
Każdy large target ma terror. Stegadon jest large targetem.
Każdy monster jest large targetem i budzi terror, ale nie każdy large target ma terror. Przykładów large targetów bez terroru jest sporo, np. będące monstrous beastami latające gryfy (EoS,HE), mantykory (WotDG, DE), mały carnosaur, hippogryf, czy też chariotowe altary DE.
Myth pisze:BTW, bolce na stedziach mogą strzelać po marszu bestii? I czy mają kary to hit za ruch?
Nie mogą strzelać po marszu, ale nie mają kary za strzał po zwykłym ruchu. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

O to ktos mi wała wcisnął. Dzięki Okoń.

rymar87
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: rymar87 »

Saurian Ancients Army

1 Lord: Saurian Warlord @ 310.0 Pts
General; Great Weapon
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
Crystal Ball [35.0]

1 Raptor @ [0.0] Pts

1 Lord: Saurian Warlord @ 465.0 Pts
Blade of Strife [45.0]
Bronze Breastplate [25.0]
Potion of Strength [20.0]

1 Alpha Carnosaur @ [0.0] Pts

1 Hero: Saurian Veteran @ 220.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]

1 Raptor @ [0.0] Pts

1 Hero: Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Path of Heavens
Dispel Scroll [35.0]

1 Hero: Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Path of Wilderness
Black Cube [50.0]

10 Skink Hunters - Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe; Skirmish

10 Skink Hunters - Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe; Skirmish

25 Skink Braves @ 145.0 Pts
Short Bow; Shield; Standard; Musician

24 Saurian Warriors @ 345.0 Pts
Crocodile Warriors; Shield; Standard; Musician

1 Champion @ [10.0] Pts

5 Caimans @ 330.0 Pts
Great Weapon; Hardened Scales; Standard; Musician

1 Champion @ [10.0] Pts

7 Raptor Riders @ 283.0 Pts
Lance; Shield; Standard; Musician
Totem of Mixoatl [35.0]

7 Raptor @ [0.0] Pts

Models in Army: 81


Total Army Cost: 2498.0


co sadzicie??

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Dużo rzeczy mało optymalnych.

Na generale masz Great Weapon + Crystall Ball, co daje Ci ogółem że masz +2S i uderzasz w swojej inicjatywie za 55 punktów. Według mnie bez sensu, jak chcesz tak bardzo uderzać w inicjatywie 4 (która jest i tak raczej niska) z +2S, to weź ogre sword za 40 pkt, który ponadto jest jednoręczny, więc masz opcję pokombinowania z tarczą. Poza tym Twój lord ma obecnie tylko AS 2+, więc przydałoby mu się jakoś podbić pancerz do maxa (np. light armorem lub wspomnianym shieldem w przypadku zmiany wyposażenia).

Alpha Carnosaur bez Starfall Sharda to zły pomysł.

Short Bows na skink braves to najsłabsza z 3 dostępnych dla nich opcji broni zasięgowych.

Trochę małe te oddziały saurusów i caimanów. Ponadto moim zdaniem mixoatl będzie marnować się na 7 raptor raiderach (nie działa na herosów).
Obrazek

rymar87
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: rymar87 »

w sumie tak racja z tym crystal ballem zmienie go na lamanie wordowi oczywiscie brak light armoura to miss click :?
ale ogolnie dzieki za rady sporo glupich bledow np. ten z mixoatl

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Duzy karni i kowboje niech zostana...zmidernizowal bym sekcje core. Do kohorty dolaczyl bym kroxy i zwiekszyl ilosc zaurusow.wszystko to koszlem tych kroxow.
potrzebujesz tez uzdrawiania..za 20 pkt sprobowal bym wykupić jade stuff.czy kostka jest ci az tak potrzebna?
pamietaj tez ze raptory zchodza od byle pierdniecia as2 oraz maja głupotę. Jesli to ma byc bunkier dla lorda i bsb to spokojnie.w tej rozpie jest inny syty cel dla armat;)
Kroxy w jednym unicie odradzam.mimo wysokiego t i as 4 sciagaja ogien i csesto gina nim gdzies doleca.moze pomysl nad kameleonami do agarniecia maszyn wroga?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

kroxy do core tzn do kohort saurusów na templi zmienic mozna za pozostałe pkt z mixoatlem i dodac 2lvl beasta

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

When casting a spell that raises wounds on a combined unit distribute the raised wounds the same way as above (1-4 Skink, 5-6 Caiman.)
Czy można wskrzeszać kajmany w kohorcie jeśli wszystkie zginęły i zostały już tylko skinki?

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

debelial pisze:
When casting a spell that raises wounds on a combined unit distribute the raised wounds the same way as above (1-4 Skink, 5-6 Caiman.)
Czy można wskrzeszać kajmany w kohorcie jeśli wszystkie zginęły i zostały już tylko skinki?
Według mnie można. W dalszym ciągu jednostka istnieje i jesteś w stanie stargetować ją zaklęciem. Stosując się do wordingu zasady Combined Strength jesteś zmuszony randomizować co zostaje wskrzeszone, więc caimany powinny móc powstać.
Obrazek

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Jedzie ktos do krk na mastera i ma moze swarmy do lizz ?

Awatar użytkownika
Sass
Plewa
Posty: 8

Post autor: Sass »

Jako, że lizakami grałem już całe dwa razy to chętnie przyjmę porady co zmienić w takiej rozpie :D
Zastanawiam się czy na capitanie skinków zostawić jajko czy raczej wrzucić balistę kosztem czegoś jeszcze. No i nie mogę się zdecydować na lora w high priescie...

1 Lord: Saurian Warlord @ 465.0 Pts
Spear of the Stampede [40.0]
Lucky Shield [5.0]
Starfall Shard [45.0]
1 Alpha Carnosaur @ [0.0] Pts

1 Lord: Skink High Priest @ 300.0 Pts
Magic Level 4; Path of Light; Skink Palanquin
Tome of Arcane Lore [25.0]
1 Skink Palanquin @ [30.0] Pts
50x50mm base; Plaque of the Snake God

1 Hero: Saurian Veteran @ 220.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
1 Raptor @ [0.0] Pts

1 Hero: Skink Captain @ 135.0 Pts
Lance; Light Armour; Shield
Egg of the Quetzal [35.0]
Dragonscale Helm [10.0]
1 Alpha Pteradon @ [0.0] Pts

1 Hero: Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Path of Wilderness
Dispel Scroll [35.0]

35 Saurian Warriors @ 480.0 Pts
Serpent Warriors; Spear; Innate Defence (5+); Shield

10 Skink Hunters - Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe; Skirmish

10 Skink Hunters - Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe; Skirmish

10 Skink Hunters - Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe; Skirmish

25 Skink Braves @ 170.0 Pts
Additional Hand Weapon; Javelin; Standard; Musician; Poisoned CC Attacks

4 Skink Sky-Riders @ 175.0 Pts
Light Lance; Javelin; Shield
4 Ramphodon @ [0.0] Pts

4 Raptor Riders @ 190.0 Pts
Lance; Shield; Standard; Musician
1 Pack Leader @ [10.0] Pts
5 Raptor @ [0.0] Pts

Models in Army: 98
Total Army Cost: 2500.0

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Na skink captainie zamień shielda i dragonscale helm na hardened shield+dragonfire gem. Efekt ten sam, a oszczędzasz jakieś drobne punkty. Jeżeli zdecydujesz się na serpent bowa zamiast egga, to wyrzuć lancę - tym latajcem i tak będziesz chciał wtedy praktycznie tylko strzelać.

Przeładowana sekcja core. Obecnie masz tam aż 890 punktów. Zrezygnowałbym z tego oddziału 25 skinków i za niego wziął jakieś inne fajne zabawki.

Oddział 5 cold one ridersów strasznie biedny. 1 trup i nie masz look outa dla BSB, a dwa trupy i już nawet nie masz pojedynczego szeregu.. Dopakować ich, albo wyrzucić w cholerę w zamian za coś lepszego.
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Karni tez slabo zlozony....lanca jest losowa a w 2 turze walki gora ma tylko sily 5.lepiej dac gw i divine icon.
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

ODPOWIEDZ